Zpět na článek

Diskuze: Nvidia GeForce GTX 1060 v testu: Tvrdě proti RX 480!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

URÁÁÁÁÁ na ně! Teď máme zase útok my zeleníííí! :D

Aroniel
Aroniel
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 7. 2016 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NewScream Konečně dorazila moje ASUS ROG STRIX GTX 1060 a teď mě už nic nezajímá šoupnu ji do bedny a jde se hrát!!! :lol: červení byli poraženi

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aroniel Gratuluju. Červení si počkají dva roky až vyjde nějaká hra a poladí se ovladače, pak se jim to bude zdát drahé, pak zase a pak zase a zahrají si třeba v důdchodu ... :lol:

blackbox
blackbox
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aroniel @PC-hráč: jediny duvod proc by museli cekat dva roky ? ... kdyz vykon je aktualne dostacujici i ve starych i aktualnich titulech jen o par procent nizsi nez u GTX 1060 a casem s prichodem novych titulu delanych pro nove API ten vykon pujde mirne nahoru nad GTX 1060 ....fakt mi je jedno ze "ted" RX 480 zvladne 100 fps a GTX 1060 106 fps kdyz vim ze pod novym API proste vali a je lepe diky VRAM lepe pripravena na budouci tituly ..ale jestli brzo nevyjdou nereferecni verze za rozumnou cenu tak vyhraje GTX 1060 ac je mi moderni architektura AMD sympatictejsi to co vyprdli do obehu za karty je za ty prachy hruza (ac je ta cenovka vysroubovana obchodniky a AMD za ni primo nemuze )

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 7. 2016 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NewScream Vy máte tak leda už dávno po večerníčku :roll:

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP haha, tak tady mame jedno cervene lejno! :lol:

tak co, z jakyho duvodu je ted RX 480 lepsi? protoze odpaluje zakladni desky? protoze topi? protoze je pomalejsi? protoze zere? protoze ma blby DX11 vykon? protoze nejsou neref verze?

ahhh, ja zapomnel! Kupujte RX 480, za 2 roky to GTX 1060 nanda. Urcite. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jdete se vybrecet na DD, fanatici.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 7. 2016 00:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @dtdpckktlel: Omývat přirození vlažnou vodou, i když obávám se, že zde ještě nebude zcela vyvinuto.
Děcka, co musí mermomocí se polarizovat do nějakého ze dvou imaginárních táborů a dělat užitečné idioty, se sem nahrnou až ráno, tak klid...

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @JFP: kre.tene, to ty tu delas AMD damage control, ja jen konstratuju fakta, tak si dej facku, debile! :roll:

humik
humik
Level 23 Level 23
20. 7. 2016 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @dtdpckktlel: koukám, slušně vychované děti jsou ještě vzhůru...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @dtdpckktlel: Brzděte s tím zbytečným titulováním, to, že se diskuze snažím nepromazávat, ještě neznamená, že jsem to nikdy neudělal.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Adam Vágner: Nechcem byt hnidopich, ale na cca 20 serveroch vo svete a testovani cca 100 hier, je rozdiel medzi referencnou RX480 a nereferencnou GTX1060 rozdiel vo vykone cca 7% v priemere a spotreba 35W
Tuna to trosku uletelo inam :)

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Adam Vágner: sorry, uz se klidnim. :!: :D

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @snajprik: Většinu her ve většině testů tvoří stále se opakující tituly doplněné o pár her mimo tuhle skupinu, které jiní netestují. Celkově to možná může být stovka různých her, ale nic to nezmění na tom, že když se zaměříte na dvacítku těch nejpouživanějších, tak to výrazně nezvedne skóre.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 7. 2016 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @snajprik: tak si chod precitat recenziu od Stachuja...Tam mu to vyjde urcite tak ako si predstavujes....ááá on ju este nema? No hold smola :D

Flasar
Flasar
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 7. 2016 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Adam Vágner: Prázdniny :roll:

humik
humik
Level 23 Level 23
20. 7. 2016 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Dzambor: "hold" čemu ?

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 7. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @humik: tu ten blazon kritizuje ze na 20 serveorch to vychadza inac ako tu. Tak nech si pocka na recenziu od toho chuja Stacha.

montr
montr
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Dzambor: Takovou odpovedi sis celkem snizil IQ :)

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
21. 7. 2016 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @montr: Práveže vôbec. Keď by tí mínuskari rozmýšľali tak by došli k tomu, že je zverejnená metodika testovania, je zverejnená zostava, a sú zverejnené aj úseky kde sa meria. Čo má stach? Len zverejnenú zostavu, aj tá sa mi zdá pofiderná. Metodiku ani úseky zverejené NEMÁ!!!

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Momentík, nachystám si popcorn a colu.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Kde su tie doby ked sa testovali karty aj v CAD programoch, fotoshopoch, pri konverzii videi. Ci dnes sa uz na PC hraju len hry?

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 7. 2016 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Boze moj...toto je argument. Do firmy kde robis primarne s CAD/Photoshop a pod. mas urcite profi kartu. Doma ked s tym nerobis resp. nepotrebujes to mat certifikovane tak si nebudes kupovat CAD kartu a bude ti stacit aj obyc. karta. Vykonovy rozdiel bude minimalny prip. si tu chvilku naviac pockas. Ten vykon v single precision je vysoky, a double doma vyuziva mizive promile ludi. A v drvivej vacsine mas pravdu, dnes sa hraju len PC hry, a ti ktori potrebuju robit v programoch tak maju kupeny Titan / Titan X

montr
montr
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @Dzambor: On se ptal na testy a ty by se klidne udelat mohly, to jak dopadnou uz nech na posouzeni toho koho to zajima.
Uplne stejny argument jde pouzit i opacne treba proc delat testy na AvP kdyz to hraje asi promile hracu.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @Dzambor: Představ si jak je celý softwarový svět konzervativní a rezervovaný, problém je v tom, že ty chceš být pružnější než oni a umíš si něco i sám dodělat, naprogramovat. Ono se to nezdá, ale takových nadšenců je stále dost. Existence třídy Titan v nabídce nVidie to jen potvrzuje.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @Dzambor: Dá se souhlasit, ale ono je pořád dost lidí, kteří nemají dost peněz a chtějí za ně co největší porci výkonu. A vem si, že některé herní karty výkonem předběhnou mnohdy profesionální varianty (Nano) za dvojnásobek ceny. Někteří si prostě vsadí proti oficiální podpoře a může jim to vyjít (v závislosti na konkrétním softwaru). Já osobně tyhle testy cením.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @Xcute: souhlas, taky bych takové testy uvítal, i kdyby běžely na striktně herních drverech ... nějaká ta představa o jiném, než herním výkonu, by se určitě dala udělat ...

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 7. 2016 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @Xcute: Môj pohľad je skôr taký, že ten ktorý vie programovať, tak predpokladám, že problém s platom nemá, pretože tí sú platení na pomery ČR/SR nadpriemerne (no v globále stále málo) tak si vie zabezpečiť aj primeranú kartu požiadavkám. A ten kto nevie programovať, tak je mu viacmenej šumák, či karta vie takú alebo takú technológiu. Tomu skôr ide o hry alebo o spotrebu karty.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @Dzambor: Myslis si, ze ty co programuju nemaju chut si zahrat hry? Na druhej strane sikovne decka co hraju hry nebudu chciet si nieco nakreslit, naprojektovat, videa fotky upravit, nieco naprogramovat... a len od rana do vecera budu hrat? Ci si musia kupit 2 pocitace, lebo to jeden nezvladne?

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
21. 7. 2016 01:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @snajprik: Tak ešte som nevidel, aby programátor mal LEN jeden počítač. To sú ľudia technicky zameraní a tam o jednom počítači je to nemysliteľné pre nich.

brbla
brbla
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik @snajprik: ano, a na to potrebujou AMD? :D btw nvidia ma CUDA...

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konecne Adam :).. Ideme na to.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 7. 2016 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ Preco davas do kapitoly "Testovací sestava" stale ten isty screen z HWiNFO64? Je tam GTX780 uz min. posledne tri recenzie.
A preco aspon min. formou textu nezmienis dosiahnute boost takty. A preco kartu nerozoberate.

Je toto este PCTuning?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel myslíš, že rozebraná právě tato verze bude jiná, než rozebraná stejná karta na jiném serveru? :D

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ Pretaktovanie kolko? 2100MHz ?

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 02:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ FE na 2100 bude asi problém kvůli chladiči ale ta MSI Gaming se tam dostala . 2139MHz

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ Bohužel, momentálně má vyšší prioritu dokončení testu MSI GTX 1060 Gaming X, hrát si s taktováním můžu až potom.

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ @komplik: nemyslim, moj kus FE dal

morke
morke
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten rozdíl mezi GTX 1060 a RX 480 je příliš velký, takže už teď vím, že vás uvede Stach jako podvodníka a lháře.

Ale určitě je GTX 1060 lepší kartou, v ostatních recenzích vychází taky lépe, byť s menším rozdílem.

Chtělo by to taky zařadit DX12 hry.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 7. 2016 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@morke asi takhle

- proč probůh FE edition, která je předražená a nic zajímavého na ní není
- 1060 je o něco lepší v dx11, v dx12 a jiných api je to plichta nebo o fous pro 480
- momentálně nikde žádné nvidie za 7500 nejsou, jsou fuč. Nejlevnější lehce pod 10 - za mainstream. Svět se zbláznil.
- kartu neskoupí těžaři (výpočetně je lepší i díky dual miningu RX480ka, ale diff je stejně obrovský, takže RoI = v reálu už asi infinite)
- pctuning si z těch vykopávek, na kterých testují, může udělat z nouze ctnost, to nikde jinde ve světě nevyšla taková recenze
- za těch 7500 by to byla pěkná karta, AMD by muselo o pár stovek zlevnit a uvést zajímavé nereference s nutností se s cenou držet při zdi. Bohužel karta není za tu cenu už k sehnání, takže je to pasé. Což je škoda, plánuji časem přikoupit ještě nějakou nereferenční 480ku a konkurence by bodla.
- 1060 jde zajímavě přetaktovat, pokud se ohulí větrák a TDP, tak drží i 1900+ takt v plné zátěži, ale neškáluje zase kdovíjak s taktem (tj. takt roste výrazně, s reálným výkonem to ale už tak slavné není, ale to dělal i maxwell, taktnout šel o 25+ procent ale reálný výkon vzrostl tak o 10-12max. ve hrách, v miningu to bylo o dost lepší)
- efekt přetaktování bude asi lepší u neref. AMD, kde se dá díky trochu jiné architektuře čekat lepší škálování výkonu s OC, ovšem zase nečekám, že půjde taktnout o tolik
- celkově bych hodnotil situaci RX480-1060 jako mírnou výhru nvidie u těch, co se dneska daly koupit chvíli za 7500, u reálné dostupnosti karet za 9000+ jasně vítězí radeon. Coby těžař, tak jasně že vítězí AMD, coby hráč je mi to fuk (to, co hraju, trpí limitací procesorem, first person benchmarky nehraju), ale lamám do kompu budu při podobnosti ceny dávat nvidii 1060, od rozdílu v reálně dostupné ceně nad cca 500 volit budu AMD.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 02:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP Pascaly s takty škálují dobře.

Problém je že OC nejde počítat od uváděného, ale reálného boostu. Moje 1080 Founders boostí na 1885MHz v default profilu a dobrým chladičem (voda) Při OC se dostanu stable na 2050MHz (taková obvyklá hodnota pro všechny pascaly) Můžu říct že jsem ji přetaktoval o 18,3% přitom přínos výkonu je něco kolem 10%, ale reálně jsem ji přetaktoval o cca 8,8% a tomu odpovídá i navýšení výkonu.

A ad ty ceny. Kartu jste si mohl v klidu koupit za těch 7600 v několika krámech. Vyprodaly se asi za 2-3 hodiny a zůstaly ty dražší, které jsou v poměru k dolarové ceně v korunách nadssazené (např. MSI gaming je za 290 USD, tedy do cca 9 tisíc je cena ok)

Ve srovnání s RX480 je třeba brát v úvahu také fakt, že za tu cenu jsou tu jen referenční - nepodařené - karty. U 1060 šlo o podstatně lepší chlazení, takže být v testu tahle levná karta, tak ty výsledky u 1060 budou ještě o kousek lepší. Za cenu 250 dolarů jde sehnat hezká miniATX karta od EVGA a to už rovnou OC. U Radeonu se dá očekávat že nereferenční verze budou stát více a v těch top edicích srovnatelně s 1060.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP Já zase začínám mít pocit, že jak se to netestuje na těch správných hrách, tak to ta plichta nebo o fous pro RX 480 minimálně zatím nebude, a to je, vážení, cesta do pekla. Optimální je, pokud ta karta vychází líp bez ohledu na to, na čem se testuje.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Adam Vágner: Se na mne nezlobte, ale s vašim nastavením testu ignorujete úplně to, co se aktualne hraje. Pokud máte pocit, že je lepší testovat na hrách, které jsou bud nezname (tudíž je téměř nikdo nehraje) nebo jsou dávno za zenitem, tak můžete klidně používat i obruv dosbox. Sice to bude Mít v praxi nulovou vypovídací hodnotu, odejde vam ještě více čtenářů na jine servery, ale budete svoji :) Sice to bude naprd, ale můžete se potom byt v prsa, že jste nepodlehli tlaku a Vaše grafy se budou sdílet jako perličky. A pár nadšenců se urcite najde a bude to oslavovat určíte taky.
Tak jen do toho :)
Ps: pro méně znal ironie..toto byl ironicky prispevek

morke
morke
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Adam Vágner: To by byl zajímavý námět na článek.
Kolik je DX12 her a v jakém poměru se hrají k DX11 a starším?

Statistika nejhranějších na Steam:
447,758 933,996 Dota 2
324,055 525,383 Counter-Strike: Global Offensive
52,629 66,201 Team Fortress 2
40,581 51,559 Garry's Mod
39,183 48,276 Sid Meier's Civilization V
36,260 48,583 Rocket League
35,382 57,222 Grand Theft Auto V
35,240 52,445 Football Manager 2016
32,916 43,369 ARK: Survival Evolved
29,728 39,813 Rust

Takže ony DX12 hry nejsou pro hráče tak zajímavé. V budoucnu jich bude víc, ale stále to není nic směrodatného.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @morke: >Takže ony DX12 hry nejsou pro hráče tak zajímavé.

Pletete si pojmy s dojmy. To, že DX12 hry nejsou nejhranější na Steamu má jiný důvod než, že by nikdo nechtěl DX12 (což váš příspěvek doslova tvrdí).

Další věcí je, že preference hráčů nejsou směrodatné pro informativní recenzi, která by měla přinést co možná nejvíce faktických informací, podle kterých se čtenář rozhodne pro koupi té či oné karty.

Nezabývat se něčím co v nejlepším případě pomůže výkonu je pošetilé.

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
20. 7. 2016 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JFP @Arc: Citujem ta :D Další věcí je, že preference hráčů nejsou směrodatné
To tvrdis ze preferencie ludi ktory si tu kartu chcu kupit nie si smerodatne? Ano vsugerujme im vlastny cerveny nazor ze iba dx12 hry su buduuuucnost :D
Ak si niekto koli rodine chce kupit minivan tak mu vsugerujme sportiak cupeee lebo ved on nevie co chce lol

CNN
CNN
Level 0 Level 0
20. 7. 2016 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratulujem vyrobku k "viac nez optimalnemu" vykonu. Ako, nechcem byt hnidopich, ale mam zato, ze technicky web by mal trochu i vzdelavat, a teda zvlast u clankov co bude citat hodne deti ;-) si podobne nezmysly ako najoptimalnejsi a podobne odpustit.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 00:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Jako filozofovat nad tím, jestli může být něco víc než optimální? Tady nejde o stupňování optimálního, ani o to, že bych tvrdil, že je pro full HD více než optimální, tady jde o to, že ta karta nabízí vyšší výkon, než je optimum pro full HD.

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner TYS MU TO NANDAL LOL 8)

PetrKM
PetrKM
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

porad nechapu, proc se v roce 2016 testuji grafiky porad dokola na 3-5 let starych hrach. To neni nic jineho nez AVP nebo CRYSIS??

LucikMucik
LucikMucik
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U WoT máte chybu u druhého grafu - rozlišení.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 01:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LucikMucik Tak to je má oblíbená, opakuje se pořád dokola, musím to už nějak utnout, díky.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevim, sice se tu budou všichni chvástat jak tohle a tamto je úplně sqělý, mě spíš posledních mnoho let přijde komplet celej trh grafickejch karet docela stále stejně na CENZURA. A to je ve výsledku teda pěkně deprimující.

Když se tak podívám do bazaru, tak se pět generací starý karty prodávaj furt za ty samý prachy. Proč? Protože se výkon na dolar nehnul skoro nikam a zoufalci nabízej (a prodávaj) i věci jako HD 4870 X2 za dva litry. V reálu to nejsou jenom vybraný hry, na který jsou zrovna optimalizovaný ovladače, ale i hrubej výpočetní výkon (třeba na BOINC). Nebo taky starý hry v DX 9.0c nebo 10. Protože na maximální detaily (nebudu se v tom přece nimrat, chci rovnou všechno na max) v 1920×1440 stejně nemám šanci rozjet nic novýho v DX11/12, co bych měla zrovna já chuť hrát, tak mě to ani nezajímá, neřešim.

Navíc taky čím novější HW, tím rychlej to zdechne a prostě nemám koule dát zase za bazarovou kartu bez záruky bůra. Jenže nová karta za 5 má výkon k smíchu. Další věc že nebudu dávat ranec za nový hry (furt eště stojej nový hry litr až dva, nebo se to už hlo?) když za pár let budou v akci za 5 ojro; samozřejmě když to každej druhej krade, tak mu to přijde jako skvělej deal, to pak jo. A pak je vidět, že pokrok mimo high-end, kterej ovšem stojí nesmysl, je naprosto mizernej. Sem tam něco, co se ovšem při hrubým porovnání velice rychle ztratí. Na nějaký fíčury dlabu, to mě vůbec nezajímá, ty nehraju.

Takže mrkneme na fillrate a výpočetní výkon, protože když na nějaký ty hračku zapomenu, můžeme to v klidu porovnávat mezi sebou: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_graphics_processing_units Lehce zjistím, že v průměru o malinko výkonnější než moje aktuální HD 5770 je tak něco jako R7 260/260X/360. A to sem teprv na stejným výkonu! Jestli chci upgradovat, tak má smysl uvažovat teprvá o něčem jako R7 370X, což už ovšem stojí čtyři a půl. TDP 160 W, no, eh, mám nějakej důvod nekoupit za dva a půl v bazaru HD 7870 se stejným výkonem a TDP 175 W?

Po čím výkonnější kartě se podívám, tak tím je to horší a i v bazaru to stojí prostě nesmysl. Sorry, nebudu dávat za blbou kartu, na které stejně nic pořádnýho nerozjedu, deset litrů. Za takový prachy si pořád můžu pořídit mnohem lepší věci. To radši zůstanu u 5770 a koupím nějaký další starý hry za pár dolarů. Tak nevim, jestli jsem náhodou něco nepřehlíd, ale posledních asi šest let, tzn. zhruba od HD 5000, jsem si nevšim, že bych za stejný peníze dostal nějakej rozumnej výkon. Aspoň ne v nějakým rozumným segmentu okolo 5000. Dřív totiž s každou generací šlo za stejný prachy dostat mnohem větší výkon a to i za tuhle cenu.

Pamatuju se jak jsem kupoval HD 3870 v roce 2008 za 3790 Kč přesně, to byla za ty prachy bomba. (a to si ještě vemte inflaci za 8 let) A každá další generace byla hodně znát. To bylo do těch HD 5000. Pak byl nějakej skutečnej upgrade až možná Rx 200. Dneska se sice možná u novejch modelů někde nahoře zvedne výkon, ale taky stojej skoro pokaždý víc. Ten zbytek je tři generace furt stejnej, akorát se to jinak jmenuje, pak se tomu zvedne výkon o 10 % a když má člověk štěstí, tak to nezdraží moc. No to se mi vyplatí, fakt! Já prostě žádnej pokrok nevidim.

No, tak jsem si poplakal jak je všechno na CENZURA, jdu zase hákovat a tady se může rozjet flame…:D

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček Přijde mi to jako cry cry člověka co se dře 12hodin a má za to 14000 hrubého.
Ceny nových karet jsou právěže úplně libové...v dolarech. Ale ani AMD ani NVIDIA nemůžou za to, že my jsme socky Evropy, kterým ČNB znehodnocuje měnu a kteří mají minimálně o 3€ nižší mzdu než na západě. Já žít v Deutche Rache, v UK nebo USA a mít sice větší životní náklady než tady, ale taky plat 1000€ za to, že jenom někde jako řezník osekávám maso, tak mi opravdu nepřijde taková hrůza dát 380€ za výbornou GK, kterou třeba taková GTX 1070 podle mě je.

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi 380€ za GTX1070 je dobra cena, jenze najlacnejsia je za 470€ a aj to taky paskvil, normalna stoji 550€ a to skoro 200€ na vyse za nic uz lide maju problem dat.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 01:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi Ve většině takovejch míst s opticky na naše poměry slušným platem si člověk takovou věc nemůže dovolit už vůbec. Asi pomíjíte to, že nechce-li člověk žít v díře v nějakým ghettu, tak dá většinu výdělku za bydlení, dtto s potravinama. S ohledem na to, kolik migrantů se tam hrne, tak je tam strašnej nedostatek nemovitostí, což žene nahoru ceny a dolů kvalitu.

Za 10000 korun jak tu někdo tvrdí že je skvělý si radši koupím milion jinejch věcí než blbou grafiku. I kdyby třeba druhou pistoli, brzo se to bude myslím hodit sakra víc než nějaká grafika. Vyť těma za desítku už se dá někdo umlátit, to jo. Faktem zůstává, že za daný peníze (do 5000) je vývoj za posledních asi 6 let naprosto tragickej, v podstatě výkon totálně zamrznul. Jestli se zrovna zvýší herní, tak ovšem jde současně do prdele výpočetní, takže v průměru se to nehlo vůbec nikam. (Jestli možná 10 % tak to ale fakt přehlídnu.)

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @snajprik: "najlacnejsia je za 470€ "

http://www.itage.cz/zbozi/id-679137_GIGABYTE_VGA_NVIDIA_GTX_1070_8GB_GDDR5_Overclock__GVN1070WF2OC8GD

Kurz dnes 26,3
12 352 / 26,3 = 469€

kurz v době vydání GTX 980 = 21,9
469 * 21,9 = 10 271

Kdyby nám čnb nejebalo kurz, stojí ta karta 10k. To je úplne LIBOVÁ cená. NVIDIA prostě nemůže za to, v jakých podmínkách tu žijeme.

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
24. 7. 2016 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jespi @Pavel Boček: Kvér sem taky pořídil a stojí jako ta grafika no. Jestlipak taky bude zvládat dobře zaplý vyhlazování a blood effects na max..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 03:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček karta z bazaru má samozřejmě zákonnou záruku 2 roky, která může být dohodou zkrácena na 1 rok.

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček Jestli ono to nebude tím, že karty narazily na strop výkonu. Ono se nedá nic dělat, většina revoluce už je objevená, a už se jede spíš cestou snižování spotřeby.

Výkon se totiž dneska zvyšuje prakticky jen zmenšením výroby (22 => 16 nm, zanedbávám ty jejich software serepetičkové optimalizace, to je až po HW) - a to je drahá věc, kdy se často předělávají celé linky a je to čím dál tím preciznější a dražší. Staré časy, kdy někoho napadlo "Zapojíme to jinak a bude 10 % výkonu navíc" jsou pryč. Dneska se zapojením jinak - co vymyslí tým lidí - udělá 0.1 % výkonu nahoru a je to pro ně velkej úspěch.

Ale upřímně - nechápu, proč se rozčiluješ (nebo se to alespoň zdá). S tvým přístupem si můžeš koupit i5 a jet na integrovaný grafice bez jakýkoliv grafiky. A je to normální přístup, proč ne. Starý hry jsou taky dobrý.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 02:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Tak vony ty starý hry jsou dneska třeba už i ten Bioshock, S.T.A.L.K.E.R., ArmA (2, 3) a to teda určitě na i5 rozjedu no :roll:

Otázkou je, kolik z nich je tragicky limitovanejch procesorem. Byť BD na 4 GHz není zrovna ořezávátko, stejně při tragické optimalizaci těch her to běhá kolikrát bídně.

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii @Pavel Boček: Většinu z toho opravdu na HD 4600 rozjedeš. Třeba skromněji, ale ano.

A pokud chceš v těchhle hrách 60fps@1080p, tak holt nějaká aspoň nižší střední třída, no. Vždycky je to nakonec tvoje volba co chceš hrát a jak.

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 02:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii @Pavel Boček: tragede, hraj si treba na integrovanych, pokud ti z toho stoji pero...

pomatence jeden :x

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 7. 2016 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii @dtdpckktlel: Zabanujte toho DEBILA!!!!

JFP
JFP
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
20. 7. 2016 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček Souhlas, souhlas souhlas.

Ceny jsou šílené, pokrok nulový a hratelnost záporná. Co jsem fakt hrál? World of Tanks. Pak War thunder. Obojí tisíce bitev. Obojí má limitaci procesorem, grafiku stejně coby modrásek/fialka stahuju, abych lépe viděl a mohl rozdávat pozdravy přes celou mapu.
Pak ještě CS:GO. Těžce doprasená 32bit (dx9?) hra, která je sice stará a "nenáročná" ale ve skutečnosti naprosto špatně optimalizovaná a na high rank potřebujete top quqd core + relativně solidní grafiku, protože ta hra co patch to 10 fps dolů.
No a ty moderní grafiky, tak jsem měl v roce 2014 290+270ky, které jsem zánovní prodal poté, co několikrát vrátily svou hodnotu, nehrál jsem na nich jedinou hru, protože mě žádná nechytla. Nyní mám 480ku na funny mining a opět kromě cska a WT na tom nic nehraju, nic mě nebaví, jsou to bezkrevný benchmarky pro vymletý děti. Kde jsou hry jako byla mafia, deus ex1? Dyť i to GTA5 alias jednooký mezi slepými, je totálně necharismatická hra s nějakým čmoudem.

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček ty ses asi velka P Í Č A, co? :shock:

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel Hééééj, slušněji.

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @Adam Vágner: ja nevim proste, ale cosi tam zblechta o jeho HD 5770 a rika, ze by vlastne dnesni mainstream nebyl upgrade, ktery si stoji za to poridit (nebo ze to stoji mooooc, ale vis co, kurz a novy vyrobni proces).

nebo ze dnesni hry nema cenu hrat, protoze jsou to vsechno saky. je jich dost, ale na druhou stranu AAA tituly s dobrym pribehem/hratelnosti jsou a indie hram se dari cim dal vic.

no nevim, zda se mi typek padlej na hlavu.

kdyby prestal pocitat kazdou korunu, tak vyhodi HD 5770, polepsi si realne o... hm... hodne, tak 5krat vykonnejsi kartu by mel?

a jen remca :roll:

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 02:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @dtdpckktlel: Já vím, že průměrnej občan je dneska úplně blbej, ale vy budete asi jó vzorek. Která konkrétně karta bude 5× výkonnější? Co se tak dívám, R9 390X. Za sedm a půl bez DPH? Plus bych musel dát novou skříň a zdroj, ať to za něco stojí a není to hlučný jak piliňák (stačí mi ty 15k disky :D). To radši pudu pětkrát do bordelu.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @Pavel Boček: Kristepane, koho zájímá nějaká socka Boček, který má doma totální šrot a brečí tu, že nový PC stojí peníze.

Fakt plácáš kraviny, když na to nemáš nebo hry nehraješ, tak fajn, ale nemusíš to tu cpát v takových slohovkách ostatním.

Já dal za poslední 2 roky do PC cca 40tis a vůbec mě to neštve, stále si užívám hraní jako už hromady let ...

A ne, nežiju u maminky, nežiju v holobytě a nechodím pěšky.

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 02:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @Pavel Boček: njn jsi traged :lol:

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @PC-hráč: To fakt miluju, když přijde vždycky nějaký expert s nějakou starou vykopávkou, která nerozjede ani plošinovku a začne tu mudrovat o tom, jak jsou dnešní karty na CENZURA :D

Je vidět, že nehraješ, že jsi dlouho nehrál pořádně žádnou novou hru a neměl žádnou pořádnou grafiku, protože by jsi tady pak nepsal takové NESMYSLY co tu píšeš.

Dnešní karty jsou super, o dost rychlejší, pořád to jde dopředu, stejně jako hry samotné... a zážitky s hrama jako GTA 5, Zaklínač 3 a tuna dalších, když to hraješ na ultra 60+ fps, tak to za to stojí .. tak už nebrešč a běž si ostestovat nějaký zdroj č. 632 ....

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček U nás je tahle realita bohužel hodně pokřivená sešupem koruny, počítat to ve tvrdé zahraniční měně, tak to tak určitě nebude.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ako sorry ale recenzia v ktorej GTX1060 vyšla o vyšie 20% výkonnejšia než RX480 je asi tak realistická a odrážajúcu skutočnosť ako recenzia "druhej strany" v ktorej R9 390 prekonáva GTX970 o skoro 25% :confused:

Chce to nové hry + nové hry v celkovom priemere.

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 V té recenzi je ale napsáno proč je celkový rozdíl takový.
Není jednodušší si to přečíst a až pak komentovat ?

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Jak to vyšlo, tak to vyšlo. Když už nic, tak na rozdíl ostatních můžu s čistým svědomím říct, že tahle metodika nebyla postavená ani tak, aby nahrávala GTX 1060, ani tak, aby nahrávala Radeonům. Otázka je, jestli totéž můžou říct ostatní.

dtdpckktlel
dtdpckktlel
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 ne ne, chce to pockat par let, az budou vulcan hry a dx12 async tituly, a potom recenzovat lol :P

humik
humik
Level 23 Level 23
20. 7. 2016 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel ty jsi normální vulgární vypatlanej NVidiot... nebo nechápu co sleduješ sovu účastí v této diskuzi, udělat ze sebe ještě většího troubu ?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @humik: chápu tvoje rozhořčení, ale proč musíš při svém hodnocení debila přidat přívlastek nvidie? Mě osobně to uráží, idiot nejsem a nevím, jak duševné zdraví toho magora souvisí se značkou nvidie ...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dtdpckktlel @gogo1963: To je tupec humík, hraje si tu na chytrého a nestranného a přitom každý jeho příspěvek = utok na nv a podkuřování DDho...
Vsadím se, že tyhle blitky píše doma z nějakého špinavého starého šrotu, na kterém nic pořádně nerozjede :)

Tralalák
Tralalák
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky Adame za to pretestovanie Rise of the Tomb Raider s najnovším PC Patch 1.0.668.0 (Patch #7) z 8.7.2016, ktorý pridal - Adds utilization of DirectX 12 Asynchronous Compute, on AMD GCN 1.1 GPUs and NVIDIA Pascal-based GPUs, for improved GPU performance.

Ja to teda zhrniem:
I. DX11 v prospech GTX 1060, DX12 +/- GTX 1060 a RX 480 narovnako (podľa hry - Hitmanovi, Total War: Warhammer má navrch RX 480; v Rise of the Tomb Raider, Forza Motorsport 6: Apex má navrch GTX 1060; ostatné hry ako AotS, Gears of War: UE sú si podľa recenzie +/- oba čipy referenčných kárt rovnaké). OGL vs Vulkan kopíruje vyššie uvedený trend DX11 vs DX12 avšak aj s nastupujúcim DX12 je to opäť žiaľ marginálny trh (snáď sa to zmení).

II. VR ready (Steam VR a la HTC Vive) v prospech GTX 1060

III. Spotreba v prospech GTX 1060

IV. obe karty sú si cenovo vyrovnané. Karty však zamieša 4GB RX 480 vs prípadná 3GB GTX 1060 (možno ju však nazvú GTX 1050 Ti)

Zostáva len apelovať na priaznivcov AMD aby nezanevreli a kupovali RX 480-tky pretože neviem či sa im po týchto recenziách podarí presvedčiť majiteľov zelených kariet aby prešli k nim a prerozdelili trhový podiel - aby sa medzigeneračne prelieval (preskupoval). Tu som žiaľ skeptický pretože vzhľadom na vyššie uvedené východisková situácia je ešte horšia ako pred cca rokov v súboji GTX 960 vs R9 380.
AMD jednoducho potrebujeme a budeme potrebovať ako soľ pre konkurenčný boj.

Žiaľ parafrázujúc klasika svrbia ma prsty k napísaniu: Test: AMD Radeon RX 480 aneb kterak se může jít Polaris změnít na bíleho trpaslíka.

To je proste realita a ako by povedal iný klasik objektívna a transparentná (pre nás a pre trh žiaľ).

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 01:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vím že to dá práci otestovat, ale jako stále tyhle starý hry, to jako vážně? AvP wtf 6 let, Bioshock Infinite kolik? 5 let? Cliffs of Dover-kolik lidí to tady hrálo? Grid 2 to stejný. Opravdu si někdo koupí 1060 aby hrál tyhle hry?? Není divu, že výsledek vyšel úplně jinak než dalších 50 testů na webu. Toto je zbytečná práce. Sorry.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 03:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n sice ne tyhle ale na 1080 si v klidu zahraju staré AC, starý Mass Effect, Dawn of War, starší Tomb Raidery či Batmany...

to je něco špatného. Většina her v mé knihovně má datum vydání před 4 a více lety.

Výhoda, vše běží na max včetně DSR factoru 4 a karta se ani nezahřeje.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 02:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Tak Cliffs of Dover je v metodice právě proto, že byl náročný, a přitom nešlo o mainstreamovou hru. S tím jsem to tam záměrně nacpal, protože jsem předpokládal, že bude mimo hledáček AMD i Nvidie při vylepšování výkonu karet v titulech, které se používají v testech. A rád bych takových her, které se běžně netestují, a přitom jsou z nějakého důvodu zajímavé, měl víc. Styl, jakým se momentálně celosvětově recenzuje, výrobcům příšerně ulehčuje práci, v podstatě jim stačí ladit na dvacítku nejtestovanějších nových her a úspěch je zaručený. A člověk se pak kolikrát zhrozí, když na tom spustí něco, co do této škatulky nezapadá.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 05:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Ten Vas pohled nedava moc smysl..uz tak mate malo her v testu, tudiz jakakoliv hra, ktera se hodne vychyluje, tak Vam bude velmi ovlivnovat celkove vyzneni recenzi. Uz jsem to tu psal nekolikrat a jeste jednou to zopakuji..bud delam obecny test karet a pak bych mel akceptovat prumerne hry a muzu dat bokem ty "neprumerne" a nebo musim mit tech her vice. A nebo obecny test nedelam, protoze to zadny obecny test neni. Ja treba o te Vasi hre slysel poprve az tady a ani nikde jsem o ni necetl. To stejne si muzete udelat naopak a vzit akorat Hitmana, BOps3, Dooma na Vulcanu a k tomu neco do party a pak se divit, ze RX480 vyjde 0 15% rychleji nez 1060...
Proste mate skladbu testu nastavenou blbe, bez urazky :)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 03:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner Za tuhle hru velice chválím. Dnes už je to pravda trošku obsolete, ale tady jde vidět opravdu náročnost hry. V nižších rozlišeních to brzdí CPU. Vždy se mi tenhle test vyplatilo sledovat při odhadování rychlosti karty v Prepar3D což je profi letecký simulátor. Tam i i7-5960X umí brzdit GTX750 a naopak třeba výroční G3258 bude bržděné GTX1080 ve FHD.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @komplik: Cliffs of Dover - 5 let stará hra s 8 let starým enginem. Zahraje si to jeden z miliónu lidí. Alternativní tituly ano, ale současné, ne 5 let staré.

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Nesouhlas, rozhodně tuhle hru v testech nechat. Naprosto souhlasím s důvody pana Vágnera - já nepotřebuju mít v testu samé AAA tituly, na který si amd/nvidia momentálně piplá ovladače. Uvědomte si, že cílová skupina trhu může být mnohem širší.
Když bych nějakou hru chtěl v testech vidět, tak třebas dotu 2. A rozhodně mě nezajímá AoS z výše uvedeného důvodu.
Tvůj příspěvek je hekem raněného býka co vidí rudě (a píšu to jako majitel amd hardware).
Prostě si někdo PŘÁL, aby 480 byla lepší než 1060, v diskuzích se předtím poplácal s partyjou po ramenech a teď zůstal škleb. No a o tom je hype. Hlavně když někdo upozornil na to, že by 1060 mohla být výkonnější, tak mu pomalu smazali účet.

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
20. 7. 2016 05:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Co je to ta průměrná hra? Podle jakého klíče to chcete vybírat? To, co se nejvíc hraje? To, co se nejčastěji testuje? To, kolem čeho byl největší hype? To, co má nejlepší hodnocení?
Nebo tím fakt myslíte vybírat hry, které se příliš neodchylují od očekávaného průměru? Tzn. záměrně volit skladbu testů na základě toho, jaký výkon v nich karty mají? Vážně?

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 02:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @b00n: No a na tom enginu taky je třeba sto dalších her, který si už dohromady zahraje sto lidí z milionu.

Maphish
Maphish
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Adame, malý počet testovaných titulů ti tvoji práci degradoval obrovskou statistickou chybou. A vzhledem k tomu, že jsi do testů zařadil hry, se kterými byly problémy i u jiných karet a evidentně jsou i u nových, hry, ve kterých jsou rozdíly mezi kartami větší než očekávané, tak ti zase naskočila obrovská systematická chyba. Ty dvě hry, které zmínils v závěru neměls zahrnovat do průměru. To je vlastně odpověď na otázku, kterou sis na závěr položil: "Kde jsem udělal chybu?"
Petr

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @cefallu: Opravdu? ha ha ha..no dobre, tak si to klidne mysli..pro mne se stal PCT bohuzel web 2 kategorie, prave k vuli takovym vecem.. ale ano..jsem velmi ranen :D a proto chodim prave na weby, ktere maji detailnejsi recenze, her tam maji 20 a dava mi to daleko lepsi obrazek, co od toho muzu cekat nez tady. Klidne si v tom ceskem rybnicku pluj dale..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Adam Vágner: Ja nemam zajem se s Vami prit. Prispevek byl ryze technickeho razu. Klidne si to skladejte jak chcete, ale pak se nedivte ze ohlasy jsou jake jsou.
"Prumernou" hrou byli mysleny AAA tituly, popripade hry, ktere jsou zrovna v kurzu. To zase neni tak tezke se v tom orientovat.
Ja Vas na jednu stranu chapu, ze si to chcete delat po svem, na druhou stranu, vyjde Vam celkovy vysledek, ktery je lidove receno mimo. Pro mne napriklad, kdyz Vas srovnam s CB, Guru3D, HT4You a podobnyma..tak pro mne Vase vysledky nejsou opravdu prilis smerodatne a to nemyslim ve spatnem. Proste jsou mimo..a je to skoda.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Pavel Boček: Opravdu jsou? Ja nevim, tak se ptam..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Maphish: Tohle se mu tu snažíme říct už poněkolikáté. Stále marne :)

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: ano, v českém rybníčku a proto jsi pod každým článkem na diit, pctuningu a jánevímkdeještě hehe, ty mi něco povídej o českých rybníčkách...

mrkni se třeba na phoronix ty kubo, tam je jim jedno jestli je na kartě logo zelené nebo červené a pozri testy

a na páně Vágnera nesahej, bo recenze od tebe by četl akorát pan Stach

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Můžeš jít a pročíst všechny weby na světě a výsledek bude všude stejný.No skoro všude až na pár zaslepených vyjímek.
Někde je lepší 1060 o 5 jinde 10, 15 procent a tady je to holt o 20, z již popsaneho důvodu.Klidně si vem odeber si tu konkretní hru z testu a vyjde ti výsledek podobný ostatním.Což je vlastně +- to stejné co u ostatních.

cihla
cihla
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Naprostý souhlas :!: :wink:

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Naprostá většina enginů se vyvíjí s tím, že na nich poběží další hry (nejen od toho studia, pak je přímo prodávaj jinam). Dost to zlepšuje TCO. Na některých těch velkých enginech jedou i tisíce her.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @cefallu: Hele kefaline..jednak za prvy tobe muze byt uplny houne na kterem webu jsou moje prispevky. To jen tak pro zacatek. Za druhy se jevis, ze vis uplny pendrek, jak vypada opravdu dobra a detailni recenze. Za treti Stacha z toho vynech, neb ten s tim nema nic docineni , jelikoz jsi vedle jak ta jedle, ale to jsou tvoje prispevky stejne, takze zadny zmena. A za ctvrty, aby jsi se mohl uklidnit, tak ja proti p. Wagnerovi nic nemam. Pokud neumis rozlisovat vecnou kritiku od trolovani, tak si dej rucnik na celo. Kdyz je horko, tak to omaha...

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @Pavel Boček: To beru a to je mi taky jasne. Staci vzit treba Cryengine nebo jiny.
Mne slo ale konkretne o ten, ktery je pouzity v tom simulatoru. Alespon tak, jsem pochopil Vas prispevek, ze byt tu hru de-facto nikdo nezna.. tak treba jsou zname jine hry na tomto enginu.

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Ok, tak za prvé svým prvním příspěvkem jsem reagoval na výběr her a prostý fakt, proč je kolem 1060 takové halo. Asi jsem se nechtěně dotkl nějakého tvého problému.
Nevim o cem to ted mluvis, co mam ja spolecnyho s tvymi prispevky na forech. Nevím kdes vzal to, že vím či nevím jak má vypadat recenze. Pravděpodobně opět křišťálová koule, jak bývá zvykem. Vidím, že potrefená husa opravdu kejhá nejvíc :roll:

b00n
b00n
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: Pan Boček lže, ať už záměrně či z nevědomosti. Cliffs of Dover používá vlastní engine, dokonce jiný než původní IL-2 Sturmovik. Hra ruského výrobce. Opravdu pochybuju, že existují ještě další hry co tento engine používají.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @cefallu: Opravdu kejha a v cem?
To ze mi tady pises, ze ti nemam "sahat" na Wagnera nebo ze jsi mi tady vyjmenoval servery se stejnou prezdivkou a nebo ze pro tebe recenze s "peti" hrama je tak uzasna, ze mas potreba obhajovat vyber hry, kterou nikdo nezna oproti hram, ktere by tady radi videli stovky jinych ctenaru nebo ze mi pises ze "potrebuji obhajovat amd" jenom proto, ze jsem napsal, ze takovy testovaci set nedava smysl?

Pro mne je PCT opravdu sekundarni web alespon co se tyka karet a chodim tady spis ze zvyku nez z toho, ze by mne tyhle recenze brali. Stejne to mam davno nactene odjinud a spis tak ze zvedavosti srovnavam, co z toho vyjde tady. Spis je mi lito lidi, kteri si to jinde nacist neumi. Jestli mam rad nekoho recenze, tak jsou to treba Bocka a jeho zdroje.
Ale jinak v poho, klidne si fantaziruj dal, ze si mi slapl na kuri oko..:))

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @tombomino: pokud je pro tebe sekundární, proč to tady tak obslintáváš? Není ti trapné přít se tady se zelenými magory a duševně zaostalou lůzou?

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Adam Vágner @gogo1963: Nejspíše proto, abych si mohl přečíst přesne takový příspěvek od tebe..gogo

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Většina lidí ovšem kupodivu nehraje 10 vybranejch her, u kterých se bojuje v tom, kdo dokáže líp optimalizovat ovladače. Tzn. testovat alternativní věci má spíš smysl.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček Alternativní ano, 5 let staré ne.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 02:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @b00n: Pokud ta karta nemá na to nakrmit nový hry na plný detaily ve Full HD nebo něčem podobným (já mám už zase 1920×1440, takže eště o 360 řádků víc neboli o 30 % náročnější), tak to stejně nemá smysl.

Mimo místní děti který to ukradnou tu stejně nikdo normální pracující nemá čas kupovat každej tejden „nový“ (=15. odvar toho samýho eště děravější a nestabilnější než těch 14 před tím) hry za dva litry a nedělat nic jinýho než je hrát. Takže ano, fakt to je k ničemu.

Já už bych pomalu an něco upgradoval, stát to rozumnej peníz, řekněme o 100 % výkonu víc by mi dalo možnost si zahrát o něco novější hry, těch pár, co za to stojí. Většina jsou předražený sračky a tak se dá naštěstí najít spousta ne až tak náročnejch věcí, zpravidla starších (ale ne nutně, třeba KSP v DX 9.0c je stále nově vyvíjen), kde si člověk zahraje za pár stokorun stokrát líp, než tydle nový příšernosti. A výhoda pak je, že na to karta za 15 fakt potřeba není. Takovej Half Life 2 (+epizody) na plný detaily ve vysokým rozlišení vypadá i po těch letech výborně a ta hra jako celek stále překonává většinu toho, co od té doby vyšlo. Nemluvě o všech věcech okolo.

jirka64
jirka64
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 02:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Přesně. Je přece jasné, že málokdo z lidí, co si koupí grafiku za 7500-10000 bude hrát 3-5let staré hry. Ti už to dávno hráli přejmenovaný obře.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 7. 2016 01:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím proč, ale nějak nemam pořád důvod k upgradu.

Používám referenční kartu od Saphire AMD R9 290x 4GB, 512bit a z téhle karty jsem před rokem demontoval referenční chlazení a nahradil jsem jej Morpheusem a na to sem umístil 2x Noctua NF-S12A mám jej na nějakých 900rpm takže co se týče hlučnosti je to celkem v pořádku. Tuhle kartu mám i mírně přetaktovanou, o 60MHz.
Nevím proč, ale i když hraji ve WQHD rozlišení tak mi to na starší hry v maximálním nastavení stačí.
Hry jako DOOM, F4, FC4, FC Primal, BF 3,4, Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter CZ nebo snad Tomb Raider: Rise of the mi zkrátka stačí. Pravdou je, že u DOOM jsem snížil rozlišení na 1080p, ale u většiny jmenovaných her mi to jde plynule. Starší hry ve kterých testuje redakce PCT jdou téměř všechny plynule i ve vysokem nastavení.
Kdybych se rozhodoval ohledně upgrade GPU tak bych se rozhodoval hlavně finančně. Dost se mi líbí osvědčená GTX 980 nebo 980ti to jsou karty které ověřil čas.
Nicménmě pamatuji i dobu, kdy jsem byl ještě relativně mladý a v té době nejvýkonější GPU se dalo koupit okolo 7000,- Kč. Tehdy to byl vyjímečně tichý AMD Radeon od Saphire model ozn. HD4870 1GB. Karta byla mimořádně tichá i v zátěži a výkonově to byla parádní karta za rozumné peníze. Dnes je situace dost jiná, že grafiky jako je GTX 1060 začínají od 9000,- Kč.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 03:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel včera se daly slušné Gainwardy koupit za 7600 a pokud se nepletu tak EVGA za 7500 (tu jsem ale skladem minul). Dokonce člověk měl na objednávku o dost víc času než u 1080, kde typicky stačilo na vyprodání max 15 minut, tady byly karty skladem několik hodin.. K 9000 mají dost daleko.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 04:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik Se vzbud..dneska rano na zadnem z webu velkych obchodu ani jednu z nich uz nekoupis.. jedine co je jeste skladem vic jak par kusu, je Asus za 10.5 tisic...

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
20. 7. 2016 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: No ak si obmedzeny iba na cz/sk obchody tak ano su vypredane ale na v uk je skladom este kopec lacnych neref modelov a to sa ich uz predalo mega kusov

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: A to teď budete opakovat jak kolovrátek dokola ?
Jakože když už je model za 7500,- vyprodaný tak budete zarytě neustále opakovat, že stojí 9000,- ?
Dobrá demence :)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @scootie007: Tak v nemecku jsou taky k dostani (zatim) levnejsi modely..u nas nikoliv..
Pokud ma nekdo zajem..
http://geizhals.de/?cat=gra16_512&xf=1439_GTX+1060&asuch=&bpmax=&v=l&hloc=at&hloc=de&plz=&dist=&mail=&sort=t

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Mistery: Ne demence je naopak tvrdit, ze jsou k dostani karty, ktere nejsou. Takze to tady budete ted neustale opakovat?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
20. 7. 2016 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: Tak já jsem myslel současnou situaci. Momentálně není na skladech karta za 7500,- Kč a pokud ano tak ji musel nějaký e-shop naskladnit. Stejně STRIX nebo nereferenční verze budou mnohem dražší.

Jinak já se nepřikláním k žádným firmám, že je lepší AMD nebo nvidia mimochodem je tu třeba i matrox, ale ten míří úplně do jiného segmentu. Zkrátka jsem jen chtěl říct, že ceny grafik jsou za poslední roky úplně jinde než byli v minulosti. Například doba ATI HD série 3000, 4000, 5000 například povedený HD 5870 který měl dlouho dobrý výkon i po letech. Stejně tak jako GTX 260, 270, nepo povedená 285ka s příchodem 290ky to už přiliž hřálo a byla drahá. Sám jsem cca. 20 karet od ATI-AMD a minimálně 15 karet od nvidie. Pak jsem měl i S3, Hrcules 3D PROPHET KYRO II který sice nepodporovala u her dost podstaný H.T.L. ale i tak byla výkonově ale i konkurenčně na tom dobře oproti začínající nvidii.
Jen mně zaráží fakt, že nvidia nasadila tak vysokou cenu u grafik. Mně třeba osobně by se líbila karta AMD RX480 a první co bych udělal, že bych demontoval hned referenčák a zvolil nějaký velký pasiv a k tomu 2x 120mm noctua. Sám jsem kartu montoval zákaznikoj a všechno bylo v pořádku. Dost mně překvapil výkon této karty v WQHD rozlišení. Já myslím, že jsem objektivní až až, protože sám se nepřikláním k žádné značce. Obě zminované nvidia i AMD jsou si konkurenceschopné a pouze záleží na vaši fin. stránce popřípadě co přesně chcete a v čem pracovat. Například hrubý vypočetní výkon má AMD dobře vyřešený například na těžbu bit. měny... atd... je to v lidech... rozhodně bych nedal na názor pana Bělky nebo jiných lidí, kterým ty grafiky ani neprošli rukama....

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: Kdo tvrdí, že jsou na skladě ?
Cena je jasná.To je ta demence o které je řeč a je komické od tebe číst níže komentář ve kterém uvadíš odkaz na stránky, které to co píšu potvrzují a to že karta nejlevnější verze nestojí 9ooo,- jak zarytí odpůrci ale i ty pišeš, ale min. cena je prostě 7500,- celkově vzato.

Dzambor
Dzambor
Level 20 Level 20
20. 7. 2016 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: Vravíš to ako, keby tie karty za 7500 už v živote nemali byť a zostanú len karty za 10 a vyššie. To že sa po nich zaprášilo ešte neznamená, že ďalšie neprídu.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
21. 7. 2016 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Dzambor: Ale ja nic takoveho v prispevku netvrdim..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Mistery: By mne zajímalo proc mas nutnost si tady dokazovat, že ty karty za 7500 existují. Jsem snad někde psal, ze ty karty za 7500 neexistuji? Nebo že se budou prodávat jen první den? Co je "nenormalniho" na tom napsat, Jake se dají aktualne koupit? Mám snad tady Já potřebu dokazovat tobě, že se dají sehnat karty 480 s 4G paměti, byť nejsou v obchodech nebo podobný nesmysl?
Jestli mi něco přijde dementní, tak toto.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 02:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom se pripominam, ze pred X mesici, jsem Vam psal prispevek na to, ze z pohledu statistiky (a tudiz prumerneho vykonu) je Vase skladba her a jejich pocet mirne receno neoptimalni. Jsem rad, ze jste k tomu dospel taky ;)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 03:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino Pokud budu mít v knihovně přesně tuhle skladbu her, tak naopak bude přesně aktuální. Jsou lidi co rádi kupují několik let staré tituly za pár korun a následně si je užijí v max. detailech v 60FPS i na 4k

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 04:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik ANo, takze recenze, ktera ma slouzit k co nejobjektivnejsimu zhodnoceni vykonu karty pro sirokou verejnost, je presne postavena na tech titulech, co mas doma..

Vyborne zeleny troliku..jeste mas nejaky smysluplny argument?

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: Než někoho začnete označovat trolem, popř. zeleným, zkuste se sám sebe zeptat: a nejsem já taky trol? a nejsem červený trol? Třeba potom nic takového nenapíšete a bude se nám tu všem (i Vám) dýchat lépe...

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: No, co se týče zde testovaných her, pravdou je, že většinu z nich jsem již dohrál. A onlinovky typu World of Tanks mne skutečně moc neberou. Takže mne určitě zajímají spíš novější hry (např. v současné době hraju DOOM).
Ano, bylo pár her, které jsem si zahrál znovu, ale kolik jich bylo a kolik jsem jich dohrál.
Otázkou je, co bude za nějaké 2-3 roky, pokud si dnes koupím GTX1060, nebo RX-480.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @cefallu: podivejte tomu komentari nemuzete rozumet a nebyl urceny ani Vam ;) ale jinak dekuji, dari se mi dobre :P

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: já se obávám, že tomu nerozumíte Vy, ale tak nechám Vás v tom, červená určitě jednou vyhraje

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @cefallu: Opravdu, tak vy vite pro a co komentuji, i kdyz ten komentar neni urceny pro Vas a s Vami nema nic spolecneho..
Tak bravo, to musite byt teda vedma.. :)))

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: Ale komentáře je třeba psát, já myslel že vy to víte, vždyť z toho je redakce živa. A teď se na mě oboříte, že komentuji váš komentář, který je ve veřejné diskuzi, který rozděluje masu na barevné na zákl. pochybného přesvědčení o tom, že někdo může hrát hry, které jsou uvedeny výše v tstu 1060... Ano všichni jsou zelení trolové, jen vy jste letadlo.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @cefallu: To je zajimave..zase vite vsechno lip..vy mi asi ctete myslenky, co? :))
Ja se na Vas oboruji? Vy tady do mne rejpete kazdym prispevkem, pocinaje hned prvnim "zranenym bykem" :)) ale ja jsem letadlo :)) Vy se vecpete do komentare o kterem nemate ani sajnu proc jsem jej napsal, ale hned vite ze jsem "rudy".. To ze si s Komplik "piseme" casto o tom nemate poneti..ale potrebujete si zareagovat.. .. vyborne jen tak dale.. a co letenku uz mate?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @tombomino: ještě se tady rozepiš o tom, co má společné objektivita se stářím her, když na těch hrách testuješ konkurenční karty?
Vždyť podle vás červených je na tom AMD lépe už přes deset let ...

scootie007
scootie007
Level 41 Level 41
20. 7. 2016 23:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @gogo1963: Nie AMD este len budu lepsie. Pockaj ked pridu dx12 hry potom pockaj pokial poladia drivere a pockaj pokial vydaju patch na hry v dx12 v ktorych nebudu lepsie ako nvidia. A aby som nezabudol tak pockaj aj na neref 480 :D

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @gogo1963: Ano, všichni jsme Gogo..

komplik
komplik
Level 21 Level 21
20. 7. 2016 03:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už se Tomb Raider přetestovává, bylo by záhodno dát jen SMAA. Supersampling to posouvá hodně jinde, zvlášť pro případné slabší karty už to bude docela utopie.

Jinak bych uvítal test s AS on a AS off - pomocí změny v registru - a obecně, když by to šlo v jiných hrách, což moc dobře zatím nejde. Alespoň by byl jasně viditelný přínos AS pro konkrétní titul.

Jespi
Jespi
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 06:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí mi tam DX12 testy

Arc
Arc
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

>"U Radeonů RX 480 lze v prodeji najít..."

No to teda nelze, zaprvé protože se world wide neprodává a zadruhé protože je "out of stock" v těch málo regionech kde je ;-)

Když už jsme u toho tak 1060 je out of stock také, teda až na ty předražené modely za 10k.

marseille
marseille
Level 13 Level 13
20. 7. 2016 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, čistě výsledkově, je to velmi dobrá karta, lepší ne RX480. Ale RX 480 je o dost levnější, takže celkově stále vyhrává AMD. Tedy pokud už opravili problémy s napájením s PCI-E.

Já osobně ještě asi pár let zůstanu u své R9-280X. Na FullHD většinu her hraju na maximální detaily (Xeon-E3-1231v3) a jestli hraju na 45FPS a s kartou novou bych hrál 60FPS mě fakt žíly nerve.

marseille
marseille
Level 13 Level 13
20. 7. 2016 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marseille NEŽ RX480 a Z PCI-E, pardon za hrubky.

Hornet
Hornet
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stale su tu testy len ohladom hier. Zaujimalo by ma ako su na tom nove karty nVidie pri editacii videa v programoch Sony Vegas Pro, PowerDirecor 14 ... ci dokazu plynule prehrat nahlad v plnom rozliseni az do 4K pri pouziti FX grafických efektov ktore vyuzivaju OpenCL.

Razi3L
Razi3L
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí zde hlavně nové hry - TW: Warhammer, Hitman, Doom, Zaklínač, Fallout 4 a dalo by se pokračovat.
V poslední době vyšlo dost zajímavých a náročných titulů, které hraje více lidí, než testované staré hry. Tudíž test dá se říci o ničem kromě Tomb Ridera a měření spotřeby. Kdybyste šel na pivo, byl by to užitečněji strávený čas.

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
20. 7. 2016 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pořád bída s nouzí.
Marně hledám kartu schopnou provozovat 2560x1440 minimálně na high aspoň 3 roky, za cenu do 10 litrů.

1060 a 480 budou spíše nestíhat, 1070 je už zbytečně silná ( a drahá ).

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zvirek Tvoje požadavky jsou nereálné, to není chyba výrobců karet.

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default Děkuji za pěknou, objektivní recenzi psanou s profesionálním odstupem.
1060 se prostě povedla, cena je celkem O.K. Uvidíme, s čím přijdou nereferenční Rx 480, protože někteří jedinci už měsíc zase hypujou, jaká to bude pecka. V situaci, kdy mají obě firmy výkonově i cenově podobné karty ale lidé prostě sáhnou po Nvidii.
AMD krachne. To není přání, to je smutný fakt.

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default Mimochodem 1070 není na 1440 příliš silná. Nevím, jestlis hrál hry poslední 2 roky, ale 1070 se zapotí i ve full HD. Má výkon jako 980ti a tu mám já na full HD a je to akorát. Pokud chceš hrát na 1440 je 1070 podle mně naprostý minimum, co si koupit.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @Default: Boze jak muze Amd krachnout je to hlavne procesorova firma ,ktera vyda Zen..Pokud se povede a bude cenove rozumny tak proc by krachlo..

snajprik
snajprik
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @Default: :) AMD ma uz vo vyrobe 3 mesiace RX480 a v zahranici stale nieje skladom, od septembra sa bude dodavat do konzol. Fakt nemusis mat strach o predajoch RX480. Je pravda ze RX480 by viac slusili takty 1,9GHz a spotreba 120W ale proste je to dan za vypocetnu cast jadra ktoru AMD nechalo vo svojich GPU. AMD sa zameralo na ludi ktory nehraju od rana do vecera len hry, ale robia na svojich PC aj nieco ine ...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @Default: Přesně tak, mám 70tku a hraju ve 1200p, pokud člověk chce nejvyšší detaily a stabilní fps 60+ , nejdebože zapnout ještě třeba vyhlazování, tak ...

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @jeliman: Ano, tohle se už žel říkalo před vydáním buldozeru atd. ono se stačí podívat na prodeje procesoru třebas na heurece...

"pokud se povede a bude cenově rozumný.." netřeba slov

Zeptej se sám sebe, dám si do nového pc 32nm procesor, který už má něco za sebou?
Čekat do zimy nebudu. Je to smutné, ale platíme intelu, co se dá dělat.

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @snajprik: Takty 1,9 bud mít AMD tak možná na ZENu :-D
Mimochodem jsi typický AMD fanboy - kdyby to mělo takty 1,9. Kdyby bylo lepší napájení, kdyby nebyla ta Nvidia tak zlá.
Jednou se ale dočkáš. Třeba za deset let bude těch 1,9 pro AMD reálných.

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @jeliman: Ano a ta procesorová část je úplně na dně. Nebýt GPU sekce, tak už je vlastní dávno Číňani:-D

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @PC-hráč: Nejlepší jsou experti, kteří mají gtx 770 nebo nějakej radeon 280 a všem tvrdí, jak cokoliv silnějšího na full had je zbytečný, karta bude nevyužitá :-D
Co na tom hrajou, Solitaire?

brbladegene
brbladegene
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @Default: Zatímco ty jsi typický NVpako. Chceš snad říct, že AMD nemá procesory nad 2 GHz? Ty jsi fakt hodně vypatlaný. Si přečti příspěvky na zahraničních forech o prodejnosti rx 480 v referenční verzi, jsou kompletně vyprodané, takže sni dál, NVpako.
P. S. S odladěnými ovládači už rx 480 ani tolik netopí , ani tolik nežere a díky sníženému napájení výkon vzrostl o 5-10 %. Pctuning je NVžumpa.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @Default: To mas pravdu bohuzel Amd tahne graficka cast a jestli se Zen nepovede tak se obavam ,ze ta graficka divize to nemuze tahnout do nekonecna..Tak sup drzte vsichni zeleni palecky za AMD.... :lol: :lol:

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @brbladegene: Mohl bys mně ukázat benchmark, který ukazuje, že po úpravě napájení má 480 o 10% vyšší výkon? To měřil Stach?
Že je karta vyprodaná, neznamená, že je vyprodaná, protože je o ni velký zájem.
Doporučuju navštěvovat jiné weby než stachovu hnojárnu a vrátit se zpět do reality.

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @brbladegene: kompletně vyprodané celé 3 kusy... a i to svědčí o debilitě těch, kteří si tuhle kartu koupí ještě v referenční naprosto tragické verzi ...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @brbladegene: kompletně vyprodané celé 3 kusy... a i to svědčí o debilitě těch, kteří si tuhle kartu koupí ještě v referenční naprosto tragické verzi ...

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @jeliman: Já vlastně taky přeju AMD. Když vydají pořádnou high end kartu, klidně si ji koupím.
Já mám akorát problém s lidma, kteří si prostě žijí svoji realitu a odmítají připustit, že v současnosti je prostě Nvidia úplně někde jinde a její produkty jsou lepší.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @Default: neukáže nic, ubožák, který vypotí takový blábol, se snad dobrovolně musí hlásit v nejbližším sanatoriu ...

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default @Default: Přesně tak. Místo toho posloucháme jak je nvidia zastaralá, čipy ořezané na kost, vyhnané takty, chjo... Tak co kdyby se nedělaly u testů grafy když to někoho tak dráždí, ale napsalo by se slovní hodnocení alá: karta X byla pocitově pomalejší, no byla hlučná a měla vyšší teplotu, ale má takové makové funkce a je levnější. Karta Y byla pocitově rychlejší, no byla dražší a nemá makové funkce, ale má funkce tvarohové. Zvaž zda je pro tebe lepší funkcí tvarohových či lekvárových...

PC-hráč
PC-hráč
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Crysis, Metro, AvP (wtf), Grid ... to jako fakt?

Division, Witcher, Hit(sponzoredbyamd)man, Doom, pCARS v dešti a další jsou kde? To u vás v redakci nemáte litr na hru nebo tam neznáte někoho kdo hraje? (Steam účet může sdílet až 5 uživatelů....)

maris35
maris35
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Jn

NewScream
NewScream
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Proč stále kdekdo křičí, že porovnávání starších her (ale stále jdou nastavit vysoko) je špatně??!! Vždyť i ty hry řeknou jak je která grafárna silná. Když vidíte test na 10 20 hrách vždy je to +- stejné a karty jsou v žebříčku na podobných místech. Takže si jde udělat obrázek o rychlosti GPU krásně i tak.

cefallu
cefallu
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NewScream No křičí se proto, že nevyhrala zelená nebo červená karta. Co taky chtít. Jo chtěl bych aby intel začal dělat diskrétní grafiky, objevili by se pak i "modří".

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PC-hráč Tady to vyslo ale podivne ty testy proti ostatnim webum to muselo priplout kapriku do redakce... :lol:

A prosim testujte v novych hrach clovek si kupuje grafiku a chce hrat dnesni a budouci hry a ne 5 let stare srajdy na to me staci to co mam ted...Nebo mi chcete rict ,ze profesionalni web o Pc nema penize na skladbu novych her

ch3vr0n
ch3vr0n
Level 13 Level 13
21. 7. 2016 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman jo, prosim testujte v budoucich hrach :D

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty trolly co tu nadávají musíme nějak vydržet. Nezapomínejte že jsou prázdniny a mláďátka se potřebují interpretovat.

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu se bavím nad tím, jak mají rudé ovečky neustále potřebu mínusovat každého, kdo prostě realisticky označí AMD za firmu v troskách.
Ale ono se to jistě jednou otočí, za měsíc jistě bude ohlášeno 20 her s vulkánem a AMD bude zase na špici!

Default
Default
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Default Jinak jsem zvědavý, jak se k této situaci postaví Stachuj. On přece zásadně bere jen referenční karty v benchmarcích. Jenže 1060 v ref je lepší než 1060 v ref a u neref to bude asi zase ve prospěch AMD. Takže očekávám změnu metodiky a najednou se budou měřit pouze neref karty, protože jiné si přece nikdo nekoupí:-D Škoda, že mám na žumpě ban, hned bych mu to připomněl.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem to tu párkrát psal. Je mi jedno co za hru se testuje. Mě zajímá jak na té a té grafice jede ten a ten engine. Většinou se podívám na Crysis 3/ Cryengine a jdu dál. Informaci mi to dá dostatečnou.
Nadáváte tu na výběr her. Uvědomte si ale, že ty hry musí mít nějaký mechanizmus, kde jde stejnou akci zopakovat 100x a průběh bude 100x stejný. Benchmarky se ve hrách příliš nenosí a bez nasimulování na alespoň 99% stejného průběhu je test k ničemu. Hry jsou čím dál tím víc openworld a tak je to stále složitější a složitější.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jsem to tu párkrát psal. Je mi jedno co za hru se testuje. Mě zajímá jak na té a té grafice jede ten a ten engine. Většinou se podívám na Crysis 3/ Cryengine a jdu dál. Informaci mi to dá dostatečnou.
Nadáváte tu na výběr her. Uvědomte si ale, že ty hry musí mít nějaký mechanizmus, kde jde stejnou akci zopakovat 100x a průběh bude 100x stejný. Benchmarky se ve hrách příliš nenosí a bez nasimulování na alespoň 99% stejného průběhu je test k ničemu. Hry jsou čím dál tím víc openworld a tak je to stále složitější a složitější.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
20. 7. 2016 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer doublepost, smáznout prosím

Reklama
Reklama