Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 4. 2013 03:00 13

Seznam kapitol

1. Univerzální engine Unity 2. Výsledky GK na nastavení High 3. Výsledky GK na nastavení Ultra 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Vliv nastavení na hru III 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Máte rádi budovatelské strategie zaměřené na dopravu a rádi jste zkusili něco jiného než vynikající, ale již ohraný OTTD? Máme pro vás možný tip — Cities in Motion 2. Herní recenzenti jej hodnotí v průměru okolo 70 % a podobně tomu je i po stránce technického zpracování. Grafika je lehce nadprůměrná a potěší i rozumné hardwarové nároky.

Reklama
Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou nízké, nároky na výkon procesoru mě u Cities in Motion skutečně překvapily. Pokud si chcete budovatelskou strategii zahrát za všech okolností naprosto plynule, měli byste mít v počítači skutečně výkonný procesor na úrovni přetaktovaného čtyřjádrového modelu Intel řad Core i5 nebo i7. Naštěstí je však Cities in Motion relativně pomalou hrou a bez problémů se dá hrát i při frameratu okolo 30 fps. Na tyto hodnoty se už lze dostat i s výrazně pomalejšími procesory. Za zmínku také stojí, že výrazně lépe hra běží na procesorech Intel.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama