Zpět na článek

Diskuze: Zaklínač 2 — brilantní vizuál pro high-end sestavy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

marcelus
marcelus
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 07:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

smiem sa opytat ktoru verziu hry ste testovali? Lebo vsetky verzie s DRM maju obmedzeny vykon a jedine verzia z GOG.com funguje normalne. U mna su vysledky asi dvojnasobne oproti vasim (GTX 560 Ti) . Vcerajsi patch odstranil DRM aj z ostatnych verzii a obmedzenie vykonu by mal riesit,takze by ste si to mohli preverit. U mna na full bez ubersamplingu a AA ide hra cca 50-60(v-sync ON) FPS v priemere a s AA 35-50. Najviac z vykonu zerie SSAO a depth of field v kombinacii s rozmazavanim. Ubersampling nepocitam.. to asi tak za 10 rokov bude hratelne :)Patch je uz dostupny na oficialnej stranke..len tak na okraj.

misadlouhz
misadlouhz
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcelus to je taky nápad, vydat recenzi o požadavcích na výkon 1 den po patchi 1.1, který zásadně mění výkon. :D

A spravte si redakční systém, v některých prohlížečích (FF 4.0.1) nejdou přidávat komentáře.

misadlouhz
misadlouhz
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marcelus to je taky nápad, vydat recenzi o požadavcích na výkon 1 den po patchi 1.1, který zásadně mění výkon. :D

A spravte si redakční systém, na FF 4.0.1 nedjou přidávat komentáře.

Varimathras
Varimathras
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 07:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle těch výsledků, to si jako výrobce hry vážně myslí, že si každej hned poběží do krámu pro dvě GTX 580 aby si zahrál na plný detaily ?

Mers
Mers
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Varimathras [quote=Varimathras]Podle těch výsledků, to si jako výrobce hry vážně myslí, že si každej hned poběží do krámu pro dvě GTX 580 aby si zahrál na plný detaily ?[/quote]

Já mám HD 5770 a hraju ho úplně v pohodě bez nějakého sekání a podobně...a to nemám nízké detaily, rozlišení 1920x1080 a všechno na "vysoké" (až na pár vyjímek)

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
27. 5. 2011 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Varimathras]Podle těch výsledků, to si jako výrobce hry vážně myslí, že si každej hned poběží do krámu pro dvě GTX 580 aby si zahrál na plný detaily ?[/quote]

hehe, já to tedy se dvěma GTX 580 (900/4400 MHz) nemám plynulé ani náhodou ...

Broxik
Broxik
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier to ale pak hrajes z ubersamplingem ne? ja mam jednu a bez volby nejlepsi to jede jako po masle. 40-70fps rozliso mam ale 1600 . Navic nekdo zminoval ze ubersampling po aplikaci patche pujde pouzit i z jednou tak uvidime dneska vecer pres tyden tu hru nema cenu hrat tam clovek musi byt aspon 5 hodin :P

killerek
killerek
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier tak se aspon po dlouhe dobe neflakaj ne? :D

orfeus4free
orfeus4free
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

strana 5: tři Gigahartz :shock:

Jinak trosku nešikovně zvolené procesory. Chybí mi tam zástupci nové generace Intelu, aspoň mainstreamový 2500K.

jinak gj

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@orfeus4free Ano ten test CPU je dost EE. Obvzláště komentář recenzenta: Vystačíte si s kdejakým dvoujádrvým Athlonem. - Kouknu na tabulku - 19fps? To mi nepřipadá jako že si vystačím, protože při snižování detailů klesají nároky na GPU, na CPU moc ne. A Athlonům se tam zrovna moc nedaří a jak dýchavičná teprve bude stará Core2 s její slabou FPU....

thorgal
thorgal
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH Naopak já budu test zátěže CPU chválit. Předně je konečně udělaný ve více rozlišeních a za druhé na něm je dobře vidět, jak se zvlášť u Intelu vysokým rozlišením zmenšuje rozdíl mezi dvou a čtyř jádrem. 19FPS na dvoujádru, když čtyř jádro má 20FPS je celkem zanedbatelný 5% rozdíl!

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @thorgal: Tam jde o to že CPU jde vždy před GPU v renderuingu. Proto to vidíš takhle. Pokud máš tak slabé CPU že vytlačí jen 20fps, a nastavíš grafiku tak vysoko že to bude limitovat ona, je logické že bude furt 20 fps.

Ale pokud upgradneš grafiku či snižíš detaily, furt nehratelnejch 20 fps protože jseš na CPU limitu.

jfb
jfb
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @DOC_ZENITH: Takhel napsáno to je nesmysl, vždy záleží na korétní konfiguraci. To by pak musel být ve hrácvh např. Atom stejně výkonný s Intel 945 grafikou a Ionem (nebo jakoukoliv externí grafikou), což není. Anebo nechápu přesně, co chete říci.

DOC_ZENITH
DOC_ZENITH
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DOC_ZENITH @jfb: To že CPU jde při renderingu vždy před GPU. Až když CPU vypočítá to co chce OS, Engine hry, grafické API, zvukové API, geometrie scény, animace, atd. Až když je vše hotovo tak se to pošle na final render do GPU kde se to otexturuje, oshaderuje, dnes se může i ta geometrie teselací doladit až tam (ale to se bohužel moc nepoužívá i když by to CPU load drasticky srazilo). Už víš co tím chci říci? Že když je pomalé CPU, je jedno jak dobrou grafiku máš, framerate prostě bude mizernej. Pokud se chceš chlácholit tím že tam nasekáš obrovské rozlišení a AA tak aby se ta grafika co zrovna máš zadusila a stala se limitem ona, to je na tobě. Ale říkat u takhle CPU náročné hry že ( Athlon X2 stačí ) je naprosto mimo.

a k tvému srovnání s Atomem. Atom s Ionem hry nerozjede kvůli Atomu, kdyby tam byla třeba I3 je jich hratelnejch 10x více. Ty co nerozjlea i945 nerozjela kvůli své nepoužitelnosti po technologické a driver stránce. Ale ty co rojela (třeba starej Unreal Tournament) tam jely dost zle kvůli CPU a bylo jedno jestli tam pak byl ion či ne. Proč Nvidia zrušila původní plán IONu 2? Protože nepočítala s tím že Atom bude tak slabej (herně 2x slabší jak Pentium 3 Tualatin). Jeho finální koncept se používá v jediném stroji ala Macbooku 13 s Core2 + NV chipsetem co má integrovanou nediskrétní GPU s 48 sp - to je původní ION2 koncept. V jiném PC jej nenajdeš. S Atomem by fakt smysl neměl.

Ala ještě jeden příklad. Pokud mi hra jede v 800x600 při 30fps a v 1600x1200 také 30 - je něco špatně ala jsem na CPU limitu. Pokud mi při 800x800 jede s 60 fps a při 1600x1200 35 fps, je to ok a v případě neplynulosti šahnu na ňáké ty stíny a rozlišení a jedu. Ale když mam slabé CPU tak ti většinou nic nepomůže.

venox
venox
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja neviem ako na NVIDIAch, ale mne to ide na 4G RAM DDR3,i5@4.0GHz a ATI 5870 1GB nepretocenej na 1920x1280 maximalne detaily ake sa mi dali nadstavit okolo 25 - 30 FPS a v pohode hratelne

venox
venox
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1920x1200 som sa sekol :lol:

HudsonStan
HudsonStan
Level 10 Level 10
27. 5. 2011 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč nebylo testováno SLI/CF nebo GTX590/HD6990? S ubersamplingem by to mělo opravdu smysl. Aktuální ovladače s Witcherem již také počítají, takže by multiGPU mělo běhat dobře.

skaven123
skaven123
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=HudsonStan]Proč nebylo testováno SLI/CF nebo GTX590/HD6990? S ubersamplingem by to mělo opravdu smysl. Aktuální ovladače s Witcherem již také počítají, takže by multiGPU mělo běhat dobře.[/quote]
asi len preto, lebo na 6990tke to ide lepsie a to by tu asi neprekusli, lebo zevraj 590tka je trhac asfaltov :)

CNN
CNN
Level 0 Level 0
27. 5. 2011 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven123 GTX-580 SLI + 4GHz i7:

Vsetko naplno (maximalne nastavenia priamo v Nvidia paneli), rozlisenie 2560x1600, ubersampling on = Nehratelne, priemerne fps asi 12, skalovanie SLI dost zle.

To iste, ubersampling off = bezproblemova plynulost, priemerne fps asi 50, minimum neklesa pod 25, SLI skalovanie sa dost zlepsi.

Tip = ubersampling on je v configu nastaveny ako ubersampling=2 a off ako ubersampling=0.

Nastavenim ubersampling=1 manualne sa asi (popravde som screenshoty nestudoval), da ziskat obrazova kvalita naviac bez realneho postrehnutia znizenia fps (toto je nastavenie, na ktorom to hram ja).

Poznamka pre tych co placu nad vysokymi narokmi na hardware: Tak si znizte detaily, alebo rozlisenie, preto tam tie volby su. :-P Ostatne furt sa tu place, ze "hry najnovsi hardware nevyuziju" (pominieme nateraz aka je to blbost, coho dokazom je ostatne i tato hra).

shipo
shipo
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN Ubersampling je podle mně jenom klasický AA(klasické posunuté 2.vzorky na pixel, ale navíc jde o AA s podporou postproces efektů), v tom případě je v zásadě jedno jestli si ho nastavíš na: 0(off=1.vzorek) nebo 1(1.vzorek+možná malá režije).
Škoda že nebyl v článku otestován ubersampling zvlášť, bez toho 4xAA (v testu je ve skutečnosti 8xAA s neoptimálním rozložení samplů).

CNN
CNN
Level 0 Level 0
27. 5. 2011 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN @shipo: Hmm, to znie logicky, ok, tak nato zabudnite, asi si to dam tiez na nulu, nenapadlo ma, ze by to mohlo byt cosi viac nez len nejaka bulharska konstanta kvality :-)

rey1cz
rey1cz
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skaven123 nečetl sem si článek celý a nevím jestli je to tam uvedeno, ale problém s poklesem FPS nebo z jeho zvýšením, stačí odinstalovat z ovladačů nvidie, 3d aplikace a ovladače, poté hra šlape jako hodinky i na max

Siggy
Siggy
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Z. Obermaier][quote=Varimathras]Podle těch výsledků, to si jako výrobce hry vážně myslí, že si každej hned poběží do krámu pro dvě GTX 580 aby si zahrál na plný detaily ?[/quote]

hehe, já to tedy se dvěma GTX 580 (900/4400 MHz) nemám plynulé ani náhodou ...[/quote]

Otazka este je ako by to islo s jednou z tych kariet... (na mojej 580 by tych cca 40 fps pri 1920x1200 celkom sedelo).

peavey
peavey
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ta graficka stranka je opravdu tristni. Hodne mi to pripomina Gothic 3. Jeslti si takto vyvojari, grafici apod. predstavuji realisticou grafiku, tak to uz asi dlouho v realnem svete nebyli. Je to stejne jako v Gothicovy nesmyslne rozostreni vzdalenych objeku, na vsech screenech je odporny overglow, kazdy druhy zdroj svetla vytvari sunshafty snad jeste horsi a jeste mene realisticke nez v crysis. No a kdo nekdy videl na vlastni oci skalu nebo drevo, tak si musi klepat na celo, z jakeho ze to materialu jsou ty objekty okolo...

CNN
CNN
Level 0 Level 0
27. 5. 2011 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey Otazne je, ci sa o maximalnu realisticnost vobec usilovali. ;-) Vo fantasy to nie je vzdy cielom, pozri si na YouTube napriklad intra k WoWu. :-) Realisticke nie su ani nahodou, ale mat taku grafiku v realnej hre, chrochtam blahom. ;-)

peavey
peavey
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CNN No, tak fantasy to je, ale vypada ze se odehrava na zemi, takze je tam pozemska priroda, tak kdyz uz neco takovyho delam, tak bud chci, at to vypada co nejlip, nebo kdyz to neumim, tak premenim krajinu do podivnejch typu u kterejch cloveka ani nenepadne premyslet, jestli to je realisticky. U WoWka to neresim, protoze to je mmorpg, kde by mel byt kladen duraz hlavne na hratelnost, zel bohu Blizz podleha cim dal tim vic komerci, takze kazdym patchem se inteligence potrebna ke hrani snizuje. Navic wowko v obdobny grafice by asi neutahl zadnej dnesni komp, uz ted ma spousta lidi problemy v 25man. Jinak s tema intrama si rozhodne pekne vyhrali :)

balor2
balor2
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peavey Také se připojuji - nechápu, jak je možné, že testujete hru těsně před vydáním patche? A když tedy nestačí jednočipovky tak je to asi velký problém otestovat dvě dvoučipovky místo aby jste testovali na max s GT240 a 5670, který mají 4 a 5 FPS :lol: Když na maximální nastavení testujete karty, které to nerozjedou plynuje, přitom výkonnější karty jsou normálně v prodeji tak mi to přijde naprosto zbytečné... Myslím, že spoustu lidí by zajímalo, jak ty karty škálují ve SLI a crossfire atp.. Nehledě na to, že Jinak je to ale dobrý článek teda až na to co jsem psal výše...

lukecz123
lukecz123
Level 25 Level 25
27. 5. 2011 10:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Ati 6970 2GB, i7 4200MHz, 6GB RAM mi to teda jede plynule i s Ubersamplingem vše na full, ale když se rychle otočím a grafika se rozmaže, zacuká to (malinko, ale je to znát), jako kdyby něco swapovalo. Taxem vypnul to rozmazání, které stejně vypadalo, jako po flašce vodky a dvou brkách, a jedu naprosto plynule. Uvítal bych, kdyby se to rozmazání dalo ubrat třeba na polovinu jako v Crysis a ne jenom on/off. Patch ještě nainstalovanej nemám.

Tryton
Tryton
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@lukecz123 Pěkná práce, jen mi připadá trochu kontraproduktivní testovat karty bez oficiálně vydaných ovladačů (jak NVidia tak ATI ) pro tuto hru a hlavně také bez patche (neřeknu, kdyby obojí mělo vyjít za dlouho dobu-ale to tak není). Mě se osobně "pohádková" grafika líbila. Jen jsem si ťukal na čelo v prologu, kde kuše mely zpětný ráz :-D To nevím, kam autoři v téhle scéně dali oči :wink: ,ale to je detail, jinak to byla parádní jízda až do konce.

marcelus
marcelus
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tryton neviem co tu tolko riesite. Pozrel niekto z vas aj na oficialnu stranku hry? Tak ako som napisal v prvom prispevku. Nizky vykon nie je obmedzeny HW ale je to chybou niektorych verzii hry. Cele to skomplikovalo zapracovanie DRM okrem GOG verzie ktora uz od dna vydania ide viac menej bez problemov. Vcerajsi patch odstranil DRM zo vsetkych verzii hry a upravil aj vykon. takze kto ma Steam,alebo krabicovu verziu hry nech si hru opatchuje. kto ma verziu z Gog.com tak si vo vykone uz nepomoze.Tam patch riesi iba par drobnosti. Tak ci tak ostava pravdou ze hra so zapnutym ubersamplingom nadalej ostava velmi narocna a tych par ludi co tu tvrdi ze im to s nim ide uplne plynulo by mohli aspon hodit nejaky ten screenshot aj s FPS lebo im neverim ani slovo.Tak isto ten borec s 5770-kou co tu vypisuje ze mu to ide na Full v 1080p uplne plynulo by mohol nejaky screen hodit... celkom by ma to zaujimalo :)

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Texture Memory Size - Nesouhlasím s tím, že jsou ovlivněny jen textury v dálce atd, pokud si porovnáte rozdíl mezi min. a max, tak zjistíte, že je naprosto drastický.

Borgi*
Borgi*
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Borgi*]Texture Memory Size - Nesouhlasím s tím, že jsou ovlivněny jen textury v dálce atd, pokud si porovnáte rozdíl mezi min. a max, tak zjistíte, že je naprosto drastický.[/quote]

Měl jsem namysli všechny textury, hlavně je to poznat na hlavních postavách v cutscénách

eufigenie
eufigenie
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=misadlouhz]to je taky nápad, vydat recenzi o požadavcích na výkon 1 den po patchi 1.1, který zásadně mění výkon. :D

A spravte si redakční systém, v některých prohlížečích (FF 4.0.1) nejdou přidávat komentáře.[/quote]

V FF 4.0.1 toho nefunguje víc viz Facebook atd.

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Tryton]Jen jsem si ťukal na čelo v prologu, kde kuše mely zpětný ráz :-D To nevím, kam autoři v téhle scéně dali oči :wink: ,ale to je detail, jinak to byla parádní jízda až do konce.[/quote]

Zřejmě jsi z kuše nikdy nestřílel, já ano, z replik středověkých vojenských kuší a zpětný ráz teda mají pěkný :-) Kam se hrabe taková devítka :-D

Navazka
Navazka
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=marcelus]neviem co tu tolko riesite. Pozrel niekto z vas aj na oficialnu stranku hry? Tak ako som napisal v prvom prispevku. Nizky vykon nie je obmedzeny HW ale je to chybou niektorych verzii hry. Cele to skomplikovalo zapracovanie DRM okrem GOG verzie ktora uz od dna vydania ide viac menej bez problemov. Vcerajsi patch odstranil DRM zo vsetkych verzii hry a upravil aj vykon. takze kto ma Steam,alebo krabicovu verziu hry nech si hru opatchuje. kto ma verziu z Gog.com tak si vo vykone uz nepomoze.Tam patch riesi iba par drobnosti. Tak ci tak ostava pravdou ze hra so zapnutym ubersamplingom nadalej ostava velmi narocna a tych par ludi co tu tvrdi ze im to s nim ide uplne plynulo by mohli aspon hodit nejaky ten screenshot aj s FPS lebo im neverim ani slovo.Tak isto ten borec s 5770-kou co tu vypisuje ze mu to ide na Full v 1080p uplne plynulo by mohol nejaky screen hodit... celkom by ma to zaujimalo :)[/quote]

Mám také HD 5770 (a k tomu core i5 750@3600 MHz, 8 GB DDR3 1600 MHz a hra mi jede z RAID0 pole, to vše pod Windows 7 x64) a na high mi to v 1920x1080 jede 30 fps, tedy plynule. Ovšem ultra nastavení už je nehratelné.

walltar
walltar
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak já mám 8800GT a na minimální detaily je to tak tak hratelné .... aspoň člověku dojde co dělají s hrama konzole. :lol:

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=walltar]No tak já mám 8800GT a na minimální detaily je to tak tak hratelné .... aspoň člověku dojde co dělají s hrama konzole. :lol:[/quote]
Co tím chtěl prosím básník řící?

walltar
walltar
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL No hlavně to že většina portů z konzolí jede na mojem PC bez větších problémů. U witchera je vidět konzole mají i jeden pozitivní dopad .... šetří člověku peníze za nový HW protože než přijde nová generace konzolí tak všechno má docela stejné nároky. Tohle je první hra u které pociťuju že by sem měl pomalu uvažovat o novém PC.

Mikuke
Mikuke
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 22:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PII 810@3,5GHz + HD6970 = Ultra kvalitní games bez sekání, aj bez uber sample :lol:

fiLL-kiLL
fiLL-kiLL
Level 1 Level 1
27. 5. 2011 23:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=walltar]No hlavně to že většina portů z konzolí jede na mojem PC bez větších problémů. U witchera je vidět konzole mají i jeden pozitivní dopad .... šetří člověku peníze za nový HW protože než přijde nová generace konzolí tak všechno má docela stejné nároky. Tohle je první hra u které pociťuju že by sem měl pomalu uvažovat o novém PC.[/quote]
No a jak ty porty z konzolí vypadají? Zaklínač 2 je někde jinde a nelze ho po technické stránce srovnávat z žádnou z multiplatformních her(jo snad jen Metro2033). To není žádný rozmazaný unreal engine zapatlaný všemožnými bloory a HDR, který umí jen pěkné modely postav. A taky nevím co bys chtěl na 4 roky staré grafice. Nebýt konzolí, na které tvůrci Zaklínače při tvorbě taky určitě mysleli, tak to nedáš nad 20 fps ani s tou 8800gt.

walltar
walltar
Level 1 Level 1
28. 5. 2011 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fiLL-kiLL No já mám jeden problém .... proč utrácet za hový HW 20-30K když mě teď všechno jede? Pokud přijde víc her co budou vypadat a hrát se tak jako zaklínač 2, tak nemám problém a hned ho du koupit, ale pokud je tu za rok jeda hra jako witcher a všechno ostatní sou porty z konzolí tak se ten důvod hledá trošku hůř. Každopádně neříkám aby ta hra vypadala hůř .... jenom by mohla na minimální detaily mít horši grafiku. Já už sem si zvykl na hry jako je Mount and blade, wurm onlie a minecraft takže by mě horší grafika při min detailech vůbec nevadila. Každopádně to s tímhle PC asi doklepu a přijdou next gen konzole tak si koupím pořádné PC.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
28. 5. 2011 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak bohužel na mojí GTX460 a C2D E8200 je to nehratelný, ale kdoví čim to je, nevěřim že by to bylo až tak náročný. Chce to další patch.

Triplespace
Triplespace
Level 1 Level 1
29. 5. 2011 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin S C2D je to naozaj nehratelne. Mam E6600 taktovanu na 3.5Ghz ale nepochodim.

Inak tiez si myslim ze ta grafika priamo nezodpoveda narocnosti na pc. Mi to pripada strasne rozpravkovo vykreslene take nerealne

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
29. 5. 2011 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Triplespace Já mam E8200 na 3,4 GHz a už mi to jede, stačilo v nastavení (v pokročilém nastavení) nastavit tu první položku s těma texturama na žádný. Tim se mi zlepšila kvalita textur a náročnost klesla tak o polovinu, fakt mi to teď běží nádherně.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
29. 5. 2011 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Triplespace @Pidala: A hlavně tu třetí věc od spoda určitě vypnout!

Lo0ord
Lo0ord
Level 1 Level 1
28. 5. 2011 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Na podobné sestavě (C2D E6750@3.6GHz a AMD 6850 OC) na plné detaily, krom ubersamplingu - 35-50fps, ale jakmile dojde na souboj, kde jsou více než dva panáci, tak se to propadá na 20fps a nedá se to pořádně hrát. Další hra která posílá moje 4 roky staré C2D do nebes.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
28. 5. 2011 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lo0ord Je to divný, podle mě by mi to nemělo běžet až tak špatně. Podle mě to muže bejt taky crackem, ale na příští měsíc plánuju originálku až dostanu ňáký prachy, tak snad to je tim. Jinak stejně v létě plánuju nákup desky se socketem 1155 + Core i5.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
28. 5. 2011 23:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To docela páni vývojáři podělali, grafika naprosto neodpovídá nárokům, dokonce bych řekl že ta grafika je stejná jako v jedničce, akorát je to asi tak 6x náročnější.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
29. 5. 2011 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Tak vyřešeno, to nastavení grafiky je v češtině naprosto nelogický a něco jsem tam blbě nastavil, knkrétně nastavení textur, grafika byla horší a nároky větší, nechápu. Každopádně teď tam tam přes 50 FPS oujééééééééé.

kamet
kamet
Level 1 Level 1
30. 5. 2011 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin Díky moc, za hodně podrobný článek. Díky němu, se mi povedlo velice dobře upravit nastavení detailů, bez zbytečných vypínání a přenastavování hry. Hra nyní běhá lépe. :D

deridon
deridon
Level 1 Level 1
30. 5. 2011 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[quote=Pidala]To docela páni vývojáři podělali, grafika naprosto neodpovídá nárokům, dokonce bych řekl že ta grafika je stejná jako v jedničce, akorát je to asi tak 6x náročnější.[/quote]

vývojáři nic nepodělali, možná budu reagovat agresivnějí, ale.. buď jsi slepý nebo máš vkus uplně mimo jak 98% hráčů Zaklínače 2.. grafika odpovídá požadavkům více než lépe, jede to na slabších strojích s paradní grafikou (bez uber-samplu, AA, SAOO, blur a jede to doopravdy jako hodinky i na slabším stroji)

peavey
peavey
Level 1 Level 1
31. 5. 2011 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deridon A muzes postnout nejaky screeny? Ty zdejsi vypadaji jak z nejaky 10 let stary hry.

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
30. 5. 2011 23:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@deridon Kdybys ty nebyl slepej tak bys viděl, že už jsem ten problém s náročností vyřešil.

Killer
Killer
Level 1 Level 1
4. 6. 2011 19:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Take mate stiny takove jakoby mrizkovane? Nejvice je to videt ve Flotsamu. Co jsem hledal, tak je to asi normalni, ale vypada to divne :(

Pidalin
Pidalin
Level 4 Level 4
14. 6. 2011 21:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killer jo máme, a je to v hodně novejch hrách, třeba v crysis 2, zkusim to přepstat v tom texťáku, snad se to sekat nebude

marcelus
marcelus
Level 1 Level 1
4. 6. 2011 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Killer ak mas na to HW tak rozlisenie tienov si mozes zvysit prepisanim parametrov v user.ini subore. najdes ho v dokumentoch
Witcher 2/Config/User.. je mozne zvysit aj dohladnost a velkost pamate pre textury.len potom uz nesmies pouzit nastvenia cez launcher lebo ti ich cele prepise.

Jarri
Jarri
Level 1 Level 1
18. 8. 2011 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam verziu 1.1. Neviete mi pls povedat co riesi verzia 1.2?
Hra mi s ubersamplingom uplne seka-nehratelne. Pri nastaveni detailov na high (tym sa vypne ubersampling) mi hra vyjde aj na 60FPS, ide pekne, no niekedy klesne na 45, co uz je pre mna sekanie, a to mam zostavu aku mam v predmete. Co by som mohol este znizit, aby mi to islo stale minimalne 55fps?dik

emperor
emperor
Level 1 Level 1
5. 11. 2012 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jarri http://www.techspot.com/review/405-the-witcher-2-performance/page8.html test s patchom 1.1, s vyrazne vyssim FPS

Reklama
Reklama