Zpět na článek

Diskuze: „Veřejnoprávní“ výpalné za internet je tady

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

FIRE
FIRE
Level 40 Level 40
2. 6. 2025 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kam se hrabou diskuze na novinkách nebo dezo fb skupiny, rybkův poli-tuning to vždycky trumfne :)

Tradiční nóta vidíte, nikdo o tom nepíše, přečtěte si víc o tom, jak o tom nikdo nepíše, jako bonus opoziční politici brečí, že si je veřejnoprávní TV zve málo, asi jim to nestačí v poměru 1:1 k ostatním, místo aby jim dala 10% času, podle aktuálního průzkumu, a těm <5% žádný.

Tak příště může být oslavná óda na povolební koalici Bab-kamura třeba o Sorosovi, Libtardech a dalším newspeaku :)

DERPinson
DERPinson
Level 1 Level 1
19. 5. 2025 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wow, Rybka byl vždycky trochu jinej, teď se ale hezky odkopal. Je mně na zvracení z toho, jak by se zaprodal pro 205,- měsíčně. Mnoho lidí bojovalo nebo bojuje za to, aby nemuseli žít ve svinstvu, které jim konstruují desetiletí autoritáři a diktátoři. Položili za to často svoje životy. Rybka mluví často o diktátu a jeho nespravedlnosti, aby pak ukázal pravou tvář, kterou by do nich hluboko zabořil jen pro tuhle malou bolístku na nedokonalém systému. Rybka nenavrhuje nějakou formu tlaku na revizi stávajícího systému, nějaké neradikální řešení. Rybka ho rovnou klidně smete s pomocí těch, jejichž předchůdci smetli celé společnosti. Je Rybka inteligentní jedinec? Proč pak navrhuje variantu, která zdevastuje budoucnost celých generací pro po******ch pár korun za měsíc? Přitom sám moc dobře ví, jak obtížně se bude znovudobývat svoboda proti všem těm nových technologiím, které v minulém století zlo nemělo. Naprosto jasný důkaz o tom, že ani inteligence nebrání hnusnému zlu. Na blití, styďte se!!!

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2025 19:57 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jediné co by na to v praxi mohlo zabrat aby se člověk nemusel přihlašovat k platbě onoho výpalného pro dobrou obživu lidu z ČT jsou předplacenky, anonymní datové SIMky typu Datamanie 100 a 1000 GB od O2 a tuším i T-Mobile? Jinak, tuším, že od operátorů je snad i nezákonné aby předali k dispozici osobní data zákazníků třetí straně, tedy i ČT?

randomofamber
randomofamber
Level 17 Level 17
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
13. 5. 2025 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten, kdo vážně slíbí, že zruší veřejnoprávní výpalné za internet, zruší „registraci youtuberů“ a ideálně s tím i celou RRTV, má můj hlas, i kdyby to byl Satan sám. Třeba Satan sám.

S obsahem článku veskrze souhlasím až na jednu jedinou věc. Nehodlám volit proruské, nacistické ani jiné nedemokratické strany či režimy ani se spolčovat se samotným Satanem jako autor jen proto, že námi demokraticky zvolení zástupci rozhodli tak, jak rozhodli. Je mi záhadou, že zrovna pan Rybka je ochotný vyměnit demokratický režim za cokoliv jiného.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2025 19:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber @randomofamber Tou demokracií myslíte vládnoucí bruselsko-pražskou dem&lib-tardskou (melounovou) restriktivně šikanistickou demokraturu která nam byla vnucena? Tak to opravdu raději toho Satana...

maestro Z
maestro Z
Level 3 Level 3
24. 5. 2025 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber @randomofamber ty jak říkáte "nedemokratické strany" atd nebo jak jim říkáte jsou ve skutečnosti víc demokratické než které, jak předpokládám hájite vy :D a ano budeme je volit. Protože tihle zmetci...no jsou opravdu zmetci.

Ambroz Král
Ambroz Král
Level 14 Level 14
13. 5. 2025 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můžete mi říct , jací opoziční politici mají zakázáno vystupovat v České televiz?

svopex
svopex
Level 2 Level 2
7. 5. 2025 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, diky tomuto nebudu volit nikoho z petikoalice. Co chteli, maji mit...

dvaclavd
dvaclavd
Level 20 Level 20
6. 5. 2025 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Piráti jsou spíš "Genius" když budeme hledat jejich obraz v textech Zóny A.

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 21:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Ne nechceme, nechceme sedívat na propagandu z neziskovky Aspen placenou Sorosem.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2025 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mmchk @Mmchk Ten pán (možná i stínový zaměstnanec ČT?) si z nás snad dělá srandu... ČT, že je nezávislá a vyvážená? ČT je naprosto jednoznačně Fialo/Bruselovize s jedním jediným úhlem pohledu vychovávající velmi úpornou propagandou...

Abby
Abby
Level 21 Level 21
Procesor: ARM
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: macOS
24. 5. 2025 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Jiří M před čtyřmi lety to byla ANO vize. Problém ČT je, že není nestranná, nikdy. Vždycky jde na ruku vládě, ať je to kterákoliv.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
24. 5. 2025 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří M @Abby Nesmysl, ČT jela v duchu tehdejší tzv. demokratické opozice (na půdorysu dnešní 4-5 kolky) a Milionu chvilek pro dem&lib demokracii tvrdě program antiBabiš , žádná ANOvize nikdy nebyla...

snejdy88
snejdy88
Level 20 Level 20
6. 5. 2025 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už chtěj, aby za tyhle média, co skoro nidko nepoužívá, platili uplně všichni, tak to rovnou maj platit z daní a z rozpočtu a zrušit přímý poplatky. Aspoň by to bylo víc schovaný. Takhle to je pěst na oko pro všechny. (Podotýkam, že taky nesouhlasim s tim aby veřejnoprávní média vůbec existovaly a museli je platit povinně všichni.)

Igoreso
Igoreso
Level 24 Level 24
7. 5. 2025 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy88 @Jakub Šnejdar Neschovávat, takhle to aspon dělá tlak na jejich náklady a na politiky aby s tím neco dělali.

Filip Římek
Filip Římek
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igoreso @Igoreso chápu sice jak to pan Šnejdar myslel, ale proč bych se měl kvuli nečemu co nechci vůbec obtěžovat udělat jakýkoli krok (ano platím si Youtube a pár streamovacích platforem). Pokud je to zákonem povinné, tak to přidejte prostě do povinných odvodů v zaměstnání a dejte nám pokoj.

Jen upřesním, jsem naprosto proti tomu aby to veřejnoprávní ČT a ČRo byly dále v takové formě jako dnes. Naprosto se ztotožňuji s názorem autora článku, vyčlenit jeden kanál který bude dotovaný. Zbytek studia/í převést pod klidně státem kontrolovanou firmu, která bude mít naprosto průhledné účto. Peníze co by stát ušetřil bych klidně vrazil do autorských filmů a seriálů. Protože produkce ČT je v posledních letech naprosto tragická :(

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2025 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy88 @Jakub Šnejdar Také se mi to jeví jako z více důvodů velmi silná provokace...

Mirek
Mirek
Level 39 Level 39
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten zakon je hroznej paskvil. Tedy byl i pred tim, ted to jen rozsirili o pripojeni na internet, tedy nasadili povestnou korunu.

Ano, je tam nevymahatelna povinnost nahlasit se do 15 dnu, ale k cemu je tato cast v zakone dobra netusim, protoze je nekontrolovatelna a predpokladat, ze se lidi pujdou sami nabonzovat, kdyz si koupili "pristroj", je pochopitelne nesmysl. Nekomu to asi prislo kratke, tak tam dali bezcennou vycpavku, protoze zakony preci nesmi byt jednoduche...
Pak je tam povinnost do 30 dnu reagovat na vyzvu. No budiz, asi test moralni cistoty naroda... :D

Zakon dale prolamuje zakladni principy GDPR, kdy ma soukroma energeticka spolecnost predavat osobni udaje subjektu na vyzvu nejakych verejnopravnich medii, misto toho, aby je chranila. A to bez souhlasu nositele osobnich udaju. To vzbuzuje pochybnosti, ze si zakonodarce ohyba pravidla jak se mu to zrovna hodi a mediim dava pravomoc, ktera jim z principu vubec neprislusi...

Ale nejvetsi pecka je samotna podstata zakona. Nasinec, ktery bydli v Nemecku a ma zajem sledovat nase verejnopravni media nic hradit nemusi, protoze to za neho bude hradit nekdo, kdo o sledovani sice nema zajem, ale ma tu smulu, ze bydli na nasem uzemi a vlastni pristroj. Ze to nedava smysl? Nevadi, kazdy jiste rad zaplati obed za nekoho, koho vubec nezna...
A navic zde mame i velmi spornou presumpci viny. Uz zbyva, aby kazdeho, kdo vlastni strelnou zbran, rovnou zavreli za vrazdu. Co na tom, ze nikoho nezastrelil a zastrelit ani nechtel? Proste vlastnis, tak jdes sedet...

AbcAbc
AbcAbc
Level 19 Level 19
5. 5. 2025 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to vcelku komicke, ake bizarne pravidla sa snazia vymysliet, ze kto a za akych podmienok ma kolko platit. Cele je to potom jeden velky gulas, ktory ludi len otravuje.

Mozno by spravili lepsie keby to dali platit vsetkym ludom bez rozdielu. Zamestnanym by to strhli z vyplaty, zivnostnikom na daniach, dochodcom by o to znizili dochodok a bolo by vyriesene. A ludia by si ani nevsimli, ze platia nieco naviac. ;-)

Radovan Urban
Radovan Urban
Level 12 Level 12
5. 5. 2025 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost zvláštní životní priority. Vyměnit svůj hlas za jeden marginální poplatek.

Mirek
Mirek
Level 39 Level 39
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radovan Urban @Radovan Urban Ono to je presne naopak. Pokud nezvladnou uspokojive vyresit ani podobnou marginalii, tak lze predpokladat, ze nejake zasadni veci nebudou schopni resit vubec. Utracet hlasy na podobne politiky nedava vubec smysl.

Petr Randa
Petr Randa
Level 1 Level 1
5. 5. 2025 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radovan Urban @Radovan Urban Celý život TV ani Rozhlas nemám, nevím proč bych měl platit za něco, co opravdu nechci. Ideální by i bylo tyto instituce prostě zrušit. Takže taky volím toho, kdo bude mít v programu zrušení celé této šikany a zlodějny.

svopex
svopex
Level 2 Level 2
7. 5. 2025 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Radovan Urban @Radovan Urban 2460 Kc neni malo. Za deset let 24600 Kc v aktualnich cenach...

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
5. 5. 2025 12:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Suhlas v dnesnej dobe uz "verejnopravne" media riadene statom a povinne platene obcanmi nejak nemaju zmysel . Mozno maximalne tak 1 miniaturne TV+radio na styl obecneho rozhlasu pre pripad krizovych udalosti. Vobec nemusi vysielat priebezne. Staci len ako zaloha pre pripad vojny/zivelnej pohromy. Ostatny vseobecny obsah,spravodajstvo , kulturu ,dokumenty atd prenechat sukromny mediam. Uz teraz existuju tisice roznych nestatnych kanalov ,podcastov, YT .. Kazdy zakaznik ma habadej moznosti na vyber ci uz zadarmo alebo za poplatok .

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
7. 5. 2025 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AndyF1 @AndyF1 To nestačí, že jste si to dojebali u vás?

thomasos
thomasos
Level 19 Level 19
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych nebyl tak kritický k existenci veřejnoprávních médií jako takových. Nicméně pominu-li takové věci, jakože je to nenažraný moloch (stejně jako další organizace navázané na stát), který by naopak potřeboval trochu shodit než přibrat, rozšíření poplatníků bych ještě chápal, kdyby šlo jen o zařízení určená ke konzumaci multimediálního obsahu... SmartTV bez tuneru – OK. Proč bych ale měl platit za telefon (a doposud z toho byl vyňatý, byť měl FM rádio), tedy zařízení určené ke komunikaci, jen kvůli tomu, že na něj někdo vytvořil aplikaci pro sledování TV? Já se o to neprosil. Stejně tak PC. Co bude příště? Aplikace pro chytrou ledničku?

Druhá věc, co mi na tom vadí, je ta nabitá zbraň podaná různým populistům/extrémistům. Viz ono "hoďte to napodzim tomu, kdo to zruší" na konci článku. A že na to spousta lidí uslyší. Kdyby udělali totéž méně pobuřujícím způsobem, udělali by lépe (třeba jako další paušální poplatek za elektrickou přípojku, beztak to teď už budou muset platit skoro všichni). Takhle si ale nas**** do vlastních bot. A doufejme, že jen do těch vlastních.

Jiří M
Jiří M
Level 26 Level 26
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
15. 5. 2025 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thomasos @thomasos Doufejme, že si tití nas**** do vlastních bot a dostatečně aby v nich odkráčeli na smetiště dějin... A ne jen pro koncesionářské výpalné, smrtelných hříchů mají napácháno mnohonásobně horších... Sebevražednou (a bez schválení národem v referendu) podporou Okrajiny počínaje, zprzněním stavebních řízení konče...  

Petr
Petr
Level 9 Level 9
5. 5. 2025 11:18 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Veškerou techniku, co používám nevlastním já.Takže můžou s tím nesmyslem jít třeba do (;). Ani elektrickou přípojku, ani internetovou.

zmikund
zmikund
Level 1 Level 1
5. 5. 2025 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr @Petr Což bohužel z pohledu zákona je úplně jedno, kdo zařízení vlastní. Vy ho používáte.
Viz z jednoho z článků k placení poplatků

V praxi může nastat situace, kdy televizi ani rádio nemáte, mobil či notebook už ano, jsou ale firemní, tedy ve vlastnictví vašeho zaměstnavatele. I v tomto případě byste se ale měli k platbě koncesionářských poplatků přihlásit.
Povinnost platit poplatek ze zákona vzniká, i když rozhlasový přijímač více než 30 dnů užíváte. Poplatek, který odvádí zaměstnavatel, není totožný s poplatkem, který má odvádět domácnost. Pokud tedy domácnost využívá doma pro své potřeby firemní mobilní telefony či notebooky, měla by poplatek hradit, vysvětluje tiskový mluvčí Českého rozhlasu Jiří Hošna.

A dohledal jsem k tomu i znění zákona:
Zákon č. 348/2005 Sb. o rozhlasových a televizních poplatcích
§ 3 Poplatník
(1) Poplatníkem rozhlasového poplatku je fyzická osoba nebo právnická osoba, která vlastní rozhlasový přijímač. Jestliže drží nebo z jiného právního důvodu alespoň 1 měsíc užívá rozhlasový přijímač fyzická osoba nebo právnická osoba, která není jeho vlastníkem, je poplatníkem tato osoba.
(2) Poplatníkem televizního poplatku je fyzická osoba nebo právnická osoba, která vlastní televizní přijímač. Jestliže drží nebo z jiného právního důvodu alespoň 1 měsíc užívá televizní přijímač fyzická osoba nebo právnická osoba, která není jeho vlastníkem, je poplatníkem tato osoba.
A ještě pro úplnost nový Zákon č. 119/2025 Sb. o změnách zákona 348/2005 Sb. a dalších tento paragraf v původním zákoně neupravuje, takže zůstává v platnosti.

Petr
Petr
Level 9 Level 9
5. 5. 2025 16:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zmikund @zmikund Tak ať si něco takového dokazují.​

zmikund
zmikund
Level 1 Level 1
5. 5. 2025 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zmikund @Petr Mně se ten zákon taky nelíbí. Daň z internetu, jak bylo v článku zmíněno a jak jsem sám už před týdny a měsíci psal všude možně: poplatek za TV ve firmách, tak asi poslanci jedou dle hesla "podle sebe soudím Tebe" a čumí v práci na televizi - to by asi člověk tu práci hodně rychle neměl, kdyby ho šéf načapal jak čumí na TV apod.
Ale pravdou je, že zákon je nějak napsaný a je záměrně napsaný tak, aby fungoval jako bič v podstatě na kohokoliv. Sám TV nevlastním, mám jen projektor na kterém si pouštím Max/Netflix/Disney+/další placené služby z počítače. Rozhlasový poplatek platím, protože mám auto a tam je autorádio vestavěné - a i když jsem ho nikdy nepustil a nepustím, holt smůla, mám zařízení schopné rozhlasového příjmu. Takže mě se týká nově placení TV poplatků za službu, kterou nechci, nevyužívám. A služby na sebe mám, takže dokázat by bylo jednoduché

klak
klak
Level 9 Level 9
5. 5. 2025 11:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten závěr článku to úplně shodil. A proto že mám za to, že pan Rybka ji inteligentní člověk, předpokládám že to byl záměr. Konkrétně mám na mysli tu sentenci o tom Satanovi samém. Diskutovat pod něčím takovým hodlat nehodlám :-)

Vážená redakce, chápu že vám ta sh-tstorm pod tím článkem asi vydělává i nějakou pozornost a peníze, ale řekl bych, že ty peníze pak poněkud zapáchají a ta ho-na všude okolo rovněž, raději nemluvě o každém kdo se u té věci třebas byť jen na chvíli zastavil. Tohle nemám zapotřebí číst/sledovat/konzumovat.

noKos Kostelnik
noKos Kostelnik
Level 1 Level 1
5. 5. 2025 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@klak @klak tak proc to ctes/sledujes a konzumujes?

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
5. 5. 2025 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejděsivější na tomhle článku je ten závěr. Bohužel spousta lidí uvažuje stejně jako autor, takže jsou skutečně kvůli pár korunám měsíčně schopni volit klidně Hitlera. Snaha destabilizovat naší společnost bohužel dorazila až sem. Sám jsem proti rozšiřování okruhu plátců a vůbec záběru veřejnoprávních médií, ale pak se objeví takovýto článek a rád na ně přispěju.

KogakuCZ
KogakuCZ
Level 20 Level 20
5. 5. 2025 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @Baloun "Pár korun měsíčně" - to je eufemismus pro "salámová metoda"? :-D

Myslím, že soudný čtenář (s mozkem v hlavě) spíše než ty dvě stovky za TV+RO řeší podstatnější/základnější problém...

Yurax
Yurax
Level 17 Level 17
5. 5. 2025 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @Baloun Nejde o těch pár korun, ale o princip. Těch pár korun jde na něco, co bytostně nesnáším (a ne, není to zpravodajství, ale podpora české kinematografie) a další věc je, kde to půjde dál. Budou povinné pětiminutovky podpory ČT? Povinné sobotní pochody proti ovlivnění?
Rybka má pravdu - jeden, dva kanály se zprávami, infrastruktura a dost. To je tak 1/5 spotřeby zdrojů ČT?

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
5. 5. 2025 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yurax @Yurax No ano, princip je ten, že politici rozhodují o tom kolik a kam jdou peníze z různých daní a poplatků. Někdy s tím člověk souhlasí a někdy ne. Pro lidi jako vy jsou dvě stovky pro veřejnoprávní média důvodem, aby klidně volili extremisty a zahodili demokracii. A samozřejmě strašení, že to je jen začátek toho co bude následovat. Ty nové poplatky znamenají protržení stavidel přehrady, a nyní spěje společnost do záhuby. Zvolte si toho Satana jako autor, to bude určitě nejlepší.

Hajčus
Hajčus
Level 25 Level 25
7. 5. 2025 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yurax @Baloun Po volebním vítězství Satana bude problém s poplatkem za veřejnoprávní média časem bezpochyby to nejmenší, co je bude trápit. Takže problém bude vyřešen, žádnej fejk. Navic tak potrestají sami sebe, jelikož si nic jiného nezaslouží. Nepříjemná na tom bude jenom maličkost, že to odskáčeme i my, kteří si plně uvědomujeme, jak hovadský je to nápad. 🤣

Pavel Brand
Pavel Brand
Level 21 Level 21
8. 5. 2025 02:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yurax @Baloun ve slove fasismus jste udelal chybu,a ano,fasismus zahodim rad :)

maniac-1
maniac-1
Level 34 Level 34
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najednou se zde vyrojilo nejak moc uzivatelu s levelem 1, to uz trollove dorazili i sem?

Alferi
Alferi
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maniac-1 @maniac-1 Také mi to tak připadá, jako by tady někdo otevřel pytel se sebejistými odborníky s dvouciferným IQ.

Asi se článek ukazuje na facebooku, na Seznamu nebo jiném feedu, a registrace kvůli potřebě se podělit se svým názorem (nebo si ulevit) není taková překážka. Některé weby tohle řeší 24 hodinovou prodlevou mezi registrací a otevřením účtu (cenzůra! 😁 ).

thomasos
thomasos
Level 19 Level 19
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maniac-1 @maniac-1 To nemusí být nutně trollové. Je to třaskavé téma, tak najednou všichni cítí potřebu se vyjádřit...

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maniac-1 @maniac-1 Jen semka nalítla Elfíčková neziskovka šířit jen ten jedinou europropagandu, protože česká televize je hlavní rozsévač europropagandy, tak ji brání zuby nechty.

Alferi
Alferi
Level 32 Level 32
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Rybka opět aplikuje libertariánské premisy, že stát se má starat jen o absolutně nezbytné věci a vše ostatní vyřeší trh - s logickými závěry, kterých se kupodivu nejčastěji chytají příznivci vlády pevné ruky a pohodlného socíku. :-) To se stává, když kulturní války přehluší relevantnější část reality.

Nodar
Nodar
Level 22 Level 22
4. 5. 2025 23:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Většinou alespoň částečně s Rybkou souhlasím, ale tady je úplně mimo muj obzor, obzor Moravaka, Čecha ...promlouvá někde z LA nebo Honolulu. Ale i když nesouhlasím, pokud je pravda u těch kterých je nejvíc, tak má pravdu on. Mladší gen nadšeně hltá streamovací platformy, Spotify, čte zahraniční stránky a nejraději by zrušila diakritiku, všechny ty místní divnosti jako -ová, blbé zvyky na Velikonoce ...prostě stala se neČechy, kosmopolity. Není to jen u nás, Amerika kulturně válcuje celý svět. Ale jsou země, které se tak lehce jako my nedají. A nevím jestli to Rybka zamlčel schválně, ale třeba Francie sice zrušila poplatky, ale tak že platbu převedla na stát. Jako daň. Jsem jedinej tak blbej, kdo si myslí že je to jedno, že to pokaždé zaplatí daňový poplatník (akorát ti jednodušší si neuvědomí, že to zaplatí jinde)?
Za mne je ČT málo efektivní, protože se snaží dělat všechno. Zavděčit se všem. Nad tím se můžeme zamyslet. Ale do prčic, já nechci přijít o české příběhy z českého prostředí s českými problémy vyprávěné kultivovaně s kvalitní češtinou českými herci ...a nezlobte se, ale třeba seriály Primy nebo Novy jsou vesměs děs (ano 2-3 výjimky existují).
Já se rád kouknu na Andor, Fargo, Nabídku...ale snad ještě raději na Most, Hotel 4 hvězda, 1. oddělení, Kosmo, Trpaslíka a milion dalších. Češi jsou (ban) jestli se toho chtějí dobrovolně vzdát.
P.S. ze stejného důvodu budu tolerovat městské příspěvky na divadla i když opery nesnáším nebo knihovny i když na čtení si snad najdu čas až v důchodu.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2025 23:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nodar @Nodar Chápu tě, ale bohužel se obávám, že celý svět jde doprdele (vč. naší země a našich lidí - ti mladí to je nekompatibilní svět s tím co jsme znali my) a tohle jsou minoritní problémy..

Petr
Petr
Level 9 Level 9
5. 5. 2025 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nodar @Nodar už aby byla kosmopolitní většina.

Pak se všichni ti narodovci, a podobní uchylové mohou jít konečně zahtabat, protože to ke celé jen o manipulaci s lidmi pro své účely. Z kosmopolitní společnosti těžko půjde verbovat do války a nějaké územní výboje budou všem u zadku.

Nodar
Nodar
Level 22 Level 22
5. 5. 2025 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr @Petr to jako že kosmopolitní Amerika je nějaký garant mírumilovného soužití? Proto se USA pořád straší občanskou válkou 😁 ...

Yurax
Yurax
Level 17 Level 17
19. 5. 2025 12:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nodar @Nodar " české příběhy z českého prostředí s českými problémy" - to je přesně to, proč mě sere platit výpalné ČT. Zase za to natočí další žvanivou vieweghovinu o vztazích s lidmi, jejichž styl vytvořil nějaký dramaturg podle jeho kamarádů ze strany Zelených. Přitom v 90., hlavně v první půlce, se točily zajímavé, někdy pitomé, ale bizarní věci. Pak přišla doba Samotářů a unavených, komunálních nultých let.
Proč u nás nemůže ČT natočit nějakou fantasy nebo kyberpunk?

Nodar
Nodar
Level 22 Level 22
20. 5. 2025 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Yurax @Yurax na tohle nemáme prachy ani lidí (scenáristy). Evropská fantasy je třeba evropský Zaklínač. Takhle by to vypadalo ...😀

Sám Satan
Sám Satan
Level 1 Level 1
4. 5. 2025 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Čekám...

JB
JB
Level 1 Level 1
22. 5. 2025 19:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sám Satan @Sám Satan Výborně, teď už stačí jenom sehnat 1000 podpisů (už není nutné, aby byly vlastní krví) a založit stranu, která bude vykrádat pro některé vzrušující myšlenky podobných intelektuálů, kteří je sami o sobě nejsou ochotní realizovat.

Ivan Vajdík
Ivan Vajdík
Level 1 Level 1
4. 5. 2025 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlaSÍM S TÍM PŘÍSPĚVKEM, jsme odsouzeni poslanci za domněnku že mobilem můžete něco sledovat, bylo by dobré zveřejnit kteří poslanci toto schválili, mám auto které umožnuje jezdit rychle - zrušme radary a zavedme pokutový poplatek, každý vlastník vozidla bude platit dálniční poplatek no proč- ? auto umožnuje jet i po dálnici, ale min. dopravy jde cestou pokroku a zavedlo elektronické mýtné pro toho kdo tam jede.miminsterstvo kultury je z totalitního režimu, at udělám jakoukioliv práci tak dostanu zaplaceno na základě domněnky. tak stejně majitel restaurace řekne - nevydělám lidé nechodí do restaurace na jídlo, každý si vaří doma- zavedeme poplatek z vařiče, To stejné u soudu a policie . mám několik podezřelých, tak odsoudíme všechny, vzdyt kazdý má doma nůž.a má možnost.

S rozhodnutím poslanců nesouhlasím, je to pozůstatek minulé doby být odsouzen na základě domněnky.

Takže zveřejněme všechny kteří to odhlasovali !!!!!!!!!!!!!!

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2025 22:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ivan Vajdík @Ivan Vajdík

🟢 Poslanci, kteří hlasovali pro zvýšení poplatků:

Podporu novele vyjádřili poslanci vládní koalice, konkrétně z těchto stran:

ODS
TOP 09
KDU-ČSL
STAN
Piráti: Pro hlasovala poslankyně Klára Kocmanová; poslanec Jakub Michálek se hlasování zdržel.
Nezařazený poslanec: Ivo Vondrák (dříve ANO)

Mezi známé poslance, kteří novelu podpořili, patří například:
Martin Baxa (ODS) – ministr kultury, který návrh předložil.
Jan Jakob (TOP 09) – předseda poslaneckého klubu TOP 09.

🔴 Poslanci, kteří hlasovali proti:

Proti novele hlasovali poslanci opozičních stran:

ANO
SPD

Například:
Andrej Babiš (ANO) – bývalý premiér, který novelu kritizoval jako „sprostou korupci televize a rozhlasu touto vládou“.
Tomio Okamura (SPD) – předseda SPD, který označil zvýšení poplatků za „nedobrovolnou plošnou daň“.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanJaroslavCrhagIT @PanJaroslavCrhagIT Výsledek hlasování jednotlivých politických subjektů v této záležitosti mě tedy vůbec nepřekvapuje a je z něj hned každému jasné komuže je za ty naše poplatky ČT a ČRo nakloněna 😬

thomasos
thomasos
Level 19 Level 19
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanJaroslavCrhagIT @PanJaroslavCrhagIT V tomhle Piráti hodně zklamali. Navenek jsou zásadně proti, ale proti nehlasoval žádný jejich poslanec.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PanJaroslavCrhagIT @PanJaroslavCrhagIT Takže je to dobré, největší svině politiky proti, a pro jen normální lidé. Svět je v pořádku. 😉

Michal Jakoubek
Michal Jakoubek
Level 1 Level 1
4. 5. 2025 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Náš stát prostě okrádá vlastní lidi 😭 pro našince třeba matka s dětmi není prostor?! Přídavky nečekejte ale chudáci Ukrajinci co přijdou na úřad mají na sobě zlato za půl míče venku pěkný mercedes tak ty nárok mají hlavně že teď budou tahat peníze z lidí co ani nevyužívají trapnou ČT platit budou ale ostatní Gratis. Gratulujeme zkurvena vládo hlavně že máte Vy!!!

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
4. 5. 2025 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Jakoubek @Michal Jakoubek :D :D :D je to tak míšo, za všechno můžou bohatí UA. fijalo octup

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2025 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Jakoubek @Michal Jakoubek Ty si taky dobrej! 🤣 Co se tu vyrojilo za množství imbecilů je až neuvěřitelný. Mlčeti zlato, prosim tě, řiď se tím.

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2025 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda Každej kdo nesouhlasí se zvrácenou a dekadentní europropagandou je hned nepřítel, dezolát a prorusák viď?
Vy libtardi máte neuvěřitelně jednoduché černobílé vidění světa. Kdo nejde s námi jde proti nám hrrrr na ně.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @PanJaroslavCrhagIT Co to meleš Crho! Projevil nulovou solidaritu s napadenou zemí, která řeší existenční problémy a ty se ho ještě zastáváš?! Lidé s názory jako on jsou neskutečnou ostudou naší společnosti!!! O Evropě tu nepadlo ani slovo! Jestli smýšlíš jako on tak se styď!

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda kolik je ukrajinců a kolik čechů? Vážně si myslíte že zemička jako ČR s 10 miliony lidí a 10x měnší rozlohou má zachraňovat Ukrajinu?

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 5. 2025 17:31 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @PanJaroslavCrhagIT Ano má, protože jí nezachraňuje sama ty sobeckej deb-le! Doufám, že se na tebe taky každej vy-ere až budeš potřebovat pomoct. Hnus tyhle lidi.

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
16. 5. 2025 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @Olda To není o sobeckosti ty sprosté hovado, ale o ekonomice.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
19. 5. 2025 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Olda @PanJaroslavCrhagIT Ano pane ekonome. Tímto dávám blok, ty sobecký šmejde.

Lukáš Sembol
Lukáš Sembol
Level 1 Level 1
4. 5. 2025 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

150 Kč měsíčně? Z toho se asi nestřílí. Pokud ty peníze půjdou skutečně pouze na nezávislá média, domácí a světové zpravodajství, investigativní žurnalistiku, nezávislé politické debaty a udržování infrastruktury k zajištění provozu regulérního i nouzového vysílání, tak ať si klidně řeknou i o 500 Kč měsíčně. Ale ne, že ze mě budou tahat peníze, a používat je na věci jako pohádky, "kultura", sport, pořady o vaření, Stardance a další nesmysly které s udržováním svobody a demokracie nemají nic společného. V takovém případě jim odmítám poslat byť jedinou korunu, neb by to bylo napomáhání ke zpronevěře veřejných prostředků. 🙃

Petr
Petr
Level 9 Level 9
4. 5. 2025 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Sembol @Lukáš Sembol To tak samozřejmě bude. Zvláště Stardance a detektivky jsou zásadní.

Nedos
Nedos
Level 31 Level 31
4. 5. 2025 15:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr @Petr V televizní debatě pro změnu nějakej idiot s kyvadlem a z kanálu za naše peníze vyhrabali i paroubka tvl....

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2025 22:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr @Nedos Ten typek s kyvadlem měl ale v zásadních otázkách co se týká ruska celou dobu pravdu a trefil správně i rok. To už není o tom, že i rozbité hodiny ukazují dvakrát denně správný čas. Na tom borcovi s tím kyvadélkem něco bude. Možná že to kyvadelko používá jen jako rekvizitu a skutečně ví kdo je tady podplacenej agent.

Yurax
Yurax
Level 17 Level 17
19. 5. 2025 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr @PanJaroslavCrhagIT taky mám dojem, že Cibulka toho blázna jen hraje, protože blázni většinou z oken nepadají.

Michal Jakoubek
Michal Jakoubek
Level 1 Level 1
4. 5. 2025 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Sembol @Lukáš Sembol ty peníze půjdou někomu na pěknou dovolenou plat já Nikdy!!! Zlodějům v tomto ČT byznysu platit nebudu na odměnách má víc peněz než ty za 3-roky!!!

Lukáš Sembol
Lukáš Sembol
Level 1 Level 1
5. 5. 2025 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honzicekcz @Honzicekcz Nikdo by neměl platit více než je potřeba. Koncesionářské poplatky existují jen proto, aby se zachovalo alespoň zdání nezávislosti veřejnoprávních médií na vládě. Nezávislost je potřeba u zpráv, politických debat, ekonomických analýz, průzkumů veřejného mínění, atp. Zábavné pořady nemají funkci ochrany svobody a demokracie, tedy nepotřebují takto regulovaný a zdánlivě decentralizovaný způsob financování. Ve chvíli kdy ČT a ČRo seškrtají ze svého programu veškerý zábavný a jinak komerčně konkurenceschopný obsah, a příslušně upraví svůj rozpočet, tak za vás těch 20 Kč klidně pár let platit budu. Do té doby ale ode mě neuvidí ani korunu ani za mě ani za vás ;-)

PanJaroslavCrhagIT
PanJaroslavCrhagIT
Level 18 Level 18
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 5. 2025 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Sembol @Lukáš Sembol ono je to 205Kč, ale mě nejde o ty prachy, mě jde o princip. ČT má být ČT24, s rozpočtem podle počtu lidí. Je nás 10 milionů, tak bude mít rozpočet 10 mega měsíčně víc ani korunu. čau.

Aleš Jiroudek
Aleš Jiroudek
Level 1 Level 1
5. 5. 2025 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Sembol @Lukáš Sembol Teď jste ale uhodil hřebík na hlavičku. Televize bude nezávislá teprve když si sama bude určovat výši poplatku, jinak je vždy poplatná vládnoucím politikům. Ale na druhé straně je zase to, že by to měl platit jenom ten, kdo služby chce a využívá je. Obloukem se zase vracíme k tomu, co je v článku - tedy, že řešením by bylo televizi buď zprivatizovat, nebo nechat státní, ale konečně ji začít řídit komerčně, tedy ať na ČT24 dá příspěvek stát a odddozoruje si čistě informační kanál pro obyvatele...a zbytek televize ať si na sebe vydělá.
Taky by to šlo vyřešit jako v USA, dát zákonem povinnost komerčním televizím a rádiům odvysílat státní zprávu v případě krize. To je mnohem lepší řešení, které v případě nouze umožní informovat většinu občanů.

Radoslav Jirasek
Radoslav Jirasek
Level 1 Level 1
4. 5. 2025 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vy, kteří se tu tak derete za koncesionářské poplatky, proč počítáte cizí, tedy moje, peníze. Přijde vám normální řešit, za co já utrácím?

Reklama
Reklama