Zpět na článek

Diskuze: Víkendová glosa: Zachrání AMD ZEN? - Spíše nikoliv!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pavel1982
Pavel1982
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obre, myslis ze ty tvoje vyplody choreho mozku jeste nekoho zajimaji?

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel1982 Já si říkal kde vězí apoň nějaké to kopnutí si do AMD od tohoto "redaktora" :-) Buldozer nedržel takty??? Tak to mám asi Intel s názvem FX8320 který už 5 let jede bez zásahu do napájení na 4,6GHz (na všech jádrech) :-D vypovídající hodnota tohoto tvora co dělá jen hanbu ICT je na bodu mrazu... Kdyby měl jsn svůj blog tak prosím tam ať si píše co chce... Bohužel PCT je velký a i čtený WEB... Takže tady může napáchat víc škody... Naštěstí jej už mnoho lidí prohlédlo a neberou ho vážně...
A AMD? to se konečně probralo a zakázalo tomuto kydači špíny, aby dělal recenzi na jejich produkt... Nejlepší je si tak jako tak projít vícero webů aby si člověk udělal obrázek... Ale hlavně, že se toto chlubidlo vytasilo s tím, že on stejně bude mít ten procesor :-)

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN A to se ještě chlubíš, že ti JAKÁKOLIV firma nepůjčí produkt na testování??? To seš jako novinář nebo tě platí Intel nebo co je jako tvoje životní krédo, zasírat web hate speech? Vždyť ty seš zralej na soudní příkaz nepřibližovat se blíž jak 200m k internetu. Já, kdybych pracoval v AMD, tak bych tě normálně zažaloval za šíření pomluv ty sračko zakomplexovaná. A doufám, že to české zastoupení udělá!

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN Pan Majer z televize už žhaví lampy na jeho Haswell-E aby mohl otestovat Alyjena versus prdátora. Komedie bude - protože pane Majer nemá desku - až Ryzen test vyhraje. Intel zlevní na polovinu a Bobr bude mít poprdeli - z machirka mentální socka s Intelem. Takový byli i v době Pentia IV, budou i teď.

Ty retarde, Ryzen poráží po OC 6950X, už tpč prober, dyť ty máš takovou chorobu, která tě tak oblbuje, že ani nevíš, že seš nemocnej! Jsi ostuda českýho webu a píšu tady půl roku jenom proto, abys nedeformoval celou generaci dětí, což se mi evidentně podařilo a teď si vychutnám tvůj pád, demente.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 06:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @hrdino: Nechtěl bych se mýlit, ale "nechlubil" se tím samým jakýsi aDDmin jiného IT webu, že má stopku na od jedné nejmenované firmy na testování v předstihu? A ve vyjadřování bych byl opatrný, za to urážlivé slovo by naopak mohl Obr žalovat vás. Obecně pro diskuze by to opravdu chtělo trochu zkulturnit, když člověk čte některé reakce, tak si říká, jestli nespadl do nějaké žumpy čtvrté cenové. :(

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @hrdino: Tak nějak nevím, proč tenhle příspěvek má více plusů než mínusů. A našly by se i další. Že je článek od Obra obsahově takový ve stejných kolejích, to už si člověk snad zvykl, ale reagovat na to sprostě? To spíše vypovídá o mentální úrovni autora komentáře a, bohužel, i těch "plusujících". Smutné. :(

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KOCHREN @l.jelinek: čtrvté amd cenové :lol:

cihla
cihla
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel1982 Tohle nepsal obermaier (nevím proč, ale není to jeho styl a něco mi tam nesedí) Ale jinač souhlas, jeho choré výblitky jsou ostudou profesionálního plátku.

BTJ
BTJ
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla Ostudou je treba DIIT, kdyz uz 14 dni "informuje" o benchmarcich a o tom, jaky bude RYZEN BOMBA! Pritom to jeste NIKDO neotestoval, pouze na zaklade PR materialu AMD!
Kdyz je nahodou upozornis treba na tom jak psali o buldozeru http://diit.cz/clanek/amd-bulldozer-pry-prevalcuje-core-i7
Tak z tebe udelaji debila a naivku:o) Autor clanku MA PROSTE PRAVDU! JEN DEBIL, UPLNY DEBIL PISE KAZDY DEN 5 CLANKU NA TEMA RYZENU! Zvlast kdyz se o nem z nezavyslych testu zatim NIC nevi a AMD je znama svym lhanim, viz ten buldozer ..... jestli to bude dobre, v poho, ja AMD fandim, ale stejne jako autora tohoto clanku me taky vyslovene sere jak se o necem pise jako o modle, delaji se predprodeje a pritom to muze byt stejny propadak a varna konvice jak buldozer ... ja verim, ze v benchmarcich predbehne 4jadrovou i7, ma 2x vic jader ... ale muzes mit milion jader v superpocitaci a stejne ti prohlizec nepojede rychlej, nepojede ti rychlej ani operacni system, ani hash nespocitas rychleji na superpocitaci nez obycejne i7ce a o tom to kuwa je. Pridavat jadra umi dnes kazdy, se podivej do mobilu. A na tuhle notu, kdy se blbecci nachytaji na vysoky pocet jader, AMD proste hraje ..... uz od dob buldozeru. Pote co buldozer zral i travu kolem cesty, tak zmenili mereni TDP ... jako 65W asi uveri jen malokdo ... to bude takova ta "typicka" spotreba, protoze vi, ze na PC vic jak dve az ctyri jadra stejne nikdo nevyuzije ....

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @BTJ: BTJ: Proč si myslíš že jsem od tama vypadl, tam normální názor nemá šanci. Stejně tak u DDebila. Nemá cenu je napravovat, je to jak házet hrách na stěnu.
ALL: Jinak všimli jste si všichni, že na PCT, DD, dyyt, jsou články o tom jestli zen zachrání AMD? To se jako redaktoři domluvili? Nebo dostali stejný nápad? Nebo snad zaplaceno? Nevěřím těmto webům už vůbec nic :!: Jen si tady budu psát co mě napadne, ale v reálu si budu myslet svý. :wink:

Gembler23
Gembler23
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @BTJ: nestačí, že tapetuješ kraviny na deep in, musíš ještě tady, četl jsi ten článek?
Víš problém je v tom, že když přišlo na uvedení Dozeru, tak byly fakt jen dvě zprávy, které nějakým způsobem tvrdily, že Dozer bude pecka, jinak každý věděl, že to je výmysl a Dozer stojí za pikaču.
Ryzen jsme ale viděli v herních sestavách, viděli jsme ho ve spolupráci s Vegou, viděli jsme ho v CB, v Blendru, viděli jsme ho i v nějakém heavy MT benchi a AMD se při těhle, pravda marketingových a účelově vybraných PR testech, nebála přímého srovnání s aktuální nabídkou konkurence. To ti je jako málo?

Nepochybně bude mít RyZen nějaká slabá místa, ale je to pro ně obrovský skok kupředu.
btw viděls někde na těch uniklých snímcích screen cpu-z s osazeným ryzenem? Kolik voltů do sebe pouští, když jede v podstatě idle? Já bych se nedivil, kdyby sestava s ryzenem žrala méně, než sestava s i7 a to vy Inteláci zbožňujete, to prostě musíte mít, když to žere míň. :lol:

Z Oberhater
Z Oberhater
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 22:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @BTJ: Ty jsi komický uplakánek. Utíkej za mámou, ať ti utře nudli, že ti to zlé AMD zkazilo život! :D :D

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 22:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @BTJ: Ten článek jsem si přečetl, a to co psali o buldozeru v tom článku se vyplnilo. Takže v čem je problém, respektive pointa?

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @Crha: crrrhaaa ty chlapce usata vypadl a nebo jsi dostal banana? :-D co jha vim tak Ti to hrozi i na dalsim ICT webu :-D Ale jsem rad ze aspon jeste nekde pises clovekse muze aspon pobavit a zasmat :-)

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @KOCHREN: No, jestli by to mělo být na webu, který spravuje nějaký aDDmin, tak to bych se ani nedivil. Tam se totiž stačí ve vší slušnosti podivit nad cenotvorbou poměru cena/výkon a už máte stopku. :shock: A když o tom napíšete někde jinde, tak vám přiletí do schránky email, že ten ban byl zcela oprávněný, protože haníte pověst jediného nezávislého webu v ČR. :lol: Prostě každý extrém je na palici.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @KOCHREN: na těch dvou serverech ale dostane ban každý, kdo se pokusí diskutovat a nemá názor totožný s x mamrdem, nebo dd cvokem ... takové ty naoko jiné názory, které stejně v každém postu spochybní samy sebe, nejsou názory ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @KOCHREN: banán jsem nedostal ty tupče, přestal jsem tam přispívat sám od sebe. Nemocným se nemá odporovat. :wink:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @l.jelinek: Situácia AMD:
Fury X/Nano, AMD udaná cena 650USD, ceny rastú koli nedostupnosti cez 800USD, AMDWorld v článku informuje:
„AMD v tuto chvíli není schopno dodat více grafik. Ceny rostou. ...Výsledkem tak je, že ceny rostou ještě výše“

Situácia nVidia:
GTX1070, cena nereferencie 379USD, AMDWorld ale vezme českú cenu 14 000kč a prepočíta ju na doláre (bez komentára) z čoho mu vyjde že 1070ka je o 100USD drahšia než je odporúčaná cena od nVidie, reakcia ?
„když řeknu oficiálně že karta bude stát 349 [chyba Honzo, MSRP je 379USD] a stojí minimálně o více jak 100 dolarů víc, nejde to omluvit ani tím, že je to nové zboží“

Takže znova objektivita jak lusk, +150 USD k cene Fury X je proste normál lebo Fury X je nedostupná a mega-ultra-hyper-super-bomba žiadaná ALE POZOR, +100 USD k cene GTX1070 (a to nehovorím že k tomu číslu prišiel po DDementnom propočte z CZ ceny na doláre - umieram :lol: ) už je ale ale neospravedlniteľná ani tým že "že je to nové zboží"

Ale čom, možno mi len unikajú "súvislosti" :lol: :lol: :lol:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @l.jelinek: "cenotvorbou poměru cena/výkon a už máte stopku"

To je veľmi zábavná stránka AMDWorldu, Honza totiž (úplne objektívne a v súvislostiach samozrejme) používa všetky spôsoby aby to pre AMD dopadlo čo najlepšie.

Raz sa berie odporúčaná cena výrobcom v dolároch, inokedy v kč, niekedy kľudne prepočítava odporúčanú cenu v dolároch na kč, raz sa berie priemerná cena z heureky, inokedy z renomovaného obchodu – častokrát CZC. Proste objektivita :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @l.jelinek: To si vážne dostal taký mail? :-)

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
27. 2. 2017 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @gogo1963: Na těch dvou serverech banán dostaneš jen výjimečně, a to za bezuzdný trolling a tapetování, nikoli za jiný názor.

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @Crha: crrr haaaa :-D Ty chlapče ušatá kdybys aspoň nekecaaal :-D ono i na E H W jsi byl již několikrát napomínán :-D Čéče kam budeš chodit psát když všude dostaneš banánek ty naše opičko :-)

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @mareknr: Jo, od aDDmina jen a jen pro mě. :D

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @tynyt: Len dúfam že medzi tými "dvou serverech" nemáš aj AMnejmenovany web lebo tam bana dostaneš za aj minimálnu kritiku či názor že Garážmajster nieje ten najnestrannejší v Galaxii. A Keď si stojíš za názorom čo Honza nezdieľa tak to máš spočítané + medzitým sa dozvieš že si hlupák, magor, trool, človek bez rozumu a pod.

Dostať ban za žiadanie dôkazu tvrdenia, za to že sám dávaš dôkazy, za to že poukážeš na to že 99% webom to vychádza inak - realita u AMDWorldu.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @mareknr: já ne

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @tynyt: tak ho tam napiš frajere :lol:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @tynyt: Na nejmenovany webe už dostalo veľa ludí ban za názor. Za normálne vecné príspevky, ktoré sa ale nezhodovali s DDho názorom. Čo on pokladal za klamanie, ktoré tolerovať nebude. Potom tam boli bany aj na upozornenie, že obšlahol testy z iného webu a iba miestami mierne upravil výsledky (AMD + 10%, NV - 10%). Ostatné čísla boli totožné. Samozrejme boli bany aj za trolling, ale vždy iba za trolling z jednej strany. Pokiaľ niekto urážal a troloval "v prospech" AMD, tak ban nedostal. To už musel byť dlhodobejší tlak zo strany iných ludí. Ale ani to veľakrát nepomohlo. Viď človek ako anywherehome alias mysider alias ktovie koľko ďalších účtov. A nebol jediný. Na DIIT som sa s takým niečím nestretol. Tam mi akurát no-X raz napísal, že síce sa názorovo vo veľa veciach nezhodneme, ale že aspoň diskutujem slušne. Toto sa na nejmenovany webe nikdy nestalo. Tam za iný názor môžeš čakať upozornenie za klamanie, potom príde umelé zníženie karmy na 0 a potom ban. Vážne ti nevadí, že DD umelo ovplyvňuje hlasovanie o príspevkoch? Už to o veľa veciach vypovedá.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @KOCHREN: DŮKAZ místo slibů: http://diit.cz/sites/default/files/screencapture-diit-cz-profil-jaroslav-crha.png

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @mareknr: Mne aj ďalším dvom ľudom dal ban za to že sme ho vytrvalo v jednej diskusii žiadali aby postavil to super herné PC ktoré prekoná konzolu - PS4 - za cenu konzoly, vtedy 9500kč ktroím sa stále oháňal.

Žiaden návrh neposlal, len nás 3-och banol a asi po 3-4 dňoch keď už sme nemohli reagovať dal ako návrh, teraz pozor, na bazárovú R9 290 za 7000+kč do toho PC za cenu 9500kč - treba niečo dodať, Honza by zvyšok PC asi postavil za 2500kč :lol:

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @Crha: koukám že už máš nový profil :-D Ferdo já si pro Tvoji smůlu pamatuji jaký jsi měl předtím :-D

danito
danito
Level 2 Level 2
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
28. 2. 2017 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @Maťko911: http://www.ps4neo.cz/parametry-playstation-4.html Čtu to teď a jenom koukám. Tak jsem si vyjel ty parametry. Compute performance má R7 2TFLOPs. Dnes i RX 460 :) Desku na 2 Jaguary a další čip na procesy na pozadí, to snad ani nejde běžně koupit. Ale jde-li o grafický výkon PS4 ( 1,84 TFLOPs ) pak se do 10 opravdu vejdeš. Já do něj šiju, kdykoli se najde příležitost a ban jsem nedostal. Jednou mi smazal příspěvek, když pletl politiku do webu. Já bych vám na jeho místě dal ban doživotní, protože stavět argumentaci na slovíčkaření je hloupé. A to ten ekvivalent PS4 můžeš stavět na Intelu a nVidii. Ale nebudeš mít perfektně odladěný systém a ovladače a opimalizovaný hry. Je to jako ten oslík ve Shrekovi. Už tam budem? Už tam budem? Už tam budem? Takže já říkám, že to trochu přeháníš. I když si svoje příznivce určitě najdeš.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cihla @KOCHREN: zase nějaký fejky? :roll:

Wendak
Wendak
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

čekal jsem kdy to příjde.
Přečetl jsem nadpis a ani nečtu dál, výblitek už jen podle nadpisu.

Flexo90
Flexo90
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wendak přesně tak také mi stačil jen nadpis a hned mi bylo jasné kdo to psal dál nečtu !!! :x

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flexo90 Ale stejný článek je i DD a podobný na dyyt, tak co se vztekáte? Ve stejný den skoro ve stejnou hodinu. Dostali to příkazem jako reklamu :wink:

Z Oberhater
Z Oberhater
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flexo90 @Crha: Máte pravdu panu Crho. Dostali jsme to zadáno z PR AMD. Agenti AMD také sledují Váš dům, buďte na pozoru a dávejte si pozor na tmavé podezřelé dodávky. Sledují Vás!

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flexo90 @Z Oberhater: ano máš pravdu, mají zálusk na moje progresivní chlazení. :wink:

crazymad
crazymad
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test serverových aplikací se těžko dělá s desktopovým procesorem. Ale možná nám (zl)Obr osvětlí jak to myslí..

Třeba proč nám nedá test GTX 1080 jako karty pro profesionální výpočty..? Asi protože to je produkt s jiným místem na trhu, pro jiné zákazníky, že..?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@crazymad 1080 je herní né profesionální. Profesionalní je TitanX a Quadro. :roll:

Hammy
Hammy
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po přečtení článku sem se dozvěděl to, co Vy od prezentace AMD... tedy [b]NIC[/b]!

Ale chápu Vás, globálně asi AMD nebude mít takový úspěch jak to teď vypadá, ale má jedeno Velké plus... rozšíří svou CPU nabídku ve větší cenové hladině, což zákonitě musí zvednout zisky. Plus dobrá cena může ve serverovém odvětví zamíchat karty. Jen se obávám, že Továrny nepokryjí poptávku.

cameroncz
cameroncz
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On žije \o/

Já už se lekl, že to s ním seklo :D :D

roob
roob
Level 36 Level 36
25. 2. 2017 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cameroncz este to tak... my Obra potrebujeme, kedze je to presny DDho protipol. Treba si precitat co obaja pisu a pravda je presne uprostred..

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 00:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Poopravím, treba si prečítať oboch, zasmiať sa ale pre hodnotenie a recenzie ísť na zahraničné weby.

"Majstra objektivity" aj "Intelmana" treba brať len ako srandu, nič viac.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
26. 2. 2017 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Je pravda ze sú tu už 2 mesiace mokre sny čo nik nezávislí netestoval a pred objednávať procesor ktorý je komplet prerobený? Na druhu stranu ak bude Ryzen
dobrý tak verím ze cenu obháji a intel kľudne dá cenu na 50% ako to bolo pri P4 a pripraví niečo lepšie peniaze a možnosti nato ma

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Maťko911: zahraniční web taky není zárukou objektivity ... kdes to vyčetl? Není nad vlastní zkušenost ...

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @xfce4: ty, co nepíšou čárky, bych nakopal do prdele ... ta věta může mít pak i deset významů ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @gogo1963: Koupil jsem si chaldič podle místních guru a nejraději bych ho hodil do popelnice, koupil jsem si podle zahraničních webů Scytche FUMU a luxusní chaldič. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @gogo1963: jj i já jsem měl dost problém to po něm přelouskat.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
26. 2. 2017 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @gogo1963: No na vlastnú skúsenosť nemá každý peniaze.Ale súhlasím objavia sa testy od ludi čo si CPU sami kúpili . Ono prednostne rozosielanie "partnerským" web určite nevešti objektivitu ..
Ak sa grafy potvrdia a spotreba tak isto Ryzen bude predávaný veľmi dobre . Intel zareaguje cena my ako pri P4. Jednoducho to bude dobre pre každého . A po osiali klesnú aj DDR4 pre teraz už nerastu na burze . Trh smartfónov rástol len 5% tento ok typujem 0 alebo slabý pokles takze DDR4 sa vrátia na úroveň polroka dozadu

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Crha: tohle nepiš, rudým demografům se to líbit nebude a budou značkovat, jako divocí psi :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Crha: :lol: díky tomuto příspěvku vím kolik mínusů dostávám podle jména, ty si pak odečtu u jiných příspěvků. A leckdy jsem v plusu. No to snad není možný. :wink:

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Crha: mínusy dementů neřeš, nesouhlasím s tebou v mnoha věcech, resp. v jejich podání, ale v tomto máš pravdu téměř svatou :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @gogo1963: však názor můžeš mít jiný, já ti jej neberu ani tě za něj nediskriminuji na rozdíl od adminů a AMDfanatiků s napoleonským syndromem.

gocek.tigr
gocek.tigr
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popcorn hotov, diskuze může začít.

bLaCk0uT
bLaCk0uT
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdendo, vemte se s Crhou za ruce a běžte nejlépe někam, kde nebudete mít přístup na internet. Vy jste zralí (spíš přezrálí, protože včera bylo pozdě) na léčení. Tohle už je dávno prostě diagnóza. Myslím to s vámi dobře :P

marcel1975
marcel1975
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Návnada vhozena jen škoda, že to není chytání na úrovni, ale je to takovéto rybaření za poplatek, kde v malém rybníčku taháš jednoho chudáka za druhým bez šance opravdu pořádného úlovku.

Fry
Fry
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážený p.Obermaier, pokiaľ budete robiť recenziu VY tak ju čítať ani nebudem ani ju len nerozkliknem. Lebo objektiva sa u Vás už dávno vytratila...

cacanovotny
cacanovotny
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslí autor tou zmínkou o webu se 2 stejnými písmeny v názvu PC tuNiNg? Ostatní věci co o něm píše sedí, ale bylo by vhodné pokud by se vyjadřoval jasněji.

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja sa divím, že stále niekto rýpe, že pán Obr neverí v AMD po tom čo AMD ukázalo za posledné roky, ehm neukázalo nič. btw, mal som vsetky cpu od phenom x4 do FX8350 :) aj grafiky :) 7970 kou som skončil s AMD, prešiel na intel nvidia, výkon spotreba = spokojnosť, brigádujúci študent vš ....

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 23:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flankerzo co to máš za brigádu ??? to musíš vydělat mega lovů, když ti zbylo i na Intel a Nvidii :shock: :wink:

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje predaj a servis pc

flankerzo
flankerzo
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@iddqd.ouje väčšina komponentov bola kúpená cez bazoš, okrem zdroja a diskov .... s prehľadom

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@flankerzo jistě trolle :D

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze je lepší sledovat na zahraničních webech, které není tak snadné sponzoringem uplatit. Na našem trhu je to bohužel až zbytečně polarizované.

Ano, je tu web, kde se na základě pár čísel z pár testů vynáší Zen do nebes. Zde se zase zastánce druhého tábora doslova chytá stébla v chatrném pokusu o argumentaci, proč nemůže AMD uspět, i kdyby mělo kvalitní produkt.

Na jednu stranu pravda je taková, že skutečný výkon Zenu nezná kromě lidí z AMD a pár novinářů pod NDA nikdo. Že mohly být zatím uvedené výsledky z kategorie "cherry picking"? Ano, mohly.

Na druhou stranu je nutné říct, že z dosud uvedených informací lze leccos vyčíst. Architektura Zenu je hodně podobná tomu, co předvádí Intel. AMD má k dispozici téměř srovnatelný výrobní proces. Zen pracuje na slušných pracovních frekvencích a má vcelku nízké TDP na 8C/16T procesor. Ano, bude tam řada omezení jako dvoukanálový řadič paměti, nebo méně linek PCI-E odpovídající Skylake. Tedy proti HEDT platformě bude ZENu jasně něco scházet. Nicméně AMD se odvážilo ZEN poměrně sebevědomě nacenit ve srovnání s tím, co prodávali doposud. A to především o něčem svědčí.

Intel mainstream zabetonoval v podobě max 4 jádra, 8 vláken. Více jste mohli získat jen přechodem na HEDT platformu. AMD nabídne na jedné platformě až 8 jader, 16 vláken a to za slušnou cenu. To si svého kupce najde zcela určitě.

l.jelinek
l.jelinek
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech Tak nějak se na to také dívám. Pokud si AMD po Bulldozeru nasypalo popel na hlavu a pokorně začalo tam, kde kdysi přestalo, plus využili poznatky z Core od Intelu, dalo se očekávat, že výkony obou architektur budou podobné, dokonce se zdá, že AMD "Core" ještě o kousek vypilovalo. To vše je super, z technického hlediska se snad trochu rozvíří stojatá voda rybníku. :idea: Ovšem je tady i ekonomický aspekt a otázkou je, kolik bude mít AMD na procesorech marži. Pro tu firmu je to těžké, znovu saturovat trh a získat zpět renomé, ale pokud ty marže budou opět sotva stačit na pokrytí vůbec chodu firmy, potom se přece musí pohybovat v bludném kruhu. :( Nejsem ekonom a nikdy mi tahle (pa)věda nechytla, ale z logického úsudku - roste mi úspěch firmy a hodnota jejích akcích, potom ale musím i vyplácet více na dividendách, nebo ne? A musím udržovat nastavenou laťku, což je finančně náročně, a při minimálním zisku se musím ptát, zda mi investoři zase půjčí. A měl bych navýšit plat technikům, aby mi neutekli. To jsou prostě daně z úspěchu. Ale věřím tomu, že AMD má střízlivé ekonomické studie a dlouhodobý plán, jinak by potom opravdu byli amatéři. Nicméně si pokládám otázku, ať se na mě nikdo nezlobí, jak může firma s takovým dluhem existovat tolik let, aniž by zkrachovala. :shock: Je to opravdu tak skvělá investice, že se vyplatí do ní nalévat miliardy dolarů, nebo je to opravdu loutková firma, jejíž existence vyhovuje všem, včetně Intelu? Trochu mi to připomíná zdravotnictví, je to ztrátové, ale potřebujeme jej. :) Správná konspirační teorie, co? :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek Píšu to už dva roky! Intel si nechá osadit procáky grafikama AMD a přitom je nebude perzekuovat za to že je po pěti letech dohnali. Uvidíte že všechny ryzeny budou vždy 5-10% pod výkonem srovnatelného intelu. Podle mě AMD nehraje druhé housle jen kvůli antimonopolnímu úřadu, ale taky kvůli tomu aby se mezi ně nedostal třetí. Akcie jsou anonymní a tak klidně AMD mohou vlastnit lidé od intelu. :wink:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @Crha: Proto Ryzen, alespoň v HighEndu, drtí Intel jak ve výkonu, tak v ceně... Jasně Crho..

Crha
Crha
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @jfb: drtí v PR syntetických testech? :lol:

jfb
jfb
Level 1 Level 1
27. 2. 2017 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@l.jelinek @Crha: Ne jen.

roob
roob
Level 36 Level 36
26. 2. 2017 02:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech na druhu stranu co Intelu zostalo ine ako zabetonovat sa na 4c/8t? Intel mohol ist hocikedy vyssie, len potom by AMD nemalo ani tych 20% co ma teraz a to by bolo zle aj pre samotny Intel... Pockaj ake divy sa budu diat ked bude ZEN naozaj taky ako sa javi.. Ochutnavka ti prisla dopredu, pentia maju HT, resp. defakto znizili ceny i3.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob Intel to nedelal proto, aby si neparazatival sam na svy prouktech a tim se nepripravoval o vetsi prijmy. Je daleko jednoddusi kontinuelne zdimat po ko kouskach. To nema s AMD vicemene nic spolecneho, protoze AMD v tomto segmentu 4 roky nepredvedla zadny novy produkt a jak technicky, tak vykonove v nem zaostala. Tudiz cokoliv Intel privedl, tak vicemene mel jistotu, ze to stejne proda.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @tombomino: kdyby skylake prodával už od uvedení za 50% ceny tak AMD už není.

roob
roob
Level 36 Level 36
26. 2. 2017 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @Crha: ano a nezarobil by ani na slanu vodu, lebo tak nejak (cca 60%) ma hrubu marzu, zeano.

taita
taita
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob: Kdyby snížil ceny na polovinu, tak je stále v zisku. Navíc pochopte, že ta hrubá marže je z celého portfolia jejich produktů, a že třeba čip do iPhonů 7 (modem) vážně s 60% marží neprodává. Tedy marže na procesorech bude ještě výrazně vyšší.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @taita: je to stejný jako značkový mikiny u ťamanů. Náklady na jednu mikinu 20Kč i s dovozem. Tady to prodávají za 200,-Kč, marže 800%... :wink:

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
26. 2. 2017 00:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@potooczech DD zaplatený není?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 Ale prosím ťa, DD ani nekúpil/nekúpi akcie AMD aby ostal nestranný a nad vecou :lol:
...čo sa vyjadril :D

HWSpeedy
HWSpeedy
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xfce4 @Maťko911: Stačí citace a vše je jasné:
"Pokud považujete nejmenovany web.cz za pravý opak jednobarevného troll webu, tak to uvažujete správně."

jula1967
jula1967
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

proč nejít do AMD,INTEL drahý.stejně tu jsou jen samé socky.cz,platy na CENZURA,tak AMD bude idealní. :D

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že v něčem má zlOBR pravdu. Dnešní svět je jinde, většina zákazníků nepotřebuje výkon. Sleduje jiné věci, jako je design a sociální status, který mu daná věc přináší.

AMD bude mít vážné problémy prodávat 1800X, který přitom bude nejvíce ziskový. 1700(X) sice budou ziskové taky, ale marže nebude ani zdaleka taková, jakou má modré nebo zelené zlo.

V korporátní sféře také narazí. Všichni víme, co udělal intel v době, kdy jej AMD válcovalo. Někteří ví, že za to intel dostal vcelku solidní pokuty, ale kdo z vás ví, že je dosud nezaplatil a nejspíše ani nidky nezaplatí? Je jasné, že nyní to zkusí znovu a síla peněz, je síla peněz.

Byznys v kapitalizmu sere na výkon, efektivitu, kvalitu... je to o korupčních vztazích mezi jednateli, manažery a intel má úplně jiný budget, na tyto srandy. Tam kde AMD může zaplatit šéfovi třebas Lenova luxusní pobyt na jachtě, koupí intel rovnou tu luxusní jachtu...

Prostě AMD opravdu může narazit na to, že špičkový Ryzen prostě nebude schopno draze prodat velkým masám.

Ovšem ten povzdech proč neudělalo AMD ryzen výkonnější? Asi proto, že to není s desetinovým rozpočtem taková prdel, zlOBŘe! On by intel taky rád poskočil v CORE architektuře, jenže Pentkovski umřel a jaksi není nevojenském trhu druhý podobný mozek, který by mohl přijít s novou geniální architekturou. Navíc podle posledních střípků z intelu, je pravděpodobné, že na x86 už to není ani teoreticky možné. Narazilo to na své mantinely.

A taky, zlOBŘe, kdo by v superprémiové třídě 32 jaderných procesorů (protože pouze ten by byl znatelně výkonnější než to nejvýkonnější od intelu) kupoval AMD, když tvrdíš, že AMD nenajde kupce ani ve třídě střední (Core i7)?

gngl0
gngl0
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus "AMD bude mít vážné problémy prodávat 1800X, který přitom bude nejvíce ziskový. 1700(X) sice budou ziskové taky, ale marže nebude ani zdaleka taková, jakou má modré nebo zelené zlo."

Problém s touto vaší spekulací je v tom, že 1800X je momentálně nejprodávanější: http://wccftech.com/amds-ryzen-7-cpus-amazon-best-sellers-list/

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus Procesor neni telefon ;) Urcite intel bude profitovat z nejake setrvacnosti. Ale lide co si stavi PC koukaji na vykon...to neni jako aple kde i moje hodinky jsou vykonejsi ale lide to kupuji.... Nicmene, intel bude muset chte nechte vytahnou veci co ma par let pod poklickou a bude se muset snazit...tka jako pri nastupu duronu atd

roob
roob
Level 36 Level 36
26. 2. 2017 02:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak AMD sa musi dohodnut s velkymi OEM, inak sa moze aj pos*at a z ludi co stavaju kompy velke zisky nebudu. Je ich malo.

potooczech
potooczech
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @roob: Pro AMD by bylo přínosné rozšířit spolupráci s Apple. Apple již řadu let využívá grafiky AMD, mnohdy jsou to modely, které se jinak do prodeje nedostanou. Pro Apple by to bylo zajímavé ve smyslu nižších výrobních nákladů, kdy AMD je výrazně levnější jak Intel. Za cenu Core i3 by tam mohli dát Zen s lepšími parametry i výkonem. Navíc by sjednotil platformu a mohl si vyjednat další slevy.
Pro AMD by to naopak byla věc prestiže, protože Apple je se svými produkty vnímán trochu jinak než třeba Lenovo a spol.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @roob: To asi ano, ale jde porad jen o busines, OEM vyrobci ted muzou mit stejny vykon za pulku penez...takze zakaznik to bude mit o tretinu levneji a my budem mit 2/3 marze....rekl bych je to jedoduche. Nicemen uznavam ze jsou zde i ruzne vztahy atd...

taita
taita
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @potooczech: Celkem by mě zajímalo, z čeho usuzujete, za kolik Intel své procesory Applu prodává. Řekl bych, že Apple je zrovna firma, která jde po penězích dost tvrdě, a to, že kdysi přešli na Intel určitě nebylo zadarmo (tedy za to, aby kupovali Intelácké procesory za stejné ceny jako ostatní).

roob
roob
Level 36 Level 36
26. 2. 2017 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @potooczech: suhlas.. 4core ZEN s VEGA grafikou za dobru cenu by mohlo byt presne to, co Apple potrebuje. Avsak tu mame nedavnu dohodu Intel&AMD o licencovani grafickych technologii. Vraj ma byt VEGA aj v coreI procesoroch..

gngl0
gngl0
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @taita: Mám pocit, že Apple některé procesory Intelu kupoval i exkluzivně, čili za tyhle nikdo jiný neplatil stejnou cenu. :D

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus 1) Z toho teda nemám vůbec radost, ale bohužel... staromladému desktopáři jako mě asi nebude vyhověno, páč asi budu v menšině...

2), 5) No tj furt dokola, i kdyby AMD prodávala ty Ryzeny jako teplý rohlíky tak to stačit zkrátka nebude pokud budou takové marže furt...

3), 4) Tak peníze maj větší váhu jak dřív. A i protekce je slušně zastoupena...

6) No určitě by možná šlo zakomponovat aspoň full-speed AVX2 nebo lépe AVX-512 a být aspoň někde napřed... Jenže změny nejdou dělat za pochodu...

7) Tak to by mě zajímalo taky, to by si mohl protiřečit...

ussi
ussi
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A je to tadyy!!! :lol: :lol: Tohle jste vymyslel ty 3 dny? :roll: :roll:

babayagafans
babayagafans
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[url]http://www.microcenter.com/product/472529/Core_i7-7700K_Kaby_Lake_42_GHz_LGA_1151_Boxed_Processor[/url]
[url]http://www.microcenter.com/product/472532/Core_i5-7600K_Kaby_Lake_420_GHz_LGA_1151_Boxed_Processor[/url]
[url]http://www.microcenter.com/product/437203/Core_i7-5820K_Haswell_33_GHz_LGA_2011-3_Boxed_Processor[/url]
No ja by som povedal,že Intel má predsa len obavy :P

BTJ
BTJ
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ROFL, neni ten onemanshow web diit, alias CDR?:o) Tam jsem se taky nasmal, od prvniho clanku, kde jeste to nikdo nevidel a uz tu byl HYPE. A kdyz jsem dal odkaz na par let stary clanek z jejich vlastniho webu o buldozeru, jaky to bude i7 killer, tak se mi vysmali, byl jsem nejvetis pitomec, ko**t, ze tomu nerozumim atd:o) Asi proto jaky byl buldozer killer onoho i7 a jak marketing AMD nikdy nelhal:o)))) Ale bylo tam za poslednich 14dni dobrych 10-15 clanku na tema ryzenu. Kazdy vyfoceny fejk nejakeho benchmarku na neznamem zahranicnim foru (jeden jsem dokonce sam ze srandy dodal), kde je nutne to fotit mobilem z monitoru, kde je nejaka cinstina, to tomu da punc verohodnosti. No strasne jsem se bavil, ne ze ne:o)
Nakonec to vypada, jak ostatne vsichni cekali, ze pohli s IPC a uz jsou na nejakych 3/4 Intelu, ale navic pridali jadro "zdarma", proste to zdvojili. Takze to ma vyborny efekt pro masy, odchovane na mobilnim androidim dzihadu, kde se snad kazdy diva do tutututututu "benchmarku" a cim vic jader, tim vic adidos. Je sice pravda, ze dvoujadro s normalnim rozlisenim displeje bude rychlejsi nez 10ti jadro s 4k displejem, ale to vime jen my "zasvedceni", ale bezny pitomec koupi 10ti jadro. To same bude ryzen. V ulohach, ktere hrajou roli to bude proste pomalejsi (a dnes dokonce za stejnou cenu jako i7!). Cili v jednovlaknovych vecech, ktere jsou alfou omegou vypocetni techniky. AMD jen pridalo obezlicku v podobe dalsich 4 zcela zbytecnych jader. Kdo tomu trosku rozumi, mi da zapravdu. 8/16 jader je v PC, zvlaste dnes, k nicemu. Akorat tak na ty benchmarky ... nekdo se ohani enkodovanim videa. A ja rikam, kdo si koupi takovy procesor, jiste si koupi i grafiku, ktera enkoding zvlada daleko lip s nepatrnou spotrebou, ale nejspis to dava i ta grafika v CPU daleko lip nez samotne CPU. Jako 8 jader je k nicemu. Na server, kde bezi desetitisice vlaken, tam jasne, tam cim vyssi hruby vykon tim lip, ale na desktopu je to na dve veci. Cisty vykon ryzenu a celkove odezvy systemu a programu budou proste horsi. Jedine co mi nejde do hlavy je trosku rozpor v trojclence. Jaktoze ma 8mi jadro 65W, oproti 4jadru intelu na 91W ... bud AMD uvedlo jen TDP pulky CPU nebo meri uplne nesmysly, pripadne to nema tak dokonale predikce jako intel (=plytvani zdroji), proto je jednojadrovy vykon mizerny a proto ve vice jadrech muze davat hruby vykon mnohde i lepsi a pri nizsi spotrebe. Kazdopadne uz od prvniho clanku na diit jsem nabyl presvedceni, ze je to az moc okate dokonale, na to aby to byla pravda.
Jeste se podelim o posledni HOAX na ktery naleteli:) Nekdo pretaktoval pamet u ryzenu (vime samozrejme, ze to neni realita, protoze ho jeste v te dobe nikdo nemel), jakoze RAM! A u 6% taktovani ziskal v nejake hre skoro 6% vykonu navic:o) Jako RAM, to byla takova legracka a oni se na to chytli:o) Kdyby pretaktovali CPU a GPU o 6%, TO NE! Jenom RAMku a ziskali stejny narust vykonu:o) Nekdo se zrejme hodne bavi, jak fanATIci naleteli. Coz je treba jasna trefa do cerneho u linuxovych fanATIku, B-teamu root.cz na DIITu:o)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ BTJ souhlas, AMDfanatici to přehání.
Nejlepší na youtube ten AMD hype dobytí ráje je naprosto dokonalé. :lol: Si to pouštím před spaním. :lol:

Z Oberhater
Z Oberhater
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 23:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BTJ Jestli si myslíš, že někdo bude ochoten číst kravskej odstavec plnej brečeníčka, tak to ses asi přepočítal. :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z Oberhater jak víš, že je plný břečeníčka? :D

iddqd.ouje
iddqd.ouje
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z Oberhater Myslíš ten tvůj článek ?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z Oberhater @gogo1963: pro dementy co mínuskují, on napsal, že to nikdo nebude ochoten číst, jak pak ví, že je odstavec plný břečeníčka ... neříkám, že není, jen ta logika ...

Z Oberhater
Z Oberhater
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z Oberhater @gogo1963: Já to nečetl, stačí prolítnou text jediným pohledem a během 1 sekudny vidíš všechna klíčová slova: [i]ROFL, HYPE, ko**t, :o)))), tutututututu, HOAX, fanATIci[/i] a okamžitě víš, že celý odstavec je výplod fanatika, kterýmu rupla žilka z toho, že AMD natrhne Intelu kaďák. Já s ním mám soucit, jen ať se chlapec vyplaká, že ten jeho Celerónek co mu tiká v PC už to má za sebou..

martinmiro
martinmiro
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ok, obermeier testuje amd. pc tuning mazu zo zaloziek, a viac sem nezavitam. vidim, ze ten clovek si tu robi co chce.

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle redaktor je na kulku mezi svetla..Spis aby byl rad,ze na firmu velikosti AMD ktere se snazi delat nove veci + ted po dlouhe dobe vyda konecne procesory a bude konkurovat intelu tak tady pise tyhle srackarny.

Pokud AMD dorovna intel jenom a nebo ho dokonce nekde prekona tak to bude parada..Ceny se posunou a nebude na trhu jeden moloch co urcuje cenu...
Intel usnul na vysluni a AMD videlo sanci v poctu jader aspon jak Intelu vypalit rybnik.Intelu to nevadi max snizi ceny a vyda nove procaky.

Ale pokud je tenhle machr takovy genius tak si muze vzit uver a zalozit firmu a vymyslet procak 2x silnejsi jak intel.... :lol:

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
26. 2. 2017 04:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman V tomhle momentě víme akorát tak, že AMD vydá nové CPU. Co se týká výkonu víme, že nic nevíme. Jen si tu dost lidí myslí, že ví..

Z Oberhater
Z Oberhater
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nový víkend, nové howna od Obra. A PCT se propadá hlouběji do žumpy.. :roll:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z Oberhater Já myslím že se PCT hrabe ze žumpy do královských komnat, když by jej opustili AMD fanatici a konečně se zde člověk taky dozvěděl něco jiného než vlhké sny.

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha neopustí, kde jinde by se mohli vyslintat? Na "dvou" webech nemají do koho rýpat, protože "opozice" není připuštěna do debaty, proto se soustředí tady, nadávají na všechno a na všechny ve své bláhovosti a přesvědčení, že jich je naprostá většina ...

zkill
zkill
Level 10 Level 10
26. 2. 2017 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha A co tvoje vlhké sny o pornu s babičkami na 4K projektoru?

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @zkill: ty si často třepeš šaška u porna? Pořád ty "mokré sny" ...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @zkill: To se zeptej Jožina který to na mě narafičil. :wink:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @gogo1963: běž vynést odpadkový koš, jak ti maminka pravila už ráno a doteď jsi to neudělal :!:

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
25. 2. 2017 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úpadek tohoto srandawebu úspěšně pokračuje. A nezachrání to ani Rybka s Behemotem.

Majitel by se měl vážně zamyslet, zda mu stojí tahle ostuda za to? Vždyť je to už dávno horší, než one-man-DD-show.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Úpadkem bych nenazýval článek nepodléhající AMD hype trainu :wink:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 00:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt Majitele zajima zisk, cim vice emoci to vzbudi, tim vice se bude diskutovat, tim vice se lide vrati a stranku zobrazi, tim vice bude zobrazenych reklam.
Navic, nezapominejte, ze je to tu porad jeste bez primeho placeni, takze obsah muze byt jen takovy, na kolik vydela zobrazena reklama :-(

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
26. 2. 2017 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel No pan DD keď zakáže prístup na konto mal by ho aj zmazať aj príspevky ~~ To je ako ako ze potrestá tých co nesúhlasia ale drobné od nich sú mu dobre~~
Výhovorka ze čaká na novy soft je smiešna

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tynyt No, ja tvrdím že DD show a Obor sú si rovný len na iných stranách barikády.

Akurát že tu Obor prudí vzduch zaručenými predpoveďami a glosami sem-tam, Honza ale stojí na Worlde za všetkým :wink:

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Ulverova památná hláška:
"jj, obr a dd su majstri bulvaru. Podla mna maju spolocneho jednoho z rodicov. Cize su bratia, ale nevedia o tom. :D "

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
26. 2. 2017 04:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Jo, princip je stejný, akorát na DD už nechodim. Tady to totiž není vždy one-man-show. Navíc mi nepřijde, že by tu recenze byly nějako zmanipulované.. což o DD straně říct nelze.

tynyt
tynyt
Level 23 Level 23
26. 2. 2017 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Daemonius: Jistě že nejsou, jen se testuje tak aby to vyhovovalo jedné straně. ;-)

-Vladimir-
-Vladimir-
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @tynyt: vždycky se dá vybrat test tak, aby vyhovoval jedné, druhé firmě nebo ani jedné. Tak to zkrátka je...

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
25. 2. 2017 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je tak dloho jsem se nezasmal :D
Ryzen vypada ze bude trefa do cerneho. Mozna ne tak jako athalon nebo duron ale urcite bude. Ted jeste aby vega rozvalcovala NV a Obra trefi slak :D

Daemonius
Daemonius
Level 0 Level 0
26. 2. 2017 04:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Kdyby ATi (tedy AMD grafická divize) porazilo nVidii, tak by to bylo fajn. Ale prozatím by stačilo kdyby se AMD vzchopilo natolik, aby ty leaky byly skutečné grafy skutečného výkonu.. a ani to zatím nevíme.

b00n
b00n
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě by jen zajimalo, kolik panáků do sebe musel Zdeneček kopnout, aby dokázal napsat toto: [b]"naopak si myslím, že spotřeba (TDP) je naprosto geniální, a výkon v určitých aplikacích bude bombastický"[/b]
Zdá se že už si připravuje půdu na nejhorší.. :)

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 04:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@b00n Tu vetu za nej napsal nekdo jiny :D

gogo1963
gogo1963
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino hlavně se u toho neposrat ... Obr zvolil naprosto nevhodný, idiotský tón, který se snažil mírnit jedním slovem na konci článku. Asi by měl přehodnotit svoji účast na tomto serveru a požádat o práci u DD magora, kde by oba psali střídavě recenze na konkurenční komponenty. Myslím, že by to byl jeden z nejčtenějších webů :D

Blue Storm
Blue Storm
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 00:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak a bOBRovy hovínka jsou zde... že to ale trvalo :lol:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 01:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

..pul roku tady Obrtroll hlasa, jak Ryzen bude stat za prd. Jak bude kazdy zklamany, jak to nebude mit vykon. Kdyz se zacina ukazovat, ze ten vykon je podstatne lepsi, tak pride s genialni myslenkou..proc neni jeste lepsi..tohle snad uz neni ani mentalita maleho ditete, ale pouze blba.
Pred rokem a neco nam tu Obrtroll serviroval jak je AMD uz vlastne v bankrotu, podivoval se, jak vlastne vubec muze fungovat. Dneska jejich cena akcii stoupla 7x..vice to asi nema cenu komentovat.
Wccftech vsechno spatne..tak pockame radeji, Zdenecku ne?. Ty grafy co prezentovalo AMD, to budou taky vsechno feiky. Tak hlavne Obrtrolle, ze ty uz to mas namerene, kdyz jeste ani nemas desku co? :D
Jak muze AMD pordukt nekdo predobjednat? AHa..to jsem nevedel, ja myslel, ze je to relativne bezna praxe vsech firem, ale mozna nam Obrtroll k tomu poda nejake svetoborne vysvetleni.
A kdyz uz nema co by, tak aspon prijde s tim, ze to AMD stejne nepomuze..no jak ty si Zdenecku genialni :D Oni sice v AMD vedi, ze to nebude sranda, proto i ty strizlve odhady, ale ted jsi prisel ty, vysvetlil si nam vsem, jak funguje trh, a muzes testovat.. hlavne tam prosimte otestuj hlavne ten DOS box, protoze bez toho by ten vysledek fakt nemel cenu :))

KOCHREN
KOCHREN
Level 1 Level 1
26. 2. 2017 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tombomino já čekám na ofiko testy a pokud budou dobré tak se mi moc líbí 1700X. nazrál čas změny :-) A jak už píši dlouho, když se RYZEN povede jdu do něj jak ne tak beru Intel :-)
Na případný hlody této postavičky, ale brát zřetel opravdu nebudu :-)

Reklama
Reklama