Titanfall: pravý next-gen multiplayerových akčních her
Seznam kapitol
Od akční hry Titanfall vývojářského dua Jasona Westa a Vince Zampelly jsme očekávali, že stanoví nový standard multiplayerových akčních her stejně, jako to dokázali v roce 2007 s Call of Duty: Modern Warfare. A povedlo se to. Co je na Titanfallu tak revolučního a znamená to, že tahle hra nemá žádnou chybu?

Zvolte nejlepší hry roku 2023 a vyhrajte herní hardware
S partnerem Samsung SSD přinášíme velkou čtenářskou a redakční anketu. Za svůj hlas pro nejlepší hru můžete získat řadu cen…
Jason West a Vince Zampella zasadili Titanfall do budoucnosti. Na rozdíl od Call of Duty: Modern Warfare se ovšem nejedná o blízkou budoucnost, ale spíš o tu vzdálenější, což s sebou nese hodně futuristické prvky v čele s titány.

Titáni jsou v tomto případě velcí roboti, kteří jsou po uplynutí časového limitu hráčům sesíláni na bojiště na pomoc. Uplynutí časového limitu pro obdržení nového titána můžete napomoci svou aktivitou na bojišti. Přispět však musíte i v případě, kdy už titána máte vyvolaného, jelikož se jedná o poměrně křehké stroje, které v boji padají jako švestky.

Titány přitom můžete osedlat a ovládat přímo, nebo jejich chování nechat na umělé inteligenci a železný stroj si za sebou tahat jako pejska na vodítku prostřednictvím příkazu „následuj mě“. Z titána se tak stane váš osobní hlídač, který svůj úkol neplní špatně, ale kdybyste ho ovládali sami, asi byste si vedli lépe. Ještě než se rozhodnete, musíte proto zvážit, zdali se vám vyplatí mít k dispozici dvě palebné síly, nebo zdali si vystačíte s tím, co vám dovolí ovládání robota.

Železných bestií jsou ve hře tři druhy – ogre, atlas a stryder. Ogre je těžký obrněnec, který své protivníky trhá na kusy, zároveň je však velice pomalý a tak je pro ostatní skvělým terčem. Stryder je opakem těžkooděnce, jedná se proto o lehkého a velice rychlého robota. Atlas potom stojí přesně na pomezí ogre a strydera a jeho bonusem je výrazný nárůst palebné síly.
