Tom Clancy's The Division: rozbor hry a nastavení detailů | Kapitola 6
Seznam kapitol
Tom Clancy's The Division - jedna z nejočekávanějších her je venku. My jsme se samozřejmě v našem rozboru podrobně podívali na kvalitu technického zpracování. S pěknou grafikou ale přicházejí i vyšší nároky a tak se podíváme, jaké detaily se vyplatí snížit, když vaše grafická karta nestačí na ty maximální.
Kvalita místních odrazů
Tato volba ovlivňuje kvalitu odrazů blízkých objektů (všechny malé objekty) na lesklých površích. Vliv na výkon je naopak velmi znatelný - 41 fps vs. 52 fps ve stejné scéně.
Nastavení na Ultra (po najetí myší se zobrazí Nízká)
Rozptyl pod povrchem (subsurface scattering)
Efekt simulace rozptylu světla v průsvitných materiálech (subsurface scattering) je v této hře využit na sněhu anebo lidské kůži. Vliv na výkon je neměřitelný, takže doporučuji ponechat aktivní vždy.
Nastavení na Ano (po najetí myší se zobrazí Ne)
Anisotropní filtrování
Zde nastavujete úroveň AF filtrace. Z nějakého nepochopitelného důvodu vyžaduje restart hry! Takže změna AF na ukázce nemůže být provedena na 100% přesnost pixel na pixel. Ale náhledově by to mělo stačit. Pokud rozbory čtete pravidelně, vliv AF na obraz již znáte. V této hře AF funguje na všechny povrchy. Vliv na výkon je spíš ovlivněn změnou času během restartu hry. Rozdíl je na úrovni 1 až 2 fps.
Nastavení na 16x (po najetí myší se zobrazí 1x)
Paralaxní mapování
Efekt zvýraznující povrchové nerovnosti na některých texturách i v nenáročné scéně ovlivňuje výkon minimálně – 72 fps vs. 73 fps. Důvod snižovat tento detail tedy neexistuje.
Nastavení na Vysoké (po najetí myší se zobrazí Vypnuto)