Zpět na článek

Diskuze: Žádné nové grafiky v 2014: Kepler čeká další rok!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

kalam
kalam
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě mají grafiky až moc výkonu(780TI) čili proč uvádět nové? .)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam Kdyby se ještě hry dělaly poctivě tak stačej i starší grafiky ale víme jak to je, vydavatel to chce hlavně rychle a tak to je rychle a ty nedodělky zabugovaný s hnusnou grafikou maj pak nároky jak simulace velkýho třesku. Navíc nevim k čemu je mi v dnenších hrách vysoký FPS když všechny nový hry maj nehoráznej input lag takže je mi 200 FPS k ničemu když se stejně myší nikam netrefim protože je to opožděný jak CoD Mulťák když má někdo ping 200. Opravdu nechápu co to je dneska za módu ta opožděná myš a důkaz toho jak hráči upadli do sraček je to že to většina lidí nevidí a necejtí. Já k tomu sednu pohnu myš a hned vidim že je něco špatně. Nebo FOV nastavenej tak že je to jak když koukam přes dalekohled. Fakt by měl někdo dát těm dnešních vývojářům přes držku, nebo spíš teda vydavatelům, vývojář za to nemůže, to je jenom dělník.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 ale muze za to, ma mit svuj nazor a stat si za nim. vyvojar bez zasad, to je jak najemny rozvracec demonstraci, co hazi na recnika vajicka, pripadne nejakou levnejsi nahrazku a piska a hlasite buci pri projevu.. : )

michalos
michalos
Level 20 Level 20
10. 1. 2014 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kalam No, bohužel nemáě pravdu :) Letos bude velký nástup 4K monitorů a tam už moc nestíhá ani GTX 780 Ti :D A hlavně pro 4K hry už zase bude brzda 3GB VRAM někde si myslím, pokud zapneš AA :)

hartom
hartom
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos Na druhou stranu pro 4k monitory není potřeba mít vyhlazování téměř,takže částečně se náročnost sníží.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos Dokud nebudou aplikace uzpusobene na vyssi DPI tak ti nikdo normalni ty 4K monitory kupovat nebude, protoze koukat na rozmazane a polorozpadle aplikace nikdo nebude. Ver ze to vypada desne a bohuzel takovych aplikaci je zatim vetsina.

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 20:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos To jsou zase slinty... jak kdyby všichni hráči byli nalepení na obrazovce, a počítali na ní pixely.
Z přiměřené dálky (v závislosti na uhlopříčce) je úplně jedno, či máte 4K nebo prosté Full HD. Tak si klidně může hráč zapnout 1080p na 4K monitoru a v zápalu mu nic neujde... jen pocítí plynulost.

HD7970 a taky X290 zvládají 3monitory živit obstojně... tak nějaké "trapné" 4K rozlišení dá i ta 780Ti.

Otázne je, jakými texturami budou budoucí Hry disponovat. Pak by 3GB mohlo být už limitem. (ač na "ultra" textury mam taky svůj názor)

No stejně všechny HRY budou mít limity někde mezi XboxOne, PS4, a průměrném PC... tak žádné obavy.

A těch pár HW/PC exkluzivit z hráčské peněženky určitě nevytáhne přes 10-20litrů kvůli grafice... a výrobci to dobře ví.

Sičák
Sičák
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos Kebyze sa zacne optimalizovat tak 4K ti hravo zvladne stredna trieda....hry sa neoptimalizuju pekne dlho, skor im nafukuju umele naroky :lol:

Arc
Arc
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Bespi: Aplikace se dělají pro systém, čili to systémy musí začít podporovat vyšší DPI aniž by ovlivňovali velikost prvků.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Hammy: Sis asi nevšimnul že CRTčka už jsou dávno pryč a na LCD si nemůžeš nastavit nenativní rozlišení. Teda samozřejmě můžeš, proč bys nemohl ale jak to bude vypadat.... a rozdíl mezi Full HD (všechno totálně rozpixelovaný, všude viditelnej aliasing) a 4k je podle mě hodně velkej. Zvlášť pokud by to byla menší uhlopříčka. Full HD se podle mě hodí tak maximálně do těch 22". Proč myslíš že se hráči radujou z 4k? Protože je konečně naděje že nebudeme potřebovat antialiasing. Opravdu absence aliasingu hodně zvýší herní zážitek ale antialiasing 32x je prostě moc náročnej.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Sičák: Větši optimalizace jsou utopie ty nepřijdou. A více výkonu třeba rozhodně je. Takovej Crysis 3 má potíže s AA v 1080p na dnešních high end hartách. A taky nezapomínej že s rostoucim rozlišenim neroste nárok na výkon úplně lineárně. Když si pustíš hru v 800x600 a v dvojnásobku čili 1600x1200, nároky na výkon se zvednou více jak dvojnásobně protože počet pixelů co se musí renderovat taky poroste více.

Navíc když už jsme u 4K, tak dnešní GPU ani nemaj pořádé výstupy. 60hz (a to bych rád viděl 120) daj v 4K jen přes display port, ten 1 display port co většinou maj. HDMI maj zastaralé 1.4, to tonedá resp v useless 24hz, a DVI taky ne. Ta jejich zastaralost neni jen co se týče výkonu.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Arc: Windows toto podporuje uz neskutecne davno, ze to mnozi vyvojari ignoruje je vec jina. Viz Google Chrome (teprve ted oznamili ze to budou resit).

Koukni treba na fora o programovani kolik lidi tu porad resi veci ve WinForms (bitmapove), misto aby pouzivali WPF (vektorove).

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: Prvořadě pochop k čemu byl můj příspěvek hlavně směrován.

Jináč tvou logiku plně chápu, sám sem toho názoru, ale zacházíš do extrému.

32x antialiasing? Sakra...

4x AA bohatě stačí na Full HD dneska.
(Tedy... pokud nejsi nalepený na monitoru jak většina přítomných "expertů")

S 4K monitorem přijdeš maximálně o peníze, než bys dostal (v blízké době) nějaký užitek.

Samozřejmě, pokud bych si osobně kupoval (tedy byl nucen koupit) nový monitor, tak jdu taky do 4K... no stejně bych v závislosti na výkonu mé Grafiky, přizpůsobil tomu rozlišení dané Hry. (samozřejmě kdyby grafika nestačila, nebo bych na novou neměl)
O tom je celý můj předchozí příspěvek... NUTNOST a PENÍZE.

Při jemném rastru 4K monitoru samozřejmě odpadá nutnost AA. (no zase platí pravidlo "v závislosti na uhlopříčce obrazu")

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @DOC_ZENITH: Nebo , přesněji, s rostoucím rozlišením roste nárok na výkon lineárně se zobrazovanou "plochou"/počtem pixelů. Samozřejmě, vztaženo pouze k rozlišení, výkonové nároky budou dále závislé na mnoha dalších věcech.:)

Abych nebyl za kritika (jen), s vaším tvrzením souhlasím. Výkonu není "nikdy dost" a připojení 4k zobrazovadla je v této chvíli problém.

kovarmichal
kovarmichal
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @DOC_ZENITH: "Když si pustíš hru v 800x600 a v dvojnásobku čili 1600x1200, nároky na výkon se zvednou více jak dvojnásobně protože počet pixelů co se musí renderovat taky poroste více."

Rozdíl mezi 1600x1200 (1,92 Mp) a 800x600 (0,48 Mp)v ploše je 4:1, tj. počet pixelů je čtyřnásobný. Takže žádný div, že nároky jsou "víc než dvojnásobné".

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: taký zaujímavý nástrel ako asi môže vizerať 4K sa dá spraviť aj na obyčajnom FHD monitore. Stačí si urobiť vlastné rozlíšenie 3840x2160 a to potom použiť v hrách. Osobne som skúsil na monitore 1680x1050 double 3360x2100 v BF3 a nestačil som zírať, AA môže ísť tatam.
Návod :
nV control panel > zmena rozlíšenia > prispôsobiť > vytvoriť vlastné rozlíšenie > testovať, ak nabehne čierna obrazovka tak nič nestláčať :!: , za 15s sa vráti default

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 23:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: Ty sis asi nevšiml, že 4K znamená (mimo jiné) 4x FullHD. Čili na 4K monitoru můžeš pustit FullHD v "nativním" rozlišení, pouze se propojí čtveřice pixelů. Jasně, 4K bez AA by asi bylo lepší, ale troufám si říct, že FullHD s AA dá prakticky stejný výsledek ale s mnohem nižšími nároky.

Další věc je, že jsou hráči a hráči. Většině hráčů stačí a bude stačit FullHD nebo nižší. 4K bude ještě dlouho výsadou pouze extrémistů pro které není nic dost dobré. A vsadím se, že i pak si na něco budou stěžovat

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @DOC_ZENITH: Proč bych měl řešit Crysis 3 když je to konzolová sračka s opožděnou myší a dalekohledovym FOVem?

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: no, posledni dobou jsem si vsim hodne her, co maji kameru jakoby az na konci bradavek dolly buster - cili hodne vpredu, ale crysis 3 je na tom z tohoto hlediska jeste dost slusne.. ani skyrim nema uplne povedenou kameru.. je to bida ti dnesni vyvojari.. asi sou celej den vyvaleni na fejsbuku a takhle to dopada..

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: 16 konzolistů mi dalo mínus. Tak dík. Opravdu je mi na blití z toho že lidi neviděj hlavně to opožděný ovládání což je v 99% všech dnešních her a ten zornej úhel kolem 70° to mi taky pije krev natolik že kvůli tomu tu hru ani nehraju. Jsem schopnej skousnout špatnou grafiku, nedostatky v příběhu, bugy... docela hodně toho jsem schopnej tolerovat ale když mam ve střílečce myš jako bych jí ovládal přes celej svět daleko tak to teda opravdu ne. Copak to nevidíte lidi? Kde je ta parta starejch hráčů co řešili jakou odezvu má která myš? Dneska lidem nevadí že pohnou myší a něco se stane třeba až za 150, 200ms? Nechápu. A ten FOV jak mi jeden vývojář vysvětlil je tak melej kvůli tomu že se u konzole sedí dál než u monitoru u PC. Nechápu teda ale proč ten FOV u PC verze nezvýšej, výmluvy typu že pak bude rozhozenej HUD nebo bude vidět nedodělaná ruka a podobně neberu, to je jenom lenost vývojářů. Neřikejte mi že je takovej problém vymodelovat kompletní ruku. Ve většine dnešních her když si nastavim FOV na ňákejch těch příjemnejch 90 - 100 tak pak je třeba ruka jako by ve vzduchu uřízlá a nikam nevede. Za to je platíme? Měli by se teda na ty hry vykašlat jít makat do fabriky.

Lizzardo
Lizzardo
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 00:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @nonestaciti: nechci nic říkat, ale tím jsi v podstatě jen počítači vnutil 4xAA. Až na to, že jsi mu zároveň znemožnil to udělat efektivnějším algoritmem. Čili ukázal jsi, jak budou vypadat hry na 4K monitoru ve FHD s AA. Na druhou stranu aspoň vidíš, že to nebude taková hrůza

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: Jako příklad enginu a benchmark. Jsou tu hry co přijdou a zajímaj mě a maj tento engine, třeba Archeage nebo Star citizen. A už předem ti řeknu že jedou stejně i hůře jak Crysis 3.

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: s uhlem trochu souhlasim, ale za opozdenou mys muze tvuj zrejme bidnej HW. me tam mys slape jako v Q3

Igor
Igor
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @abubaga: To máš jako s hudbou. Většina lidí přímo požaduje degradaci kvality (dynamiky), aby to hrálo hlasitě. Hodně nahrávek je tak záměrně ničeno. Tady u her je to zase input-lag, atd. Lidi chtějí mít pocit plynulosti na úkor odezvy. Prostě mají pomalejší vnímání, tak jim to nevadí. Pak přijde někdo jako ty, tak se jich to dotkne :lol: Naštěstí, jako u hudby, je tu možnost hrát starší kousky :)

nonestaciti
nonestaciti
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Lizzardo: áno v podstate som spravil AA ale nie ten slabý odvar čo hry používajú ale supersampling. T.j. že vyhladený obraz je uplne komplet a nie len hrany a podobne, fakt si to skúste porovnať s nejakým úbohým AA. Obyčajný FHD monitor bohato stačí, alebo mi tu chce niekto tvrdiť že ak si otvorí nejakú FHD fotku na 24" tak tam vidí z 50cm nejaké pixel hrany a pixelizáciu ? :wink:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Lizzardo: Tak ono to něco do sebe má, hodně her AA nepodporuje a nejde to ani vynutit přes ovladače, například World Of Tanks. Osobně dávam přednost vyššímu FPS před vyhlazováním ale zrovna ve WoT je to fakt příšerně vidět a FXAA je trapnej post efekt kterej rozmaže celou hru, to nemá smysl ani zapínat, je to k ničemu.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 1. 2014 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @Igor: No o hudbě mi radši ani nemluv... Já jsem metalista a to co dělaj dneska s těm anahrávkama to je opravdu peklo. Člověk si to chce pustit na slušný aparatuře a pak zjistí že je to celý sblitý a má to všechny frekvence zprůměrovaný aby to hrálo hlasitě dětem na mobilu. Fakt je mi z toho špatně a čim slavnější kapela tim je to horší. Pak když vytáhnu ňáký CD z roku 90 tak nestačim zírat (spíš poslouchat) jak je ta nahrávka kvalitní, řekl bych na stejný úrovni jako vynyl. CD umožňuje lepší poslech než deska ale to by na to CD někdo musel dát kvalitní nahrávku a ne zmršenej paskvil. Jediný co dneska ještě má slušný nahrávky je možná tak klasická hudba a některý jazzový kapely, jinak je to hodně velká bída.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 1. 2014 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @amadjr: Input lag je ve všech dnešních hrách na všech počítačích a HW za to nemůže. Mam i5 haswell a GTX460 to sice neni high end ale neřikej mi že mi to kvůli tomu dělá input lag. Ten input lag jsem začal pozorovat ve hrách v roce 2007, poprvé jsem si toho všimnul u Turoka, pak jak šel čas tak to měla každá nová hra. U většiny her pomůže v ovladačích zapnout ňáký ty optimalizace podprocesů, zakázat vsync a tak (tohle funguje u her od Bethsedy třeba - Oblivion, Fallout...) ale u některejch her to nepomůže (Crysis 3...)

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalos @amadjr: tez se mi zda mys v crysis ok, horsi je to treba v arma3 se zaplym vsync, to je tragedie..

rmw
rmw
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevěřím tomu že by byl někdo zklamán. Nikdo, opravdu nikdo normální si zatím 4k monitor mít nebude a současné budou rozhodně ještě stačit. 8)

(pokud si někdo 4k monitor koupí, tak se omlouvám)

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rmw 4k monitor si koupi stratos, aby o nem mohl spamovat v diskusich..

Koudz
Koudz
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže u HD 6970 zůstanu další rok a vůbec mě to nemusí štvát...

BOŽE!! O čem se teda budeme celý rok hádat? Snad to nedopadne tak, že koncem roku budou chodit červení a zelení spolu přátelsky na pivo! :D

Lomaxe
Lomaxe
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Koudz 4K monitory hmm, jako supr, ale podivejte se na steam, spousta lidí ještě ani nepoužívá fullHD, mam ted 780, a verim ze mi vydrží hodně dlouho, roky

Shakall605
Shakall605
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To uřčitě ne...

Vymyslí se nová imaginarní měna a budeme dolovat společně. 8) :D

kajakk
kajakk
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže to vypadá na pěkně nudný rok, GPU nic a dominance Intelu v CPU je taky nedonutí se nějak předvést :evil: takže bude celý rok jen 4K :-/

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kajakk Možná bude na konci roku od Intelu osmijádro, náhrada za i7-4930K, tak to by mohlo snad stát za to, pokud má člověk čtyrjádro jako i5-2500k apod.. Ovšem pořád ještě není jasné zda i verze K bude skutečně 8 jádrové CPU, pokud ne, tak je to samozřejmě k ničemu.

amadjr
amadjr
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ruhebitte pokud to bude, bude stat tezce prez 20 a to at si strcej nekam.

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ruhebitte @amadjr: K stojí nyní kolem 13tis.Kč, to by mělo být podobné, otázka je aby to fakt bylo 8 jádro :)

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak osobně si chci koupit nějaký UHD monitor, ale až bude tak 30´za 20tis.Kč IPS a to tenhle rok určitě nebude. Ovšem v roce 2015 už by mohlo a pak by se mohlo hodit něco rychlejšího, ovšem jestli nebude v té době Maxwell nebo konkurence alespoň o 30% výkonější než dnešní 780Ti, tak zase nebude mít moc smysl upgradovat. Ale, třeba se ledy pohnou :)

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ruhebitte si radši počkam na OLED, doufam že LCD už nikdy kupovat nebudu, je to příšerná ohavná technologie s odpornym obrazem ale bohužel plazma se na použití jako PC monitor nehodí

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 predstav si, ze toho della mam taky. a vydrzim s nim az do nastupu oled. to jsem si slibil. ma dostatecne dobre parametry nez abych ho nahradil jinym lcdeckem. takze je to vlastne pozitivni vec ten stary dobry dell.. a to jsem presedlal z crt, ze kteryho se mi vubec nechtelo, ale bohuzel mu uz odesla elektronika po x-letech.. joo, stary dobry trinitronovy eizo s fantastickym kontrastem, nulovym motion blur a input lagem..

ruhebitte
ruhebitte
Level 1 Level 1
10. 1. 2014 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 Tak co o to, ale aby se taky člověk dočkal :). Já mam 27´ 2560x1440 IPS a nestěžuju si, zatím nemám důvod udělat upgrade.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
14. 1. 2014 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @chci_asus: Tak on ten DELL je samozřejmě výbornej monitor.... na LCD. :lol:

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @ruhebitte: Já jsem teď kupoval 24" IPS DELL 1920x1200 a jako sice je to velkej rozdíl oproti mýmu starýmu LG ale furt je to humus. Černou IPSko zobrazuje hodně špatně, kontrast taky dost mizernej, jediný co je dobrý jsou ty pozorovací úhly a barevný podání je přijatelný, ale protě bílou a černou vedle sebe to nezobrazí, to je sen každýho hráče a filmovýho fanouška, to umí zatim jenom plazma a oled.

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @abubaga: jo, oled, to by napred deti musely prestat chtit kupovat tn!

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 15:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @abubaga: To jakou mas cernou zalezi na tom co kupujes. Kdyz chces mit LCD s dobrou cesrnou tak si koupis takove ktere ji ma. Ale koupit nahodne jen tak neco a pak nadavat ze to je jine nez jsem chtel ... .

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 1. 2014 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @chci_asus: Děti ale netušej že je TN sračka protože to neviděj, nebo jim to na facebook stačí.

pidalin123
pidalin123
Level 1 Level 1
13. 1. 2014 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin123 @Bespi: LCD s kvalitní černou neexistuje, ta technologie to prostě neumí. Můžeme volit jenom menší zlo ale kontrast jako má plazma LCD nikdy mít nebude. Vim že IPSka obecně maj černou horší, ale zase ty skvělý pozorovací úhly.... U LCDček má nejlepší černej prej PVA a taky nejlepší kontrast, ale zase horší barevný podání a pozorovací úhly (ale furt lepší než u TNka)

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=ruhebitte]Tak co o to, ale aby se taky člověk dočkal :). Já mam 27´ 2560x1440 IPS a nestěžuju si, zatím nemám důvod udělat upgrade.[/quote] tiez mam prolite 27 ips 2560x1440 a obraz je super. s 8xAA 32x MA obraz nema chybu. nepocitujem potrebu 4k

Tom7as
Tom7as
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 01:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stačí aby lidi přestali nakupovat a hned tady bude pokrok ... dokud budou blazni co daji za 780ku 15000 nebo za 5x přeznačenou 750 tisíce tak nebudou delat nic noveho.

osobně čekam na kartu s vykonem 3x 4850 za cenu 3000 ohužel asi až v roce 2015

chci_asus
chci_asus
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom7as souhlas, nezdrzenlivi lidi co vysolej bez kecu za grafiku 15k jsou pitomci a nam vsem ostatnim zdrazujou ceny. doufam, ze uz je tato trida kupcu dostatecne vysaturovana a ceny konecne slezou tam, kde maji bejt, tj 6000kc za high-end.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 01:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom7as Me ten soucasnej stav vyhovuje ... aspon nebudu muset utracet za novou grafiku nekolik let ;-) .

_DAVE_
_DAVE_
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že bychom se pomalu blížili ke konci vývoje? To asi ne, ale už s příchodem DX11 a 28nm muselo být všem jasné, že teď už to půjde opravdu zoufale pomalu. :confused:

stoun
stoun
Level 1 Level 1
11. 1. 2014 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=abubaga]16 konzolistů mi dalo mínus. Tak dík..[/quote]

Tak ja mam rovnaky nazor :) Ale jednoducho take hry nehrajem. Takisto nehrajem nic plne sraciek, teda skipol som hry ako GTA IV (social club a ine sracky), Battlefield 3 (web launch) atd...ked je niekde mouse input lag a nevyriesi to ziadne nastavenie tak hru rovno odstranujem.

karelpipa
karelpipa
Level 1 Level 1
12. 1. 2014 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konečně dobrá zpráva, co se týče her, mělo by se především pracovat na hratelnosti či příběhu.

Namátkou se podívejte jak dopadlo takové Gran Turismo.
Kvůli desetitísícům polygonů nutných na vytvoření 1 auta, jich ted za 8(!!!) let mezi GT4 a GT6 stihli udělat jen cca 300-400.

A to nemluvím o desítkách bugů (zamrzání konzole atd.), na které zdá se není čas.

Takže podle mě je jen dobře, že se grafika klidně na 10 let ustálí (snad krom kvality textur - ty jsou hodně vidět).

Čím víc mínusů dostanu, tím lépe, děkuji za pozornost.

jjrydlo
jjrydlo
Level 1 Level 1
30. 1. 2014 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=DOC_ZENITH]Takovej Crysis 3 má potíže s AA v 1080p na dnešních high end hartách.[/quote]

Tak to jsem si opravdu dobre navrhl pocitac. Mam i5-3470, MSI GTX660 2GB OC a 8 GB DDR3-1600 a na full HD a maximalni detaily, AA atd. mi jede Crysis 3 vcelku koukatelne. Jo mohlo by to byt trochu hladsi, ale nic co by otravovalo a znemoznovalo hru. Maximalne pri scenach typu intro na pobrezni zakladne, kde huste prsi, jsou tam i nejaky ty vlny atd. tak tam jsem pocitoval znacne nizky FPS, ale jinak bez problemu. Az dojdu domu, musim zmerit FPS pri beznych situaci. :-D

Reklama
Reklama