Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru | Kapitola 3

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

5. 8. 2014 03:00 7

Seznam kapitol

1. Úvod, žánrové vymezení hry 2. Soubojový systém 3. Náplň misí, hratelnost 4. Loot, předměty, zbraně
5. Hratelné postavy, protivníci 6. Grafika hry, prostředí 7. Příběh, multiplayer, závěrečné hodnocení

Kooperativních multiplayerových her je jako šafránu, proto jsme akční RPG Sacred 3, pokračovatele zajímavé a docela populární herní série, netrpělivě vyhlíželi. Splnilo se alespoň okrajově naše očekávání, nebo nás nejnovější přírůstek do rodiny Sacred spíše zklamal? V čem hra pro jednoho hráče tolik ztrácí oproti multipayeru?

Reklama

Co do počtu úderů a jejich řetězení je soubojový systém bohatý, ale nemůžete čekat žádné složitosti. Souboje trpí hlavně tím, že se postava po úderu protivníka (kromě některých vybraných bossů a větších potvor) nezpomalí, nebo není ztrestána například přerušením jejího úderu, nebo prodlevy při jeho exekuci.

I kvůli tomu je hra poměrně jednoduchá a na menší než střední obtížnost ji ani nemá smysl spouštět. Dokonce i na „legend“ totiž ucítíte, že máte při hraní značné rezervy. Největší problém totiž vždycky spočívá v tom zjistit, co na kterého nepřítele platí (v případě bossů) a být připraven na to, co který nepřítel využívá k útokům (v případě všech) a máte vyhráno. Dokonce tvůrce podezřívám z toho, že rozdíl mezi třemi obtížnostmi hry je jenom v tom, kolik ve hře najdete truhlic s krystaly doplňujícími zdraví a speciální útoky.

Sacred 3: nuda v singleplayeru, zábava v multiplayeru
i Zdroj: PCTuning.cz

Vedle krabic s krystaly se ve hře tu a tam objeví nějaká bedna, kterou lze rozbít (jinak je k ničemu) a sem tam i nějaká bomba. Tu lze vzít a v daném směru mrštit na nepřítele a tím mu způsobit velké zranění, bohužel s ní ale z nějakého důvodu nemůžete přecházet, ale musíte ji odhodit z místa, z kterého jste ji sebrali. Proč? Kdyby bomby šly nosit a používat, kde by se nám zlíbilo, bylo by hraní mnohem zábavnější. Takhle jen postupujete koridory, na některých místech se zastavíte a rozsekáte větší skupinku nepřátel, mezi tím párkrát zatočíte kolem, nebo rozbijete 2–4–6 nepřátel a občas se budete muset vyhýbat padajícím meteoritům, nebo ze země šlehajícím plamenům.

Poslední oživení hratelnosti pak spočívá odolávání vlnám nepřátel, kteří se buď snaží rozbít nějaký předmět, nebo vás samotné. Vedle hlavních misí je ve hře i spousta vedlejších. Ty počítají v podstatě s úplně stejnými činnostmi jako hlavní mise, jenom jsou kratší. O hodně kratší. Někdy dokonce máte pocit, že jste ještě ani nezačali hrát a už to udělá cink a valí se na vás odměny v podobě zlata a vzácných krystalů.

Docela se divím, že se tvůrci nezdráhali zakomponovat do herní mapy na vybírání levelů políčka, která vás vyzvou k dokoupení postranní mise za skutečné peníze. Jenom dodám, že samotná hra vás na Steamu v současné době vyjde 49,99 €. Taková cenovka se nachází i na většině tříáčkových her. Mezi tuto smetánku však Sacred 3 spadá pouze cenovkou, kvalitou se jedná spíše o průměr.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama