Zpět na článek

Diskuze: Podvodné reklamy: Kdo je za ně zodpovědný?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

klak
klak
Level 9 Level 9
20. 11. 2025 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zarážející je ten kontrast globálních nových médií jako je Facebook a Youtube, kde v podstatě nejde nenarazit v reklamách na vyložené podvody včetně krádeže identit, a naproti tomu lokálních starých médií jako je televize/rádio a tiskoviny, kde si zřídka dovolí víc než šméčka tipu teleshoping a potravinové doplňky a už jsem tam docela dlouho neviděl ani nějaký kosmodisk nebo magické lampy všeho druhu.

Ty podvodné reklamy kupříkladu právě na Youtube vedly přímo k tomu, že jsem docela pevně rozhodnut si žádné premium u nich neplatit. Jednak je to pro mě morální rozhodnutí neodměňovat neeticky vydělávající službu. A jednak je to i čistě edukativní věc, ať se děti i zbytek rodiny pěkně učí jak vypadá podvod když ho vidí.

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
19. 11. 2025 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude sranda, az EU zazaluje YT, FB atd o 10% celosvetoveho obratu (ne cisteho zisku!!!) za kazdou fake reklamu, nejlepe s nejakym politikem, to zase prijdou o premie nizsi pozice v tech firmach a jak se najednou zacne filtrovat, a ze to pujde :D

Libb
Libb
Level 3 Level 3
18. 11. 2025 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si nenamlouvám, že bych byl vůči reklamám odolný. Snažím se je nevnímat, zvláště ty otravné, co zakryjí 80 % displeje mobilu. Na druhou stranu jsem si už na základě reklamy koupil docela dost věcí ke své spokojenosti (a také dost k nespokojenosti). Třeba tento týden jsem narazil na slevu na zajímavé Lego nebo upozornění na existenci hezké knihy. Nevidím to jako problém. Štvou mě reklamy agresivní, spouštějící hlasité video apod.

ivan hrabec
ivan hrabec
Level 33 Level 33
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Četl jsem článek o META, to je počtení, 16 miliard přiblblých reklam pouští tahle firmička lidem a jedná se vskutku o tolik blábolů, že svět se v oné obrací :-)

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
17. 11. 2025 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alza

Tripe
Tripe
Level 28 Level 28
17. 11. 2025 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fakt si nevybavím že bych někdy něco koupil na základě reklamy, mne vůbec nezajímá název společnosti, snažím řídit jen jedním parametrem a to je cena/výkon. Ale je fakt že párkrát sem se nechal ovlivnit recenzemi od jiných lidí a pak toho (ne vždy) litoval, každý má prostě jiný vkus.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
19. 11. 2025 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tripe @Tripe Recenze NENÍ reklama. ;-)

Straces
Straces
Level 2 Level 2
19. 11. 2025 08:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @RomanL Ale může být, některé firmy si najímají "brigádníky", kteří jim napíší pozitivní recenze na produkty, které vůbec neviděli, takže to v těchto případech reklama je.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
2. 12. 2025 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @Straces Nemůže. Ale někdo může lživě označit lživou reklamu za recenzi. :-P

Jaroslav Honzík
Jaroslav Honzík
Level 1 Level 1
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 11. 2025 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na reklamy a ještě mnohem více mám všude adguard, je jak pro PC, tak android tak i do televize jde. Mám ho v PC a mobilu, umí blokovat jak reklamy, tak cookies, tak špehovaci nástroje a vše ke sledování a tak dále, podle toho jak si to kdo nastaví. Ale co se týče podvodných reklam, tak mě dost překvapuje, že to nikdo neřeší, ani společnosti co se titulují jako seriózní, takže najednou u dítě v aplikaci Instagramu, tiktoku a dalších reklamu, která je vyloženě podvod, scam a tak podobně, třeba v aplikaci Instagramu to dokonce ani neskrývají a to že je to podvod či jiný scam jak okrást člověk už prostě poznáte na první dobrou a poznal by to i debil. A Ikdyz to nahlásite a oni musí 100% vědět že se jedná o kyberkriminalitu tak vám odpoví že reklama nic neporušuje, holt peníze až na prvním místě, je vidět že pokud jim zloději platí za reklamní prostor tak ikdyby tam prodávali dětský porno, tak to nikdo rest nebude.

Ocraux
Ocraux
Level 1 Level 1
17. 11. 2025 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Používám prohlížeč Brave, kde je Adblock zabudovaný, ale jde i vypnout na konkrétní stránce. Zrovna YouTube si platím rodinný tarif premium a mám tam i YouTube music. Navíc když to rozpočítám mezi 6 uživatelů, tak to jsou drobné. Ale i ten Brave blokuje reklamy na YT. Na TV koukám výjimečně, PC mám připojené k televizi a z gauče se hraje příjemněji.

Freaky
Freaky
Level 24 Level 24
17. 11. 2025 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

psychologicka manipulace zvana tez reklama, by mela byt zakazana, protoze manipuluje prevazne ty mene odolne jako deti a slaboduche :-p

klak
klak
Level 9 Level 9
20. 11. 2025 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Freaky @Freaky Zákazy by měly být zakázány, protože nefungují. V opačném případě by se přeci již dávno neděly žádné trestné činy, protože jejich páchání je již od nepaměti zakázáno.

Drewo
Drewo
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 11. 2025 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja vyse 20 rokov nepozeram TV koli reklamam..nie je taka sila, ktora by ma donutila nepouzivat adblocker na web a apky vo fone...

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2025 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drewo @Drewo mám to stejně, jen tu TV ignoruji teprve 11 let (plus mínus, kdo si to má pamatovat)

TinfoilDebugger
TinfoilDebugger
Level 37 Level 37
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 09:33 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Práve kvôli reklamám som pri TV používal v zásade len archív a reklamy pretáčal. Na filmy SSC cez Kodi. Pred pár mesiacmi niektoré TV stanice začali uplatňovať zákaz pretáčania programu smerom vpred a SSC skončilo bez adekvátnej náhrady 🤔 Lineárna TV tak pre mňa úplne stratila zmysel. Netlix, HBO a pod. tiež nie sú stopercentné riešenie, obsah až na pár výnimiek nezaujímavý.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
16. 11. 2025 14:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na PC používám AdBlocker Ultimate, s tím jsem na Youtube asi nikdy problém neměl. Občas se stane, že Youtube něco změní a nějaká reklama se může objevit, ale velmi rychle to pořeší a pak je to zase cajk.

Na mobilu, když nechci reklamy, tak používam NewPipe, funguje výborně.

Jediné, kde reklamy neumím blokovat je aplikace na Samsung TV. Ale přemýšlel jsem, že na TV s Androidem by se snad NewPipe taky dal nainstalovat...

BTW, pomocí JDownloaderu můžete klidně stahovat videa v Premium kvalitě, čímž lze pěkně obejít restrikci jen na Premium účet...dokonce jsem zjistil, že na Youtube mají dvě různé kvality i pro 4K videa, i když to tam nikde není vidět...

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 11. 2025 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 @Tomcat2 Tohle všechno zastane na úrovni domácí sítě Pi-hole

Straces
Straces
Level 2 Level 2
19. 11. 2025 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @RomanL Na Android TV existuje jiná aplikace: Smart Youtube TV

:-)

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
19. 11. 2025 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Straces jesli je to ta od toho Ukrajince na GitHubu a jede pouze na TV, tak je to skvela appka, co fakt funguje, dokonce jsem nechal vypnutou moznost reklam primo ve videich od autoru, kdyz se nelibi, tak skipnu, ale reklamU od samotneho YT jsem tam nevidel zadnou...

Libb
Libb
Level 3 Level 3
18. 11. 2025 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 @Tomcat2 jak to, že to není vidět? Mám to v nastavení kvality.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
21. 11. 2025 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Libb @Libb Já mám v nastavení rozlišení jen 1080p a 1080p Premium, pokud je video jen 1080p...pokud je ve 4K, tak tam je jen 2160p, 1440p, 1080p...žádné 1440p Premium nebo 2160p Premium tam nemám...

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2025 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V této debatě se opakovaně objevuje tvrzení, že se dotyční reklamou zásadně nenechávají ovlivnit. To možná (možná!) platí v oblastech, kde je konkrétní osoba odborníkem. V těchto diskusích, třeba v IT oblasti. Ovšem, co třeba šampóny, sladkosti, cestovní kanceláře atd.? Opravdu jsme každý odborníkem ve všech oblastech?
Vzhledem k tomu, že jsem před lety tyto věci profesionálně měřil, mohu uvést příklad. Měřili jsme právě šampóny, shower gely a čaje. Každý týden jsme se ptali lidí na reklamy, které viděli, značky, které znají, které někdy vyzkoušeli a které aktuálně používají. Vedle toho jsme měli i přehled o tom jaké značky mají právě aktivní reklamní kampaň.
V době, kdy běžela reklama na nějakou značku, si lidé tuto reklamu vybavovali, ale doma měli zpravidla jinou, ale po čtvrt roce, kdy si reklamu už nikdo nepamatoval, začal viditelně růst podíl těch, co si daný shower gel koupili.
Ono to totiž funguje tak, že když člověk stojí před regálem plném různých značek, tak sahá po značce, která mu je 'tak nějak sympatická'. Může ji mít spojenou s koupelnou přítelkyně, ale také to může být v podvědomí schovaný obrázek letní pláže, palem a opálené kůže krasavic a krasavců.
Zkrátka reklama funguje nejsilněji ve chvíli, kdy si ji už nepamatujeme.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
16. 11. 2025 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy Já teda za sebe můžu říct, že reklamy nevnímám, pár sekund po té, co jsem ji odklikl ani nevím, na co byla...beru to pouze jako rušivý element...třeba reklamy před videi na Novinkách, jakmile začne, tak tak zamutuju zvuk, pokud už nebyl a čtu si článek, po nějaké době se vrátím k videu a odkliknu to, ani nevím, co tam bylo za reklamu...když se blíží video ke konci, tak ho stopnu, aby mi to nezačalo přehrávat reklamu na konci...

Abby
Abby
Level 21 Level 21
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
17. 11. 2025 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 @Tomcat2 mě tyhle reklamy blokuje můj AdBlocker, takže pohoda. Youtube občas napíše hlášku o dlouhém načítání a že se mám podívat do nápovědy, ale je to právě kvůli zablokované reklamě. Načtení videa obvykle trvá normální dobu, někdy je to pár sekund a tehdy vyskočí ta hláška. Jako prohlížeč používám Safari a ve Windows MS Edge.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
17. 11. 2025 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 @Abby Tobě funguje adblocker na Novinkách?

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
17. 11. 2025 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 @Tomcat2 Funguje adblock plus doplněný ghostery.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 @Tomcat2 Jasně, to je dobrá prevence.
Já se na TV nedívám, na PC mám kombinaci adblockeru a placených kanálů, ale i tak na mne reklamy občas vyskakují. Ať už při čtení zpravodajství, jako billboardy u silnice, nebo při sledování sportu.
Ani takoví, jako jsme my nejsou úplně imunní a většina lidí reklamy hltá a ještě si stěžují, že jim to TV ruší kouskama nějakých filmů 😇

regine
regine
Level 9 Level 9
16. 11. 2025 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy Vyvozuji podružný efekt reklamy. Příklad z lékárny. Asi týden po reklamách prudce stoupá nákup v reklamách uváděných: výživných doplňků, vitamínů, ... ALE jsou KUPOVÁNY jako (ne)vhodné dárky jiným osobám (spoluzaměstnancům, babičkám, ...). Zoufalství - co koupit za dárek (k vánocům, nemocnému, ...)? A asi obdobné i u jiných předmětů. Také já nevhodnými dary plním popelnice. ;-)

Miichaell
Miichaell
Level 21 Level 21
16. 11. 2025 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě přijdou zábavné výkřiky "Na co vidím reklamu, nekupuji, podprahově to pro mě znamená, že se tomu vyhnu obloukem". To buďto jste úplní minimalisti nebo používáte vše no-name z Číny. Případně jste miliardáři, jelikož pouze ty nejdražší světové značky staví na tom, že nemají reklamu a promítají to do ceny malosériového produktu.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
16. 11. 2025 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miichaell @Miichaell Na Alergu nenakupuju, u zelenýho jsem taky nenakupoval, ale pak zrušili CZC a situace se změnila. Na Alergu nenakuju furt, zelenýho jsem musel vzít na milost.

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
16. 11. 2025 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nedos @Nedos Jako řemeslník popravdě spoustu takových víc specializovaných věcí jinde než na allegru snadno neseženu. Třeba pertlovací nástavce na vrtačku.

Nebo teď jsem tam objednával Zojirushi rýžovar co je u žádného českého prodejce neviděl.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
17. 11. 2025 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miichaell @Miichaell Ono to je s reklamou jako s popíráním masturbace - nějakým způsobem na ni reaguje každý, nedá se jí vyhnout, pokud nejste poustevník. A protože funguje podprahově, tak te kdo tvrdí že nereaguje, o tom jenom neví, nebo si to odmítá připustit...

Abby
Abby
Level 21 Level 21
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
17. 11. 2025 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk a jak se to pozná, když třeba já vůbec nevím, co v reklamě je, i když jsem nucena ji shlédnout? Ve výzkumu např., za peníze, tam mám docela problém, protože se prostě na reklamu soustředit nedokážu.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
19. 11. 2025 08:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miichaell @Miichaell No, tak ale hlavně toho, kdo tvrdí, že výrobky z reklam ZÁSADNĚ NEKUPUJE, ta reklama v tom případě OVLIVŇUJE VELMI SILNĚ. 😜

Turtle
Turtle
Level 22 Level 22
16. 11. 2025 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co si budem. Internet není bez adblocku použitelný.

Nedávno jsem zaregistroval Adblock "adnauseam" který kromě blokování reklamy i na pozadí generuje prokliky a tak zadavatele aktivně poškozuje. Docela super nápad

Abby
Abby
Level 21 Level 21
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
17. 11. 2025 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Turtle @Turtle mě nerušivé reklamy nevadí, nevnímám je, takže mám filtr na povolení takových reklam. Jenže první tři nebo čtyři výsledky v Googlu přeskakuju, protože vím, že jsou sponzorované a dalších si nevšímám. A myslím si, že ty falešné prokliky nám nepomůžou, protože reklama bude kvůli tomu stále víc agresivní a bude se blokovat stále hůř.

regine
regine
Level 9 Level 9
16. 11. 2025 10:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1. Pamatuji si reklamní proužky před dvacítkou roků, definovaná maximální velikost, animovaný gif nebo jen obrázek. OK

2. Nejhorší co bylo (nebo někde je?), když je v textu odkaz, klik a kromě otevření stránky příslušející odkazu vyskočí okno s reklamou. Nebo myslím, že v Yahoo byl takový nějaký podsun obsahu stránky, že nedošlo k trefení na požadovaný odkaz, ale pod myšku se přeposunul velmi blízký reklamní odkaz. Vyvolán dojem, že se uživatel netrefil.

3. Obecně reklamu nevnímám, kdo chce podprahovost vypustí, a pokud ano - jako odrazující (dobrý výrobek se sám prodává), tak ji beru jako směs lidské ubohosti a nevkusu. Zkuste se v telce podívat na reklamu bez zvuku, ZASMĚJETE se scénám téměř netýkajících se reklamovanému účelu (fascinující jsou šťastné rodinky).

4. Pokud něco kupuji, vytvořím si seznam požadavků na zboží, přečtu odpovídajících diskuzí na odborných fórech, dTest časopis z půjčovny, poptám se v okolí na zkušenosti. Hezký den přeji diskutujícím. :-)

kelley
kelley
Level 26 Level 26
16. 11. 2025 09:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak. A po přečtení tohohle článku zase budu mít plnou Tytrubku a Xichtoknihu fake Pavlů a Dráboých... Protože sušenky a algoritmus už vědí.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
19. 11. 2025 08:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kelley @kelley Zvláštní, mně se nic takového neděje...

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
16. 11. 2025 01:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Využívám YT Premium od první chvíle co byla služba zavedena, (protože uživatelé nebožtíka Google Music byli za výhodnějších podmínek automaticky převedeni na Premium) Ještě nedávno jsem si říkal, že YT má pro mě tak obrovskou hodnotu co se týče specializovaných informací a vzdělávání, že kdybych musel ořezávat náklady na předplatné, přišlo by Premium na řadu až jako poslední (nemluvě o tom, že YT Music používám denně).

Ale s nástupem umělé inteligence už o tom tak přesvědčený nejsem... Navíc mám pocit, že se nějak domrvil celý algoritmus googlu, podle těch srajd co mi neustále předhazuje. Ne že by to nemělo světlou stránku v tom, že alespoň na YT už netrávím tolik času... :)

kidal7
kidal7
Level 10 Level 10
15. 11. 2025 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blbý reklamy jsou otcem adblockeru

roob
roob
Level 36 Level 36
15. 11. 2025 19:01 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja to riesim jednoducho, nic na co vidim reklamu nekupim. Jedina vynimka je mimozemstan, ale uneho som kupoval uz predtym, ako som videl reklamu... takze ma stastie :) btw. FB nepouzivam, takze nech si maju reklam kolko chcu. Keby to kazdy robil ako ja, tak uz davno reklamy niesu.

a yo.. na ytb pouzivam dedikovany prehliadac, kde netreba mat blokator.

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
15. 11. 2025 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob U Alzy jsem dřív nakupovával, ale pak začali obtěžovat s tím zeleným hnusem všude a přespříliš , takže jsem zablokoval celou doménu alza.cz a nic od nich od té doby nekoupil a nekoupím, i kdyby byli jediní, kdo to má. Pamatuji si jejich reklamní kampaň a tak mají u mě utrum.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
16. 11. 2025 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gilhad @gilhad Alza už není ani často nejlevnější, poslední dobou nakupuju jinde...hlavně nechápu, proč bych měl platit za doručení na jejich pobočku 45Kč, když si tam pro to stejně musím zajít..takže věci co jsou do stovky jsou s brutální přirážkou a to ještě mají tu drzost nabízet nějaké jejich předplatné, aby to bylo zadarmo?!! WTF?

Semik
Semik
Level 47 Level 47
15. 11. 2025 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob "ja to riesim jednoducho, nic na co vidim reklamu nekupim."

Takže keď ráno z auta vidíš reklamu na čerstvé pečivo si v prdeli čo 😁

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
16. 11. 2025 01:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Semik "Táto, půjdu nakoupit do Lidlu, děcka mají hlad..."

"Doma budeš sedět! Zrovna mi na Lidl běžela reklama!!!" 😆

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 11. 2025 07:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Papundeklpunk Alza i Lídl jsou natolik seriózní firmy, že jejich reklamy nejsou klamavé, to, co v reklamách nabízejí, nabízejí i v obchodě (do vyprodání zásob).

V poslední době na mě YT blije tolik podvodných investičních příležitostí, že mě odradil od veškerého investování jednou provždy. (A hele, vypadá to, že na ně zabral experimentální filtr.)

Pane Rybko, kvůli webu, který chcete vidět i s reklamami, opravdu nemusíte mít jiný browser. Adblockery jdou nastavit pro každý web jinak nebo úplně vypnout.

kelley
kelley
Level 26 Level 26
16. 11. 2025 09:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Karel Endler Když si něco málo o investicích nastudujete, tak vás investování podle reklam na FB a YT snad ani nemůže napadnout...

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 11. 2025 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @kelley Krátkodobé investice jsou buď extrémně rizikové, nebo se na nich nic nezíská, a dlouhodobé už v mém věku ztrácejí smysl.

bandolier.wz
bandolier.wz
Level 2 Level 2
18. 11. 2025 05:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @Karel Endler smysl to má vždy, pokud máte nějaké volné peníze

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
18. 11. 2025 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Semik @bandolier.wz Spíš je na čase si ty peníze užít.

zhor
zhor
Level 30 Level 30
15. 11. 2025 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze by addblockery snizovaly prijem z reklam nedava smysl, kdo si zapne addblocker ten si kvuli reklame urcite nic nekoupi a tudiz je fuk jestli tam je reklama nebo neni.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 11. 2025 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zhor @zhor To nemusí být až tak pravda. Reklama mimo jiné funguje i podprahově a je rozdíl ji vidět či nikoliv. Budování značky je běh na dlouhou trať a ono se to může projevit až časem nebo v kritickém nákupním momentu.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
16. 11. 2025 06:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Souhlasím, v tom kritickém nákupním momentu raději sahám po značkách u nichž jsem nebyl oblažen jejich reklamou.

gepard
gepard
Level 26 Level 26
16. 11. 2025 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Fox_25 To si jenom myslíte, ale skutečnost bývá často jinak.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
2. 12. 2025 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @Fox_25 Takže vás reklama značně ovlivňuje?

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
2. 12. 2025 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @RomanL Jak se to vezme, ale obecně se dá říci že ano, v negativním smyslu.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 11. 2025 17:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podvodne a klamave reklamy by mali byt brutalne trestane. Ako zadavatel tak aj poskytovatel reklamy co berie proviziu za zobrazenie.

Automaticky bez pardonu a vynimky. Pretoze 99,9% takejto reklamy je rozpoznatelnych hned pri zadani na zobrazovanie.

A dnes bez blokatora reklam sa neda pozerat web ani yt.

Mam asi 4 weby kde mam povolene reklamy

gepard
gepard
Level 26 Level 26
16. 11. 2025 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M @M Ano. Jak se píše v článku, mám s autorem totožnou zkušenost. Zcela evidentně podvodné reklamy jsem FaceBooku hlásil a po čase mi on odpověděl, že na nich nic nezákonného neshledává. To, že FB záměrně šíří podvodné reklamy, jsem si uvědomil přibližně před rokem.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 11. 2025 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně kvalitní reklama v rozumném měřítku nevadí. Také mi nevadí reklama na kvalitním webu. Třeba blokaci na titulky.com mám vypnutou. Reklama je tam přijatelná navíc za produkt, který využívám.

Pokud se příklad PCT rozhodne uživatelům blokovat stránky pro přítomnost blokace reklamy, žádný problém. Tuto stránku opustím. Její obsah nepovažuji za kvalitní, navíc tu nikdo neřeší diskusi a věčného trola, který tu lže od rána do rána.

Oggy71
Oggy71
Level 41 Level 41
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 11. 2025 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner Mně třeba nevadí boční reklama. Ale neskutečně mě sere taková ta vyskakovací vodorovná reklama, co překrývá text.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 11. 2025 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Oggy71 @Oggy71 souhlas tahle prekryvaci co jeste nejde zrusit a clovek musi treba 10sekund cekat to je naprosto odpuzujici.. proste je to az moc vlezly.

RHW
RHW
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
15. 11. 2025 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

odkedy je problem s tym, ze yt dava same reklamy, presiel som na rumble.

niektore veci, ako videa der 8auera si pozriem na yt ale to je tak 3-5 tvorcov, ostatne si viem pozriet tam alebo na xku

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 11. 2025 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RHW @RHW tak bez toho se obejdu úplně

Reklama
Reklama