ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí | Kapitola 11
Seznam kapitol
Společně s generací ATI Radeon HD 5000 s podporou DirectX 11 představilo minulý rok AMD ještě jednu novinku. Tou je technologie ATI Eyefinity neboli podpora až šesti monitorů současně na jedné grafické kartě. A protože nám české zastoupení společnosti AMD ochotně zapůjčilo tři stejné 24" LCD, důkladně jsme tuto technologii otestovali.
1920 × 1200 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
-pro zvětšení klikněte na obrázek-
3600 × 1920 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní rozlišení!)-
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní rozlišení!)-
Nejnovější S.T.A.L.K.E.R. neznámá rozlišení řeší rozšířením zorného úhlu. V rozlišení 3600 × 1920 px to není vůbec na škodu. Vidíte o něco více a hra stále vypadá dobře. Nemám výhrad a doporučuji.
5760 × 1200 px
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-
O rozlišení 5760 × 1200 se pochvalně rozhodně mluvit nedá. Co se hrou udělalo toto rozlišení lze jen těžko nějak smysluplně popsat, posuďte sami.
Benchmark
Call of Pripyat je poměrně náročný sám o sobě, natož v Eyefinity režimu. I bez vyhlazování hran tak framerate HD 5870 padá pod průměrných 30 fps. Radeon HD 5970 je na tom výrazně lépe, CrossFire funguje dobře i v Eyefinity reřimu.