Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě

Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 4. 2013 03:00 13

Seznam kapitol

1. Univerzální engine Unity 2. Výsledky GK na nastavení High 3. Výsledky GK na nastavení Ultra 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Vliv nastavení na hru III 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Máte rádi budovatelské strategie zaměřené na dopravu a rádi jste zkusili něco jiného než vynikající, ale již ohraný OTTD? Máme pro vás možný tip — Cities in Motion 2. Herní recenzenti jej hodnotí v průměru okolo 70 % a podobně tomu je i po stránce technického zpracování. Grafika je lehce nadprůměrná a potěší i rozumné hardwarové nároky.

Reklama
Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě
i Zdroj: PCTuning.cz

Ačkoliv nároky Cities in Motion na výkon grafické karty nejsou nijak vysoké, řada uživatelů si na nejvyšší nastavení přesto nezahraje a bude nucena detaily o něco snížit. Vliv nastavení na výkon jsem tak vyzkoušel s AMD Radeonem HD 7770 v rozlišení 1920 × 1080 px, kdy hra při nejvyšším nastavení všech detailů běžela v průměru jen okolo 25-30 fps.

Shadows

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Shadows High (po najetí myší se zobrazí Off)

Po snížení nastavení stínů na minimum se ve hře zcela přestanou vykreslovat všechny dynamické stíny. Rozdíl v grafice je patrný na první pohled, kompenzací je nárůst výkonu z 36 na 40 fps.

Water reflections

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Water reflection Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)

Rozdíl v nastavení kvality odrazů od vodní hladiny jsou též jasně patrné na první pohled. Framerate po snížení vzrostl z 32 na 39 fps.

Texturing

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texturing High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdíly mezi nejvyšším a nejnižším rozlišením textur jsou jen malé. Občas si všimnete nižší kvality textur na budovách, většinou se také o něco sníží kvalita aut. Jiných rozdílů jsem si ve hře nevšimnul. Framerate po snížení vzrostl o jeden snímek na 40 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama