Zpět na článek

Diskuze: Rok 2024: Závěrečná bitva o soukromí začíná

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jaroslav Papež
Jaroslav Papež
Level 21 Level 21
20. 6. 2024 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Pizza Day 2024 si prý popletli žampiony s lysohlávky a kdo si dal nějakou tu funghi má být pár dní v klidovém režimu 😁

regine
regine
Level 9 Level 9
18. 6. 2024 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oliver Cromwell (English statesman, politician, and soldier): „Když zasedá parlament, nikdo si nemůže být jistý majetkem ani životem.“

armagedon
armagedon
Level 11 Level 11
18. 6. 2024 21:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Domnivam se, ze neco na zpusob vyse popisovaneho je dnes uz bohuzel prakticky nevyhnutelne - je to jenom otazka casu :( Zvratit by to dokazaly leda nejake ty bolestive revoluce, obcanske valky, nebo jaderny holokaust. V nahle globalni prozreni neverim a jedinne uspokojeni duse vnimam v tom, ze tady uz snad moc dlouho nebudu. Do smrti budu proti, ale nebude mi to nic platne.
Dobře uz bylo..

buran buran
buran buran
Level 1 Level 1
18. 6. 2024 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Amen

satanxerxes
satanxerxes
Level 25 Level 25
17. 6. 2024 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybkoviny čtu obvykle rád, ale už poněkolikáté mám z článku pocit, že autor začíná propadat čemusi, co dřív, mám aspoň ten pocit, ve svých úvahách popisoval a kritizoval - že člověk bezesporu kvalifikovaný a vzdělaný ve svém oboru může nabýt časem pocitu, že je jeho myšlení a vědění opravňující k tomu, vyjadřovat se k čemukoliv. Ani vzdělanec není imunní vůči paranoie a konspiracím v oborech, ve kterých vzdělaný není, jen se k němu asi můžou dostat spíš jakousi oklikou, oproti lidem prostým. Možná k tomu může mít tímhle způsobem i větší sklony. Z tohohle článku mám silný pocit "že jsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou"...

palqo
palqo
Level 23 Level 23
18. 6. 2024 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@satanxerxes @satanxerxes Asi tak. Tiez mam pocit, ze si Rybka tak trocha uletel na konspiraciach, co u nas siria miestni dezolati.

Pripomina mi to kamosa, co sa so mnou nebavi od Covidu, lebo som mu nezral tie nezmysly ako to vyuzivaju na zrusenie slobod a dalsie antivaxerske blbosti. Alebo clovek, co mi montoval zaluzie sa nafukoval ako nam zakazuju vyjst z domu, aby sme nevideli, ze prevazaju tanky na Ukrajinu... A co sa nestalo po skonceni pandemie, obmedzenia skoncili, vakciny fungovali ako mali, Ukrajine sa pomaha verejne.

Taktiez som uz alergicky na ludi co nevedia pochopit, ze tu mame nejaku ekologicku krizu a vykrikuju cosi o zelenom diktate, bluzneni a podobne. Zhodou okolnosti, to lietanie je najhorsie, co moze clovek robit, nikto to nezakazuje, len sa na to upozornuje. Motoristicke casopisy sa uz ani citat nedaju, ked tam vidim tie trapne vylevy proti ekologii.

satanxerxes
satanxerxes
Level 25 Level 25
18. 6. 2024 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @palqo No...zase je potřeba říct, že některé nápady jsou fakt zelené ekošílenství, ale zdaleka ne všechny, většina toho má racionální základ. Ano, na Covidu se kde kdo napakoval, ale to se rovněž děje kdykoliv, kdy vznikne nová příležitost. Ale tak je to se vším a určitě není normální za vším hledat spiknutí. :D

palqo
palqo
Level 23 Level 23
19. 6. 2024 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @satanxerxes Ano, treba ku vsetkemu pristupovat so zdravym rozumom. Neda sa ale pausalne oznacovat veci sialenstvom alebo bluznenim alebo nebodaj liberalizmom, to je cierno-biele videnie sveta, ktore je zdrojom vsetkych nezhod. Fakt je, ze plan bol v sucasnosti byt na -50% CO2 a sme na +60%, a to je vo vztahu k maximalnemu moznemu zvyseniu teploty bez nezvratnych nasledkov. A to je EU, co je v tomto lider, takze sme v podstate nahrati. Neviem, tito ludia asi nemaju deti, ze im je jedno, ze za par dekad to tu bude neobyvatelne.

fyby
fyby
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
26. 6. 2024 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@palqo @palqo Cíl snížení CO2 je fajn. Nicméně provedení je poměrně tragické. A souhlasím, že černobílé vidění světa je problém. Ať už se týká covidu, války, politiky nebo i Green dealu. Neboli dva extrémisti se prostě nedohodnou.

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
17. 6. 2024 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na základě této premisi: "To podle Pertsevových právních zástupců potvrzuje vládní názor, že tvůrce softwaru, který ho učiní veřejně dostupným, zodpovídá za „předvídatelné“ důsledky toho, jak veřejnost jeho software používá." doufám, že okamžitě zavřou Bidenaza vraždy, protože USA prodávají zbraně a snad se dá tušit, že s nimi někdo někoho zabije.

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZ_viper @cz_viper dobrá demence tahat sem Bidena.

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
17. 6. 2024 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrohrad @petrohrad Jako srovnání to sedí a zbraně v USA prodává vláda, bez jejího souhlasu si tam nikdo ani neprdne. Takže co tam máš dál?

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrohrad @cz_viper Putina, manipulátore.

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
18. 6. 2024 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrohrad @petrohrad Ty máš toho Putina i ve skříni a pod postelí, že? Uvedl jsem příklad největšího prodejce zbraní na světě a to Rusko není. Ale jinak ano, i Rusko prodává zbraně a pro chudáky jako ty klidně napíši, že pro Putina platí ten stejný příklad jako pro Bidena.

buran buran
buran buran
Level 1 Level 1
18. 6. 2024 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CZ_viper @cz_viper Nejde o zbraně, ty jsou určeny k čemu se používají. Ale jde o nástrojé denní potřeby (do kterých software spadá), ty vysací zámky zmíněné v článku jsou pěkným příkladem.

CZ_viper
CZ_viper
Level 25 Level 25
18. 6. 2024 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@buran buran @buran11 Nemáš pravdu, já mám např. zbraně k obraně, ne k vraždění.

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 09:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vladcovia a vlady vzdy hladali, hladaju a budu hladat cesty ako zobrat ludom peniaze, slobodu, pravo na cokolvek, moznost volby, prejavu, rozhodovania....

Kedysi ludia viac bojovali za svoje "veci" a nechavali si ich pre seba.

Dnes skoro vsetko odovzdavaju dobrovolne tym automaticky suhlasia s podmienkami, bez toho aby ich citali.

Ludia su zaplaveny absolutnou kopou informaci ktore k zivotu nepotrebuju, riesia uplne kraviny, ale na podstatne veci nemaju cas lebo su zmagoreny z tv, inetrnetu, novin atd....

Ved najcitanejsie denniky v SR a CR je cisty bulvar...

Dnes uz skoro vsade chyba obycajny selsky rozum a kriticke myslenie...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybka to tu opět zachránil a konečně tu je něco pořádnýho k přečtení, děkuji a posílám 3 korunky..

M
M
Level 42 Level 42
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratossimo To mu zdania...

Tomáš Smolík
Tomáš Smolík
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 07:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kolik politiků bylo v roce 1953 zabito obyvateli republiky?

Ivo Pujman
Ivo Pujman
Level 1 Level 1
16. 6. 2024 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten dnešní mnohastupňový lidi odírající daňový systém vymyslel a uvedl do praxe generál Washington, když potřeboval peníze na válku s Brity. Sliboval ovšem, že jde pouze o půjččku a po válce všechno občanům vrátí. Zlatý voči! Jenže bezkokurenční okradení všech obyčejných lidí nastalo až po první světové válce, kdy se oficiálně ustoupilo od krytí papírových peněz zlatem uloženým v bance. Mimochodem, stálo to život našeho prvního ministra financí Aloise Rašína, který proti tomu velmi hlasitě protestoval. Do té doby měli totiž všichni v bankách svůj pevný podíl zlata, protože tehdejší papírové peníze byly jakési poukázky, za které každý v bance musel dostat přesně určené a pevně stanovené množství onoho drahého kovu. Pak řekly banky a státy šlůs, a papírové peníze měly najednou hodnotu, kterou určil stát nějakou vyhláškou. Jenže to zlato z bank nezmizelo, jen de facto tiše změnilo majitele. De facto i de jure všichni držitelé papírových peněz byli ve 20.letech minulého století v tichosti okradeni. Dovede si někdo představit, o kolik vlastně šlo? Biliarda by byla malé číslo! Pak už jste si zlato jen mohli koupit jako zboží za úplně jiné ceny, k tomu se hned rozeběhla inflace jako skvělý nástroj na okrádání obyčejných lidí. A vidíte, dnes už to všichni berou jako normální stav.

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivo Pujman @ivopujman k čemu je krytí peněz zlatem, když si s jeho hodnotou státy hejbou jak chtějí?

Když ti bude narůstat populace a ty budeš mít v oběhu pořád stejné množství peněz, tak ta populace bude stále chudší. To nechceš. Protože když se ti v populaci zvýší například počet pekařů, tak když lidi nebudou mít peníze, tak se všichni ti pekaři neuživí. Přestože stále pečou chleba, takže vytváří nějaké hodnoty. Ti ostatní lidé, co u nich chleba nakupují, třeba řezník, by mu mohl dát za chleba kus masa, ale on zrovna pekař nechce. Tak jim natiskneme peníze, ať mu řezník dá peníze. Pekař si koupí něco jiného. Nějak v tomhle koloběhu nechápu význam krytí zlatem. To musíme někde vytěžit adekvátní množství zlata, aby se mohl zvýšit počet peněz v oběhu? A zkus přijít do krámu a dávat prodavači místo peněz adekvátní množství zlata. On i ten tisk peněz má určitě nějaká pravidla. Ale ono je tak lákavé křičet, že se bezhlavě tisknou peníze...

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrohrad @petrohrad je to uplne stejne jako u bitcoinu. Smenna hodnota men krytych zlatem v case stoupa, protoze jich (a zlata) je omezene mnozstvi. Tzn.nominalni ceny v obchodech klesaji (realne zustavaji stejne, nebo klesaji pomaleji o inflaci).

Jde spis o urok, ktery poradne rozjeli spoli s tim (ac existoval uz predtim). Ten, na ktery lidi studuji x vysokych skol. Cely system je v podstate jednoducha trojclenka (neco jako kdyz se z 5 tabuli popsanych silenymi vzorci stane e=mc2). Veda se z toho dela, aby se tomu mene rozumelo.

Urok byl naprosto bozi, aby nastartoval ekonomicky rust a zvedl uroven obyvatelstva a vicemene udrzel jejich zamestnanost v dobe prumyslove revoluce. Muselo se stale vyrobit vic, nez loni. Kazdy rok si pronasobte napr. 5 %. Za 10 let musite mit nominalne vic o 71 %, abyste jen pokryl urok. Nedejboze bohatl - pak jsou cisla uplne jina. To je v dlouhodobem useku samozrejme primarni pricina znehodnocovani penez, alias inflace.

Kvuli tomu to nepisu - jde o to, ze to historicky splnilo svuj ucel, ale ta trojclenka roste exponencialne (mrknete na graf napr. vyvoje dluhu USA). Lide stale veri penezum v obehu, ale diky podobnym grafum, co jsou i v mainstreamu, pomalu prestavaji verit dluhum a jejich splaceni. Jednodusse podvedome vi, ze se to splatit nikdy neda (ona trojclenka!). A tak sve zavazky prestavaji respektovat a sekaji dluhy jak Bata cvicky. Vsak prijde milostive leto a jine.

To je ten dopad uroku. Navic uz produktivitu nelze moc zvysovat, nastoupily sluzby. Proto se hlavy pomazane zacaly zabyvat napr. nepodminenym prijmem (za ktery chteji kontrolu v podobe centralizovane digimeny). Osobne si myslim, ze nejaka transformace prijde do nekolika let, bude bolet (valky vzdy slouzily jako katalyzator zmen v kazde civilizaci). Dalsi veci, kterou se zabyvaji bude, na cem pak tu ekonomiku postavi, aby ten extremni hon za navysovanim ustal a planeta si oddychla. Zrejme zdrojova ekonomika (tu samozrejme tlaci Rusko a dalsi zeme, co zdroje maji) a nepodmineny prijem.

Az asi prachy, jak je zname, pomalu zmizi, altcoiny budou nelegalni a budeme mit vsichni vseho dostatek, neb nebudeme vlastnit nic a presto budeme stastni (slavny citat z Davosu). Oni se tomu vsichni smejou ci se vztekaj, ale drtivy vetsine lidi bude vazne sumafuk, jestli jim vec patri nebo ne, kdyz ji budou pouzivat.

Neco se stat musi, protoze urokem hnanou ekonomiku tahle planeta uz moc dlouho neutahne a sama si vygeneruje nejaky velky reset, i kdyby se nam statisticky zazracne vyhly vsechny meteority. Ma na to v rukavu termoregulace morskymi proudy a nasledne mensi dobou ledovou, a pak zaplavami atd. O planetu jako takovou se nebojim, ani nahodou nejsem alarmista, ale proste principialne urok = nutnost nekonecneho rustu a produkce mj.se zivotnosti s koeficientem 1,3 vuci zaruce. Napr. zvasty, ze modernejsi technika se proste kazi, vyvraci urcite znacky, ktere stoji nasobne vic, ale zivotnost maji nasobne delsi a pouzite zdroje tudiz nasobne nizsi. Miele a dalsi. I ja si mohl koupit kamna za 80 litru, ale vybral jsem si ty za 9. No tak je budu menit po 5 letech, zatimco ty celolitinovy masivni by menila moje vnoucata. Pricemz zdroju se na ty litinace spotrebuje tak o 40 % vic, nez na ty levny, ktery ale vymenim jeste 8x.

Proto podobne znacky stoji takovej ranec - protoze nemaji prisun prijmu co 3 roky, ten cyklus tam byva o rad delsi.. Kdyz prachy vymenite za zdroje, principialne odpadne produkce smejdu.

Ono to stejne dopadne tak, ze budeme brblat a rvat, jak nam nuti komunismus - ale o 3 generace dal uz to bude kazdymu sumafuk...

Blazej Sutovsky
Blazej Sutovsky
Level 2 Level 2
17. 6. 2024 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrohrad @cztajtrlik Inflace neni pouze zalezitost uroku. Inflace je o zvysovani cen. Proc se zvysujou ceny? Protoze kazdy chce stale vic a vic. To je prirozena lidska vlastnost. Kazdy chce, aby se mu zvysoval plat. To pak nuti firmy zvysovat ceny. A nasleduje kolobeh, vyssi ceny znamena ze lidi chteji vic. A potom, jakmile dostanou vyssi plat, vic nakupujou. A nasledne je zbozi mene, tak jdou ceny nahoru. V podstate je spis zajimave, ze ta inflace je zatim v podstate mala.

A co se tyce Miele, kamarat mel lednici a odesla mu v prumerne dobe. Mozna ma o trosku lepsi zivotnost, ale ne zas tak moc. Jak sehnat kvalitni vyrobky, za tuto informaci bych si asi i zaplatil. Protoze cena nedela kvalitu, Nizka cena teda vetsinou nekvalitu dela :D

buran buran
buran buran
Level 1 Level 1
18. 6. 2024 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petrohrad @BlazejS Pokud by půlka výrobců zvýšila ceny, ale poměr oběživa ku zboží a kapitálu se nezměnil, tak je inflace nulová. To jak si kdo nastaví ceny nemá vliv na inflaci, ale z cen lze zpětně a přibližně sledovat inflaci protože ovlivnění cen je nepřímým důsledkem inflace.

Nepříjemné je to v tom, že dříve mohly peníze sloužit jako způsob spoření pro lidi s vidinou že jejich potomci se jednou budou mít lépe (příklad zakopaný hrnec zlaťáků). Díky zvýšené emisi oběživa se z peněz stal nevhodný nástroj pro účel "spoření". Tím pádem lidem zbývá méně možností kam investovat a to žene poptávku po alternativách od nemovitostí po podíly. Bohužel to jaké jednotlivé možnosti ukládání bohatství mají za nebezpečí, mohli všichni v posledních letech vidět na vlastní oči. Vždy hrozí, že stát uvalí zvýšení daně za vlastnictví, nebo přímo sankce.

buran buran
buran buran
Level 1 Level 1
18. 6. 2024 10:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivo Pujman @ivopujman Válečné daně a půjčky byly v historii běžné. Třeba v Římě, během války ti kdo měli právo volit, museli platit válečnou daň. V některých obdobích byly dobrovolné půjčky/dotace na armádu. Ale ta Británie se uvádí jako začátek pravidelných a rostoucích berní.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 6. 2024 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z daní se možná staví cyklostezky odnikud nikam, ale hlavně se z nich platí zdravotnictví,školství, silnice atd... vytáhnout zrovna cyklostezky je dost zavádějící...

Freaky
Freaky
Level 24 Level 24
16. 6. 2024 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk nebo take premrstene platy politiku a nesmyslne vysoka armada uredniku ... a take predrazene zakazky armady a i silnic

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
16. 6. 2024 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Freaky @Freaky mozna je neco predrazené, ale kde bychom byli bez fungujícího školství, silnic nebo armády? Kolik peněz,které se teď zdráhají zdanit, by lidi vydělali bez vzdelání a jiných služeb státu...

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 6. 2024 07:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Freaky @Mmchk Tam, kde jsme teď? Co z toho vlastně funguje pořádně? 😂

Tomas Marny
Tomas Marny
Level 1 Level 1
16. 6. 2024 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud chcete zvýšit GDP, je na to nejlepší všem masivně přidat a zároveň všechno zdražit, takže v celkových číslech uvidíte, že jste „bohatší“, i když se životní úroveň vůbec nezměnila.

Tohle je ale nepravdivé tvrzení. Způsobí to inflaci a GDP se uvádí zásadně očištěnný o inflaci. Celkový vliv bude nulový nebo téměř nulový. Nejlepší cestou, jak rychle zvýšit GDP je masivně se zadlužit a utratit to za v podstatě cokoliv. Postavením paneláku se GDP zvýší a je jedno, jestli v něm někdo bude bydlet, nebo ne (viz Čína). Vyrobením dělostřeleckého granátu se také zvýší GDP, a je jedno, že ho ihned použijete a zůstane jen díra v zemi někde v cizí zemi (viz Rusko).

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
16. 6. 2024 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Marny @tomo paneboze .. rybka je chlapec co hulaka krcmove dristy, moze plkat o retro masinach ale tam to skutocne konci, nema ziadne ine minimum .. ekonomicke, sociologicke, politologicke.

Hruby domaci produkt je hodnota vsetkych finalnych vyrobkov a sluzieb. Mozte teda zvysit sumu tychto vyrobkov a sluzieb ale nie tak aby ste vyrabali smrtelne omyly ako su zbrane znicene na fronte vo vojne, ktoru prehrajete alebo vyrabali umele bubliny ako hypotekarny kolaps milionov nepredatelnych nehnutelnosti v cine.

Ak ked chcete vyrabat VIAC, tak potrebujete ZVYSIT produktivitu prace .. namiesto kona na poli, tam date traktor.

A AI alebo AGI je dnes posledne vychodisko ako zvysit produktivitu prace a neskoncit v deflacnej spirale demograficky umierajucej krajiny.

rybka je male decko co malocomu rozumie.

buran buran
buran buran
Level 1 Level 1
18. 6. 2024 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomas Marny @tomo Mnoho uváděných metrik GDP ignoruje inflaci a u některých je to dokonce nemožné korigovat o inflaci.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborný článek, snad budou prémie lepší, ať máte co odvádět ;)

Majky666
Majky666
Level 30 Level 30
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
15. 6. 2024 23:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybko, dědická daň byla v ČR zrušena v roce 2014. Dál jsem ten blábol nečetl. Držte se toho, čemu rozumíte.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
18. 6. 2024 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majky666 @kamilfingr Jo, zato daň z nemovitosti se za semínka Fyjaly zvedla skoro na dvojnásobek. 😛

Majky666
Majky666
Level 30 Level 30
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 6. 2024 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanL @RomanL Fyjalo octup!! 😃

stese1954
stese1954
Level 20 Level 20
15. 6. 2024 23:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naćo ten sarkarzmus "jak moc se vlády svobodného“ světa " .... pozná autor nejaké slobednejšie světy? Alebo má na mysli onen svet???

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 00:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stese1954 @stese1954 "Sarkarsmus".... Jestli taam naa Slovači máte "Z" tak vás lituji...

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
15. 6. 2024 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvor žijící od začátku v tlupě požaduje soukromí... eh

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
15. 6. 2024 19:58 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak čekal jsem další zuřivý článek o AI a korporacích. Tentokrát spíš o Apple Inteligenci, ale MS je asi větší zlo 😉. Místo toho je tu kryptoevangelium. To musí povině šířit každý vlastník kryptoměn, aby na tom vydělal 😁.

Robert
Robert
Level 1 Level 1
15. 6. 2024 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Súkromie=sloboda, ak príde generácia ktorá bude chcieť byť slobodná, bude si patrične strážiť súkromie, ak príde generácia ktorá bude rada otročiť, vzdá sa všetkého súkromia, je to na každom ako sa rozhodne, život v otroctve nemá žiadnu hodnotu, základ je vo vzdelaní a inleligencii. Generácia ktorá živorí intelektom a duchom nakoniec umiera rovnako ako divoká zver.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 07:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert @Kozel17 Zajímavá teorie, ale pokud by ses zabýval historií, vždy bylo něco nastaveno a velmi těžce rušeno... Pokud nastolí tenhle řád, mají dobře spočítáno, jak se jim to vrátí a kolik % obyvatelstva s tím bude muset žít.... navíc nové generace se s řádem zžije daleko lépe, než stávající, asi jako naše děti s chytrým telefonem ;) Otázkou je vždy jen to, jestli to bude dobrá volba pro obyvatele, nebo pro společnosti/státy, které z toho budou profitovat...

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Robert @Kozel17 ta zalezitost uz je zcela jasna. Prijde mi, ze 90 % lidi narozenych po roce 2000 uz vzdelani nezajima (vse je tak nejak na webu nebo "AI", "se" to tam objevilo, "se" to tam dostalo). 3+ mld lidi ma fb, dalsi mld maji tiktok a dalsi socky, kde ochotne a radi za 5 % slevu nebo symbol jablicka ci ceho predaji sve kontakty a detaily komukoliv. Podil lidi chranicich si soukromi na sockach (protimluv sam o sobe) je minimalni.

Tech zbylych 10 % bude obsluhovat system a ne, nevznikne z nich nove seminko revoluce - budou se naramne bavit tim, jak ovladaji a co vi na tech 90 % ostatnich. Mozna par procent bude zit nekde v prdelakove stranou toho vseho, dokud je to stejne nedozene a nesezere (muj pripad, uz tam ziju a vicemene to az na par uvah neresim, dokud nebudu muset).

Prijde mi to jako nova realita, kterou musim jako 40+ akceptovat, jinak by me to denne nervovalo, ze jako proboha proc to nikdo nevidi a proc s tim neco nedelaj...

A kazda dalsi generace rodici se do toho to bude brat samozrejme, jako vzduch, vodu z kohoutku. Tak to proste je. Ani je nenapadne se ptat, zda je to nutne - protoze tak to je a basta. Naopak by se necitili komfortne, kdyby jim nekdo napr. soukromi vratil - bude to neco neprirozene, v rozporu s matrici vypalenou v detstvi. A pristoupi na dalsi priskrceni (na ktery ta predchozi bude prskat) a tak stale dokola. To si ostatne muzeme dohledat od pocatku 20.stoleti celkem presne, je to krasne patrne a detailne zaznamenane.

Svoboda je otroctvi a dalsi hlasky - ci dnes uz vlastne klise - zijeme v ty transformaci a ta akceleruje.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @cztajtrlik Správně, proto další generace bude platit za příděl vody a ta další dokonce i za příděly vzduchu... Ale ruku na srdce, zálohovaný mobil na Googlu/Gplay či MS account asi také vlastníš, nebo máš nelegální systém? :D nebo Android bez loginů? Já se tedy bez FB již nějakou dobu (smazáním) obejdu a nechybí, Signál místo messengeru, ale osobní data jsme všichni "starší" začali sdílet před GDPR tudíž to počalo o hodně dřív, jen potřeba to mít z toho udělala hotovou věc... Asi jako mít dnes nižší systém než Win11 :D Buď jdeš s dobou, nebo zakrníš v minulosti... "Ten čas již minul" jak řekl jeden herec v Sucker Punch .) Defenestrace to jistí .)

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cztajtrlik @Pitcha007 Zrovna u googlu jsem pred 5 lety travil cele odpoledne tim silenym nastavovanim nesledovani. Meli to tehdy proklik v prokliku, ale vydrzel jsem to nekonecno 😊 a cloudovou zalohu nemam zadnou, pokazdy jedu sync pres BT/wifi. I kdyz si iluze nedelam samozrejme a vubec nechci tvrdit, ze jsem anonymni - jen neklikam na kde co kvuli mrkvicce pred nosem a nemam socky.

Jj, je to nevyhnutelny a widle 11 prijdou na podzim s novym buildem (a tam se budu stourat v nastaveni soukromi tak vikend tipuji - hra na schovku s "ai").

PS: Defenestrace nepomuze, protoze kdyz k ni dojde, bude soucasti toho vseho 😉

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
15. 6. 2024 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja uz bych v roce 2024 byl s tou nejvetsi zlodejnou v nasi historii opatrny, osobne si myslim, ze na prvni misto se ve zlodejnach dostal postup nasi vlady s energetickou krizi po zacatku nove valky na Ukrajine. Ceny energii, prihrani extremnich zisku CEZu a doslova zbidaceni cele ekonomiky, ktere stale trva a prohlubuje se, misto toho, aby uplatnili svuj vlil na CEZ a jeho lokalni cenovou politiku.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
15. 6. 2024 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier to co sa stalo v ceskoslovensku v rokoch 1948 az 1988 pravdepodobne uz nebudeme schopni dat do poriadku a vidiet to na celej V4. Bol to moralny /ekonomicky, kulturny/ kolaps, ktory vosiel pevne do nasej DNA. Nejake ekonomicke zlociny su oproti tomu male bezvyznamne nic a su aj vysledkom tych 40 rokov sovietskej degeneracie.

Elevea
Elevea
Level 8 Level 8
15. 6. 2024 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @sailorsvk Ano, je to v tvé DNA. Nic s tím neuděláš.

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
15. 6. 2024 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Co se týče největší zlodějny v historii ČR, tak tou jednoznačně byla transformace ekonomiky v devadesátých letech. Pamatná věta vysokého vládního představitele, že privatizace musí být o krok napřed před legislativou, to bezprecedentní rozkrádání naprosto výstižně charakterizuje.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
15. 6. 2024 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Největší zlodějina bylo znárodnění 1945-48 a "měnová reforma" 1953. Ale to není podle tvých bolševických notiček ty ruskej zmetku. Docela se těším, až si to s vámi vyřídíme...

Papundeklpunk
Papundeklpunk
Level 40 Level 40
16. 6. 2024 13:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Ch0ze Jak říká klasik: Pro bolševika, každý bolševikem, protože bolševismus není o politické příslušnosti, to je stav mysli. Každýho, kdo ti šlápne na kuří oko světonázoru hezky po bolševicku zlikvidovat, že ty zamindrákovanej chudáčku? 😛

polodebil
polodebil
Level 16 Level 16
16. 6. 2024 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Přesně tak. To byl doslova ne výprodej, ale vykradení celého státu a převod do rukou západního korporátu.

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk Jak říká klasik: Pro bolševika, každý bolševikem

Který klasik to říká?

buran buran
buran buran
Level 1 Level 1
18. 6. 2024 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Papundeklpunk @Papundeklpunk To že se vrátil ukradený majetek lidem byl podvod? Můžeme se bavit o tom, že to třeba nebylo podle zásluh a spravedlivě, ale pořád lepší než aby to zůstalo těm co to ukradli (stát) a člověk co na to 50 let v socíku dřel neměl nic...

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
15. 6. 2024 16:38 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier To už začalo se solárním podvodem a biopalivama kam zahučel minimálně 1 bilion Kč. Teď to je okrádání skrz ČEZ a Green deal. Za chvíli se staneme importérem elektřiny.

Bolševické vlády, bolševická unie.

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
17. 6. 2024 00:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista nemusime chodit daleko staci zminit inflaci, ktera je trvale kolem 2-3% za rok ale posledni roky trochu pritvrdili na 20%, od roku 2019 ti lidem ukradli docela dost penez, teda me ne protoze jsem mel vse od ty doby v kovech a kryptu, takze me naopak ty kovy zatim udelaly +30% a krypto to bude jeste mnohem vic. Nehlede na vsechny mozne i nemozne dane .. to je proste system ekonomickeh ozotroceni obyvatel.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
15. 6. 2024 20:15 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Ceny energií zvýšili Ilumináti, kteří ČEZ ovládají. Aby to nebylo nápadné, tak pro jistotu zvýšili ceny v celé EU 😁.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @olda79 doporucil bych si to navyseni v EU nastudovat. O kolik v jednotlivych statech a zda jsou ty staty energeticky sobestacne, nebo dovazeji. A o kolik u nas, kde mame (zatim) prebytky.

Samozrejme se bavime o cenach koncovych, nikoliv burzovnich, to snad z diskuze vyplynulo..

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
16. 6. 2024 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @cztajtrlik Všechno to bylo spiknutí Iluminátů, kdo nechce vidět nevidí. Celý to bylo domluvený s Ruskem, aby šli ceny energií nahoru 😁.

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @olda79 to byl vtip, vysmech nebo je to mysleno vazne? Fakt se ptam, jsem linej prehrabovat se ve Vasich minulejch prispevcich.

Co mi vrta hlavou je, jestli si iluminati musi v noci svitit, kdyz jdou chcat, nebo to maj nomen omen 😊

Solely
Solely
Level 37 Level 37
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Linux
17. 6. 2024 05:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @cztajtrlik "Co mi vrta hlavou je, jestli si iluminati musi v noci svitit"

Nemusí. Základ ilumináta je z luminance (jasu) a každý iluminát má tak přirozenou úroveň svítivosti.

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
17. 6. 2024 07:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @cztajtrlik Pochybnosti jsou počátek cesty. Kdo jiný by to dokázal celé zorganizovat. Kdo jiný je v pozadí všech režimů. Stačí jen otevřít svou mysl, a konečně uvěřit 😀.

petrohrad
petrohrad
Level 23 Level 23
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
17. 6. 2024 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @olda79 Hoši, uvědomte si, že Ilumináti dělají jen to co jim odkývou Reptiliáni 😉

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
17. 6. 2024 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @petrohrad To se nesmí takhle dopředu provalit. Odhalovaní vyšších pravd je potřeba dělat postupně.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
15. 6. 2024 15:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

rybka mile dieta.

najprv bol kamen, potom parny stroj, potom dizel, elektrika, jadro, nabuduce snad fuzna energia.

to co sa dnes deje v digitalnom priestore je ABSOLUTNE ZAKONITY vyvoj a bude to ovela zaujimavejsie, alebo horsie, ak si neinformovana naivka, hulakajuci aktivista.

to co sa na nas vali je zakonitost, je zbytocne o tom kecat, panikarit, hystericit, si ako sedliak, ktoremu stroje pocas priemyselnej revolucie "kradli" pracu.

tvoja uloha nie je pisat o veciach, ktore su zjavne, vies vlastne CO je tvoja uloha ?

theyarealldeaddave
theyarealldeaddave
Level 42 Level 42
15. 6. 2024 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @sailorsvk mily slovensky namorniku

jak ty to jen delas, ze cokoliv v tehle diskusich napises je dementni blabol?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
15. 6. 2024 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @JankoBelnicek Ja myslím, že je to nějaké dítě.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 36 Level 36
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@theyarealldeaddave @Slusnak123 to nemusi byt, moze to byt nejaky tucny progamer obleceny do kostymu sailormoon

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @sailorsvk "stroje pocas priemyselnej revolucie "kradli" pracu" Sailor, není to tak dávno, co z SVK utíkali Slováci k nám kvůli Euru a taky jsme to nějak přežili... Teď to jsou zase UKR... a do budoucna to bude AI a tyhle novinky... Je zbytečné to řešit, nepřispůsobiví se časem vyselektují a nová generace to přijme jako hotovou věc... Takový je život a ať mi krade práci SVK, UKR či AI , Svět patří těm, co se neposerou..... :DDDDDDDDDD

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
16. 6. 2024 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @sailorsvk Ten jeden, ubohý baňour nahoru u tvého žbleptu sis dal sám viď ty truhlíku 😜

cztajtrlik
cztajtrlik
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @LojzaOdVedle mozna je to flame, mozna ve me vse rve, ze to neni spravny, ale zakonitost to je a delo se to, deje se to a dit bude a kazda generace pristoupi na dalsi utazeni. Takze palec ma i ode me.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 6. 2024 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @cztajtrlik Přesně, nedat si sám sobě lajk, je jako říct názor a myslet si něco jiného.... LEŽ... Pokud za svým názorem stojíš, tak dej lajk i kdybys tam měl stát sám... Protože jen tak se poznají ovce od vlků...

Reklama
Reklama