Cities in Motion 2 — Transport Tycoon v novém kabátě | Kapitola 5
Seznam kapitol
Máte rádi budovatelské strategie zaměřené na dopravu a rádi jste zkusili něco jiného než vynikající, ale již ohraný OTTD? Máme pro vás možný tip — Cities in Motion 2. Herní recenzenti jej hodnotí v průměru okolo 70 % a podobně tomu je i po stránce technického zpracování. Grafika je lehce nadprůměrná a potěší i rozumné hardwarové nároky.
Ačkoliv nároky Cities in Motion na výkon grafické karty nejsou nijak vysoké, řada uživatelů si na nejvyšší nastavení přesto nezahraje a bude nucena detaily o něco snížit. Vliv nastavení na výkon jsem tak vyzkoušel s AMD Radeonem HD 7770 v rozlišení 1920 × 1080 px, kdy hra při nejvyšším nastavení všech detailů běžela v průměru jen okolo 25-30 fps.
Shadows
Shadows High (po najetí myší se zobrazí Off)
Po snížení nastavení stínů na minimum se ve hře zcela přestanou vykreslovat všechny dynamické stíny. Rozdíl v grafice je patrný na první pohled, kompenzací je nárůst výkonu z 36 na 40 fps.
Water reflections
Water reflection Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)
Rozdíl v nastavení kvality odrazů od vodní hladiny jsou též jasně patrné na první pohled. Framerate po snížení vzrostl z 32 na 39 fps.
Texturing
Texturing High (po najetí myší se zobrazí Low)
Rozdíly mezi nejvyšším a nejnižším rozlišením textur jsou jen malé. Občas si všimnete nižší kvality textur na budovách, většinou se také o něco sníží kvalita aut. Jiných rozdílů jsem si ve hře nevšimnul. Framerate po snížení vzrostl o jeden snímek na 40 fps.