Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

13

Seznam kapitol

1. Univerzální engine Unity 2. Výsledky GK na nastavení High 3. Výsledky GK na nastavení Ultra 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Vliv nastavení na hru III 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Máte rádi budovatelské strategie zaměřené na dopravu a rádi jste zkusili něco jiného než vynikající, ale již ohraný OTTD? Máme pro vás možný tip — Cities in Motion 2. Herní recenzenti jej hodnotí v průměru okolo 70 % a podobně tomu je i po stránce technického zpracování. Grafika je lehce nadprůměrná a potěší i rozumné hardwarové nároky.

Reklama

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou nízké, nároky na výkon procesoru mě u Cities in Motion skutečně překvapily. Pokud si chcete budovatelskou strategii zahrát za všech okolností naprosto plynule, měli byste mít v počítači skutečně výkonný procesor na úrovni přetaktovaného čtyřjádrového modelu Intel řad Core i5 nebo i7. Naštěstí je však Cities in Motion relativně pomalou hrou a bez problémů se dá hrát i při frameratu okolo 30 fps. Na tyto hodnoty se už lze dostat i s výrazně pomalejšími procesory. Za zmínku také stojí, že výrazně lépe hra běží na procesorech Intel.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama