Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
Článek Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Adam Vágner

Adam Vágner

18. 11. 2020 20:00 161

Seznam kapitol

1. AMD Radeon RX 6800 XT: představení 2. AMD Radeon RX 6800 XT: Konstrukce 3. AMD Radeon RX 6800: Konstrukce 4. Testovací sestava s Core i9-10900K 5. Aliens vs. Predator 6. Death Stranding (TAA, DLSS) 7. F1 2020 (TAA, DLSS) 8. Far Cry New Dawn 9. GTA V 10. Metro Exodus, bez ray tracingu 11. Metro Exodus, ray tracing, DLSS 12. The Division 2
13. The Witcher 3 14. RX 6800 – Boost v AvP 15. RX 6800 – Boost v F1 2020 16. RX 6800 – Boost ve World of Tanks 17. RX 6800 XT – boost v AvP 18. RX 6800 XT – Boost v F1 2020 19. RX 6800 XT – boost v Metro Exodus 20. RX 6800 XT – boost ve World of Tanks 21. Provozní vlastnosti 22. Výkon, cena, poměr cena/výkon 23. Závěrečné shrnutí

Už dlouhá léta se vždy před uvedením nových Radeonů spekuluje o tom, zda s novou architekturou překonájí GeForce. Až letos ale AMD překvapilo. Nedá se sice mluvit o vítězství, ale konečně máme i u nejvyšších modelů herních grafik na výběr . A to není málo s ohledem na to, jaký skok nové GeForce udělaly.

Reklama
Reklama

Ultra + Ray tracing

Pro testy s ray tracingem využívám rovněž nastavení ultra s deaktivovaným hairworks, liší se jen tím, že je navíc zapnutý i ray tracing s nastavením high.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Ray tracing + DLSS

Ve hře je ještě implementovaná nejstarší varianta DLSS, nikoliv DLSS 2.0. Výkon s aktivním DLSS měřím pouze v rozlišení 2560 × 1440, protože u rozlišení 1920 × 1080 není možné DLSS zapnout na výkonnějších kartách a u 3840 × 2160 jej naopak nelze aktivovat u RTX 2060.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Maximální detaily a ray tracing

Poslední je maximální kvalita detailů s nastavením Quality na Extreme a aktivním hairworks coby nejvyšší kvalitou detailů. Jediná položka, která není na maximu, je shading rate – ten je nastavený na 100 %, takže se hra renderuje v nativním rozlišení a ne se super samplingem na 200%, jak je tomu u předvoleného profilu „Extreme“.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning