TrackMania 2: Stadium a Valley — krásné nové arkády
Seznam kapitol
Na konci června vyšla plné verze arkádových závodů TrackMania 2: Stadium a během července byla spuštěna otevřená testovací verze připravovaného Valley. Obě hry jsme vyzkoušeli a změřili jejich hardwarové nároky. Ty jsou i na nejvyšší nastavení detailů poměrně nízké, zatímco grafika příjemně překvapí svou detailností.
TrackMania 2: Valley
Arkádová závodní série TrackMania se pro svou jednoduchost a vynikající hratelnost stala velmi oblíbenou. Není se proto co divit, že toho její vývojáři z francouzského studia Nadeo využívají a hráče zásobují jedním (dobrým) pokračováním za druhým. Jen pár dní poté, co vyšla plná verze pokračování TrackMania2: Stadium, spustili vývojáři testovací verzi dalšího dílu TrackMania2: Valley. Jde přitom v pořadí o 11. a 12. díly této série.
TrackMania 2: Stadium
Technicky jsou si Stadium a Valley velmi podobné. Obě hry používají engine Nadeo svých předchůdců. Podporu nejnovějších efektů ve hře ovšem nehledejte. Podporované je pouze rozhraní DirectX 9.0c a nové TrackManie nemají implementovaný třeba ani dnes velmi rozšířený efekt ambientní okluze.
TrackMania 2: Valley
Ačkoliv je u obou TrackManií podoba se svými předchůdci zřejmá na první pohled, přeci jen se grafika hry pomalu posouvá dopředu. Hry mají o něco vyšší rozlišení textur, tak i celkovou detailnost. Celkově proto působí grafika Valley trochu lépe než u Stadium. I u něj je přitom patrný jistý pokrok kupředu ve srovnání se starším dílem TrackMania2: Canyon.
TrackMania 2: Stadium