Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů | Kapitola 13

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 8. 2012 03:00 60

Seznam kapitol

1. Srovnávací tabulka, sestava, hry a metodika 2. 3DMark Vantage, 3DMark 11 3. Anno 2070 4. Assassins Creed: Revelations 5. Battlefield 3 6. Crysis 7. Crysis 2 8. DiRT 3
9. Just Cause 2 10. Metro 2033 11. Splinter Cell: Conviction 12. Spotřeba 13. Celkový výkon 14. Poměr cena/výkon 15. Kterou kartu zvolit 16. Závěr

V poslední části velkého srovnávacího testu se podíváme na výsledky výkonných grafických karet v ceně od pěti tisíc výše. V testu celkem devíti her nechybí rozlišení 2560 × 1600 px, osminásobné vyhlazování hran ani starší karty pro srovnání. Na závěr postupně projdeme jednotlivé cenové kategorie karet a určíme vítěze v každé z nich.

Reklama

Procenta ke grafům celkového výkonu jsou počítána tak, že nejvýkonnější karta v každém nastavení dostane 100 % a vzhledem k ní se pak spočítá procentuální výkon ostatních testovaných karet. V grafech jsou pak uváděné průměry z procent v každém rozlišení. Každé nastavení a každá hra má tedy úplně stejnou váhu na celkové hodnocení a v grafech jsou pouze hry, nikoliv 3DMarky Vantage a 11.

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Velký test 27 grafik — výsledky výkonných modelů
i Zdroj: PCTuning.cz

Na první pohled velmi nelogické skoky ve výkonu mezi jednotlivými úrovněmi vyhlazování hran 4× a 8× AA jsou dané tím, že u každí hry je škálování výkonu s vyhlazováním hran různé a jen pět z devíti testovaných her osminásobné vyhlazování hran podporuje. Pokud však průměrným výsledkům přesto nevěříte, přikládám kompletní tabulku výsledků, podle které lze vzorce pro počítání průměrného výkonu a poměrů cena/výkon ověřit.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama