Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

5. 8. 2014 03:00 7

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové vymezení hry 2. Soubojový systém 3. Náplň misí, hratelnost 4. Loot, předměty, zbraně
5. Hratelné postavy, protivníci 6. Grafika hry, prostředí 7. Příběh, multiplayer, závěrečné hodnocení

Kooperativních multiplayerových her je jako šafránu, proto jsme akční RPG Sacred 3, pokračovatele zajímavé a docela populární herní série, netrpělivě vyhlíželi. Splnilo se alespoň okrajově naše očekávání, nebo nás nejnovější přírůstek do rodiny Sacred spíše zklamal? V čem hra pro jednoho hráče tolik ztrácí oproti multipayeru?

Reklama

Při pohledu na server Metacritic zjistíme, že díly série Sacred v hodnocení recenzentů nikdy nevystoupily moc vysoko ze šedi průměru, ale i přesto si své věrné publikum vždycky našla. Aby taky ne, když se jedná o akční RPG, které klade důraz na hraní v kooperativním multiplayeru.

Nedostatek her, co nás nechají rvát se bok po boku s přáteli a známými, nás ale nutí hře leccos odpustit. A na to se nejspíše spolehli lidé z Deep Silver, kteří nám předložili hodně narychlo spíchnutou a dosti nedopečenou hru. Hlavním problém přitom není v technické stránce hry, i když i tady mají autoři značné rezervy, ale především v mdlém a nenápaditém herním systému, který od posledně prošel citelnou debilizací.

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Dá se říci, že v průběhu hraní Sacred 3 se prakticky na každém kroku budete ptát, proč nejde tohle a proč autoři do hry nazakomponovali i toto a podobně. Neustále budete zakopávat o nějaká omezení, nebo lépe řečeno o prázdno, které mohlo být vyplněno spoustou zajímavých nápadů. To by ale autoři museli ve hře chtít nechat srdce, což se bohužel nestalo. Hra tak na každém kroku působí unaveně, nenápaditě a navíc se neustále opakuje.

V jádru je Sacred 3 hack-and-slash RPG v němž na vás budou nabíhat stovky nepřátel, které se v rychlém akčním stylu budete snažit porcovat na řízky a slaninu několika základními a dvěma pokročilými údery. Během soubojů vaše postava sbírá zkušenosti, a když jich má dostatek, udělá to „cink“ a vy se dostanete na vyšší level, což znamená občasné zpřístupnění některých nových schopností a dovedností či jejich upgradů plus automatické navýšení atributů. Ano, slyšíte správně. Na rozdíl od předchozího dílu se atributy ve hře navyšují automaticky. A to je, prosím, teprve začátek...

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama