Mass Effect 3 — kontroverzní hra s nízkými nároky | Kapitola 7
Seznam kapitol
Mass Effect 3 patří mezi nejočekávanější hry roku. Po vydání jej jedni milují , druzí zatracují. V našem technickém rozboru necháme herní kvality stranou a zaměříme se na vizuální stránku a hardwarové nároky. Ty jsou velmi nízké a potěší majitelé starších strojů. Naopak vizuální stránka se od vydání „dvojky“ téměř nikam neposunula.
Number of Cinematic Lights
Žádných rozdílů v nastavení cinematic lights jsem si nevšiml, nepohnul se ani výkon.
Use Spherical Harmonic Lightning
Nastavení Spherical Harmonic Lightning by mělo ovlivňovat kvalitu stínů u částečně osvětlených objektů. Ve hře jsem však nenašel žádné rozdíly a nezměnil se ani počet renderovaných snímků za sekundu.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Rozdíly mezi maximálními a minimálními detaily téměř žádné nejsou, na obou scénách je musíte „hledat pod lupou“. Při hraní si na některých místech všimnete chybějících dynamických stínů a vypnutého efektu motion blur, tím však veškeré rozdíly končí. Po snížení maximálního nastavení detailů na minimální vzrostl s GeForce GT 440 v rozlišení 1920 × 1200 px framerate na první scéně z 27 na 29 fps, u druhé scény pak byl rozdíl 42 ku 43 snímkům za sekundu. Nastavení detailů je tak jinými slovy úplně k ničemu.