The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 11
Seznam kapitol
Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.
Eurogamer.cz
Před spuštěním jsem čekal béčkové Gears of War. Přitom jsem dostal nečekaně povedenou variaci na Mass Effect. Jinak ale bude The Bureau vnímáno jako lehce rozporuplný titul, protože hlavní herní mechanismy nijak nehýří nápaditostí. Na druhou stranu to dohání délkou a množstvím obsahu v základní verzi. Sice nešlo o hru, od které bych se neodkázal odtrhnout, ale po většinu herní doby jsem se velmi dobře bavil a kvůli více koncům mám chuť ji určitě pustil znovu. Vzhledem ke scházejícímu hypu se jedná o velké letní překvapení, podobně jako Sleeping Dogs loňský rok. Pokud tedy jste nadržení po několikaměsíčnímu suchu, dejte hře šanci - zvlášť pokud máte rádi styl např. Alpha Protocol či Deus Ex stejně jako já, v opačném případě to je spíš na nižší známku.
Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi
Hrej.cz
„The Bureau není ani náhodou dokonalou hrou. Má v sobě ale určité kouzlo, které vám nedovolí ji jen tak opustit. Jakmile tenhle mimozemský příběh začnete, budete si ho muset prožít až do konce.“
Hodnocení: 7/10; odkaz na recenzi
Bonusweb
Hodnocení: 7/10; odkaz na recenzi
IGN (anglicky)
Don't call this XCOM. While its tactical combat works well enough to prevent The Bureau: XCOM Declassified from being straight-up bad, everything else is fumbled so often and so bizarrely that I can’t recommend it. Hell, this prequel can’t even manage to explain where the name XCOM comes from even as it shows it being coined – it’s simply pulled out of thin air. That shoddy storytelling and poorly thought-out mechanics become the most memorable thing about it, and that’s not worth much.
Hodnocení: 5.5/10; odkaz na recenzi