The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 9. 2013 03:00 45

Seznam kapitol

1. Unreal engine s GPU efekty PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily vč. PhysX 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Necelý rok po XCOM: Enemy Unknown se na trh dostává další díl slavné série. Stejně jako předchůdce běží i The Bureau: XCOM Declassified na starší technologii Unreal Engine 3. Přesto vypadá grafika hry velmi dobře. Příjemným bonusem pro majitele nejvýkonnějších grafických karet GeForce jsou GPU akcelerované efekty PhyX.

Reklama
The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

The Bureau: XCOM Declassified — efekty PhysX v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Po zapnutí dodatečných efektů PhysX framerate při pohledu do grafů už tolik neklesne. Je to ale zdání, protože akcelerované efekty PhysX byly obsažené jen v části testovací scény. Na té naopak především na kartách AMD Radeon docházelo k dlouhým propadům frameratu pod hratelnou úroveň. Reálně má smysl PhysX efekty zkoušet jen s kartami GeForce. Už v nízkých rozlišeních doporučuji alespoň GeForce GTX 660, ve středních GTX 770 a v nejvyšších GTX 780, Titan nebo SLI zapojení těchto karet.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama