The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 9. 2013 03:00 45

Seznam kapitol

1. Unreal engine s GPU efekty PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.

Reklama

Screen Space Reflection

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Screen Space Reflection On (po najetí myší se zobrazí Off)

Vypnutí efektu odlesků má ze všech nastavení s přehledem největší dopad na výkon. Po jeho vypnutí vzrostl framerate z 39 na 61 fps!

PhysX Particles

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


PhysX Particles On (po najetí myší se zobrazí Off)

Zatímco při střelbě se zapnutými PhysX částicovými efekty jsou vidět odletující jiskry a vířící se prach, po jeho vypnutí se takovéto efekty přestanou vykreslovat. Současně však vzrostl framerate z 20 na 27 fps.

PhysX Cloth

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


PhysX Cloth On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení PhysX Cloth zapíná a vypíná fyzikální akceleraci látek, jako jsou například vlajky. S vypnutým efektem jde o statické objekty, po zapnutí vlajka vlaje ve větru. Framerate po vypnutí efektu vzrostl z 24 na 26 fps.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

 Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita  Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší) Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita


Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)

Rozdíly mezi nejvyšším a nejnižším nastavením detailů jsou spíše menší. Jde o horší stínování a chybějící efekt ambientní okluze, nižší rozlišení textur, chybějící odlesky. Ostatních rozdílů si všimnete jen výjimečně. Přesto je rozdíl ve výkonu mezi nevyšším a nižším nastavením detailů (v obou případech s vypnutými efekty PhysX) velký. S AMD Radeonem HD 6870 jsem ve Full HD rozlišení naměřil nárůst z 31 na 96 na první a z 38 na 122 fps na druhé scéně.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama