reklamni-produkty-na-miru-pctuning-2006
Zábava Článek Reklamní produkty na míru - PCtuning 2006

Reklamní produkty na míru - PCtuning 2006

Kwolek Jirka

Kwolek Jirka

28. 3. 2006 01:00

Seznam kapitol

1. Pokud chcete oslovit celou cílovou skupinu 2. Pokud chcete zacílit na určitou tématickou rubriku 3. Pokud vyžadujete exkluzivní průběh reklamní kampaně 4. Pokud „lovíte“ kliky uživatelů - textová reklama 5. Shrnutí

Upravili jsme náš reklamní systém tak, aby vyhovoval rozdílným požadavkům našich partnerů. Svou kampaň můžete u nás zacílit na všechny čtenáře (a realizovat rozsáhlou reklamní akci, která osloví většinu z 260 000 našich čtenářů), nebo můžete inzerovat jen v určité sekci našeho magazínu, případně použít méně exkluzivní reklamní formáty. Záleží jen na tom, čeho chcete dosáhnout a také jaké prostředky máte k dispozici.

Reklama

Exkluzivní reklamní plochou magazínu PCtuning je Widebanner 745 x 100 (IAB* má podonou plochu nazvanou Leaderboard, 728 x 90). Tato plocha je umístěna na všech stránkách magazínu (v sekcích, článcích i novinkách) v horní části obrazovky a je viditelná už i na monitorech s nízkým rozlišením (800x600 a vyšších).

Reklamní produkty na míru - PCtuning 2006
i Zdroj: PCTuning.cz

Díky tomu, že v průběhu měsíce zobrazíme více než 4 000 000 internetových stránek (PV, Pageview), můžeme tuto exkluzivní animovanou „Rich media“ plochu nabídnout za poloviční až třetinovou cenu než konkurence. Cenu pro tento formát jsme u nás stanovili na 100Kč za tisíc zobrazení (CPT), u ostatních serverů začínají ceny na 800Kč a končí na 195Kč. Jeden týdenní obrazový blok o velikosti 160 000 zobrazení, stojí 16 000Kč (těchto bloků může souběžně běžet maximálně 5). Pro měsíční reklamní kampaň je cena ještě výhodnější: 640 000 impresí u nás stojí 42 700Kč, cena CPT je v tomto případě neuvěřitelných 67Kč (2.3, 2.73USD) za 1000 impresí**, jedna imprese stojí 0.067Kč.

Souběžné obrazové bloky je možné také sdružovat a znásobit tím počet impresí (například na 320 000 týdně…). Volná, neproinzerovaná plocha bývá rozdělená ve prospěch inzerentů.

Poznámky: cena interaktivního baneru (iLayer) je o 50% vyšší. Místo plochy Widebanner je možné, byť na jiné pozici, spustit i reklamu o klasickém rozměru Full banner (268 x 60, plocha je 4x menší).

*IAB je asociace Intractive Advertising Burau (

www.iab.net

).


**Imprese je jedno zobrazení reklamní plochy (banneru).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama