Zpět na článek

Diskuze: Vánoční průvodce výběrem nové grafické karty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V této kategorii mi jednoznačně chybí Gigabyte HD7870 Ultra Durable - stojí rovných 4.500 a díky 1,1 Ghz bude mít zřejmě ze všech karet nejlepší poměr cena/výkon

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 MAM JEDNU OTAZKU ! KEDY A KDE BUDU KONECNE NEJAKE TIE OHLASENE 780 GHZ EDITION,?(schvalne som pouzil velke pismena) LEBO uz dlho sa o tompise ,pisalo, aj tu ,cena mala byt bezkomkurencna a vykon sa my zda 780 ti...., hmmm? vie my tu niekto na to nieco povedat ???

http://dopice.sk/7Y2
dakujem..... :!:

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

este dalsi link ,pre pripad, ze by nefungoval predchadzajuci...

ext,raha,rdw,are.cnews.cz/gigabyte-geforce-gtx-780-ghz-edition-test-recenze-review

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud chápu dobře, jestli si na 290ku přidělám svého vodníka a nemusím životně nutně kupovat kartu "dnes" nemá mi nVidia absolutně co nabídnout? Docela fail...

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 09:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono v high endu je to vcelku jasný. Všechny R9 280 a 290 radeony jsou díky LTC miningu vyprodaný. Takže v této kategorii jsou na trhu dostupné pouze karty Nvidie.
Nejvýkonější jednočip na trhu od AMD, který je skladem jsou 270X a nižší. Velká škoda pro AMD, že nemá větší výrobní kapacity.
A dobrá zpráva pro Nvidii, protože si může dovolit prodávat svůj high end za vysoké ceny, jelikož konkurence na trhu v tuto chvíli není.

Airywave
Airywave
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech 290ka je oproti 780 i 780ti k smíchu, jak nemá co nabídnout?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Airywave To se ti nějak otočilo, ne?:-)

FidoUncle
FidoUncle
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Airywave @ananta: Ani ne, Titan sype nějakých 366 kh/s ve scryptu. U AMD dává stejný výkon třeba 7850ka. R9 290X dá 900 kh/s i víc...

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote]Kupovat grafickou kartu za více než deset tisíc pro hraní ve Full HD je zbytečné, potenciál karty nebude ve většině her využit.[/quote] Zajimalo by me ci to je nebo neni pravda. Rekneme, ze chci hrat na full HD na plne detaily. Jaka nejstarsi jednocipovka to dnes dokaze? Jedna, dve, tri generace zpet? Mozna se vyplati jednou za 5 let koupit highend, nez ob rok kupovat mainstream. Co si o tom myslite?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean No to je otázka, např. jak moc hraješ, resp. jak dlouho to běží-žere energii. Takový letošní mainstream může klidně žrát polovinu toho, co dva roky zpět hiend a když to vynásobíš počtem hodin....
Taky kdykoli může nastat situace, že se něco významně posune a ty na to nemáš technologii (aktuálně výhled Mantle a TrueAudio) nebo dříve Eyefinity.

Hydra
Hydra
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel taky je dobrý najít si nějakou jinou činnost než jen vysedávat u kompu a pařit...beztak dnešní hry jsou hovna

Shakall605
Shakall605
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Když už jsou nereferenční karty na trhu za stejnou, proč srovnáváte reference X měsíců staré?

Dost BFU co tu píšou že nvidia je předražená se dívá jen do grafů a nečtou celý článek. Protože by věděli že za uvedenou cenu v tabulce se dá sehnat karta s lepším chlazením a výkonem.
Taková nereferenční GIGABYTE GV-N780GHZ-3GD WINDFORCE 3X 450W 3GB poráží 290X za nižší cenu a do vánoc ji budete mít.

Ten článek je tak neflexibilní až to bolí.

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kingbean Dnes stačí klidně kupovat kartu ob generaci - kdo má HD5850, tak klidně mohl vynechat 6xxx a koupit třeba až HD7950, aby měl upgrade smysl

Jerrow
Jerrow
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
17. 12. 2013 09:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Já mám HD5850 a zatím nemám důvod měnit kartu, všechno jde na max bez vyhlazování, které stejně běžný smrtelník nepozná...

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
17. 12. 2013 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 @Jerrow: [quote=Jerrow]Já mám HD5850 a zatím nemám důvod měnit kartu, všechno jde na max bez vyhlazování, které stejně běžný smrtelník nepozná...[/quote]

BF4 na full HD určitě ne ....
To byl taky duvod, proč jsem ji už musel nahradit 280x, ale jinak sloužila dlouho a dobře, všechna čest.

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no tak to snad ne.. jo v grafech kde to testujete na 640*480 na nejnizsi kde snimky litaji prez 300fps, ale na normalnim hrani ve fullHD to nakrmi i titana.

Michal Šimonek
Michal Šimonek
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@amadjr já s tím člověkem souhlasím, Phenom II x6 s vypnutým PCIe spreadspectrum a podobnýma "kravinama" skutečně nakrmí i kartu R9-280x. Pokud se ovšem bavíme o rozlišení FHD. Ano, nebude mít třeba 90 FPS jako s i5-4670K, ale třeba 80-85 FPS, což nelze nazvat, že neutáhne grafiku. CPU Intel jsou co do hrubého výkonu silnější, ale přeci jen v hrách to není až tak, že by Phenom II x6 se potil na 100% na všech svých 6 vláknech a s těžkostí by zobrazil 30 FPS vůči 90 FPS na Intelu. To opravdu ne :)

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek tak tak.. :) kdyby jsme se chteli bavit v absolutnich cislech, tak dneska neexistuje procesor ktery by dokazal vyzdimat uplne maximum z grafiky.. s novou generaci procesoru bude ze stejne karty zase o par fps vic nez byl predtim strop. to bychom se ale dostavali do historie s 3dfx voodoo atd..

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
17. 12. 2013 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Šimonek @amadjr: to je pravda, ale na druhou stranu napsat ze nema smysl kupovat grafiku, kdyz ma nekdo c2q, nebo phenom x6 je uz trochu hodne prehnane. Vykon stoupne vzdy, protoze grafika je ve vetsine her tou brzdou. Vykonejsi CPU sice zvedne maximalni FPS, ale minimalni a prumerne dela hlavne grafika. Takze klidne pokud mate starou sestavu (pokud se teda bavime alespon o nejakem 4-jadru, nebo vyse taktovanem dvoujadru od intelu), tak si grafiku novou klidne kupte.. treba budete jen na 70% jejich potencialu ale urcite to poznate vic, nez kdyz ty same penize jako do grafiky investujete do cpu+deska.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nvidia ma jediny stesti a to ze ma AMD stejne vyrobni kapacity u TMSC jako nvidia. Kdyby mela AMD vetsi vyrobni kapacity nikdo by po Nvidia kartach za soucasne ceny ani nestekl..

Ale je videt ze AMD totalne ovladlo vanocni prodeje a urcite se to dost projevi na % podílu na trhu kde Nvidia musi dost oslabovat. Vice mene Nvidii ted mimo skalnich fandu koupi jenom ten komu se nechce 1-2 tydny cekat na AMD coz je celkem smutne :)

Braňo1977
Braňo1977
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ StratosCZ to si ty čo plevelíš CZC?

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nvidia ma jediny stesti a to ze ma AMD stejne vyrobni kapacity u TMSC jako nvidia. Kdyby mela AMD vetsi vyrobni kapacity nikdo by po Nvidia kartach za soucasne ceny ani nestekl..

Ale je videt ze AMD totalne ovladlo vanocni prodeje a urcite se to dost projevi na % podílu na trhu kde Nvidia musi dost oslabovat. Vice mene Nvidii ted mimo skalnich fandu koupi jenom ten komu se nechce 1-2 tydny cekat na AMD coz je celkem smutne :)

HighSpeed
HighSpeed
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ Otazka je, ze kolko bolo 7970GHz/280X k dispozicii. Referencnych 290/290X bolo zalostne malo, takze tie nejake zvysenie podielu urobia len tazko.

Tazke v ramci tohto roka aj Q4 bude rovnaky ako predchadzajuce tri, a sice, ze AMD podiel dedikovanych grafik klesa a Nvidia stupa. Zmenit sa to realne moze az v buducom roku.

Ceny do znacnej mieri urcuje samotny trh, keby mala Nvidia skutocne problem, tak ide s cenou dole, pokial cenu trh akceptuje tak nema dovod k znizovaniu.

Niekto si pocka, niekto nie, niekto na cenovy rozdiel prilis nepozera a niekto berie do uvahy len herny vykon a mining neriesi a taky teraz na vyber nema.

Pozri sa nato realne z pohladu situacie na trhu a z pohladu nakupneho spravania zakaznikov (globalne), na masturbaciu nad podielmi AMD je rozhodne priskoro a ak niekto urobil obchodny (ciastocne aj technicky) FAIL tak je to AMD, ktore opat nevyuzilo situaciu a nevytazilo z nej maximum:lol:

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed k dispozici jich bylo dost ale ne u nas.. Vsak 290X prej zlomila prodejni rekordy tak ze nvidia musela radikalne zlevnit svoji nabidku karet aby aspo trosku navratila prodeje do predchoziho stavu.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @StratosCZ: [quote]prej[/quote] Dej link na clanek, ukaz, ze ve svete najednou stoji o $100 min nebo podobne. To fakt nema cenu takhle placat do vody. Nevsiml jsem si, ze by Nvidia zlevnila a to znamena, ze nema duvod.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HighSpeed @kingbean: nvidia zlevnila kdyz na trh vysly R9 290 a to radikalne.. GTX780 sly dolu o 3-4tisice s DPH.. VSak za cenu pres 15tis+ byly celkem nekonkurence schopny a jejich prodej poklesl na bod mrazu.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kapitola 2 - co je to za blábol, jež je v přímém rozporu se vším, co tu kdy za poslední roky vyšlo v testech CPU? Kolikrát jste tvrdili, a to dokonce OBR, že Phenom II X6 na hry, zdůrazňuji na hry, stačí, pokud člověk nepůjde do více GPU řešení, případně do extrémních karet, jako je Titan atd? To lžete teď, nebo jste lhali tenkrát?
Ukažte mi CPU s herním výkonem takovým, že by se vyplatilo jej vyměnit! A nestál by 10 000!

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=potooczech]Ono v high endu je to vcelku jasný. Všechny R9 280 a 290 radeony jsou díky LTC miningu vyprodaný. Takže v této kategorii jsou na trhu dostupné pouze karty Nvidie.
Nejvýkonější jednočip na trhu od AMD, který je skladem jsou 270X a nižší. Velká škoda pro AMD, že nemá větší výrobní kapacity.
A dobrá zpráva pro Nvidii, protože si může dovolit prodávat svůj high end za vysoké ceny, jelikož konkurence na trhu v tuto chvíli není.[/quote]

Takže podľa tvojej logiky, výrobca, ktorého produkt ide na odbyt. Tak, že nestíha uspokojovať dopyt, je na tom horšie, ako výrobca, ktorého produkt je bežne skladom vo veľkých množstvách? Takže z tvojho príspevku vyplýva, že Nvidia by sa mala tešiť z toho, že jej karty sú v obchodoch na skladoch a naopak AMD by sa malo strachovať, lebo jeho karty sa predávajú lepšie, ako hotdogy na stanici. Dúfam, že neštuduješ nejaký ekonomický odbor. :)

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj Ne pouze nerozumíte souvislostem.
V listopadu přišel velký boom LTC, cryptoměny, která se narozdíl od BTC stále velmi výhodně těží na GPU. Mineři vykoupili nejprve kompletně všechny 280X a následně když nebyla jiná možnost, tak se vrhli i na 290 a 290X. Díky tomu jsou tyto karty trvale vyprodány a poptávka ze strany minerů je stále značná. Jen minimum těchto karet prodaných od konce listopadu skončilo jako herní karty. Proto je to škoda pro AMD, že nemá větší výrobní kapacity. Kdyby dokázalo na trh dodat 2-3x více těchto karet, tak je i při tomto počtu všechny vyprodá. Mineři je stále skupují, jakmile se objeví nová várka. Čili zde se sice AMD daří, ale naráží na svou nízkou výrobní kapacitu.
Nvidia má tu výhodu, že na klasickém trhu pro hráče jsou dostupné prakticky jen její karty. Pokud by si někdo nyní stavěl sestavu s high end grafikou, tak si nic jinýho jak Nvidii nekoupí, protože Radeony jsou velmi nedostatkovým zbožím. Čili pokud někdo opravdu chce výkonou grafiku na hraní, tak si musí koupit drahou kartu od Nvidie a nebo čekat do února, března ... či jak dlouho bude trvat boom kolem LTC a ostatních cryptoměn, které se těží skriptem. A nebo dokud nepřijde ASIC i pro těžbu těhle měn. Proto je to nakonec výhoda i pro Nvidii, protože když byly Radeony uměle vykoupeny a odstraněny z trhu minery, pak na hráče zbývají jen GTXka. Bez LTC miningu by byl na trhu dostatek Radeonů a drahý high end Nvidie by neměl při současném poměru cena/výkon vůbec šanci.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Logika je jasna: AMD ma dobry produkt, ale nelze ho koupit. Z toho tezi NVidia, jeji drazsi produkt si lidi koupit musi, ne kazdej chce/muze cekat.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 17:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech @kingbean: cekaci lhuty na 280/290 jsou kolem 1-2 tydnu ni mi nepride jako neco neprekonatelnyho. Kdo planuje koupit grafiku vi to urcite dost casu predem tj si kartu objedna. karty chodi do CR v celku velkem poctu 1-2x tydne, bohuzel se dostava jenom na lidi v poradniku tj volny kusy skladem jsou poradicky. Kdo ale objedna kartu dostane, jenom si proste 1-2 tydny pocka tot vse.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj jo tuhle jeho logiku jsem taky nejak nepochopil :)

Defakto kdo vyproda vsechno co vyrobi tak logicky neni prece uspesny ne? :)

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ A kde toto píšu? Píšu jen to, že za současné situace by těch karet prodali i 2-3x tolik, pokud by je uměli vyrobit v takovém počtu. Poptávka od minerů je obrovská. Karty doslova vysáli z trhu tak, že nejvýkonnější karty skladem jsou HD7870 a jejich klony 270X. Proto je to pro AMD velká škoda, protože při větší výrobní kapacitě by si na tom velmi slušně nahrabali. Podstatně víc než teď.
Ale pokud neznáte souvislosti, pak to těžko můžete chápat.

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@StratosCZ @potooczech: poptavka neni jenom od mineru.. Velka poptavka byla hned ode dne uvednei na trh a to jeste "minerska" manie nebyla..

DDR0
DDR0
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nákupy před Vánoci jsou dost nevýhodné a letos se k tomu přidala padající koruna, takže kdo nenakoupil od konce září do začátku listopadu tak si slušně připlatí...
Ani na Aukru není situace nějak růžová - zajímavé grafiky za slušné ceny také už nějaký čas nejsou a i u ostatních komponent se cena šponuje co jde - např u MB na IB procesory chtějí cca 2000Kč s dovozem když nová se zárukou u czc je za 2400... A těch příkladů je víc. Kdo nakupuje HW na poslední chvíli tak si ve finále připlatí i několik tisíc :idea:

dr.sney
dr.sney
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od kdy je Chieftec levný výrobce nekvalitních zdrojů? To jsem něco zaspal?

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 12. 2013 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dr.sney to mě taky zarazilo. Chieftec je z mého pohledu relativně levný výrobce, ale u mně zatím se 100% spolehlivostí (a to počítám všechny řady zdrojů, od těch nejlevnějších po "prémiové" krabicovky).

Samozřejmě není to Seasonic, ten je ještě trochu jinde, ale srovnávat to s odpadem typu LC-Power mi připadne hodně podivné. Dokonce ani EC zdroje nebývají problém, pokud se po nich nechce výkon vyšší, než 60% jejich nominální kapacity - v běžném kancelářském PC vydrží běhat docela dlouho. (že to i tak není žádná špička je celkem jasné a sám je už přes 10 let nikam nemontuju)

P_Orka
P_Orka
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To opravdu všichni používají PC jen na hry?
Domníval jsem se, že dostanu typ na GK např. na zpracování videa, na úpravu fotek, na ACad apod. Nikde v textu jsem ale nenašel zmínku o jakémkoli jiném využití PC než na hraní her.

kingbean
kingbean
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Videl jsi tu nekdy clanek, kde by testovali grafiky na necem jinem nez ve hrach? :arrow:

komancero
komancero
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

predimenzovany zdroj si nekupuju jen z duvodu ktery uvedl autor ,ale take proto aby mi tu nervala dalsi freza kdyz budu ze zdroje zdimat maximum

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
17. 12. 2013 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komancero jenže v běžném provozu a běžném PC bys ždímal možná tak 350W zdroj, a to ještě dost mírně. V tomto punktu souhlasím s tím, že je nesmysl kupovat předimenzované zdroje, protože ty mají při řekněmě 30-40% zátěži daleko nižší účinnost a defacto si topí samy. Daleko důležitější je koupit tichý zdroj s kvalitním větrákem a velkými pasivy.

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt A do třetice jsem si uvědomil, že to vlastně vůbec nebyla reakce na můj příspěvek, takže ta moje odpověď je vlastně tak trochu mimo.

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Pokus č. 2, tenhle komentovací systém se evidentně nevyrovná se znakem menšítka.

Tak třeba u Seasoniců nové řady X je ta "daleko nižší účinnost" i při nejnižší měřené zátěži (~40 W, tzn. méně než 10%) pořád přes 80%, takže bych to neviděl tak tragicky. Velké pasivy a kvalitní větrák mají samozřejmě také, ale pro milovníky opravdového ticha jej při nízké zátěži a teplotách zkrátka vypínají úplně. To už se samozřejmě dostáváme do oblasti, kde je výrazně hlučnější i 3.5" HDD - jenomže ty v době SSD už v PC nejsou vůbec nutné.

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Tak třeba u Seasoniců nové řady X je ta "daleko nižší účinnost" i při nejnižší měřené zátěži (~40 W,

tdlmarek
tdlmarek
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komancero Přesně tak. To je dvojnásob zajímavé u semi-pasivních zdrojů, protože díky nadsazenému výkonu se z nich při nižších odběrech stávají plně pasivní. Takže při běžné práci (když je ticho žádoucí), ventilátor stojí, zatímco když dojde na hry (kde už trochu vyšší hladina hluku nevadí), tak se nám skříň začne pěkně odvětrávat. Win-win.

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=amadjr]no tak to snad ne.. jo v grafech kde to testujete na 640*480 na nejnizsi kde snimky litaji prez 300fps, ale na normalnim hrani ve fullHD to nakrmi i titana.[/quote] ne fakt jste idioti, crysis 3 utahne i dvoujadrove APU s lepsi kartou.. nemocni fakt.

Ico33
Ico33
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Ico33]este dalsi link ,pre pripad, ze by nefungoval predchadzajuci...

ext,raha,rdw,are.cnews.cz/gigabyte-geforce-gtx-780-ghz-edition-test-recenze-review[/quote]

mesto k0k0tov ,co davaju minusky (inak sa to nazvat neda) ,je tu nejaky slusny clovek ,co my vie odpovedat na moju otazku ? (myslim ze som sa pytal spravne a nic zle som nenapisal..

ako sa ma vec s tou 780 ghz edition?

dakujem :!:

P_Orka
P_Orka
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, neviděl, proč tam ale potom je ta část s názvem Slovní komentář?
Neumíte GK testovat jinak - budiž, ale popsat, k čemu se ta která nejlépe hodí by snad odborný redaktor mohl.
Nebo ne? :?:

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@P_Orka Myslím, že název (a zaměření) webu je vcelku jednoznačný. U neherního využití grafik se obvykle říká, že kdo takový software využívá, ví sám nejlíp, jaké "železo" potřebuje - viz. podpora u daného sw.
Slovní komentář je tam nejspíš pro ty, kdo si to sami nechtějí odvozovat z tabulek a grafů.

Darkhunter
Darkhunter
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je hezký, že doporučujete 280Xku, ale ty se nedaj v ČR sehnat...Poslední kusy v ČR jsem vyprodal já :D Hihi :D

StratosCZ
StratosCZ
Level 0 Level 0
17. 12. 2013 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darkhunter v CZC se ceka 1-2 tydny od objednani. To mi nepride jako neco strasneho. Na kdysi brutalne nedostupnou HD4770 nebo 8800GT lidi cekali i mesic a vydrzeli to :)

johnudu
johnudu
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 20:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hezky rozjel a má taky asi rychlé připojení k netu - ADSL :oops:

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
17. 12. 2013 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do 3 tisíc furt vede starej dědeček 5870 z bazaru sice žere ale ten novej šrot co je za 3litry je k smíchu :lol:

Maor
Maor
Level 1 Level 1
23. 12. 2013 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RADEONX800 Asi tak, 6950 je na bazaru každej tejden a poslední týdny zdražila z 2700 na 3000-3300
Já říkám bestseller, i když spotřeba je 250w. V tom má 270 výhodu

antiflash
antiflash
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A mě zatím na všechno furt bohatě stačí moje HD4870. :)

johnn
johnn
Level 1 Level 1
18. 12. 2013 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=antiflash]A mě zatím na všechno furt bohatě stačí moje HD4870. :)[/quote]

mne staci i IGP HD3200+AMD5050e na veskerou mou cinnost, ale je asi vsem jasne, ze hry nehraji...

jj, obcas kdyz komp provadi prevod videa, tak si rikam, ze by to chtelo neco lepsiho, ale je to jen parkrat za uhersky rok....

Nikolai_cz
Nikolai_cz
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesnáším jak redakce PC Tuningu nadává na slabé grafické karty jako je GT 610. "Výkon karet je však jedním slovem otřesný a nestačí ani pro plynulé hraní starších her se sníženými detaily." na GT 610 hraju plynule Far Cry 3 na nejnižší detaily, s rozlišením 1366x768. Je sice nejslabší z řady, ale furt je 3x výkonnější, než integrované řešení od Intelu.

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=antiflash]A mě zatím na všechno furt bohatě stačí moje HD4870. :)[/quote]

tu sem dal otcoj na WOT přeci jenom 5870 je jiný kafe nez 4870 a nevim nevim jak to zvlada tech 512Mb video pameti ja jsem sehnal pred dvouma rokama 5870 ROG 2GB za 3tisice a uz ani moc nehraju ale co kdyby neco dobryho nahodou vyslo

RADEONX800
RADEONX800
Level 1 Level 1
19. 12. 2013 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Nikolai_cz]Nesnáším jak redakce PC Tuningu nadává na slabé grafické karty jako je GT 610. "Výkon karet je však jedním slovem otřesný a nestačí ani pro plynulé hraní starších her se sníženými detaily." na GT 610 hraju plynule Far Cry 3 na nejnižší detaily, s rozlišením 1366x768. Je sice nejslabší z řady, ale furt je 3x výkonnější, než integrované řešení od Intelu.[/quote]

Promin ale nechápu jak si někdo může takovou věcí špinit PCI-E

Reklama
Reklama