Zpět na článek

Diskuze: Televizní poplatky za tablet kvůli ČT? To snad ne!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

AllowedCry
AllowedCry
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pisálci na zdejší magazínu prodělali nejspíše nějaké školení, jak jinak si vysvětlit takové bulvární nadpisy? :roll:

Aneb, proč neudělat z mamuta komáromuta, že...

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
5. 6. 2015 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Taková dávka optimismu či hlouposti se ještě vyskytuje? Když dokázala OSA protlačit presumpci pirátské viny a s tím spojený poplatek z každého paměťového média, tak ČT dokáže stejně snadno protlačit poplatky z tabletu/PC etc. Naše vláda je dost dementní na to, aby to prošlo..

Tahle vláda (a většina před ní) je velmi schopná co se týká potlačování libovolných svobod.

Wolfii
Wolfii
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AllowedCry Možná jste to minul, ale ČT opravdu uvažuje jak protlačit poplatky za televizi do každého zařízení, které může promítat video z internetu (PC, tablet, smartphone). Případně přejít k placení za domácnost - tedy platit budeme všichni.

spc
spc
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii Pripadne to spravia ako na slovensku -> z televiznej dane sa stane dan z elektrickej pripojky a je vymalovane! :(

Deja vu
Deja vu
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 00:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wolfii a za uplne kazde zarizeni i za budik jestli bude mit barevny displej :D

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, komerční subjekty se jistě podělí, ale ta kvalitka... Do dnes si pamatuju jak vypadalo vysílání MS v hokeji z TV Nova, ostatně ta úroveň je stále k nalezení na YT. Nebo třeba komentátor, který komentuje fotbalový zápas čtvrt hodiny opačně, děkuji nechci. Speciálně u sportovních přenosů si ty poplatky milerád zaplatím, jelikož jednak mají přenosy na ČT úroveň a cena, kterou bych zaplatil za cesty a vstupenky by šla snad do milionů. RRTV a poplatky za telefony a tablety je samozřejmě věc jiná, tam je zas kozel zahradníkem.

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemám problém platit koncesi, ale chci mít možnost vybrat si KOMU tu koncesi budu platit. Třeba Primě, Streamu, komukoliv. Klidně i víc, když by mi to za to stálo.

Reptile
Reptile
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč prostě rovnou neudelat zakon rozdelit celou vyplatu vsem nenazranym mamrdům???

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
6. 6. 2015 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Reptile No víceméně už to tak máš, normální český ovčan (tedy ten chudák co platí fakt všechny daně a poplatky) odevzdá minimálně 70% své mzdy státu.

K tomu si připočti, že DPH je na všem, vlastně úplně na všem legálním je nějaká daň. Odhaduju, že skutečné zdanění se může blížit klidně 90%.

Aros
Aros
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Daemonius No tak pokud zase ty přímy nemáš HODNĚ velké. Pak je to zdanění procentuálně menší.

DukeNukemCZ
DukeNukemCZ
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pred par dny me akorat otravovali z agentury pro pruzkum ohledne rozhlasu
No, ja rozhlas neposlouchal snad uz 7 let, pani na telefonu to skoro nemohla pochopit ze je rok 2015 a je tu nova generace co vyrusta na internetu.

do toho jeste i otazky jestli vlastnim VHS recorder :D

to pak neni divu kdyz ti nasi 40catnici jsou takhle mimo ze v ct padaj takovyhle debilni napady, koneckoncu tam budou asi podobny lide.

fanik
fanik
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ tvl to přece není o jejich věku... 40cátník nebo dvacka, ale hlavně o jejich vědomostech, přehledu a pochopení

LuFi
LuFi
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DukeNukemCZ Nebyla to nějaká časoprostorová anomálie? Agentura měla 90. léta :)

squad_leader
squad_leader
Level 5 Level 5
Procesor: AMD
Operační systém: Windows
5. 6. 2015 18:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

+100

VaxMarkus
VaxMarkus
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mimo sportu například mistrovství je čt všeobecně naprosto bezcenná televize, ale u nás není moc z čeho vybírat. Když kurva hoši gutentag jsou schopni někteří označovat jako premiéru.

ccdira
ccdira
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hned první odstavec ukazuje, že autor článku nemá o situaci pražádnou představu.
Jinak by totiž musel vědět, že důvod, proč ČT dělá to, co dělá, není v její nenažraosti, ale v nutnosti. ČT totiž je, jak asi všichni víte, veřejnoprávní subjekt. A co to znamená? Většina to vůbec netuší a její představy jdou mimo realitu.
Znamená to, že ČT je zřizována ze zákona a musí plnit to, co je v zákoně napsáno. Jinak by byl odvolán její ředitel a její Rada. A nemusíte se bát, poslanci z určitých stran jen čekají, kdy udělá ČT sebemenší chybu, aby jí dostali pod svůj politický vliv. Který na ní v současnosti nemají takový, jak by si přáli.
Takže podobné články, které kritizují ČT za věc, nad kterou nemá vliv, jdou na ruku přesně lidem, jenž by rádi ČT cenzurovali.
Když chcetre kritizovat poplatky za tablety, tak jděte za poslanci. Ti o tom rozhodují. ČT ne.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
6. 6. 2015 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Pokud si myslíš, že jakkákoliv naše TV je objektivní, tak žiješ asi v jiné zemi.. (no dost pochybuju, že bude země, kde nějaká objektivita bude).

Ostatně lidi si neplatí objektivitu ale zábavu..

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Objektivní zpravodajství je naivní blbost. Pusťte si zpravodajství o válce na Ukrajině a pak si přečtěte nějakou diskusi, kam píší samotní Ukrajinci a Rusové. Nebo pokecejte u situaci v Sýrii s někým, kdo tam byl - třeba vojákem fr. cizinecké legie. Události ČT jsou stejná sračka, jako Televizní noviny akorát v jiné barvě a já to platit nehodlám.

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge Můžeš o tom někam napsat víc? případně odkázat na nějakou diskusi? Dík.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 02:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge @Aminux: Např. http://www.hwworld.cz/index.php/aktuality/188-ct

shipo
shipo
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 19:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ccdira Tak si jí zkus zapnout, a velice rychle podle zpráv + výběru populistických programů uvidíš, že ČT rozhodně není veřejnoprávní(politicky se moc přiklání). Očekávám postupné vymření těchto nalomených novin/rozhlasu/televize(nejde je konzumovat).
Rozhodně ČT nebudu platit jen tak dvě stovky měsíčně za notebook.

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 6. 2015 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uddelat kvalitní objektivní spravodajství nebo sportovní přenos je nebývalá dřina která stojí SPOUSTU penez. Obecne snazit se o vyvazene apravodajstvi je nevyhodne - vetsina lidi chce videt kdo je hodnej kdo zlej a nakonec zviratka. Stát potrebuje vlastní televizi například i pro případ zivelných katastrof (pro pripad ze ostatni stanice budou radeji vysilat zviratka)- je to stejna sluzba statu jako je například hasičský sbor nebo policie ale na rozdíl od nich nemůze byt placena z rozpoctu protoze vladnouci strana by mohla rict - nelibi se nam jak o nas informujete tak zavřeme kohoutky. Trochu mi to pripomina filosofa Miltona a uvahy ze nepotrebujem stat - Doporucuji shlednout prednasky z Harvardu https://m.youtube.com/watch?v=kBdfcR-8hEY Kazdopadne predpovidat ze televize zanikne je stejne jako kdyz se tvrdilo ze televize znici radio a kino znici divadlo

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 00:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Tak ať si zaplatěj ti, který to zajímá. To by vydrželo asi tejden, co? To se to dělají „kvalitní“ reportáže za cizí prachy. Myslíte třeba tu jednu propagandu za druhou? Ten rádoby pořad o autech jsem slyšel jen z doslechu a je mi na blití ještě dneska.

Mě to nezajímá ani málo, tak co mi chcete šmátrat v peněžence? Co takhle že bych vám tu pazouru urazil?

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 6. 2015 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček To je stejny jako rikat at plati hasice ten u koho zrovna hoří

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Mmchk: Tak hasiči se záchrankou mají ještě na rozdíl od armády nebo opicie smysl, nicméně taky není důvod je nakonec nezrušit. Trh to zařídí zase lépe. A zcela pomíjím úředníckou buzerační aktivitu ohledně revizí, hlásičů, hasicích přístrojů a podobně, což je zřízeno jen proto, aby mohli hasiči vybírat prachy a udělovat pokuty. Není důvod proč se nemůže majitel rozhodnout, jestli to chce, nebo ne. Mohl se jenom pojistit. Mohl by si koupit od jedné firmy kombinovanou službu zásahu a pojištění. Mohl by mít vlastní hasiče.

Soukromí hasiči existovali už před staletími. Dneska když někdo potřebuje nutně zásah okamžitě, specializovaně a spolehlivě, tak si stejně drží vlastní soukromou jednotku tam, kde to potřebuje (protože hasiči jsou výdycky nejméně 10 minut daleko), a vedle toho si ještě zbytečně z daní platí veřejný hasiče.

Krom toho lidi nejsou tak opatrní když jim vlastně zásah platí ostatní na rozdíl od situace, kdy by si to platili sami.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Mmchk: To tedy není stejné. Při požáru jde o život a o značný majetek. Hasiči jsou proto nepostradatelní a je v zájmu všech aby fungovali.

Televize je postradatelná. Nikdo bez ní neumře. Nikdo bez ní nepřijde o zdraví nebo majetek. Na takových věcech by měl zadlužený stát šetřit nejdříve.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Pavel Boček: O opatrnosti nerozhoduje, že by mi mohl shořet barák, ale kolik zaplatím za jeho uhašení? To už je vážně fanatismus :D

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
6. 6. 2015 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @RD1: Televize je stejne dulezita nebo i dulezitejsi nez hasici pri zivelnych katastrofach jako sou povodne nebo volby

gilhad
gilhad
Level 7 Level 7
Operační systém: Linux
25. 6. 2015 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Mmchk: Uznávám, že volby jsou živelná katastrofa, ale nevidím tu důležitost TV při nich - bilboardů všude kam se podíváš, čili propagace víc než je třeba a pokud chce někdo informace, tak webové stránky má snad každá strana taky (nebo si je může snadno pořídit). Jak ta katastrofa dopadla se taky člověk dozví i bez TV snadno ještě ten samý den.
Ostatně i s povodněma je to podobné, když jsem něco potřeboval vědět, tak jsem se radši rychle podíval na online shrnutí a pak šel zase chystat protiopatření, než bych seděl hodiny před bednou a čekal, jestli se mezi věcmi, co se mě netýkají náhodou neobjeví i nějaká pro mě důležitá informace. Důležité věci člověk přečte raz dva a mezitím se může na tu katastrofu připravit.

Hasiče si při požáru těžko stáhnete z netu. Navíc platit si hasiče je rozumné, aby v případě požáru proti němu zasáhli a co nejrychleji ho potlačili, co vím, tak TV zatím žádným volbám nezabránila, ani je nedokázala následně potlačit.

Kromě toho nějak nechápu, proč kvůli bych katastrofám živelným musel platit i katastrofy scénáristické, sportovní a umělecké - uznávám, že jejich páchání stojí SPOUSTU peněz, ale ať si je platí ti, kdo o ně mají zájem - já to rozhodně nejsem.

Jsem pojištěný proti všelikým rizikům, ale TV už léta nemám a ani při volbách, ani při povodních mi nijak nechyběla, o sportovních katastrofách ani nemluvě.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Mmchk: K nutnému informování o povodních stačí i soukromá média (rozhlasová i televizní). K tomu není třeba vydržovat 6 kanálů ČT. Stačilo by jim zákonem nařídit, že v případě živelné pohromy o ní musí odvysílat zprávy v potřebném rozsahu (pokud tak neučiní samy od sebe kvůli sledovanosti).

Pokud jde o volby, tak by se nestranným zpravodajstvím dal obhájit jeden kanál. Jenže ČT nestranná není a proto je třeba ji zavřít.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @RD1: jsi tezce mimo, verejnopravni TV a rozhlas nemuze / teoreticky / v pripade ohrozeni ovlivnovat zadna zajmova skupina..
navic verejnopravni media maji informace z prvni ruky / akorat ta prvni ruka urcuje co pustit ven a co ne /...
BTW: proc jeste nezanikly pevne spoje /nejen/, kdyz kazdy debil ma mobil / vcetne vlad celeho sveta /
ono verejnopravni media maji uplne jiny duvod sve existencw, nez poskytovat zabavu...
a zabava z komercnich TV je opravdu zabava, neustale pouzivani timesiftu, aby clovek mohl ignorovat reklamy a v usetrenem case treba udela veceri, ci se vyprazdni...

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @johnn: Největší ohrožení byly za posledních pár století jen samotné režimy, ať už domácí, nebo cizí.

Ale podobní levičáci sem pozvali i uhniji, ze které se brzy zcela OFICIÁLNĚ stane sovětský svaz západu a budeme moct jenom držet hubu a krok až nám sem budou umisťovat negramotné invazní síly. A ještě to teda taky celý platit.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @johnn: V případě ohrožení si stát může dosadit do soukromých médií vojáky nebo policisty. Může si to dát do zákonů a nemusí nás to stát nic.

"První ruka" si také svá moudra může umístit na internet. Koho budou zajímat, ten se na ně podívá stejně jako dnes. Oproti televizi za nepatrný zlomek nákladů a v libovolném rozsahu.

Pevné linky nejsou argumentem ve prospěch ČT. Kdo pevnou linku chce, platí si ji dobrovolně.

Zábava je jedním z oficiálních důvodů existence toho molochu. Nikomu ji neberu. Kdo o ni stojí, ať si ji platí a netahá do toho ostatní.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
8. 6. 2015 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Pavel Boček: Levičáci? Mezi levicovými voliči má Eurosvaz trvale mnohem nižší podporu než mezi těmi pravicovými.

Že nás do toho uvrtali socani je opět způsobené tím, že to nebylo skutečné volební téma. Lidé je volili z úplně jiných důvodů. Jenže tím vždy vzniká prostor, s nímž politici naloží jak chtějí oni sami. Systém zkrátka není tak demokratický, jak o sobě tvrdí. To umožnilo referendum zmanipulovat jednostrannou a emotivní kampaní vedenou navíc za státní peníze.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 02:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @RD1: Počuvajte, RD1, čo vy si prestavujete pdo takým pojmom "demokratický"?

Naopak je to jedna z inherentních vadných vlastností všobecné kdemohkradcie, i kvůli které je ten systém zcela vadný.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk jj, navic vysila okrajove zanry, na ktere by komrecni TV hodily bobek / Art, CT2 /...
Prima ZOOM mela docela slusny start a dnes..., bida s nouzi...?
ovsem mne osobne by se vice libilo, pokud by byla placena z dani / sluzba statu / bez ohledu na stiznosti partaji...
kazda partaj si muze koupit vysilaci cas u komerce a tam si blabolit co chce / tak jim pred volbami musi CT, tj. stat za nase polatky, poskytnout zadarmo uplne zbytecny cas, aby partaje usetrily $$$ /..., no neber to, kdyz je to zadara...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 6. 2015 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@johnn To je pravda - clovek muze nekdy jentak na blind pustit a narazit na nejaky zajimavy artovy film o kterem by se jinak nedozvedel...

Mmchk
Mmchk
Level 16 Level 16
5. 6. 2015 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fascinuje me ze nejvice lajku zde dostal přispevek
"proč prostě rovnou neudelat zakon rozdelit celou vyplatu vsem nenazranym mamrdům???"
To jste prisli sem na web o Pc cist takovehle prazdne fraze?

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
6. 6. 2015 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk Nenapadá tě, že lidi štve naše vláda už obecně a úplně všude? :) To asi bude ten důvod..

Blablaman
Blablaman
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

platit dvakrát.
Včera to řikal Babiš na Frekvenci 1.
Prej už ho ta páteční rybárna sere.

dec-vax
dec-vax
Level 1 Level 1
5. 6. 2015 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rybko, mně ČT nic neudělala a často její zpravodajství, stejně tak online archiv používám.
Mně je úplně volná vaše infantilní nenávist k té instituci. Já se jen děsím představy, že by kvůli křiklounům, jako jste vy, zmizel u nás jeden z posledních aspoň trochu seriózních a profesionálních zdrojů zpravodajství.
Fakt je mně na zvracení z představy facebookových a twitterových bl.bů jako jediného zdroje informací např. o světové a domácí politice.

johnn
johnn
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 21:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dec-vax ststni informacni kanaly musi byt pro obyvatelstvo jednoznacne zachovany, ovsem zpusobplatby by mel byt podle me ze statniho rozpoctu / stejne jako zdravotnictvi apod.. /, to ze v densni dobe neni az tak dulezita se zmeni v okamziku, kdyz nam nejaka hruza zacne klepat na dvere....

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechny ty pekelné režimní úřady se měly dávno privatizovat - pošta, televize, rozhlas, dráhy, silnice, ČEZ atd.

Zrušit dotace počínaje Burešem, snížit daně, dávky, zrušit ty STOVKY existujících úřadů, které v lepším případě jenom dělají houno a neškodí. Většina lidí nemá ani ponětí, na co všechno nějaký úřady existují. Je to naprostá tragédie.

To pak ekonomika pofrčí. Místo toho se ovšem zavádí elektronický fašismus tržeb a stále rostoucí daně a byrokracie. Dopadne to jako obvykle, pijavice se přisají na penězovod (dodavatelé, správci systémů atd.), bude to stát za CENZURA jako všechno, co režim dělá (datové schránky, IZIP, registr aut, systém pro ÚP), budou potřeba tisíce úředníků navíc (teď se dušují jak jim ubyde práce - hahaaaa, jako kdyby se NĚKDY NĚKDE snížil počet úředníků), nakonec se nevybere ani tolik, kolik to bude stát a k tomu půjde spousta lidí na dávky. Jo a další možnosti perzekuce, viz burešovy vývěsky s pokutou 50 tisíc http://ekonomicky-denik.cz/eet-hospody-budou-povinne-vyvesovat-babisovy-vyhlasky/

K tomu nám vznikne na tvrdo skutečný evropský svaz socialistických republik, tam nám nadiktují kolik si máme vzít negramotnejch přistěhovalců a bude hej!

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček díky ale privatizace opravdu ne...
:roll:

RD1
RD1
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 Silnice, ČEZ, pošta určitě ne. Ale vše co se týká volného času a zábavy ano.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 @RD1: Panenko skákavá, používáte vůbec tu poštu? Mám chuť to podpálit kdykoli tam vlezu. Naprostá katastrofa, vytunelovanej vyvolávací systém ÚPLNĚ NA CENZURA, člověk tam tráví HODINY jak debil, za přepážkama všichni ochotní jak osina a ještě je jakejkoli balík dražší jak kurýr.

To se mělo privatizovat DÁVNO, už roky jsme mohli mít systém odpovídající 21. století, místo toho pošta dělá stále víc státní úřad a neustále prodává kdejakej bordel aby ospravedlnila svoji existenci, [b]přičemž soukromí dopravci to ještě dotují[/b]. To je naprostá tragikomedie. Jsem zvědavej co budete plantat až to bude ve ztrátě, po zdražení balíků jim klesaj tržby naprosto drasticky, už jsou dávno za zenitem.

Máte IQ 30 nebo co? Dennodenně je vidět jak všechno statní stojí za psí a furt to budete zuby nehty hájit? Tohle je fakt nemoc.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
6. 6. 2015 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 @RD1: Ne, ale měly by se ty zbývající státní podniky vést jako firma. Což neznamená trafika, ale podnik co by měl taky generovat zisk a ne tunely. :D Ostatně my umíme vytunelovat i tunel..

RD1
RD1
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 @Pavel Boček: S poštou to jde od desíti k pěti právě kvůli snahám udělat ze státního úřadu rádoby progresivní firmu. Na mrtvici jsou z toho zákazníci i pošťáci. Ale taková je doba. Na úřadech se bordel ani různé "produkty" obvykle neprodávají.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 @Pavel Boček: O opatrnosti nerozhoduje, že by mi mohl shořet barák, ale kolik zaplatím za jeho uhašení? To už je vážně fanatismus :D

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 @Daemonius: [b]Státní podnik nebude nikdy fungovat tržně, to je obsahem toho slova státní.[/b]

RD1
RD1
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 @RD1: Tento příspěvek sem nepatří. Škoda že to neumí editaci.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
8. 6. 2015 01:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M-Kk83 @RD1: Ten nepatří nikam, protože to je kravina.

Ano, mnoho lopat by se chovalo i k cizímu majetku mnohem obezřetneji, kdyby jim majitel naúčtoval náhradu škody a ještě výjezd.

taita
taita
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ČT vymáhá poplatky, které ji podle zákona patří.
Že se nám nelíbí zákon, je sice hezké, ale jediné, co s tím můžeme dělat, je volit takové lidi, kteří ten zákon změní. Osobně bych taky celou ČT zrušil, případně ji ořezal na 1 zpravodajský kanál.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@taita To se hezky řekne, ale hůř provede. Televizní daň z počítačů je sice pěkná prasárna, ale volební téma to nebude. Jiné věci jsou totiž mnohem důležitější. Navíc se to většiny domácností (zatím) netýká, protože za televizi už platí. A protože volby jsou jen jedny "na všechno", přednost dostanou úplně jiné problémy. Osobně např. nejsem ochoten volit Kchárla, ani kdyby si tuto jinak správnou věc přilepil na číro (pomíjím, že je to nepravděpodobné už proto, že ČT nejvíc propaguje právě jeho).

Kvůli tomuto principu se méně důležitým tématům ve volbách vlastně nikdy nedostane potřebné pozornosti. Politici si tak v mnoha oblastech mohou dělat co chtějí.

taita
taita
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RD1 Jenže pak je divné vyčítat ČT, že vybírá to, na co má podle zákona nárok.

RD1
RD1
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RD1 @taita: Není to divné. Je to naprosto oprávněné. Není naší vinou, že mocipáni zavedli systém tak, aby jim umožňoval svévoli. Jejich instituce se klidně mohou vymlouvat jedna na druhou. Dělají-li něco špatného, tak jsou zkrátka špatné a kritiku si zaslouží.

Pan_Z
Pan_Z
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je kravina platit za neco na co se nedívám! Ať programy čt zakodují a poplatky platí jen ti, co to chtějí sledovat , a ti dostanou po zaplacení např. číselný kod pro odkodování... hotovo! :idea:

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle televizní dinosaurus by měl už dávno chcípnout. Kdo chce dnes dělat tv pořad, nepotřebuje k tomu žádnou instituci.

Zneužívají lidské setrvačnosti a jazykové bariéry, protože jakýkoliv obsah v republikovém vysílání dělají někde jinde lépe. Stačí hledat a platit tomu, kdo si to zaslouží - BBC, HBO...

České televizní vysílání ignoruju už skoro 10 let. Občas o něj omylem zavadím, když jsem u rodičů v obýváku - skvělý zážitek slyšet český dabing Pána Prstenů.

Ve svém bytě jsem při rekonstrukci elektřiny nechal odstranit ty kulaté blbosti ke společné anténě. A stejně mi chodí dopisy, ať platím - na palici.

link
link
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TankGeorge A platíte?

TankGeorge
TankGeorge
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@link Neplatím. Musel jsem vypsat čestné prohlášení, že se na mě nevztahuje ten zákon blabla... nemám doma žádný tuner. Po roce mi napsali znova a znova chtěli čestné prohlášení, které mimochodem je nutné napsat na papír a odeslat Českou Poštou, protože je teprve rok 2015.

Tento článek naráží na aktuální tendenci procpat do zákona poplatkovou povinnost i pro zařízení bez tuneru - PC, android, iOS - v podstatě pro všechny, co nežijou v jeskyni.

Mám doma PC, koukám na YT/twitch, poslouchám grooveshark, čtu si regionální zprávy na webu města, chodím do kina a na české televizní vysílání zvysoka se*ru.

Tohle je poslední výkřik paniky, protože Netflix s lopatou už přešlapuje u hranic.

Rád bych sponzoroval aktivitu státu pro rozšíření internetu do všech domácností. Pro školící programy a výuku starších generací ohledně těchto nových technologií. Nechci svoje peníze dávat na záchranu televizního přenošeného dítěte z totalitní éry.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@link @TankGeorge: Nic státního nepodporovat - utopí se v tom stamiliardy a dopadne to jako obvykle. Nepamatujete Internet do šlo? Slunce do škol? IZIP? Registr aut?

properfix
properfix
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Excelentní článek, hold standart u pana Rybky. Aneb něco, co mi zase po B$ bobříka spravilo chuť. (vážně, zbavte ze obra)

Avšak, tohle je úvah, které nebyla dotažena do konce.

Problém s televizí jako médiem je i fakt, že se musí do přijímačů přenášet, a samozřejmě, mimo kabelu a satelitu, to využívá nějakou tu část frekvencí rádiosignálu. Rádiosignálu, který by se jinak dal použít pro připojení k internetu.

Problém s mastodontími subjekty snažícími se udržet status quo, protože jim vyhovuje, je i ten, že tím nedělají problémy ostatním, ale ještě větší komplikace způsobují sami sobě.

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
6. 6. 2015 23:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@properfix Tak nějak, většina těhle dinosaurů eventuálně exne na vlastní blbost. Holt malej mozek vzadu..

Mínus je, že obvykle to stáhne dolu i leccos dalšího.

oldrick
oldrick
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@properfix how how how... no jo, tak zase dalsi blaboly ...

blee
blee
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pane Rybka, rád si čtu Vaše páteční příspěvky, nicméně musím říct že dnes jste šlápnul docela vedle. A vůbec s Vámi nemohu souhlasit.

Opravdu vůbec nechápu jak můžete stále porovnávat a vyzdvihovat nějakou bandu youtuberů. Něco tak stupidního, trapného a plného vylízaných lidí jsem opravdu neviděl. Videa absolutně bez jakéhokoliv přínosu. Jestli opravdu tímto způsobem někdo tráví čas, tak je mi ho upřímně líto. Tento fenomén prostě nechápu je to jak scéna vystřižená z Absurdistánu. A to je mi 23 let. Buď mi něco uniká nebo jsem opravdu z jiného světa.

ČT je dle mého názoru jedinej českej kanál na kterej se dá koukat a najít inteligentní obsah a informace. Narozdíl od komerčních televizí, které jsou často na úrovni právě debilních "funny" youtuberů.

Na rozdíl od ostatních televizí vysílají alespoň HD signál 16:9 a ne LQ 4:3 paskvil jako komerční televize.

Na ČT 2 jsou spousty unikátních dokumentů a filmů, které prostě na netu nikdo nevytvoří. Např týkajících se různých výročí. (např. 70 let od konce války, výročí voskovce a wericha, osvětimi apod.) Nebo neuvěřitelná kvanta dokumentů o válce apod.

Štáb v souvislosti s ČT 4 sport je opravdu na světové úrovni. Např. přímé přenosy ze sportovních akcí pořádaných v ČR a přenášeny ČT mají opravdu světovou úroveň. Můžu například zmínit přenosy SP v horských kolech nebo biatlonu z Nového Města na Moravě kde byly z celého světa neuvěřitelně kladné odezvy na živý přenos a režii. Tady ČT ve spolupráci s pořadateli vykonává opravdu kvalitní práci.

ČT 24 má taky spoustu zajímavých diskuzních pořadů k aktuálnímu dění.

Osobně říkám, že ČT jako jediný státní subjekt je funkční a stále před privátními komerčními televizemi. Na rozdíl od debilní pošty, českých drah a podobných komunistických molochů.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blee Ráčil votevřít oči zalepený propagandou, většina těch dokumentů je jen koupená v zahraničí, můžete se dívat na zahrančiní kanály kde jsou 24/7 JENOM dokumenty. A značná část toho, co se produkuje tady, jsou naprosté sra*ky.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
6. 6. 2015 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blee Tvůj problém je ten, že jsi součástí cca 10% mimo mainstream. Běžný "spotřebitel" si vystačí s YT a podobným rychloobrátkovým odpadem.

Mimochodem, možná si i Rybka jednoho dne položí otázku, co zbude po této "moderní" generaci, co bude mít hodnotu pro ty generace budoucí, třeba i za 50, 100 let?

Pak totiž existence něčeho jako je ČT/ČRo začne dávat smysl.

A co se týká koncesionářských poplatků, tak ty existují samozřejmě i na Západě, není to tedy výmysl bolševika. Způsob výběru poplatků, nebo daně s jasným účelem rozdělení (to je už pouze technický problém) je samozřejmě zajímavé téma, i to by se mělo diskutovat racionálně, nikoli rybkovskou demagogií.

blee
blee
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt O té "moderní" generaci je to skutečně zajímavá otázka.

Smutné je, že když toto píši tak si připadám už ve 23 letech jako ten zapšklej důchodce z minulého režimu odsuzující mládež a veškeré inovace. Ale tato "moderní" generace je už naprosto odtržená od reality. Když vidím co chodí občas do firmy na brigádu tak to stojí zato. Žádná zodpovědnost, důslednost nebo pracovitost, vesměs jen absolutní neznalost, nepřítomnost, flákačství a ignorance.

Člověk by ještě mávl rukou, kdyby aspoň uměli něco v IT když už pořád u toho sedí, ale i tam jsou ty znalosti také tristní. Nemluvě o volno časových aktivitách. Ono se není čemu divit když jim ke štěstí stačí youtubeři.

Lze jen doufat, že se jich co nejvíce časem probudí právě díky ČT a jím podobným.

Kojit se furt jen seriálama z Netflixu a blábolama z youtube nikomu nemůže prospět.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @blee: Takhle jsem nadával taky, pak jsem dospěl (a začal si vydělávat sám) a přestal být socalistou. Teď nadávám ještě víc :D

Každopádně tou kvalitní produkcí myslíte např. Život a smrt v Tanvaldu? Nebo nový Auto Moto Revue? http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014031801 Je tam stejný odpad jak na YT, akorát že si to musíme ještě povinně platit z daní.

ČT náš vzor, to jo teda. To by bylo snad ještě horší než ta aktuální nastupující generace…

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 23:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @blee: Tady nejde o mladou a starou generaci, ale o "mainstream" plnej debilu kteri jsou ochonti platit za sluzby o ktery si nepozadali a pak o lidi kteri si to nenechaj libit.

Jinak ti youtuberi mi prijdou 1000x zajimavejsi nez nejaka dementni talkshow s celebritama. Napriklad v americe TV kultura ty lidi zdementnila natolik ze veri ze zeme je placata.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
11. 6. 2015 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @neeveew: Celý vtip je v tom, že ČT neprodukuje jen ty hloupé talkshow, ale taky spoustu filmů a mj. i nemainstreamové věci a vzdělávací pořady (plus naprosto SKVĚLOU tvorbu pro děti, ve které patří ke světové špičce).

99,9% youtuberů jsou dementi, s úrovní daleko pod talkshow s dementními celebritami. Mimochodem, Amerika je pod vlivem YT už delší čas.. :D

blee
blee
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @Pavel Boček: Nevím jestli to je částečně narážka. Také si vydělávám již několik let a socialistou jsem teda nebyl nikdy.

Samozřejmě že se tam najdou braky jako všude.

Nemluvím o ČT jako vzoru ale o podílu na různorodosti. Když je všechno statní je to v pr..., když je všechno komerční tak je to taky v zásadě špatně.

A prostě mě nepřesvědčíte, že budou lidi vzdělanější a chytřejší když budou čučet na blby z youtube, nebo na diskuzní, dokumentární, zpravodajské pořady třeba z ČT (komerční jsou totální brak).

blee
blee
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @neeveew: V tom případě jsme debilové úplně všichni včetně Vás. Jsou věci, které se bez socialismu neobejdou.

Proč někdo platí z daní silnice, když nemá auto, proč platí zdravotní sociální, když má důchodový spoření a nechodí k doktorovi. Máte něco pojištěného? Taky platíte pojistné události ostatním a Vám se nic nemusí stát.

Tady nejde o talkshow s celebritatama, ale o vzdělávací a informační pořady rozšiřující všeobecný přehled a informovanost společnosti. A rozhodně Vás obohatí víc talkshow s o realitě, než nějaký blb co hraje a komentuje GTA, to se na mě nezlobte.

A obávám se že v americe jsou slabší právě kvůli tomu že TV kultura je bližší youtuberům.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
10. 6. 2015 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @blee: [quote]Jsou věci, které se bez socialismu neobejdou.[/quote]
Jo, například paraziti co se živí z cizích, násilím odebraných peněz :lol: :lol: :lol:

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
10. 6. 2015 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @blee: „Kdo v mládí nebyl socialistou, neměl srdce. Kdo je ve stáří socialistou, nemá rozum!“

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
11. 6. 2015 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @Pavel Boček: Dovolím si malou hyperbolu:

Vezmu svůj mrtvý zdroj k Behemotovi na opravu. Ale protože oba vyznáváme zcela tržní náhled na svět, s klidem mu nezaplatím, protože vím, že už jej nikdy potřebovat nebudu. A taky vím, že Behemot nikdy nepůjde na socialisticky (čti: z daní) financovanou policii nebo socialistický (dtto) soud..

Tolik k směšným anarchistickým názorům p. Behemota. Jen takový přípodotek, že extrémní levice a extrémní pravice si jsou více než podobny.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt @tynyt: Jak nezaplatím? Tak ho nedostanete, hotovo, nechám si ho jako protihodnotu. Takovejch expertů bylo, je a bude…

Pane, hned to potřebuju, urgentně včera bylo pozdě! Tak se to doveze a dotyčnej expert už se nikdy neukáže… :roll:

Rajnoha
Rajnoha
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

CT programy pokladam za jedny z najlepsich verejnopravnych, castokrat na urovni BBC a ORF (co sa neda povedat o ostanych verejnopravnych TV najma z byvalej V4).

Hon na CT v poslednej dobe nevesti nic dobre. Napriklad taka snaha o zrusenie koncesionarskych poplatkov znamena len jedno, a sice obmedzenie nezavislosti, CT by bola viac zavisla na vlade, ktora by jej pridelovala sumu z rozpoctu na zaklade politickej lojality.

Rybkove clanky mam rad, ale v tomto sa neskutocne sekol. CT ma uroven a porovnavat CT s komercnymi TV alebo dokonca YT je zcestne.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
7. 6. 2015 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rajnoha Je fakt že různé debaty na jiných TV jsou totální vypatlárny, ale to nezakládá důvod si platit o něco menší vypatlárny zvlášť v momentě, kdy se na to podívám 10 hodin ročně.

neeveew
neeveew
Level 1 Level 1
6. 6. 2015 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Politici tahaj penize z lidi protoze jsou dostatecne blby na to aby platili.

Televizi, radiu a novinam preju jen aby to uz konecne chciplo.
Prijde mi to jako neskutecna drzost za takovej odpad tahat penize.

Ja TV neplatim uz nekolik let, sem jim zavolal ad nezkousej mou trpelivost a prestali posilat uctenky. Ja se s nima neseru.

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
8. 6. 2015 01:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vyměnit ČT za BBC(u kterého množství prostředků vynaloženejch nelze s ČT ani porovnávat) a celý to začne pokulhávat. Neexistuje tu subject, který by přinášel takové širokospektrální informování o našem ďůlku jako právě ČT. Na to opravdu jen zpravodajství nstačí:-) Neexistuje tu alternativa ani kdyby se dalo dohromady vše co na českým netu existuje.
Kritika je v mnoha ohledech na místě, ale alternativa žádná. Ono I to DVTV je o tom, co práce v ČT Drtinovou a Veselovského naučila. A toho se nadále snaží I držet. Rozhovory s osobnostma patří I nadále k tomu co lidi baví. DVTV ten přístup jen trochu vyhrotila, tak jak to asi nebylo ve veřejnoprávní ČT nebylo možné.
Jedna věc je co trh chce a druhá věc je existence podstatných informací, který prostě komerčně prodat nejdou. A to je většina informací.
Má smysl hledat další formaty pro veřejnoprávní medium, má smysl tlačit na nějakou další evoluci poplatnou době. Ale nahradit ho prostě nelze. Jo některé procesy mohou pro laika připadat jako zbytečné a krkolomné. Vychází to však z toho co veřejnoprávní medium je.
Paragraf 2 zákona o ČT
(1) Česká televize poskytuje službu veřejnosti tvorbou a šířením televizních programů,
popřípadě dalšího multimediálního obsahu a doplňkových služeb na celém území České
republiky za účelem naplňování demokratických, sociálních a kulturních potřeb společnosti a
potřeby zachovat mediální pluralitu (dále jen "veřejná služba v oblasti televizního vysílání").
(2) Hlavními úkoly veřejné služby v oblasti televizního vysílání jsou zejména
a) poskytování objektivních, ověřených, ve svém celku vyvážených a všestranných
informací pro svobodné vytváření názorů,
b) přispívání k právnímu vědomí obyvatel České republiky,
c) vytváření a šíření programů a poskytování vyvážené nabídky pořadů pro všechny skupiny
obyvatel se zřetelem na svobodu jejich náboženské víry a přesvědčení, kulturu, etnický nebo
národnostní původ, národní totožnost, sociální původ, věk nebo pohlaví tak, aby tyto
programy a pořady odrážely rozmanitost názorů a politických, náboženských, filozofických a
uměleckých směrů, a to s cílem posílit vzájemné porozumění a toleranci a podporovat
soudržnost pluralitní společnosti,
d) rozvíjení kulturní identity obyvatel České republiky včetně příslušníků národnostních nebo
etnických menšin,
e) výroba a vysílání zejména zpravodajských, publicistických, dokumentárních, uměleckých,
dramatických, sportovních, zábavných a vzdělávacích pořadů a pořadů pro děti a mládež.

Tvrdit odstatním lidem, že je možné ČT zrušit, že jeji funkce neni potřeba a zbytečná, a je možný ji nahradit, je prostě prachsprostá, ošklivá, zlá lež. :evil:

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
8. 6. 2015 01:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Samboush Ještě poznámka. Českej komerční informační proctor je rozdělen mezi pár bohatejch lidí, co se udělalo na tý polistopadový divoký části naší historie. Já osobně si budu připadat daleko bezpečněji a informovaněji, když v tom informačním prostoru bude ČT, ČR nadále existovat.
I samo DVTV se zjevně necítí tak komfortně pod Bakalou, když hlavním mottem její kampaně na Startovači je nezávislost médií.

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
8. 6. 2015 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

------------- ------------- ------------- -------------
Mily pane Rybka. To ze Vy pokladate TV a Radio za zastarale a hned dnes by ste to cele najradsej cele zrusili a vypli neznamena, ze to tak je. Na Slovesnsku je milion dochodcov (v Cesku asi dva mega), z ktorych vacsina o IT aj internete vedia dost velke CENZURA a VESKERY (opakujem VESKERY) zdroj ich informacii je: TV, radio, noviny/casopisy, JPP (jedna pani povedala). Moji rodicia su na to presne tak isto. Nevedia pocitac ani len zapnut a cely internet aj s Netfoxom je im uuuuuplne u PRDELE. A na dialkovom ovladani vedia dve veci: zvuk a prepinat programy.

To ze nepozerate TV chapem. Ani ja asi od prelomu milenia vecerny program po 20:00 vobec nepozeram. Takmer nikdy a nigde. Cest vynimke, ked ide raz za rok nejaky 12-dielny serial, aleho MS v hokeji. Aj tak som uz vsetky filmy vo vecernom prime-time videl uz pred 2-3 rokmi. Ale radio? Napr. v kuchyni mame radio pustene furt. Ne, nie to internetove, to NORMALNE.

Potřebuje stát vysílání pro děti? Umělecké filmy? Nemůžou toto pokrývat komerční stanice? Pane Rybka zobudte sa. Komercne TV zvysoka seru na kulturne dedicstvo , tradiciu a vzdelavanie naroda. To ma za ulohu verejnopravna TV/radio. A pokial mozno, snazit sa produkovat aj svoj obsah v duchu narodnej kultury neovplvyneny humusnym americkym konzumom. Komercna TV zije z reklam a sledovanosti americkych nasilnicko-retardovano-dementnych blockbusterov.
Aha jo, Kancelář Blaník ze Streamu. A South Park je taky idealni na budovanie slovnej zasoby 1-rocneho decka ze?

Přesně tohle ukazuje, kde bychom mohli být, kdybychom podle vzoru Ježíše vyhnali penězoměnce z Chrámu a nechali lidi, ať si volně vybírají obsah, co chtějí. Ach jo pane Rybka: vysledok takoveho eteru by bol tento: 50% porno, 20 % telenovely a romantika pre zeny 10% sci-fi/akcia, 10 % komedia, 10 % sport a spravodajstvo.

A pane Rybka: u nas na Slovesnku sa s tym NESERU. U nas sa koncesionarske poplatky platia vtedy, ked mate zavedenu elektriku!!!! Mate nezariadeny holobyt s holymi stanami? A mate v nom zavedenu elektriku? MAte tam vobec TV/radio? Nezajem. Podla zakona na Slovesnku na tu adresu musite platit koncesionarske poplatky a TV tam nemusite mat este dalsich 5 rokov !
------------- ------------- ------------- -------------

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
8. 6. 2015 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pjetro de [quote]vysledok takoveho eteru by bol tento: 50% porno, 20 % telenovely a romantika pre zeny 10% sci-fi/akcia, 10 % komedia, 10 % sport a spravodajstvo.[/quote]
Á, pán je věštec.

Jinak co plk to perla.

[quote]To ma za ulohu verejnopravna TV/radio.[/quote]
Aha aha, já myslel, že to má za úkol režimní školství. [b]No očividně stojí za CENZURA obojí když poslední minimálně dekádu vzdělanost upadá naprosto tragicky.[/b]

Z jakejch děr vy vymatlanci režimní propagandou pořád lezete? Režim nepotřebuje nikoho vzdělávat, potřebuje dementy závislý na dávkách co poslušně odkývají co si kdo u koryta zrovna vymyslí. [b]Uhniji stačej prostě afričtí negři co neumí ani anglicky ani číst a psát, tam směřeujeme.[/b] Ale kalašnikov držet umí.

Krom toho jako obvykle, co vám socialistickým blbům nedochází, komerční stanice nemají žádnej důvod konkurovat u nákladnějších věcí režimu, ktere na to násilím všem okrade na daních. Ovšem zrušit státní bednu co svejma kravinama zabírá polovinu pásma a jak se o to všichni poperou…

Pjetro de
Pjetro de
Level 38 Level 38
9. 6. 2015 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček Kuratenko karpave ak si si nevsimol, tak porovnavame komercne TV a verejnopravnu TV/radio.

Nie TV vo vseobecnosti (ci media vo vseobecnosti) a vzdelavacie institucie. Media nenaucia decka ani len citat/pisat, nie to este dalsie veci. :idea: :idea: :idea:

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
10. 6. 2015 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Pjetro de: Aha, jako obvykle. Píšete blbosti o tom, že státní bedna má vzdělávat. Tak ukážu v praxi zač to vzdělání I V KOMBINACI S ŘEŽIMNÍM ŠKOLSTVÍM dohromady stojí (obojí dohromady není schopno už pomalu základů) a jako rekace teda že jako vzdělávat nemá? Tak se teda rozmyslel…ale typická levicová ad hoc gumárna, jen aby to vyšlo jak je zrovna třeba.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
11. 6. 2015 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @Pavel Boček: školství (bohužel) prodělalo privatizaci, a podle toho to taky vypadá.

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
12. 6. 2015 00:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček @tynyt: Jakou privatizaci, co to plácáte? :shock:

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
8. 6. 2015 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já na TV nekoukám nedá se pauznout a furt tam spamujo s trapnejma reklamama fujjjjj TV se stejně bude muset změnit jinak prostě zkončí v propadlišti dějin

TV bych funkčností a kvalitou přirovnal k disketě v roce 2015~~!~~

no a sledování věcí na compu to je to SSD

Samboush
Samboush
Level 21 Level 21
8. 6. 2015 23:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 Asi by to chtělo nějakej modernější přístroj :-)

x3m
x3m
Level 1 Level 1
8. 6. 2015 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budte este radi za tu CT, to na slovensku uz davno platime koncesionarske poplatky za pripojku elektriny a kvalita vysielania STV je tak 10x nizsia.

RomanL
RomanL
Level 26 Level 26
9. 6. 2015 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@x3m V ČR je to ale úplně stejně.

Zheiko
Zheiko
Level 1 Level 1
9. 6. 2015 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtel bych jen upozornit pana Rybku, ze toto neni ani zdaleka 'komunisticky' vymysl. Ziju v Irsku, kde se o komunistu ani nezavadilo, a je to tu uuuplne to samy, 160euro rocne za licenci na TV - cili homologovany zarizeni schopny prijimat signal, a prave ted premysli jak donutit lidi, ktery odstranili TV a vymenili je za PC, aby platili take... a to jsme prosim na zapade...

Pavel Boček
Pavel Boček
Level 1 Level 1
10. 6. 2015 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zheiko Že tam nevládli oficiálně znamená, že tam nejsou? Podíval se na celou uhniji, francouzští a němečtí ultrabolševici už se plácají po zádech jak si skvěle udělají ten oficiální sovětskej svaz západu, a když nebudeme dost souhlasně chrochtat, tak klidně i bez nás. Jen nám jako satelitu nadiktují. Nebylo to tady už?

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
11. 6. 2015 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček ty ses v minulém životě musel jmenovat McCarthy... :D

syk
syk
Level 11 Level 11
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 6. 2015 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zheiko to ale neni stejne. tam sleduji na pc a tv nevlastni, tudiz neplati.
u nas je to placeno pausalne v mesicnich poplatcich inkasa. to snad staci ne?
nechceme platit podruhe, za neco, na co nekoukame!

Reklama
Reklama