The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 9. 2013 03:00 45

Seznam kapitol

1. Unreal engine s GPU efekty PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.

Reklama
The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Nároky na výkon grafické karty má The Bureau: XCOM Declassified při nejvyšším nastavení detailů včetně i bez dodatečných efektů PhysX vysoké. Většina uživatelů proto bude muset snižovat detaily. Jako obvykle jsem proto vyzkoušel vliv jednotlivých nastavení na grafiku hry i framerate. Tentokrát jsem testoval s grafickou kartou AMD Radeon HD 6870 ve Full HD rozlišení při vypnutých dodatečných efektech PhysX.

Film Grain

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Film Grain On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Film Grain do hry přidává filmový efekt zrnění. Rozdíl je dobře vidět na většině scén, vliv na výkon nastavení nemá.

Texture Detail

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Texture Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Změna nastavení textur snižuje jejich rozlišení. Rozdíly jsou vidět především na chladících otvorech vozíku. Po snížení nastavení vzrostl framerate z 36 na 37 fps.

World Detail


World Detail High (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení detailů herního prostředí mění jen drobnosti jako efekt přesvícení u vzdálené lampy. Framerate se po snížení nijak nezměnil.

Shadow Detail


Shadow Detail Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Také u nastavení stínů jsou rozdíly v grafice jen drobné a při běžném hraní si jich často ani nevšimnete. Framerate při snížení nastavení přesto o něco vzrostl z 37 na 41 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama