Nvidia vylepšila DLSS: verze 3.5 pro kvalitnější path tracing a představení RTX Remix Half-Life 2 | Kapitola 3
Seznam kapitol
Celá modelová řada GeForce RTX 40 už je venku, a tak si Nvidia na Gamescom připravila várku technologických vylepšení. DLSS povýší na verzi 3.5 s kvalitnějším ray tracingem. A poprvé představila i RTX remix kultovního Half-Life 2.
První trojice titulů s podporou DLSS 3.5 nás čeká už na podzim – půjde o velké DLC Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, remix Portal with RTX a Alan Wake II.
Z profesionálních aplikací se má DLSS 3.5 objevit na platformě Omniverse, v realtime raytraceru chaos Vantage a rendereru D5 Render.
Ukázku z Cyberpunk 2077: Phantom Liberty zveřejnila na svém youtubovém kanálu Nvidia.
U Alan Wake II můžeme posloužit prozatím jen dvojící screenshotů.
Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project
Na vzestupu je i RTX Remix. Přes šest tisíc lidí z modderské komunity už pracuje na více než osmdesáti „remasterech“ klasických her s využitím technologií Nvidia Remix a Omniverse. Jedním z prvních projektů, na němž pracovali v předstihu před představením Remixu vybraní moddeři, už jste nejspíš na internetech narazili při uvedení architektury Ada Lovelace – šlo o předělávku populárního Portalu s path tracingem. Dnes tu máme ukázku další klasické pecky – Half Life 2. Komunitní remaster Half-Life 2 RTX: An RTX Remix Project je vyvíjený čtveřicí top modderských týmů zaštítěných pod hlavičkou Orbifold Studios.
Vylepšené mají být materiály, úroveň detailů, pro rendering bude využitý plný ray tracing (path tracing), DLSS 3, Reflex a RTX IO pro rychlejší načítání.
Dále je ohlášená podpora DLSS 3 (nikoliv 3.5) pro trojici AAA titulů a Reflex pro Call of Duty: Modern Warfare III, Payday 3 a Fortnite.
Vylepšené AI se dočká i engine pro vytváření nehratelných herních postav s „vlastním rozumem“…