The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 8
Seznam kapitol
Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.
Effect Detail
Effect Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení efektů snižuje detailnost či vypíná částicové efekty jako je kouř, prach a podobně. Výkon se nicméně při snížení nastavení nezměnil.
Anti-Aliasing
Anti-Aliasing High (po najetí myší se zobrazí Low)
Místo plnohodnotného režimu vyhlazování hran je ve hře implementovaný pouze post processing efekt vyhlazování. Jeho výhodou jsou relativně nízké hardwarové nároky, nevýhodou naopak rozmazání obrazu. Výkon při vypnutí vyhlazování vzrostl z 29 na 31 fps.
Anisotropic Filtering
Anisotropic Filtering 16× (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt anizotropního filtrování zabraňuje rozmazávání vzdálených textur. Výkon po vypnutí filtrování vzrostl z 36 na 37 fps.
Decal Persistence
Decal Persistence High (po najetí myší se zobrazí Low)
Nastavení Decal Persistence mění čas, po který se na stěnách a dalších objektech vykreslují stopy po střelbě. I na nízké nastavení je nicméně čas poměrně dlouhý. Výkon se po snížení nezměnil.
Ambient Occlusion
Ambient Occlusion High (po najetí myší se zobrazí Off)
Efekt ambientní okluze přidává stíny do tmavých míst. Rozdíly v grafice jsou dobře patrné na první pohled. Výkon po snížení vzrostl z 24 na 26 fps.