Tom Clancy´s H.A.W.X. 2 — nenáročný simulátor | Kapitola 6
Seznam kapitol
Druhý díl letteckého simulátoru H.A.W.X. ze série Tom Clancy's je tu přinášíme vám proto jeho rozbor. Jak možná víte, už při vydání benchmarku před dvěma měsíci se okolo hry strhnul velký rozruch kvůli implementaci DirectX 11 a údajné deoptimalizaci pro ATI Radeony. Byly jsme proto zvědavi, jak na tom bude plná verze.
Ačkoliv jsou nároky hry poměrně nízké, přesto budou muset majitelé opravdu slabých sestav snižovat detaily. Vliv jejich nastavení na výkon jsem proto ani dnes nevynechal. Konkrétně jsem jednotlivá nastavení zkoušel s ATI Radeonem HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 px s čtyřnásobným vyhlazováním hran, kdy se průměrný framerate v testu pohyboval těsně nad hranicí 30 fps.
View Distance
Prvním nastavením je View Distance neboli dohlednost. Nevšiml jsem si však jakýchkoliv rozdílů mezi vysokým a nízkým nastavením, detailní vegetace i hory v dálce jsou vidět ve stejné kvalitě. Nicméně framerate poskočil o dva snímky za sekundu nahoru.
Environment
Propastný rozdíl je v nastavení kvality prostředí, kdy se všechna 3D vegetace rázem vypne a na zemi zůstane jen 2D textura. Nastavení však mělo nulový vliv na framerate.
Texture Quality
Tři snímky za sekundu k dobru přinesla nižší kvalita textur. Upřímně jsem si ale nevšimnul rozdílů na letadle ani na texturách okolního porstředí.