Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her | Kapitola 2

Lucie Jiříková

Lucie Jiříková

25

Seznam kapitol

1. Titáni 2. Piloti 3. Speciální schopnosti, získávání zkušeností, herní rovnováha 4. Multiplayerové módy 5. Singleplayer, příběh, grafika, závěrečné shrnutí

Od akční hry Titanfall vývojářského dua Jasona Westa a Vince Zampelly jsme očekávali, že stanoví nový standard multiplayerových akčních her stejně, jako to dokázali v roce 2007 s Call of Duty: Modern Warfare. A povedlo se to. Co je na Titanfallu tak revolučního a znamená to, že tahle hra nemá žádnou chybu?

Reklama

Přesně jak předem avizovali autoři, titáni jsou klíčovým prvkem každé bitvy. Vzhledem k jejich kratší trvanlivosti však nejsou zárukou pro výhru, k čemuž přispívá i fakt, že se nemohou dostat úplně všude a jsou méně hbití, než lidé, kterým se zde říká piloti.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz

Největší revolucí na straně pilotů je způsob jejich pohybu. Vedle klasického pobíhání můžete s vojáky běhat po stěnách, přitahovat se na plošiny a vedle klasických skoků používat dvojskoky. Všechny prvky jsou přitom jednoduše naučitelné a ve hře nezbytné – běh po stěnách vás často zachrání před smrtí, což platí i pro dvojskok, který vám navíc dovolí rychle se vyšplhat na místo, odkud se vám nepřítel bude skvěle zasahovat sniperkou.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz

Na druhou stranu je třeba říci, že frenetický a téměř neomezený horizontální i vertikální pohyb zabraňuje dlouhému campování. V tomto případě se vám totiž, vzhledem k rychlému, téměř až divokému tempu často stane, že se někde usídlíte a ještě než stačíte zaměřit, nepřítel vám nečekaně vpadne do zad a odpraví vás, aniž byste stačili mrknout.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz

Stejně jako titáni se i piloti rozdělují do tří tříd – CQB, střelec a zabiják. Tyto třídy se od sebe liší primárními zbraněmi (sniperka, kulomet, brokovnice), sekundárními zbraněmi (pistole s menší přesností na dálku a větší přesností na blízko a naopak) a protititánskými zbraněmi (rychlopalná, ale méně přesná zbraň vs. raketomet, který vysílá jen jednu řízenou střelu) a vybavením jako jsou granáty, nášlapné miny atd.

Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
i Zdroj: PCTuning.cz


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama