F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

26. 7. 2011 03:00 76

Seznam kapitol

1. Konzolový engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Třetí pokračování F.E.A.R.u nabízí více akce a méně hororového obsahu, než tomu bylo v předchozích dílech. To je dané mimo jiné tím, že za vývojem už totiž nestojí slavné studio Monolith. Se změnou vývojářů navíc přišel také jiný engine. Z něj PC hráči pravděpodobně nadšeni nebudou, je totiž optimalizovaný především pro konzole.

Reklama
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud si chcete F.E.A.R. 3 užít na nejvyšší detaily v režimu bez vyhlazování hran, jsou nároky na výkon grafické karty velmi nízké. V nejnižším testovaném rozlišení 1440 × 900 px nabídly všechny testované karty výkon alespoň okolo 40 fps a o mnoho hůře si nevedly ani ve vyšších rozlišeních. Problémy s plynulostí byly v režimu bez vyhlazování hran ve vyšších rozlišeních jen s nVidií GeForce GT 440 a trochu také s AMD Radeonem HD 6670. V obou případech však jde o levné karty s cenou pod dva tisíce určené pro nenáročné hráče. V případě, že máte herně zaměřený počítač, neměli byste mít žádný problém.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama