reklamni-produkty-na-miru-pctuning-2006
Zábava Článek Reklamní produkty na míru - PCtuning 2006

Reklamní produkty na míru - PCtuning 2006

Kwolek Jirka

Kwolek Jirka

Seznam kapitol

1. Pokud chcete oslovit celou cílovou skupinu 2. Pokud chcete zacílit na určitou tématickou rubriku 3. Pokud vyžadujete exkluzivní průběh reklamní kampaně 4. Pokud „lovíte“ kliky uživatelů - textová reklama 5. Shrnutí

Upravili jsme náš reklamní systém tak, aby vyhovoval rozdílným požadavkům našich partnerů. Svou kampaň můžete u nás zacílit na všechny čtenáře (a realizovat rozsáhlou reklamní akci, která osloví většinu z 260 000 našich čtenářů), nebo můžete inzerovat jen v určité sekci našeho magazínu, případně použít méně exkluzivní reklamní formáty. Záleží jen na tom, čeho chcete dosáhnout a také jaké prostředky máte k dispozici.

Reklama

Exkluzivní reklamní plochou magazínu PCtuning je Widebanner 745 x 100 (IAB* má podonou plochu nazvanou Leaderboard, 728 x 90). Tato plocha je umístěna na všech stránkách magazínu (v sekcích, článcích i novinkách) v horní části obrazovky a je viditelná už i na monitorech s nízkým rozlišením (800x600 a vyšších).

Reklamní produkty na míru - PCtuning 2006
i Zdroj: PCTuning.cz

Díky tomu, že v průběhu měsíce zobrazíme více než 4 000 000 internetových stránek (PV, Pageview), můžeme tuto exkluzivní animovanou „Rich media“ plochu nabídnout za poloviční až třetinovou cenu než konkurence. Cenu pro tento formát jsme u nás stanovili na 100Kč za tisíc zobrazení (CPT), u ostatních serverů začínají ceny na 800Kč a končí na 195Kč. Jeden týdenní obrazový blok o velikosti 160 000 zobrazení, stojí 16 000Kč (těchto bloků může souběžně běžet maximálně 5). Pro měsíční reklamní kampaň je cena ještě výhodnější: 640 000 impresí u nás stojí 42 700Kč, cena CPT je v tomto případě neuvěřitelných 67Kč (2.3, 2.73USD) za 1000 impresí**, jedna imprese stojí 0.067Kč.

Souběžné obrazové bloky je možné také sdružovat a znásobit tím počet impresí (například na 320 000 týdně…). Volná, neproinzerovaná plocha bývá rozdělená ve prospěch inzerentů.

Poznámky: cena interaktivního baneru (iLayer) je o 50% vyšší. Místo plochy Widebanner je možné, byť na jiné pozici, spustit i reklamu o klasickém rozměru Full banner (268 x 60, plocha je 4x menší).

*IAB je asociace Intractive Advertising Burau (

www.iab.net

).


**Imprese je jedno zobrazení reklamní plochy (banneru).


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama