Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem | Kapitola 4
Seznam kapitol
Pamatujete si na původní Lost Planet: Extreme Condition? Šlo o jednu z prvních her s podporou rozhraní DirectX 10, která navíc měla opravdu vysoké hardwarové nároky. V uplynulých dnech se na trh dostal druhý díl této hry s novým enginem a v zásadě lze jednoduše říct, že historie se opakuje.
Pokud zapneme vyhlazování hran, jde framerate ještě o další kus dolů. U karet NVIDIA GeForce stačí ve všech testovaných rozlišeních k překročení hranice 30 fps stále "jen" gigová GTX 460, s daleko většími problémy se potýkají karty ATI Radeon. Ani jedna z testovaných karet se totiž v průměru ani v nejnižším testovaném rozlišení nedostala nad hranici 30 snímků za sekundu. Optimalizace hry pro Radeony je jednoduše velmi špatná a v drtivé většině případů tak budete muset rapidně snižovat nastavení hry.