Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

16. 11. 2012 00:00 29

Seznam kapitol

1. Infinity Wards engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK se zapnutým vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Srovnání kvality vyhlazování vč. TXAA
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Stejně jako každý rok je i aktuální pokračování série Call of Duty s podtitulem Black Ops II enormně úspěšné. A stejně jako každý rok běží i Black Ops II na enginu IW z roku 2005. Několika změn jsme se ale přesto dočkali, o vylepšení technické stránky svědčí třeba implementace DirectX 11. Bude to ale i po sedmi letech stačit?

Reklama
Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Call of Duty: Black Ops II — CoD poprvé v DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Nároky na výkon procesoru má Call of Duty: Black Ops II poměrně nízké. I na slabých dvoujádrových procesorech AMD Phenom II X2 hra běžela ve všech rozlišeních přes průměrných šedesát snímků za sekundu. Překvapivé je porovnání procesorů AMD s modely Intel, kde si procesory AMD netradičně vedly velmi dobře.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama