Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky

Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 3. 2012 03:00 51

Seznam kapitol

1. Technická stránka téměř beze změn 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Mass Effect 3 patří mezi nejočekávanější hry roku. Po vydání jej jedni milují , druzí zatracují. V našem technickém rozboru necháme herní kvality stranou a zaměříme se na vizuální stránku a hardwarové nároky. Ty jsou velmi nízké a potěší majitelé starších strojů. Naopak vizuální stránka se od vydání „dvojky“ téměř nikam neposunula.

Reklama
Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Hardwarové nároky má Mass Effect 3 a drtivé většině hráčů hra poběží naprosto plynule i na nejvyšší detaily. Pokud však budete chtít novinku rozběhat na starších sestavách nebo slabších noteboocích, mohou být s plynulostí problémy. Nezapomněl jsem proto vyzkoušel ani vliv nastavení na výkon, měření jsem prováděl s grafickou kartou nVidia GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým vyhlazováním hran.

Motion Blur

 Motion Blur On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur On / Off

Efekt Motion Blur při rychlém pohybu rozmazává obraz. Po vypnutí výkon vzrostl z 30 na 32 snímků za sekundu.

Dynamic Shadows

 Dynamic Shadows On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Dynamic Shadows On / Off

Dynamických stínů je ve hře naprosté minimum, všechny velké stíny jsou řešeny pomocí světelných map (light mapping). Po vypnutí tak zmizel jen stín hlavního hrdiny a postavy před ním, framerate vzrostl o dva snímky za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama