Zpět na článek

Diskuze: Výběr sestavy na hry – počítače za 10 a 15 tisíc korun

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Zakov
Zakov
Level 1 Level 1
2. 6. 2014 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=chose007]Pokud si dobře pamatuju, v diskuzi pod minulým článkem se zase strhla hádka o to, že Windows prostě není základní součástí počítače a tedy nemá být započítáno do sestav. U tohoto článku tedy autor licenci na Windows vypustil, zargumentoval to na první straně, ale stejně zdá se dostane vynadáno :D. Tak si tam omg ty dva tisíce přičtěte a je to.[/quote]
Netrapi me, ze tam neni cena za Wokna, ale vadi mi, ze je to prezentovany jako herni PC za 10k. Pokud chci hrat, musim dat Wokna, protoze na Linuxu si moc nezahraju. A k Woknum zadarmo, nebo za hubicku se vetsina lidi legalne nedostane. Proto by do celkove ceny PC mela byt zahrnuta i cena OEM OS. Nehlede na to ze herni PC za 10k je nesmysl...

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do té dražší sestavy bych dal spíš Sapphire R9-280 Dual-X, stojí necelých 5200. Mám obavy, že ta mini ITX GTX760ka by se mohla přehřívat, přeci jen uchladit nějakých 170W takovým piňdou? :0

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 09:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Také si říkám, proč tam cpát 760 za 5400,- když existuje 280 za 5200,- o které tu není ani zmínka.

Celkově mi přijde škoda, že zatím moc testů R9 280 není.

MSI 760 má dostatečné chlazení, do ITX je ideální. Do normálního PC pro ni mluví hlavně cena (přeci jen 270X s výkonem jen mírně pod ní je o dost levnější). Než tu zase někdo bude prskat, že nelze porovnávat 270X a 760, tak se mrkněte na nějaké aktuální testy:
https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/29862-asus-rog-striker-gtx-760-stredni-trida-v-platinove-edici?start=10

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WiQiX k tomu CPU si obe karty privela.. ako 270X,280 tak i 760GTX..
Ako maximum by som tam videl 265X alebo 270.. Ten procesor je obrovska brzda.

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WiQiX @CageJ: Mě rukama prošla PC například s i3, i5, FX-6300 + R9 270(X), GTX 660 Ti, GTY 760 a podobně a i3 k tomu v drtivé většině bohatě stačí (stejně jako FX). i5 má smysl až pro lepší grafiky.

K R7 265 bohatě stačí Pentium Dual Core.

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
26. 5. 2014 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WiQiX @wiqix: [quote=MerlinE]Konfigurace jsou v rámci mezí dobré, samozřejmě by se dalo změnit to či ono, ale to je dle pohledu každého z nás. Spíše je tam jedna vada na kráse a to OS, což jsou další 2tis navíc, které člověk počítající každou korunu znatelně pocítí. Debaty o ilegálním OS ignoruju, jedná se o seriózní článek, proto to chce i seriózní OS. Přechod na linux je bez debat, "obyč" člověk linux používat nebude, kor když je to PC na hry pod Widle.[/quote]

Pokud uvažuješ takto, tak pokud jde o herní PC, tak musíš počítat cenu i za SW na hraní, tedy hry. Takže budeš zaase o tisíce jinde, že .
Takže takto počítat je to nesmysl. zde se počítá za to, co je pro postavení PC nezbytné. Jestli si tam někdo dá Win 7, nebo Xp, nebo 98, nebo linux, nebo třeba Mažňáka a k tomu BF 4, nebo COD, nebo třeba losnu a teď ještě jak to bude kombinovat, že, tak dojdeš k nekonečnému počtu možností.
Takže počítat pouze cenu HW, tak je to správně.

zvirek
zvirek
Level 15 Level 15
26. 5. 2014 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WiQiX @wiqix: [quote=wiqix]Mě rukama prošla PC například s i3, i5, FX-6300 + R9 270(X), GTX 660 Ti, GTY 760 a podobně a i3 k tomu v drtivé většině bohatě stačí (stejně jako FX). i5 má smysl až pro lepší grafiky.
[/quote]

Tak jak se to vezme. Pro tyto testované hry asi ano, ale je to jen Singleplayer, ale s GTX 760 by už mohl uvažovat i o BF4 Multiplayeru například, a zde si s i3 ani neškrtne, tam mají i i5ky co dělat, aby nebyly propady FPS kritické.....

morke
morke
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Karta od MSI má dostačující chlazení a určitě se nebude přehřívat, navíc má kupón na Watch Dogs. Určitě lepší než poruchový Radeon R9 280.

khorghan
khorghan
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Usm82 Přece nechceš, aby zelený web uznal, že poměr cena/výkon je u Nvidií většinou tristní :wink:

Igor
Igor
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan To je fakt. ITX GTX760 má tragický poměr cena/výkon. R9 280 má stejný výkon, stejnou cenu, u ní je cena/výkon parádní :lol:

morke
morke
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan Ano pro rudé znásilňovatele Ruby gay spolku plzeňské garáže AMDD jedde.

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @Igor: Jo tak R9 280 má stejný výkon? Měl jsi v prackách ty karty, proměřil jsi je?

Rabin
Rabin
Level 1 Level 1
31. 5. 2014 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @Cernakus: Ja som mal GTX 670 DC2 OC od asus a Sapphire Vapor-x OC 7950 , GTX sa dala taktnut na 1,2Ghx a 7950 na 1100 . obe boli na tychto taktoch priblizne rovnako vykonne . Gtx 760 ja ale slabsia karta ako GTX 670 cize sa na R9 280 urcite nechyta .http://www.3dmark.com/compare/3dm11/7103800/3dm11/6696285

Igor
Igor
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 02:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@khorghan @Cernakus: Existuje něco, čemu se říká recenze. Těch jsem si pár přečetl. Nemusím ty karty mít v prackách, stačí umět číst.

alica
alica
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono...ušetriť si pár stoviek a narobiť si kopu probléímov, s nemožnosťou tieto rozšírené média prehrať, určite za to nestojí. Takže v tomto určite zásadne nesúhlasím.

A šiel by som trošku z dobou a namiesto DVD mechaniky dal rovno Blu-Ray. Radšej si nainštalujem hru z Blu-ray ako mám 25 GB ťahať z netu.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
26. 5. 2014 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alica A k čemu? Já teda mechaniku používám jen na instalaci widlí, protože jsem línej udělat si instalační flashku. Jinak jsem ji už roky na nic nepoužil. Řekl bych, že spousta lidí to má stejně nebo aspoň ty, co znám. Neznám ani nikoho, kdo by na něco používal BD, filmy tahám z netu a kvůli pár hrám, které ani nevím, jestli se na BD vůbec distribuují? Zbytečnost...

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@alica Problem je v tom ze hry na blu-ray su len pre konzoli PC hry su na DVD takze ta mechanika je uplne zbytocna...

VTT_Vulcan
VTT_Vulcan
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konfigurace jsou v rámci mezí dobré, samozřejmě by se dalo změnit to či ono, ale to je dle pohledu každého z nás. Spíše je tam jedna vada na kráse a to OS, což jsou další 2tis navíc, které člověk počítající každou korunu znatelně pocítí. Debaty o ilegálním OS ignoruju, jedná se o seriózní článek, proto to chce i seriózní OS. Přechod na linux je bez debat, "obyč" člověk linux používat nebude, kor když je to PC na hry pod Widle.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 6. 2014 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VTT_Vulcan co to je za blabol? Staci si priplatit na OS par stovek navic aby to nebyla OEM verze a widle muzu vesele instalovat na novejsi HW. Kdyz je totiz clovek lama, nevybere ani dobrej HW, nevybere ani dobrej SW a to co z toho postavi bude fungovat na dobry slovo.

Tomcat2
Tomcat2
Level 22 Level 22
26. 5. 2014 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VTT_Vulcan Já bych ho klidně seriózně upirátil :D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Ten procesor je obrovska brzda" Myslené ako vtip ??? 2jadro/4vlákon Haswell Refresh na pre Intel vysokých 3,5GHz je dosť silné aj v hrách a limitovať 280/760 bude väčšinou len minimálne. Btw. čo by si tam dal ty ??? FX6000ky nemajú herne proti i3 4150 veľa šancí a FX8000 sú už mimno cenový výmer... 8)

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Ten procesor je na hry shit, je to tazke pochopit?
To SMT robi tak 15-20% vykonu.. Tie karty su k nemu nevhodne.. Daj si tam normalnu i5tku a FPSKa vyletia o 60-70% hore v niektorych pripadoch ako GRID..

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ Vlastní zkušenost nebo jen tvé přání?

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ @CageJ: Co tím odkazem chceš dokázat? Že jsem měl pravdu? Mrkni se sám, v Crysis 3 je GTX 760 skoro na úrovni R9 280X. Ale ještě se podívej na ty dva grafy pod tím, kde je pomalejší než 270X. A pak se mrkni ještě na ostatní grafy a zjistíš, že GTX 760 je v 5 z 9 hery rychlejší:wink:

Ty máš i5, ale i3 jsi neviděl. Já měl možnost je porovnat a pro tyto grafiky je i5 zbytečné (do PC za 15K se i5 stejně nevejde, leda s pomalou grafikou).

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ @wiqix: Oprava: "R9 270X je v 5 z 9 hery rychlejší".

Jsou to tedy podobně výkonné grafiky, ale Nvidia je o podstatně dražší.

A než plácneš něco o tom, že nadržuji AMD, tak v mém PC je GTX 660Ti :wink:

Ale pokud jde o výběr komponent, tak mám oči otevřené a nejsem zaslepený falešnou láskou k té, či oné značce.

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ @wiqix: A jak si vede staré i3 ve zmíněných hrách? Nu zase taková brzda to není ani pro GTX 780:
https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/28303-ocekavany-battlefield-4-spickovy-fyzikalni-engine-i-destrukce?start=5
https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/27800-total-war-rome-ii-rozbor-naroku-krasne-strategie?start=6
https://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/28890-assassins-creed-iv-black-flag-krasny-a-narocny?start=6

Nataktované i5 na tom je o něco lépe, ale 60-70% navíc ti rozhodně nepřidá (nehledě na to, že se bavíme o levných sestavách, kam se "K" nevejde ani omylem).

CageJ
CageJ
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ @wiqix: Tak mi vysvetli, ako je mozne, ze mam o 25FPS v GRID2 a v BF4 o 20FPS viac :roll: ?!
Niekde pan Sulc musel zrobit chybu..

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CageJ @CageJ: To už záleží na konkrétní sestavě, konkrétních frekvencích, ovladačích. Každopádně to není +60-70% díky i5.

Ty testy jen ukazují, že pokud nemáš zrovna Pentium Dual Core, tak si můžeš klidně koupit pořádnou grafiku a brzdit CPU tě brzdit nebude.

A na čem si podle tebe zahraješ více? Na i5 + R7 260X nebo i3 + R9 280? Cenově to vyjde cca stejně.

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ta najlacnejsia zostava je vhodna akurat tak do kanclu alebo hranie lol,dota,cs...To uz fakt by som siahol po ps4 alebo doplatil par supov za lepsiu grafiku aspon gtx770/280x..a 4gb ram je dnes nepouzitelne na hry

Awee
Awee
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@luciferik Aha mám fx 8320 a amd 7850 a k tomu právě 4gb ram a ještě sem nenašel hru ve který bych měl s ramkou problém to že výrobci píšou že na tu hru je potřebova 8gb ram (viz. BF4) neznamená že to je pravda

AndyF1
AndyF1
Level 9 Level 9
26. 5. 2014 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee Awee -> ako mas nastaveny SWAP file ?
Mne W7 64 bit+BF4+8GB RAM a vypnutom swape hadzalo nedostatok pameti ;-)
Teraz hram Wolfstein:N.O. a zo 16 GB RAM je vyzranych cca 11 GB *Swap off lebo SSD) ...

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee tak zrovna bf4 je na 4gb ram utrpenie hrat kedze som si nedavno dokupil dalsie 4gb tak viem aky to bol boost

VTT_Vulcan
VTT_Vulcan
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @AndyF1: Naprosto souhlas. Mám 12GB RAM, swap-off protože SSD a v BF4 (FHD rozlišení a Ultra det.) při 8GB byl problém. 12GB už je lepší, ale jsou případy kdy i to je málo. chce to aspon 16GB. Pokud je swap zapnutý, stačí i 8GB v pohodě.

Awee
Awee
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @AndyF1: Hele to ti nepovím PC je odemě 90km (jsem student mám ho v místě studia :D ) a z hlavy jako nevím. Ale nejspíš tak jak je to v základu já sem v tomhle nijak nehrabal mám 120gb ssd a win 8.1 64bit jestli ti to pomůže. Ale pokud chceš tak si můžem nechat nějakej kontakt a já ve středu ti to můžu zjistit

Awee
Awee
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @luciferik: aha 60fps utrpení :D ta hra si vezme nejvíc 2,5gb

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @Awee: totální kravina ta hra si vezme klidně přes 9gb (mám 16Gb RAM)

luciferik
luciferik
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @Awee: jasne 60fps na 7850:D urcite to hras na ultra...

Awee
Awee
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @M-Kk83: tak ano čím víc máš ram tím míň ten systém swapuje takže to zabere víc ramky já jenom říkám že na samotný hraní ti ty 4gb stačej na úkor toho swapu já taky budu dokupovat další 4gb ale ne kvůli hrám ale kvůli tomu swapu přeci jenom to SSDčku moc nesvědčí

Awee
Awee
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @luciferik: všechno na ultra krom stínů ty mám na medium a nějaký to osvětlení nevím jak se to jmenuje nemám HBAO ale SSAO a 2xMSAA
hraju ve fullhd a jenom multiplayer singl sem ještě ani nezapnul :D

Awee
Awee
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Awee @luciferik: všechno na ultra krom stínů ty mám na medium a nějaký to osvětlení nevím jak se to jmenuje nemám HBAO ale SSAO a 2xMSAA
hraju ve fullhd a jenom multiplayer singl sem ještě ani nezapnul :D

elder
elder
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mnohem lepší a výkonější varianta je APU s Kaveri k tomu 8GB rychlých pamětí a máte MNOHEM lepší počítač.

Igor
Igor
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elder To si děláš srandu? Ta integrovaná grafika nemůže s R7 265 soupeřit ani ve snu.

elder
elder
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=elder]Mnohem lepší a výkonější varianta je APU s Kaveri k tomu 8GB rychlých pamětí a máte MNOHEM lepší počítač.[/quote] Jo a ještě se vejdete do deseti tisíc to i s AMD A10 - 7850K

Killing joke
Killing joke
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já používám 4GB RAM už 8 let a zatim mě to nijak neomezuje (ani ve hrách).

strox
strox
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby měl někdo zájem, mám na prodej půl roku starou Sapphire Dual X R9 280x. ZBÝVÁ ZÁRUKA 30 MĚSÍCŮ v TS Bohemia! Komplet balení, 100% stav. strox@atlas.cz

M-Kk83
M-Kk83
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@strox jo jo se zárukama u tsbohemia jsem si užil svoje...

Usm82
Usm82
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@strox budeš muset slevit, není dnes problém sehnat taky Sapphirku, ale lepší Vapor-X za 4-4,5 a to stejný třeba DC2 TOP od Asusu

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je mi líto, ale PC se zásadním limitem ceny postavím na grafice AMD. U procesoru by se dalo polemizovat, protože ty od AMD nejsou vyloženě herní. A na druhou stranu ty i3 jsou sice jen dvoujádra, ale výkon na jádro je fakt někde jinde než u AMD. Proto s návrhy sestav moc souhlasit nemůžu. :roll:

BobbyWoll
BobbyWoll
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoj všem,

Hezký článek,který se určitě někomu bude hodit.Taky jsem upgradoval PC po 9 letech,loni v říjnu.Z AMD 3000+ soc.939,2GB RAM a X1950Pro.

Hutné hraní her,singlovek už mne takřka nechalo,občas si pustím CoH 2,ale roky už hraju WoT,je to silně návykové pro fandy techniky,na starém PC to bylo utrpení největšího kalibru,hral jsem to absolutně na možném minimu,kolem avg 25 FPS.I tak mě to bavilo.Ale ted,už je to o něčem jiném,obecně i používání PC.

Pořídil jsem :

i5 4570 BOX,4 GB DDR3 1600Mhz 8-9-9-24/128 1T 1.5 V Corsair Vengeance,desku Gigabyte H87-D3H,Fortron Raider S 650 W a disky-
na systém ( nechtěl jsem SSD,zatím )
WD Velociraptor 250 GB HHTZ a pro data ST 2 TB Barracuda 7200.14 2-plotnu.

Grafárnu jsem pořídil jěště za skvělé peníze,než zdražily,MSI GTX 650 Ti BOOST 2 GB TwinFrozer III za 3200 kč s DPH ( ten boost jede automaticky stále na 1150Mhz ).

Ve WoT to šlape slušně,i přes všeobecný výkonový drop FPS dolu ve v 9.0 ( to potkalo vetšinu lidu ) to hraju na Full HD vše na MAX vyjma travy+efektu oboje ve sniperu modu+motion blur a pohybuju se kolem 35-70 FPS.Před poslední aktualizací to bylo podstatně více.

jinak ty 4 GB RAM,u mne to rozhodně žádné omezení není ( co se týká WoT,CoH 2,obecně používaní PC ) a zatím jsem se s PC nedostal na vytížení RAM větší než 80%,když hraju,nemám ve zvyku mít na ploše x-prohlížečů a v nich x-10ek oken :-).Kdyby bylo potřeba,časem se dá RAM dokoupit.

chose007
chose007
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BobbyWoll Z první strany článku:

* Jedinou výjimkou bylo, že do ceny počítače tentokrát nebylo nutné vměstnat i licenci na operační systém Windows. Dnešní článek je tak určen třeba vysokoškolákům, kteří se k legálním verzím Windows mohou zdarma dostat v rámci studia a potěší snad i ty, jimž bylo zahrnutí ceny Windows do ceny celého PC proti srsti.*

Pokud si dobře pamatuju, v diskuzi pod minulým článkem se zase strhla hádka o to, že Windows prostě není základní součástí počítače a tedy nemá být započítáno do sestav. U tohoto článku tedy autor licenci na Windows vypustil, zargumentoval to na první straně, ale stejně zdá se dostane vynadáno :D. Tak si tam omg ty dva tisíce přičtěte a je to.

chose007
chose007
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chose007 Sakra, vedle, omlouvám se :oops:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
26. 5. 2014 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..ctu jak ctu, kde mate WINDOWS?? Nebo to neni treba? :idea:

zspasitel
zspasitel
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naši zákazníci by i ten levnější počítač považovali za drahotu (navíc bez OS, což je položka za 2k a je poměrně významná), protože shání PC se slovy: "nějaký starší za 4k na BF3 by nebyl?" a to jako vážně :lol:

HafanPetr
HafanPetr
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Do levnější sestavy bych spíše zvolil R7 260x. Je o 1000kč levnější, má nižší spotřebu a novější GCN 1,1

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud si bud chtít zahrát tak budu investovat víc. Proto bych se zeptal redaktorů jestli by nemohli udělat sestavu s LGA 2011 i7 YB 4930K který zde bohužel nemohu najít a jak se chová v 1GPU a 2GPU už bu byla opravdu třešinka na dortu protože si jí hodlám kupovat s 2 sli gtx 770.

nVidia má u mě + za ovladače , nižší spotřebu a vyšší výkon sice je o 500,- dražší než r9 280x ale jsem si jistý volbou.

VTT_Vulcan
VTT_Vulcan
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@csjacob1.5 volba komponent je vaše věc, ale jeslti mohu sděli pár osobní zkušeností. Osobně jsem SLI měl a testoval na mnoha PC, včetně 2xGTX780 i 2x690 (tedy quad) a výkon je sise super, ale microstuttering mě doslova s*al :(. Je krásný mít 200fps, ale když se hra i přesto škube, není to ten požitek. Osobně preferuju investovat do jedné výkonnější karty. Ano výkon je nižší než řešení SLI v podobné cenové relaci, ale požitek ze hry je prim. Nehledě na hry, které SLI nepodporují, či nefungují korektně. Jak rovněž píše uživatel níže, pokud budete používat FullHD LCD, nemá smysl nad SLI uvažovat.

csjacob1.5
csjacob1.5
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@VTT_Vulcan fuj kdo v dnešní době může ještě hrát na full hd min QHD a 2 bych volil právě proto že cena stejná co GTX 780 Ti a výkon je vyšší. Jo a sory :( já koukal na test vs R9 280 ne na X

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@csjacob1.5 Keď už ideš do takejto zostavy, nebolo by lepšie urobiť SLI z GTX 780 Ti? Či cenový rozdiel už by bol privysoký? Predtým som mal SLI z mainstream kariet (čo teraz nemyslím GTX 770). Celkom som bol spokojný ale radšej som ich vymenil za jednu GTX780 s tým, že keď raz opäť pôjdem do SLI tak s najsilnejšími jednojadrovými GPU. Pri takom CPU aký chceš kupovať sa to aj doslova pýta. :-)

WiQiX
WiQiX
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@csjacob1.5 Výkon má 280X vyšší, to je prostě fakt. Nvidia vede jen v některých hrách, jako třeba Crysis 3, jinak je R9 280X někdy i na úrovni referenční GTX 780.

Ve spotřebě máš pravdu, to je také jasné. Ale třeba o ovladačích se dá polemizovat, dnes už je to spíš jen dokola opakovaný žvást, který už je naštěstí dávno minulostí (a šíří ho hlavně ti, kteří AMD nikdy neměli).

V jakém rozlišení a na kolika monitorech budeš hrát? Na jedno Full HD totiž stačí bohatě jedna R9 280X / GTX 770 + průměrné CPU a 2011+SLI je pro to jen vyhazování peněz z okna.

ZdenekRajbr
ZdenekRajbr
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

posilam si myslim vykonejsi alternativu

CPU Amd 6300 Vishera
MB Gigabyte 970A-DS3P
Ram Crucial Ballistix Sport 8GB
HDD Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
DVD vypalovacka Samsung SH-224DB
Sapphire R9 270 DUAL-X 2GB GDDR5
Case Crono MT-35
Zdroj Seasonic 500w

cele me to vyslo na 13 336,- a vse jede jak ma a myslim si ze vykonem je na tom lip jak core i5

jinak do 15 000,- se da pridat na grafice, CPU nebo desce a je to zase o neco lepsi:)

ZdenekRajbr
ZdenekRajbr
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekRajbr teda Core i3 jsem se preklikl :)

ZdenekRajbr
ZdenekRajbr
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekRajbr a hlavne je to vcetne mechaniky bez ktery se problematicky delaj Wokna :)

kutus
kutus
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekRajbr @ZdenekRajbr: [quote=ZdenekRajbr]a hlavne je to vcetne mechaniky bez ktery se problematicky delaj Wokna :)[/quote]
on dneska nekdo to iso jeste vypaluje??? aby pak jete riskoval, ze to nekde najde skrabanec? :roll: Z DVD fyzickeho jsem instaloval system jakykoli bratru 7 let zpatky

kutus
kutus
Level 1 Level 1
26. 5. 2014 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PC jaké skládá 99 procent z nás:

Procesor pentium dual core 2.9 GHz 1300,-
ramky 2x 4GB 1600Mhz adata cokoli 2000,-
deska gigabyte taková ta nejlevnější s. 1155 za 1000,-
disk SSD 120GB 1800,- a vyhrabat někde starý plotnový na data
mechanika co dům dal nebo ignorovat
case co dům/soused dal nebo trocha kreativity, i z papundeklu jde udělat
zdroj 300W+ co dům dal
grafika AMD 270/270X z aukra za max 3000 high end 290 za 6000 z aukra, zánovní se zárukou prověřená a zahořená měsíci těžby, pak je jasný, že je potřeba zdroj nejméně za 1300
software normální (2 druhy softu - legální a normální)

Suma sumárum low end PC za 9100 a mainstream s high end grafikou za 13500.

viperman
viperman
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fx 6300 sa dá kupit velmi lacno uz aj o tom by som uvažoval a na k takým slabyn grafickym kartam staci

Pekami
Pekami
Level 1 Level 1
27. 5. 2014 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rád bych se zeptal odkud jsou vypsané ceny komponent, protože snad jediná cena nesedí s tím co píše Alza. Nejvíc je zajímavá cena 8Gb RAM za 1650. :shock: :shock: :shock:

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=kutus]PC jaké skládá 99 procent z nás:

Procesor pentium dual core 2.9 GHz 1300,-
ramky 2x 4GB 1600Mhz adata cokoli 2000,-
deska gigabyte taková ta nejlevnější s. 1155 za 1000,-
disk SSD 120GB 1800,- a vyhrabat někde starý plotnový na data
mechanika co dům dal nebo ignorovat
case co dům/soused dal nebo trocha kreativity, i z papundeklu jde udělat
zdroj 300W+ co dům dal
grafika AMD 270/270X z aukra za max 3000 high end 290 za 6000 z aukra, zánovní se zárukou prověřená a zahořená měsíci těžby, pak je jasný, že je potřeba zdroj nejméně za 1300
software normální (2 druhy softu - legální a normální)

Suma sumárum low end PC za 9100 a mainstream s high end grafikou za 13500.[/quote]
Dobrý nápad - to se také hodí ukazovat, nevím proč disliky, ale místo R9 270X bych šel do R9 280X sice o 1500 kč asi draží, ale výkon je samozřejmě jinde :-)
Samozřejmě s Aukra.

kalda69
kalda69
Level 1 Level 1
10. 6. 2014 07:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vitenuto palce dolu ma za tu desku od Gigabytu, protoze vic umirajici desky sem jeste nevidel

Vitenuto
Vitenuto
Level 1 Level 1
28. 5. 2014 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdar lidi, sice si mě asi už nikdo nepřečte, ale kdyby jo a hodlá si koupit PC tak kukněte na aukro, R9 280X za 4500 Kč + záruka? :-) myslím si, že luxus, kdybych měl prachy tak bych už můj stařičký komp upgradoval...

Elfin52
Elfin52
Level 1 Level 1
24. 8. 2014 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na CZC.cz sem si zkusil taky složit levný herní pc a tady je http://www.czc.cz/c8e1jbqh3agd88vs744khsqgqa/seznam

Reklama
Reklama