Zpět na článek

Diskuze: Výrobce říká: Radeon RX Vega, nikdy neměl soupeřit s GTX 1080 Ti!

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

blaho
blaho
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdenku ty si pan :D

Pravda je, ze je to zatial totalny fail zo strany AMD. Pre fanušikov doslova rana pod pas. Inak som dnes čital članok na DD žumpe, asi aj ty , a tam je iny pohľad na vec /skoro som vyprskol kavu na LCD od smiechu :) /. Najskor Vegu FE prirovnavali ku Titanu Xp !, po fail testoch uz zrazu to nebola ani len nahodou karta , čo ma niečo spoločne s gamingom. A teraz ani Maria Kalvinska Gvadalubska nevie čo je to za kartu. Ze vraj po profi sektor a VR :roll: No , mozno RX prekvapi, ale asi nie :confused: Takže kocurkovo poriadne zatiaľ . A aby sme neboli prekvapeny kedy NV vyrukuje s Voltou, ono, oni už ju maju , jasne v normalnom segmente sa vyprdnu na HBM2 , ale ako sledujem ich slavnu konkurenciu, ani im ho nebude treba ... hm ...

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
3. 7. 2017 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho spotreba cez 300W je na grafarnu stupidita na 14nm dupľom

detik
detik
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho 1. když by chtělo AMD výkon 1080 tak nemusí dělat skoro vůbec nic, veme fury X zvedne GPU na 1500MHz a dostane výkon 43% nad fury X který má 1050MHz.
2. Jenže AMD hlásilo návrat na High-End což je výkon minimálně srovnatelný s 1080ti. Tomu by právě odpovídal tak dlouhý vývoj.
3. vyplouvají na povrch pravděpodobnější informace než to co nám tu předhazuje autor článku.
tj. že Frontier edice nejede v podstatě na herním profilu, popřípadě jen na profilu staré fury. Nebo že HW obsahuje Bug který znemožnuje nasazení nových technologií a revize přijde až s novým radeonem RX. Ale na výpočty je vše OK proto mohlo být vydáno již teď.

Každopádně věnovala AMD přípravě obrovské množství času na to aby byl konečný výkon takto nízký? Tomu nevěři ani pan Obermaier takže bych byl naprosto v klidu a podobný spekulace o failu bral jako žertovný útok na AMD. :D

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik 1: ano a dá k tomu kanystr LN2 na den v ceně po dobu prvního roku :)

2: hlásili high end a začali ho srovnávat s TitanXp a dokonce s P100

3: na povrch vyplynula realita, koupím si kartu za 1000 dolarů, je dobrá na pár výpočtů, na hry je to trága, žere to a topí to. To je realita co dnes člověk dostane v krámu. Co bude až bude je irelevantní

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik Až na to, že všetky tie informácie (či skôr výhovorky) prečo bol je FE tam kde je, sú iba internetové fámy. Tak isto ako dohady o tom, kde Vega RX bude. Realista očakáva výkon niečo nad 1080tkou a optimista zasa výkon 1080 Ti (čo sa mi zdá iba ako osobné prianie niektorých ludí).

detik
detik
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik @mareknr: Jak říkám to chce klid. Ten výkon 1080ti tam bude.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik @detik: Proč bude, tepelný výkon to má podstatně lepší než kterákoli aktuální NV karta :)

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
3. 7. 2017 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik @komplik: veľmi drahé 300W kúrenie :D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@detik @xfce4: a po přetaktování, to hravě strčí do kapsy aji dvě karty od nvidie v SLI. :lol:

MartinFALCON
MartinFALCON
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 20:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blaho Lidi, už se proboha proberte!!! Tohle je grafika do pracovní stanice a né na hry, to, že je tam můžete hrát nic neznamená.
Ale je to to samý jako byste srovnávali grafiku AMD FirePro W9100 32GB, která stojí bezmála 90k s kartou GTX 1080 Ti AMP Extreme Edition, 11GB GDDR5X, která stojí pouze 29k a nadávali, jaktože nám na tý 3x levnější kartě ty hry jedou daleko lépe...
Proboha ta rx vega je do pracovní stanice, stejně jako firepro nebo quadro od nvidie...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinFALCON Proč tedy na Quadru s profi ovladači - tedy to co AMD nemá ani pro Vega FE, můžu dosáhnout +- stejných výsledků jako na Titanu/GTX postavené na stejném čipu?

Jiří
Jiří
Level 26 Level 26
2. 7. 2017 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinFALCON hloupost, probrat by se měli všichni amd fans...
Když AMD vyrobí kartu, kterou staví proti Titanovi a navíc přídá i gaming mode, tak se nikdo nemůže divit, že je srovnávana v herních testech.
Vega je prostě sračka.

blaho
blaho
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinFALCON tak ty feťaci z AMD to prirovnavali k Titanu Xp sami

alesv
alesv
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 23:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MartinFALCON @blaho: to je sice pravda ale k titanu xp prirovnali vegu a ne vegu fe. o te uz drive bylo znamo, ze je spise do stanic nez na hry

cihla
cihla
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 20:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezklamal :lol:

Dusan
Dusan
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak, Vega v době kdy měla být vydána, směřovala proti 1080, jenže NV vyrukovala s 1080Ti a bylo po ptákách. Jen Guru Stach tvrdil svým ovečkám že je výkon Vegy minimálně 35% nad 1080 a to na základních taktech, v oc režimu Vega bude deklasovat i 1080 ve sli, tak to jsou výplody DD Guru, a pořád sere to samé viz. citace...
Takže na rovinu, pokud AMD plně zprovozní VEGA a ovladače přinesou další optimalizace, nárůst výkonu může být klidně třeba na dvojnásobek proti současnosti... A ovečky neustále kývou hlavou jak nemocní oslové.

xfce4
xfce4
Level 6 Level 6
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Linux
3. 7. 2017 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan HADAM BY SI NECHEL tvrdiť ze DD nemá pravdu !
Hneť más auru 0 :D

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan DD je tragéd v tomhle, ale stejně přehání i OBR, je potřeba brát oba autory s rezervou a spíš se pobavit, pravda někdy už to vtipné ani není.

15degren
15degren
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon Ale OBR evidentně kalkuluje s informacemi, které si nevycucal z prstu. Sice je podává v nejhorších scénářích a schválně vyvolává flame (co si budeme, říkat, podle mě je rekordman v čtenosti článků), když to DD (stach) vaří absolutně z vody, nemá vůbec žádné informace od nikoho a tipuje sportku, žádný reálně zdroj nemá a jen píše co si vymyslel ve své schizofrenní hlavě. Případ VEGA ho naprosto jasně vystínoval. Nechápu kdo ty jeho slátaniny může vůbec ještě číst, ten člověk je reálně nemocný a to vůbec není k smíchu...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon Ale no tak, nepomlouvejte ho tady ani jinde, bude Vám to pak vyčítáno jako mě, když prskám na adresu diit. :lol:

Sajgon
Sajgon
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sajgon @15degren: 15degren ano pěkne shrnuto :) Však normální člověk si přečte recenzí víc, já se tam chodím jednou za čas opravdu jen pobavit, ale to si autor tou svou zarputilou "objektivitou" dopracoval na svém blogu sám. Ani tenhle slint mu nejde věřit "v momentě kdybych nebyl objektivní, sám nejmenovany web.cz smažu." :D

Ganimoth
Ganimoth
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan Jako driv bylo cist nejmenovany web aspon vtipny, ale to co plodi posledni dobu, to uz je skoro bolestivy cist. je fakt uz zraly na Bohnice

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dusan No, tak minimálne podľa jeho uber tajných super dôveryhodných zdrojov od výrobcov čo mu neustále spamujú email aby mu odhalili svoje produkty a plány do budúcnosti sme tu už Vegu mali dávno mať, a to dokonca aj v dual GPU verzii :lol:

"Máme už docela dobře potvrzeno, že nové AMD VEGA 10 grafiky... v podobně nového 14nm VEGA 10 GPU, si budeme moci koupit v Q1 2017, konkrétně to vypadá na únor"
... Co víme určitě (určite :lol: ) , že pro první polovinu roku AMD bude mít jen ten VEGA 10 čip.
... Potvrzena už je nejvýkonnější duální verze, která ale dorazí až v Q2 (pravděpodobně v červnu na COMPUTEXu).

Ale hlavne sa neunáhliť, múdro počkať, veď snáť 1,5/1roka po GTX1080/Titan X bude na trhu zrovnateľná GPU od AMD :lol:

PS: "NVIDIA GTX 1070/1080 – byly vydány předčasně. Rychle ztratí na hodnotě. Chystá se GTX 1080Ti!"

CNN
CNN
Level 0 Level 0
3. 7. 2017 01:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 Jak v Q1 2017?! VEGA mala vyjst uz par mesiacov po unahlenej 1080 a totalne ju rozdrtit! :-D

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @CNN: ee, to měly být dvě Polarisky v CrossFire :wink: (částečně měl pravdu, ale sekl se zaměřením. Dvě RX480 jsou pro těžbu kryptoměny opravdu lepší než jedna 1080sátka, teď záleží na úhlu pohledu jestli to je dobře a nebo ne) :lol:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 @Crha: Náhodou, vydrtí ji i ve spotřebě :)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1080Ti je famózní karta - pro hráče i kutila. Vega FE, jak už jsem párkrát psal, je jen pro velmi úzce specializované kutily, kteří navíc budou ochotni překousnout provedení karty a TDP.

S ledasčím souhlasím, ale co se týče Vegy RX, tak tam bych byl v odhadech opatrnější.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute AMD nepotřebuje Vegu FE pro úskou skupinu lidí, potřebuje grafiku pro masy lidí aby se dostala z červených čísel alespoň do černých, protože jinak AMD opravdu bude zanedlouho odloučené pracoviště Samsungu.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Crho Crho, takoveho fanatika jsem uz leta nevidel :D Jen aby NV nebyla odloucene pracoviste applu :D Ono s tak uzkym portfoliem jako ma NV by to bylo docela logicke ;)

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Hawaii, Polaris 10 a Vega (FE) mohly být podle mě skvělé karty pro masu kdyby byly laděné na výrazně nižší TDP a tím na rovinu přiznávaly, že hrají v mnoha ohledech druhou ligu. Technologie a paměti těch karet by oslovily spoustu lidí. Namísto toho tu máme tyhle absurdní "pekelné stroje".

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @pepcadvorak: :lol: kdo tady rok a půl prodává grafiky po celém světě? VIA? :lol:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: "Technologie a paměti těch karet by oslovily spoustu lidí."

A to tvrdíš na základe čoho ?

Ja by som povedal že 99% hráčov ide o herný výkon v tej ich cenovej kategórií, sorry ale (technologie - jediné čo ma napadá je Freesync ) a hlavne "paměti" - na to s prepáčením se*ie pes !

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: Je to jen můj omezený názor, celkem bych bral náhled oponenta.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Xcute: to jako myslíš mě? Plně s tebou souhlasím, v době kdy r9 290x stála deset tisíc jsem uvažoval i té Fiji za čtrnáct tisíc, ale to mělo příkon jak malá elektrárna. Počkal jsem s hype trainem na Polaris a zjistil jsem že není tak Polární jak hype tvrdil. Dneska mám studenou kartu s malým příkonem od nVidie za dvacet a jsem spokojený.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Hele - já bych jim ty peníze klidně dal, kdyby mi přinesli 150W krátkou kartu dle vzoru Nano (nižší takty, možná menší počet výpočetních jednotek, ale v každém případě plnou paměť) - výkon nevýkon, hrál by u mě, vedle paměti, druhořadou roli - FE na vzduchu je další zklamání po stránce provedení - AMD nechápe, že je dvojka a že tu hru může hrát s plným důrazem na další přednosti sdíleného interposeru, bez ztráty kytičky. Verze na vodě asi selže na detailech - už to vidím - lomozící čerpadla :wink:

Intel+nVidia
Intel+nVidia
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 21:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD prohrála už teď ať přijde s čímkoliv... Super by bylo, kdyby každý tahal chvíli za jeden konec, bohužel AMD za nic netahá už roky, jen dotahuje. nVidia už vesele prodává rok Pascal a mají obrovské zisky, AMD po roce vypustí nějaký výrobně komplikovaný model (hbm atd.) s minimální marží, prodá pár kusů, navýší svůj dluh a furt dokola, jako s tím nesmyslem Fury 2 roky zpět.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intel+nVidia navíc jak je to možné? Jak je možné že se prodává ten FUJ FUJ Pascal, který neumí asynchrony v dx12 a vulkánu? Kdo si kupuje ten fuj fuj pascal co je jen vyladěnej maxvel? Proč ten šrot lidi kupujou? Jo aha ono se na tom nic neseká? :idea:

antivir
antivir
Level 1 Level 1
2. 7. 2017 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Obermaier je prostě borec :D ano, je to sice troll, ale musíte uznat, že jeho články jsou daleko zábavnější, než články typu: "Výrobce XY začal prodávat telefon v růžové barvě" atd... a ne všechno, co napíše je nutně lež...

abych taky napsal něco k tématu, AMD nedokáže konkurovat na obou frontách, buď konkurují na trhu GPU a v oblasti CPU je drtí konkurence, nebo silně konkurují Intelu v oblasti CPU a na trhu GPU jim začíná ujíždět vlak... zdá se mi to, nebo je to tak?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@antivir Ujíždí jim oba dva vlaky. AMD není nějaká malá zaplivaná rodinná firma z horní dolní za polomí. Domnívám se že by mohla mít kvalitní manažery, kteří by dokázali sehnat a vést firmu na obou frontách. Navíc v rámci jedné firmy by mohli navrhnout APU že by se z toho intel i nVidia pokakala, ale oni né, oni nechcou. Podívej se na obrovský skok co udělal intel s vlastníma grafikama na CPU.

paja666
paja666
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Intel udelal obrovsky skok s vlastnimi grafikami a proto chysta CPU s integrovanou VEGOu a HBM :-)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @paja666: :roll: pokud vím tak je to hoax. Ta Vega na 86°C by uvařila ten intel. :roll:

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD jasne rekla, ze podle FE se nema posuzovat vykon ve hrach, protoze neodpovida tomu co prinese herni RX.

FE ma IPC pod urovni Fury a tim padem i Polaris. Jaky smysl by melo vydavat cip, ktery by nedosahoval IPC predchozich dvou generaci ?

Dle nekterych drivery pro herni vyuziti jsou z ledna, dle jinych prepinac na herni rezim v ovladacich nefunguje ... .

Vyrobni naklady by mohli by na podobne urovni jako u GTX 1080 Ti, ale to je jen spekulace.

Takze zatim realne vime, ze toho moc nevime. Vsechno jsou jen dohady.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bespi Proto třeba 3DMark ukazuje cca o 10% vyšší skóre v gaming mode než bez něj - chápu, nedalo to 100%, nefunguje :)

Drivery z ledna... PCPerspective testovalo na pár hodin starých driverech, borec co testoval jako první měl také aktuálně stažené drivery. Ano GPU-Z ukoazoval nějakou haluz, stejně jako tvrdí že HBM2 vyrábí Micron

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
3. 7. 2017 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bespi do toho AMD potvrzuje že je vše funkční :D

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bespi U grafické karty mě primárně zajímá výkon a pak provozní vlastnosti. IPC je myslím každému hráči zcela ukradený. Vega FE se aktuálně nerovná ani mé současné kartě, Vega RX ji dožene, možné lehce předežene, pro člověka jako já, který by uvítal vyšší výkon než 1080Ti/TitanXp tohle rozhodně není karta o které stojí uvažovat.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, srovnání FE s P5000 není příliš dobré. P5000 stojí min. 52.000,- s DPH. FE stojí 28-29.000,- s DPH.
Problém FE ale má a totiž v tom že není a nejspíš nikdy nebude certifikovaná pro práci v Autodesk a jiných profi programech, kde je certifikace alfa/omega (tím by si podkopali FirePro).
FE je tedy na takové to blbnutí na doma. Její zaměření nechápu. Zároveň pokud zatím neumí game profily, měli tam klidně to tlačítko na přepínání work/game profilu nechat, ale zatím ho zašedivět s tím že "to be delivered". Takhle si akorát vykopali jámu sami na sebe.
S povypínanýma fičurama FE jsem skeptickej. To tvrdili i u Polárky 4xx že jí něco chybí a postupně to dodělávali v ovladačích. S konci si ale nejsem jistý jakýmkoliv vlivem na spotřebu/výkon. RX5xx to je potvrdila. Došlo jen na kosmetické úpravy spotřeby a výkon byl nahoněn jen krapet vyšším taktem.

Xcute
Xcute
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Já si verzi na vodě umím dost dobře představit pro rendering, těžbu, nonstop zátěž výpočty. Okruh lidí využívajících méně vyvinuté opensource nástroje nebude velký, ale někdo určitě. Každopádně je to "dodo" (dodělej doma) - je to vývojařský nástroj.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xcute Těžbu by to chtělo výrazně nižší spotřebu, aby to nežralo víc než to vydělá :)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cursedslayer Nevím, jednou se to prodává v obchodech a zákazník očekává kompletní produktu ne nedodělaný zmetek, zvlášť za cenu jakou to má.

ryohazuki007
ryohazuki007
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moj odhad je 1080oc uroven,
otazna je len cena podliezt 499 bude tazke :0 :0 :0 :shock: :shock: :twisted: :twisted: :x :x :P :P :) :) :D :D 8) 8)

jeliman
jeliman
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasne AMD necekala,ze NV vyda 1080ti..Urcite to nevedely,kdyz minulou generaci to bylo to same..Boze to jsou kecy tohle a zeleni pacienti to basti..Za chvili bude venku tak si pockame,ale vykon bude jak 1080ti mozna o neco lepsi.Karta prichazi pozde,ale aspon tu bude konkurovat vyssi rade NV..

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jeliman Smeješ sa zbytočne. Je to totiž rovnaké ako veriť vo výkon na úrovni 1080 Ti alebo vyšší. Ale ako skalnému fandovi AMD sa ti nečudujem. Keď nie sú produkty na určitej úrovni, treba aspoň veriť a čakať. :)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr to same rikali a ryzenu, a ted jsou 4/8 i7 zrale tak do kose.....takze ja bych asi pockal s cim amd prijde....

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Stejní fans den před vydáním recenzí polarise, kdy už byly všechny idicie i neofiko testy venku vehementně tvrdili jak to dosáhne na GTX980Ti/1070 na ji to může překonat.

Samozřejmě že ti co testovali nevěděli co dělají a všechno to byl jen AMD hate, realita recenzí pak jasně řekla že GTX970OC může být pro Polaris jednohubka ale GTX980 už je tvrdý oříšek, který nepřekoná... kde to dohnalo/předehnalo 980Ti/1070...

A teď je to to samé, jako jo, tomu výkonu lehce nad 1080 věřím, aby to překonalo 1080Ti... ten rozdíl výkonu by musel být v jednotce výkonu RX580.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @pepcadvorak: Ryzen 7 s 8C/16T priniesol výkon 8-10C/16-20T Intelov za polovičnú či dokonca tretinovú cenu.

Ekvivalentne k tomu by Vega pri výkone GTX1080Ti mala stáť koľko ? 249-299USD resp. pri výkone GTX1080 neviem 199USD ?

Porovnávať to z Ryzenom je úplne nemiestne, v CPU mali priestor ako na pridanie jadier tak ubratie tých nehoráznych cien Intelu, pri GPU je ale situácia diametrálne odlišná :wink:

...a s 484mm2 jadrom, interposerom, HBM2 a vodným chladením to z uberením na cenovke nemôžu veľmi prehnať - nie u AMD.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @pepcadvorak: Zralé do koša nie sú, ale povedzme, že nezaujímavé áno. :-)

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Maťko911: ja bych to tak cerne nevidel. Nv1060 jsou pri stejne cene slabsi nez 580X dokonce nez i 480x a tenhle trend se bude zvetsovat s vetsi podporou DX12. Vega se teprve ukaze na zaklade testu poloprofesionalni karty se neda odhadovat jeji vykon. Treba prekvapi, treba neprekvapi, ale placat tady takove chujoviny jako Obr mi prijde smesne

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @pepcadvorak: no len tak okrajovo ku GTX1060 vs 480/580, ono to v pár hrách nesporne je ako píšeš a áno DX12 je RX_80X lepšia ale ono tých hier zase až toľko nieje a hier kde má RX ozaj výraznejší náskok (teda nie 60 vs. 63fps) na GTX1060 je koľko 4-5? (Doom, Hitman, AOS a ešte 2-3 neviem to len pre príklad)

A potom sa do toho započítajú tie menej "optimalizované" DX12 a vulcan hry, spústa DX11 hier a vo výsledku je to +/- všetko na rovnakej úrovni, 1060ka, RX580 aj 480 - viď testy computerbase, guru, techpowerup atď...

Ale čo som hlavne chcel, ja to čierno nevidím, len poukazujem na to že porovnanie s tým čo dokázal Ryzen v CPU svete je nemiestne lebo tu také rezervy ani v cenách a už vôbec nie vo výkone nie sú :idea:

A potom ak AMD vydá slabšiu Vegu 10% nad GTX1080 za cenu GTX1080 (499USD) a silnejšiu Vegu 10% pod 1080Ti za cenu napr. 599USD tak zlá ponuka to nebude ale na druhej strane to nebude nič z čoho by sme padali na zadok a dalo sa čo i len z diaľky prirovnať k tomu čo narobil Intelackej ponuke Ryzen.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 09:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to nová architektura, obávám se, že to bude stejná situace jako s Ryzenem. Nezapomeňte, že nVidia jen shrinkuje a ovladač je pořád stejnej. To mj. znamená to, že se opět bude čekat na patche každé hry po hře. Podívejte se v tabulkách, kde je výkonově 2 x 480/580 v CF. Mezi 1080 a "ti", pokud se nepletu. Nic jinýho nečekám a to samý se spotřebou - 2 x 180W. Ten rozdíl mezi 4608 SP a 4096 SP je frekvence, architektura, rychlejší paměti a po nějaké době optimalizace.

Pozdravuju tajného výrobce...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino tady je třeba gamer nexus 2xRX480 v CF.. http://www.gamersnexus.net/guides/2507-crossfire-rx-480-benchmark-vs-1070-and-1080-power-temperatures-fps/page-3

byly ale výrazně podrpobnější testy...

Vtipné je jak 2xRX480 v 1080p/ultra v Mirrors Edge dalo stejné AVG FPS jako OC GTX960! a horší minimální FPS, v 4k to pak mělo o 20% menší výkon než 390X.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino Mezi 1080 a Ti? Really?

Možná v jedné béčkové hře to je nad 1080, s výrazně vyšší spotřebou, jinak je to mezi 1070/1080.

A co teprve když to narazí na titul co v CF neškáluje, majitel dvou RX bude koukat na slideshow, kdežto majitel 1080 si parádně zahraje. Navíc i levněji...

Opravdu 2 karty v CF/SLI neznamená výkon 1 karty krát 2. Dobře škálující tituly přidají tak 50-60%, extréměn dobře škálující 90% ale těch jsou jednotky. Oproti tomu jsou tu i hry které vůbec tohle nepodporují a výkon dvou karet je nižší než výkon jedné karty...

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik Ano, a to si představ, že to neškáluje dokonale a přesto to 1080ku dá. Další ukřičený děcko s poruchou porozumění přečtenému.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @hrdino: Ano v jediné hře kde to škáluje naprosto dokonale asi na 190% to dá 1080...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @hrdino: Človek nemusí byť ani ukričaný a ani decko, aby si dokázal uvedomiť, že je lepšie kúpiť jednu high end kartu ako dve mainstream do SLI či CF. 2 karty sú ideálne iba u high end-u, keď chceš ultimátny výkon a inak to nejde.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @mareknr: Tak ještě jednou a pomalu: Nebavím se o CF, ale o jednočipovce velikosti dvou čipů, blbě škálujících v CF, jako příměru výkonu oné jednočipovky. Už ti to došlo? Tak na začátek a znova. Go to :roll:

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @hrdino: V tom prípade by to mohlo byť tak ako si písal. Ja čakám výkon niečo nad 1080 a v nových API nad 1080 OC. Plus mínus 10%.
Aj keď ťažko sa to takto porovnáva už lez z toho dôvodu, že NV v skutočnosti ina neshrinkuje. V Pascale je pár zmien a minimálne rasterizér funguje inak. Oproti Maxwellu má minimálne inú variantu tile based rasterizéra a ktovie aké ďalšie zmeny tam ešte sú. To podľa mňa ovplyvní aj ovládač. Nedá sa to síce porovnávať so zmenami vo Vege, ktorých je o dosť viac, ale také jednoduché to nebude. Ale tvoja analógia na získanie predbežnej predstavy o výkone určite stačí. Som dosť zvedavý na konečný výsledok v podobe RX.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino Tos vyplodil sám nebo ti pomáhal Tombmimino a Tydýt? :lol:

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Ne pomahal mu porno znalec Crha.. ktery krome spamovani a priblblych poznamek dela saska vsude kam vleze.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: kdybys věděl kde všude jsem zaháčkovaný, to by ti teprve vstávali vlasy hrůzou na hlavě. :lol:

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase si naběhneš.

RX Vega samozřejmě bude mít výkon nad Titan XP prostě proto, že má o 1Tflops vyšší výpočetní výkon.

Samozřejmě bude se to týkat pouze nativních DX12 a Vulkan her, ale o ty přece jde. že to bude mít "jen" výkon nad GTX1080 v DX11 hrách, tedy těch minulých nelze považovat za problém (typických 30% dolů na DX11 overhead).

Ostatně bylo by divné, kdyby o 50% přetaktované Fiji (FuryX) mělo jen o 20% vyšší výkon než nepřetaktované.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus To by to musela FuryX drtit 1070 nebo TitanX (maxwell), bohužel jim kouká na záda a přitom má o 2.5TFlops více.

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 7. 2017 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cernakus Cernakus 3.7.2017 09:30:50

"Samozřejmě bude se to týkat pouze nativních DX12 a Vulkan her"

Mas na mysli treba Doom, kde ve vulkanu ma 1080Ti ma >50% naskok na FuryX, ktera prave ve vulkanu podava mimoradne excelentni vykon? Tedy v tom nejlepsim moznem pripade?

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo Ano mám. Poměr výpočetních výkonů je 1,5:1 ve prospěch GTX 1080Ti, tedy i výkon v optimalizované hře je o 50% vyšší.

Porovnejme, aby nám do toho nehrabalo omezení 4GB pro vyšší rozlišení u Fiji, RX580 a GTX1070
http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_radeon_rx_580_gaming_x_review,10.html

které mají poměr hrubých výpočetních výkonů 7300:5800 GFLOPS, tedy 1,25:1

U DX12 her tomu odpovídají i FPS, u DX11 her pak u novějších je blízko k tomuto poměru. u starších pak je to spíš 1,5:1. Což je právě ta neoptimalizovanost.

Zavěr tedy je, že tam, kde GCN Polaris drží herní výkon adekvátní jejímu výpočetnímu, tam bude více jak dvojnásobně výkonná RX Vega mít více jak dvojnásobek FPS a tím znatelně (mimo chybu měření) porazí i GTX1080Ti. Tam, kde ten výkon GCN nedrží, tam samozřejmě 8% výpočetního výkonu navíc situaci nezachrání. Nicméně na to, aby zdrtila GTX1080 všude, vyjma Shitworks TM a GTAV, nude mít RX Vega výkonu dost.

Otázkou bude nacenění. Pokud cena bude na úrovni výpočetně jen o málo slabší GTX1080Ti tak s tím díru do světa AMD neudělá. Pokud však nabídne kartu za cenu GTX1080, jen debil by dal přednost právě té.

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 7. 2017 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Cernakus: Chlape, chlape, výkon v Tflops a herní výkon mají jen pramálo společného. Kdyby tomu tak bylo, AMD drtí nvidii už řadu let, protože AMD má pravidelně vyšší výkon v Tflops než nvidia...

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @callisto: Však je taky drtí.

Jenže až v DX12/Vulkan a dobře naprogramovaných DX11 hrách bez Shitworks TM.

Jenže... Nvidia tváří tvář novým optimalizovaným API zabrala a tu díru dohnala (minulý rok dokonce značně předehnala). AMD ztratilo svoji výhodu 30% hustoty tranzistorů na plochu.

A do Navi (2018/2019) si ji znovu nevytvoří (očekávám, že navi bude mít 96 jednotek a tím zase odskočí i proti gigantické Voltě).

Právě, že korelace v Tflops je to, co je stabilní po dlouhé roky. Ano, nvidia má lepší využití Tflopsíků, ale ne proto, že by měla lepší architekturu, ale protože má více peněz na zaháčkování vývojářů her. Díky prosazení nových API už tudy cesta pro nvidii nevede, proto začala makat taky na hardwaru a srovnává s AMD technologický krok.

Otázkou je, co dokáže Nvidia s výrobním procesem. GF+Samsung je už výrazně dál než TSMC, blíží se schopnostem intelu. Se 7nm technologií ho dokonce překoná (pokud intel nemá nějaké eso v rukávu). A TSMC se k této rozteči nepropracuje nejspíše ani v roce 2020. Procesy GF jsou pak pro architekturu Maxwell/Pascal/Volta nevhodné a 12 nm vs. 7 nm bude dost znát (navíc zkušenosti z vysokofrekvenčních Ryzenů...)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Cernakus: Která karta od AMD přesně "drtí" GTX1080Ti v jakékoli hře a jakémkoli API? Ono co vlastně vydrtí GTX1080? A co 1070?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Cernakus: Prosím vás o akej výhode v hustote tranzistorov to hovoríte? Vážne si myslíte, že NV nevedela či nedokázala mať rovnakú hustotu tranzistorov ako konkurencia? Ono je to iba o rozhodnutí akou cestou sa vydať. AMD chcelo mať viac stream procesorov, tak to museli zahustiť. NV mala zasa architektúru, ktorá počítala s menším počtom stream procesorov, takže nemusela tranzistory tak zahusťovať. Každý z týchto postupov má svoje výhody aj nevýhody. NV si napríklad vďaka nižšej hustote tranzistorov mohla dovoliť vyššie frekvencie. A z pohľadu na minulosť sa podľa mňa rozhodli ísť oni lepšou cestou. AMD sa tá ich moc nevypláca.

[quote]Však je taky drtí.

Jenže až v DX12/Vulkan a dobře naprogramovaných DX11 hrách bez Shitworks TM.[/quote]

Takže hra, ktorá ide dobre na AMD je optimalizovaná a tam sa ukazuje jej pravý výkon, zatiaľčo u NV je to naopak? AMD nie je žiadna šablóna, ktorá má určovať smer. To, že niečo nehrá v prospech AMD neznamená, že je niečo zlé. Chyba je aj na strane tejto firmy. Či sa to niekomu páči alebo nie, tak sme stále (a nejaký čas ešte bude) v dobe, kde prevládajú DX11 hry. Za 3 až 5 rokov sa budeme môcť obzrieť či sme túto dobu prekročili alebo nie. Taktiež jedna lastovička v podobe Dooma leto nerobí. O žiadnom drtení nemôže byť ani reč. A už vôbec nie v dobe, keď AMD nedokázala rok priniesť výkon na úrovni GTX 1070 a 1080. NVIDIA sa musela prekonať sama. Tak kde prosím to AMD drtí konkurenciu?

[quote]Otázkou je, co dokáže Nvidia s výrobním procesem. GF+Samsung je už výrazně dál než TSMC, blíží se schopnostem intelu.[/quote]

Toto je súdené na základe čoho? Radšej by som v tomto smere nič neprorokoval. Jedden chlapík ešte pred príchodom Pascalov predpovedal, že NV môže mať s výrobným procesom problém, pretože AMD od TSMC odišla a oni ževraj ladili výrobu zatiaľčo NV si prišla iba na hotové (podľa neho to asi NV bez AMD nebedela). Proste AMD je hotová magická firma. Všetci sú horší ako ona, iba ona prináša technologický progress a pritom sa jej darí najhoršie. A čerešnička na torte je, že ževraj za všetko môžu ako ináč zákazníci. :-)

Čo sa týka flopsov, treba si uvedomiť, že je rozdiel medzi teoretickým a praktickým výkonom kariet. Robiť podľa toho závery sa nedá.

A tiež si treba uvedomiť, že k HW patrí aj SW. V tomto smere má opäť NV výhodu v podobe PhysX, Flex, Gameworks či CUDA. Pretože áno, grafické karty kupujeme aj kvôli hernej grafike. A že AMD nemá k týmto technológoám alternatívu neznamená, že je chyba mimo tejto firmy.

Cernakus
Cernakus
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @mareknr: tohle je moc žvástů pohromadě. Nevíš která bije, o to větší máš víru. S tím se nedá válčit.

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Cernakus: Ten se tady zase vzal odkud tvl, Crha má příbuzný? omg to je kus kkta

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Cernakus: Ja napríklad vôbec nebazírujem na tom, že to čo som napísal o hustote tranzistorov je fakt. Je to niečo čo som si prečítal niekde inde. Logicky mi ale vychádza, že buď bude mať čip viac nahustené tranzistory a tým pádom bude môcť pracovať na nižších frekvenciách alebo naopak. Mýlim sa snáď v tomto?

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @Cernakus: Keď nie je čo povedať, tak stačí odvrknúť. Pokiaľ máš onformácie s praxe tak si ich rád prečítam. Ale nemôžeš mi vyčítať, že tieto teoretické rozhovory sú stále o tom istom aj keď prax ukazuje niečo iné.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hnizdo @hrdino: Máš aj niečo k tomu o čom sa bavíme? Ja nemám problém vziať späť čo som napísal ak mi napíšete ako to je a bude to logické.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem Vám o víkendu dopařil toho Dooma4 8) , jako solidní nářez a určitě si to zahraju rád několikrát znovu. Přijít domů z práce, naštvaný na lidi, pustit si to a rozdupnout někomu hlavu, urvat mu ruku, vyrvat vnitřnosti a narvat mu je do huby 8) . naprosto vítám omezené množství munice, které vás nutí nastartovat motorovku a nějakýho nebožáka rozříznout vejpůl aby z něj vypadli náboje. To je prostě slast po které se mi tak nehorázně uleví, a veškerá naštvanost odpluje nějkam pryč a je ze mě milostivá hodná bytost. Tohle mi jiná dnešní hra nenabídne. Chápu negativní hodnocení malých rozmazlených fracků, pro které je ta hra možná těžko pochopitelná a těžká, ale pro mě jako OldSchooláka je Doom 2016 báječná a povedená hra :!: :!: :!: Jinak nedávno jsem dohrál ještě Mafiu 2, ještě před tím SOMU. Co mě mrzí je FarCry Primal, ten mám rozehranej, ale nebaví mě to, na medvědy jsem slabej, furt tam po mě skačou nějaký divoký kočky a v tom craftování se prase nevyzná, takže tam furt litám s lukem a bodcem.
Proč to píšu? Aby jste věděli na co čekáte, až Vám někdy AMD vydá tu kartu "RX VEGA PS" (PS-Počkejte Si) 8) :lol:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha ja si zahraju vse na 480X;) na to nepotrebuje clovek ani 1080 ani vegu ;)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak No a teraz si zober, že by si mal 4K a chcel by si si v hrách užiť najlepšiu možnú grafiku. Nie každému by 480X vyhovovala. Tým netvrdím, že je to zlá karta. Ak si s ňou spokojný, tak si kúpil dobre. Toto platí pre každého.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @mareknr: GTA V (moje oblibena) na 3x 1920x1080 na full detaily pohoda ;) Ale chapu, 3x 4k monitor by jiste nedala.

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
3. 7. 2017 13:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @mareknr: Jenže i*** co mají 1+ roků 4K monitor, chtějí (urputně a hned) vše na max a nejvyšší FPS ve 4K, co si nekoupili už dávno 1080 Ti a stále čekají na Vegu je minimum (doufám :D ), ale někteří jedinci to překrucují na všechny ostatní, co nemají high-end poslední řady GPU a ve svých kebulích si je všem co je stejně nechcou vynucují a nakonec se to tu snaží mermomocí kolemčtoucím vnutit :D
Omezovat 10 a více skupin lidí na jednu je dnes bohužel v módě :roll:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Kharnix: já si naivně chvíli myslel, že Vega s 20% nad 1080Ti s cenou nižší bude ok, ale ejhle, ono to nestojí za řeč, Volta volá

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: Tak ja by som s 3xFHD asi nebol s výkonom RX 480 (a jej ekvivalntom) spokojný. Ale každý sme iný. :-)

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: U GTA V stačí ísť autom do lesa (alebo kľudne aj v meste za dažďa) resp. na kopce kde je spústa trávy a tie snímky dokážu hravo padnúť zo 70-80 na 45-50, minimá mám 42-43 a to si človek všimne keď mu to tam padne z 80fps...

3x 1080p na Full s RX480 a pohoda, no hovorím, vec pohľadu :confused:

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: Takže na R9 480X mastíš GTA V "na 3x 1920x1080 na full detaily" a hovoríš že: "pohoda".

No to je krásna ukážka ako je ten výkon relatívny.

Mám totiž GTX1060 6GB v Gaming X verzii, len jeden 1080p monitor, GTXka je OC-nutá na 2074/8800MHz a u mňa tiež obľúbené GTA V skoro na full ("zabíjam to 4x MSAA, takže 2-3 nastavenia nie sú na maxime) a až takou pohodou by som to nenazval.

Keby som mal monitory dokonca 3 tak už vôbec...

A to ako iste vieš GTA V "chutí" viac nVidii než AMD...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: RX480 3x 1920x1080 dává na 60FPS ???? :lol: :lol: :lol: :lol:

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
3. 7. 2017 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @komplik: Hlavně ať už jsou 570/580/1060/1070 od minerů za 50% ceny na aukru a pod :(

Tai
Tai
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @mareknr: Asi tak, že tady někdo fakt kecá, nebo má rád slideshow.
480X nedokáže na 3x1080p monitorech jet hratelně GTA5 na plné detaily.

Moje 1070 boostuje na 2000MHz a na jednom monitoru 1920x1200 jede 30-60FPS, jak kde. To je karta výkonově o level výše než 480X.
A to ještě není nastaveno naplno.

Bespi
Bespi
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Kharnix: 570/580 mozna, ale 1070,1080 rozhodne ne. Ceny naopak jdou nahoru.

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Tai: Tak pepcadvorak nepísal, že hrá hry na plno, ale že si s 480X zahrá. Takže zrejme dosť uberá na detailoch pri konfigurácii HW čo má. To by chcelo práve výkon okolo tej 1070tky ako minumum.

Tai
Tai
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @mareknr: Tak to ještě přečti ten příspěvěk o 3 níže, kde tvrdí GTA5 na full detaily 3x 1920x1080. Předpokládám, že tím nemyslel jednu z těch mnoha kolonek co tam v nastavení jsou.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @mareknr: co AMDčkař, to lhář, protože píše: "fully detailos". :wink:

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @Crha: hra na jednom monitoru 1920 x 1080 na full detaily, pouze jsem si menil nastaveni aut nebot pri max se neketere mise delaji blbe. Pak jsem si pustil AMD Eyefinity pustil GTA 5 znova a pouze dal rozliseni na 5760x3240 a hru pustil, bez zmeny detailu. Nekontroloval jsem jestli si to hra sama nezmenila ale k tomu nevidim duvod. 1060 to mozna nedava kvuli omezene VRAM. Prijdu domu a podivam se jak je to nastavene, jinak jsem ve hre nepozoroval zadne skubnuti na ktere jsem dost haklivej, tim spis u takove hry.

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: Takže je to na plno nebo jen změněné nastavení? Tahle je to všude a nenej v diskuzi AMD vs NV. Prostě někdo tvrdí jak mu na max jede to či ono jenže pak člověk zjistí že to max vlastně zdaleka není max :)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @pepcadvorak: Skús prosím ťa zmerať aký je dopad na FPS keď zmeníš jeden monitor na tri (teda zmena rozlíšenia z FHD na 5760x3240). Celkom ma zaujíma aj to, aký máš framerate pri Eyfinity zapojení a v detailoch na akých hráš.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @komplik: Přesně tak komplíku. Chtěl jsem grafiku u které posunu všechno doprava a je mi jedno co to dělá, ale hlavně ať to jede plynule to jsem dostal. Víš, dřív, když jsem měl AMD tak jsem pořád stahoval detaily a rozlišení a stíny a říkal si: "Co se sakra změnilo? Proč všichni tak básní o té hře, když vypadá úplně stejně jak half-life 1 :?: " No a pak jsem prozřel a pochopil to, u her musíte mít nastaveno všechno na max, jinak si samozřejmě ta hra bude vypadat "jako tenkrát". Třeba Fallout, najednou tam byla tráva, stromy, v dálce horizont, asfalt se leskl a leskla se i krev, úplně jiná hra, když něco hrajete na low a pak na full-ultra.
Jinak já nemám problém přiznat si že ta 1080 nedává v Talos principe to SSAO nebo jak se to jmenuje, to klidně padne na 15FPS. Nebudu dělat machry že ne, ale nevyužívám to protože v těch použitých úpravách nevidím rozdíl. :wink:

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak @mareknr: a žádný kecičky, hezky natočit a švihnot na trubku

hrdino
hrdino
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Já jsem celej víkend strkal autům na parkovišti šišky do vejfuku, to mi přišlo jako větší zábava. Navíc jsem ušetřil 20 000...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hrdino zábava AMD funboys, když na to nemám já, tak ani ty... když mě chcípla koza tak tu tvou taky zabiju ať soused taky nemá... zvláštní charaktery se rodí z AMD funboys. :roll:

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
3. 7. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha 560 Ti FTW :!:

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix Vysvětli ty zkratky, vůbec ti nerozumím.
Jinak jak je doma děcka? AMdéčko Vám dodá Vegu až po prázdninách, to je pech co?

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
3. 7. 2017 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix @Crha: :roll:

Mr.DAT
Mr.DAT
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taky si lidičky a fandové intelu a gforce musí uvědomit že PC hráčů na celém světě je cca 30 milionů konzolových hráčů na celém světě je cca 300 milionů. A pokud Sony a Xbox mají jak procesor AMD tak i Grafiku AMD tak logický více prodaných kusů grafik bude mít AMD... A krom toho těřaži kryptoměn kupují hlavně AMD protože za méně peněz více muziky. A propó lepší je nike než adidas...

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.DAT Len na Steame je denne aktívnych 33 miliónov používateľov. Mesačne okolo 67 miliónov:

[url]http://www.dsogaming.com/news/steam-has-33-million-daily-and-67-million-monthly-active-users/[/url]

A to hovoríme iba o Steame. Ešte je tu Origin, GOG, Uplay,...

Ako si inak vysvetluješ to, že aj napriek tomu, že AMD dodáva HW pre podľa teba 300 miliónov konzolí, že je každý kvartál v mínuse a NV ma pomaly zisky také ako je ich obrat (trocha zveličujem)?

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.DAT "konzolových hráčů na celém světě je cca 300 milionů.Sony a Xbox mají jak procesor AMD tak i Grafiku AMD tak logický více prodaných kusů grafik bude mít AMD... A krom toho těřaži kryptoměn kupují hlavně AMD"

No a nakoniec si človek pozrie koľko AMD/nVidia zarobili za rok/kvartál a zistí že AMD "paberkuje" a zbiera drobné do automatu a naproti tomu nVidia už nevie čo z peniazmi 8)

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 je jedno jestli NV nebo AMD, AMD samo uvádí kolik jim přináší konzola a pokud se pamatuju vydělá to co herní grafiky, nejde o prodané kusy ale o vývar z kusu. Tam je jednoznačně lépe NV, už jen proto že prodává high end a i Koduri říkal že nějakých 14% trhu generuje většinu profitu, tam leží peníze v herních grafikách,ale kdo bude kupovat "no name" highend byť levněji, na low endu si musí udělat tržní podíl

Kharnix
Kharnix
Level 18 Level 18
3. 7. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.DAT To je teda smůla že AMD nemá víc kusů a musí teď odkupovat na těžení i od konkurence :lol:

soskolin
soskolin
Level 1 Level 1
7. 7. 2017 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kharnix Presne tak, VEGA este ani nevide a uz jej bude nedostatok , o malo zaujmu sa bat AMD v terajsej situacii nemusi (a tak trochu im to zachrani krk, pokial tazobna horucka v blizkej dobe neopadne).
Prave som precital Stachov vyplod o kryptomenach...ja by som tu tusim strelil facku keby ho stretnem, co ten dokaze nastvarat v diskusii, to je suce na odbornika a silne lieky.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je až smutné... mě tohle přijde jak fanatismus - obr vydá novinku, jejíž psaní si jistě naprosto užil a s chutí pošpiní AMD. Na to konto přijdou lidi, kteří hned hlásají "já jsem to říkal! Hrrr na ně!". Opravdu tohle nechápu a upřímně tohle mi přijde jako chování ovcí.

A teď proč se to stalo. Že AMD udělalo podle všech hloupí krok, když poslalo Vegu FE, zřejmě nedoladěnou, atd.. lidem, to je pravda. A nad tim se pozastavoval i DD, takže proč hatovat.

Druhá strana věci je testování FE na hrách. Je to jak kdybych řekl, že jsem vymyslel nový motor použitelný do auta i traktoru, vydal jako první motor v traktoru, ještě k tomu zřejmě ne v 100% připravenosti a hned ten traktor někdo vzal na závodní okruh a psal, jak je to pomalé, že i škodovka to předjede.... OK, že to nějaký debil píše chápu, ale že lidi jak ovce zase a opět "juchuu, pravda pravda, na Bělehrad!" to už nechápu...

A poslední strana věci je, jak se předávají informace. Obr tady zmíní informace od nějakého vývojáře či koho a všichni se toho hned chytají jak svaté pravdy (neříkám, že to pravda být nemůže). Už ale nikdo nepřijde, hlavně na tomto webu, s informacemi, které by věci narovnaly. To se tu prostě neděje, ruku na srdce PCT. Když tady vyšel už minule článek o špatných výsledcích Vegy ve hrách, proč obratem nevyšla novinka o tom PROČ to tak je (jelikož když po googlite, tak se to už dávno ví, nebo minimálně odhaduje). Žádný pokus o předání všech informací, ale ty negativní se píší lépe že? A teď, čistě hypoteticky - jsem uživatel, co si chce kupovat nové železo. Očekávám objektivní a 100% informace na webu, jako je tento. Tak čtu a čtu a vidím samý hate jak na Ryzen (poslední dobou utichlo, nevím co se děje...) tak na Radeon. Takže co zvolím? Intel a nVidii :) Ale přitom, kdybych byl trochu znalý v oboru a zapátral na objektivnějších webech, zjistil bych, že třeba Ryzen je pro mě lepší volba než nVidia....

Hatovat umí každý blbec, ale chovat se objektivně a rozumně dělá zdá se problém více lidí....

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn Určitě tedy víte proč je výkon vegy tak špatný, můžete nám dát fundované vysvětlení? GamerNexus ani PCPerspective nám to neřekli.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik Tak třeba:

[url]https://www.cnews.cz/rozborka-prvni-testy-radeonu-vega-frontier-edition-spatny-vykon-kvuli-ovladacum/[/url]

[url]http://diit.cz/clanek/radeon-vega-frontier-edition-nema-aktivni-tile-based-rasterizer[/url]

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
3. 7. 2017 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @Softborn: Cili amd zase posralo launch? Nebo dokonce cely produkt? :P

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@komplik @hnizdo: Viděl bych to na launch. Vegu FE neměli vůbec takhle posílat lidem... když už, tak nejdřív novinářům. Pravda je, že FE se tváří, že by ty hry taky mohly jet, ale v současné situaci ne... a to AMD dojebalo. Ale ve Vegu tak nějak stále věřím a těším se na RX verzi, jelikož tahle FE mě moc nezajímá.

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn softborn:
1) jedinej kdo říkal že Vega bude propadák a bude nejdřív v srpnu jsem byl já [b]Jaroslav Crha guru IT[/b] :!: Ostatní se snaží teď vypadat chytře když říkají to co pan Crha říkal [b]před rokem[/b] při uvedení Polarisu.
2) DD se hejtuje automaticky, protože to je nemocný člověk s napoleonským syndromem, který vše řeší BANány.
3) Žádná druhá strana testování FE verze není. AMD [b]nemělo[/b] vůbec co [b]vydávat[/b] nějakou FE verzi (která zavání kopií FE pilotních verzí nVidie). AMD mělo [b]vydat ostrou Vegu[/b] s ostrými ovladači jako hotový produkt aby si z toho všichni sedli na zadek. Až pak mělo vydávat nějaké další verze. Je to [b]fail[/b] marketingového vedení!? Tak by mělo být vyhozeno, protože takový marketing vede firmu do záhuby.
4) když jste tak znalý kupte si laskvaě ryzen a polaris a neotravujte slušné lidi. Já měl vždy AMD a vždy se mi všechno sekalo. Pořídil jsem si intel a okamžitě jsem [b]zintelovatěl[/b], protože ten počítač je prostě rychlý, na nic nečekám jak u AMD. Teploty procáku oscilují okolo 50°C, to není jak AMD že 86°C no problem, překročení TDP mianboardu? no problem... to s intelem a nvidii neznám. Takže si bežte pane odborníku koupit svůj skvělý levný ryzen a neotravujte slušné lidi. Děkuji.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha 1) Budiš, poplácal bych po rameni. A dál? Pointa? Mě je třeba fuk že ještě nevyšla, já čekám co přinese. Takže chápu zklamání lidí, že ještě neni, i když už být měla, ale co už, z toho se svět nezboří...
2) To jsou nějaké Vaše osobní problémy. Já s DD občas souhlasím, občas ne, ale nenadávám, normálně komunikuji a nikdy sem si BAN nezasloužil. Ale debily bych BANoval taky :)
3) To souhlasím. Ale stalo se. Takže správné kroky by byly:
a) vyhodit marketingové oddělení AMD
b) uvědomit si, že testovat FE na hry je to samé jako jezdit s traktorem závodní okruh. Jako hatit produkt na základě špatného tahu marketingu je nesmysl. Pochopim, když si lidé pujdou koupit jinou kartu, ale říkat kvůli tomu, že VEGA je špatná je hloupost. Je špatný marketing AMD, ale ne VEGA.
4) Já ryzen a polaris mám. Ohledně výkonu jsem spokojený, nic se neseká, na nic nečekám. A to jsem neudělal zatím skoro nic, jen to "poskládal". Teploty CPU ve hře 30 stupnů. Takže než něco budete hatit, tak si to sám zkuste "pane odborníku"...

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Softborn: 1) promiňte vy jste tady první lidem nadával do ovcí. Ale neprávem, protože AMD to oře samo a lidé se konečně probouzí z hypu.
2) To nejsou žádné moje osobní problémy, dostal sjem ban, protože jsem napsal svůj názor na AMD a slušně. To že s DD občas souhlasité, znamená že jej musíte mít rád a proto nechápete že na něj všichni nadávají, asi máte podobně nemocný mozek. Asi nějaká červenatydytida.
3) chyby marketingu:
a) Hypovali u Polarisu a dost lidí bylo nasraných (kromě AMD funboys kteří omdlévali blahem nad výkonem co tu už byl s rp290X).
b) vydání Ryzenu, sice vydali nejsílnější verzi jako první, to udělali dobře, ale celej ten start byl tak nemastně neslaně ubohej že vlastně ani týden po uvedení nikdo nevěděl jak je to ve skutečnosti oproti intelu výkonné. Muselo se to začít testovat až ve hrách aby se ukázalo, že ryzen není zas taková bomba. o hypetrainu, který tomu předváděl a video o dobytí ráje nemluvě.
c) vydat poloprodukt který [b]není[/b]/[b]je[/b] na hry je něco jako ta pohadka kdy ta slečna měla přijet/nepřijet, učesaná/neučesaná, oblečená/neoblečená s dárkem/nedárkem.
__________________
marketing bych vyhodil okamžitě.
4) já mám intel a nVidii a co jako? Kecám Vám do toho? Kecám Vám ať jdete a vyhodíte ho z okna? Né? Tak mě laskavě nepoučujte co je pro mě lepší. A těch 30°C CPU vám věřím možná tak při soliteru ve windows, ale ne v nějaké ani ne rok staré hře při rozlišení FHD. o teplotě GPU jste ladně pomlčel. :roll:

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: 1) Já ale lidem nadával do ovcí proto, že si zde přečtou novinku a už tu čtu "amd fans se můžou pověsit", "snad tomu nikdo nevěřil", atd.. tahle novinka, u které se hádáme, je nic neříkající o tom, jak to reálně bude vypadat, ale všichni už jsou chytří a "vědí". To mi vadí. Vám patří uznání za správný typ, kdy RX VEGA bude (ten srpen bude zřejmě správně).
2) Prosím? Já souhlasím s tím, kdo má podle mě dobrý a v danou situaci správný názor. To že občas souhlasím s nějakým komunistickým poslancem neznamená, že jsem komunista. Ale to je přesně to co je objektivita, to Vám asi dělá problém pochopit.
3) Hype u Polarisu nevím jaký byl. Vydání Ryzenu mi přišlo OK až na to, že se našlo pár hnidopichů (např. zde). Jestli do dnes nevidíte, že Ryzen byl "bomba", tak jste neobjektivně slepý.
4) "já mám intel a nVidii a co jako? Kecám Vám do toho?" - tahle reakce je very kid style. Totiž první bod 4 přišel od Vás s tím, at si jdu koupit super levný ryzen a neotravuju slušné lidi. OK, z hlediska slušnosti nevím co to mělo znamenat, ale beru to. Tak sem Vám odpověděl, že už s tím zkušenosti mám. Kde jste vzal, že Vás poučuju (i když ano, ale Vy jste začal první a já se tak jako Vy nebránil), že Vám kecám do toho co máte, atd..? :D Nejste Vy takový ten typ, co jde po ulici a jen co se na něj někdo zle podívá, už mu jde dát ránu, ale zapomíná, že to on nejprve řekl "co je zm*e?!" Trošku mi tak připadáte...
OK, večer, až budu doma, pustim prime95 na 16 threadu a po 10ti minutách sreennu. Bud blbnout měřiče, nebo je to hrozivě OP :) A děláte ze mě někoho kdo mlží ohledně teplot GPU, ale o těch sme se nebavili, takže se držte kontextu... teploty GPU v zátěži okolo 75 stupnů, tam se začínají zvedat otáčky ventilátorů na MSI kartě a dál to nepustí.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Softborn: [img]http://imgur.com/gAwhBZI[/img]

Takhle to vidím já :)

Crha
Crha
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Softborn: 86°C ! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Crha: To je ale VRM a je to schválně - pouze vodník ve přední části skříně a vzadu jeden větrák na odfuk. Nic víc. A protože VRM není ofukováno, tak topí. Po lehkém OC i 90 stupnů a vodník jde nahoru... Cekal bych ale že když se bavíme o CPU, tak u něj i zůstanem a nebudeme vytahovat to, co je pro nás v danou chvíli cool napadnout. Ale asi si zvykám....

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Softborn AMD samotné si bohužiaľ môže za to samo. Tvoj príklad s motormi neobstojí pretože AMD kartu po vydaní porovnávalo s Titánom a v ovládačoch pripravilo pre Vegu FE aj herný mód. Takže si to rovno pýtalo test v hrách a porovnanie s konkurenciou. A to samozrejme viacerí urobili.
A k hate-u na DDho sa asi netreba vyjadrovať. Tiež si za to môže sám svojím hate-ovaním NV, hype-ovaním AMD a vykrikovaním o svojej objektivite aj keď každému súdnemu človeku je jasné, že objektívny nie je.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Tak to máme rozdílné informace. Co já vím, tak AMD kartu s Titánem porovnávalo max někde u sebe, neporovnávalo reálný produkt, který bych já mohl držet v ruce. Takže jen nějaké slidy, které mě, jakožto obyčejnému smrtelníkovi, osvětlí až reálné testy reálné karty k tomu určené. Vega FE není na hry určená a jak zjistili na jiných webech, tak Game Mode v těch ovladačích, na kterých to testovali, nedělá vůbec nic. Nejsou profily, optimalizace, atd... takže se opět vracím ke svému příkladu s traktorem...

A co se týče DD: ano, já vím, že hypovat umí, stejně tak hanit. Ale upřímně - objektivně - za poslední dobu jsem na jeho webu nečetl nic, co by nějak říkalo "nvidia je špatná", nebo to samé o Intelu. S recenzemi souhlasím, že kroky Intelu nejsou nejlepší. Takže kde je problém. To zase tady je Obr, ale toho já nikde jinde než tady nehatil, i když ho rád nemám. Tak nevím že vy ostatní furt musíte někde jinde projevovat svoje haty...

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @Softborn: 10% navíc v 3DMarku v game mode je nic? Ale no tak, když někde AMD překoná NV o 5% je z toho hit, ale 10% je najednou nic? Chce to vidět fakta.

Navíc proč tam teda dávat game mode když to nemá vliv? K čemu mi to jako zákazníkovi je? Cool klikátko? No tak, to je produkt za 1000 dolarů ne hračka za 10.

Softborn
Softborn
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @komplik: Ty testy v 3DMarku sem neviděl. Také čekám na fakta, od recenzentů a hlavně s RX Vegou.

Proč tam dát Game Mode - no proč ne, kdyby fungoval - jenže nefunguje. Proč tu kartu vydali, v takovém a makovém stavu, já nevím. Stalo se, ale je vidět, že to není hotovo. Pokud jo, je to shit. Ale spíš si myslím že to hotové není a bude teď hodně hodně hodně záležet na ovladačích.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl to je zase snuska blbosti, omlouvam se ale je to tak. Podobne blaboly jsem slychal uz s ryzenem. A to ze ryzen slapl dost silne na intel o tom uz asi nikdo nepochybuje. Pravda je takova ze amd asi nema prostredky na to aby vytrelo rybnik jak intelu tak nvidii...ale doufam ze vega bude konkurence schopna uz kvuli tomu aby nv nesdirala z kuze jeji fanousky....

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pepcadvorak Až na to, že keď vyšiel Ryzen, tak mal aj dobrú spotrebu a aj slušný výkon a hlavne dotiahol do mainstream-u 8 jadrá. Čo je podľa mňa pecka. Teraz keď vyšla Vega, tak má príšernú spotrebu, slabý herný výkon a akurát obstojný aplikačný výkon s tým, že nemá certifikácie na profesionálne nasadenie. Proste je vidieť, že AMD ťahá z toho čipu maximum, aby bola ako tak konkurencie schopná. A to čo teraz prišlo von za 1000$, to je taká z núdze cnosť. Sorry ale vydať nedoladený a nepripravený produkt je proste fail.

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Mam dojem ze herni RX Vega jeste nikde nema testy ;)

mareknr
mareknr
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr @pepcadvorak: Ti síce nemá, ale naivne by som neočakával diametrálne odlišné výsledky. Tiež si myslím to, čo je uvedené v článku a teda, že to bude tak o 10% viac. No veď uvidíme.
A tiež RX Vega nesúvisí s tým, že FE verzia pôsobí ako nedorobok. A to nielen kvôli herným testom, ale celkovým dojmom.

FuFu14
FuFu14
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"výkon, který tu máme už rok a víc" obr obr, ty si riadny cock..

Pozeram vysledky na PCPer, v Benchmarkoch ma Titan XP vyssi vykon, v realnych programoch ako catia/creo ktore maju siroke nasadenie na trho vyhrava Vega.. a aj nad Quatrom P5000
Najlepsi je Siemens NX, ten pouzivam aj ja, a výsledok? titan v grafe ani nevidno.. no ty stale hovoris aka je ta karta nanič...
Nehovorim ze ta Vega je super alebo take nieco, no to co predvadza Obr... ze tebe dali vôbec obcianku

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mňa zaujíma len jedno. Stihne Volta tohoročnú predvianočnú sezónu?

Crha
Crha
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj nemusí, nVidii na Vegu stačí tock verze pascalu gtx1090

pepcadvorak
pepcadvorak
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha Je ja si pamatuji jak jsi to same rikal o intelu a ryzenu :D :D

komplik
komplik
Level 21 Level 21
3. 7. 2017 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @pepcadvorak: A co je na ryzenu tak extra, výkon nižší než srovnatelný intel, cena nižší o to co má intel vyšší výkon...

Opět zopakuji, představil se RX480, všichni si z toho sedli na zadek a říkali jak brutálně dobré to je... Přišla 1060 a ejhle i přes lehce vyšší cenu a - stejný výkon a prodává se výrazně lépe...

Skylake X a ejhle... třeba se to opět zopakuje protože proč brát AMD když můžu brát intel s +- stejným poměrem cena výkon

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @komplik: "A co je na ryzenu tak extra"..a co je extra na Intelu.. Cena? :D
Ty jsi taky dobre zabarveny..
Na AMD je EXTRA pomer vykon/cena, na kterem Te Intel ojebaval a ojebava dodnes. Proc?.. aby vrsva manageru mela lepsi bonusy a akcionari se mohli holedbat, ze jim leze cena papiru.

A kdo jim to plati..no prece TY ojebany zakaznik a jeste si myslis, ze je to v poradku :D

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 00:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: Ale prosimtě.Ten EXTRA poměr výkon/cena ryzenu je jen pro ty "stříhače" videí a uživatelé programů, které drtivou většinu nezajímají, kromě zdejších uživatelů, kteří budou tvrdit jak 5 hodin denně stříhají/renderují videa atp.

Žádny ryzen 5 nemá ve hrách lepší poměr cena/výkon než i5
Žadný ryzen 7 nemá natolik lepší výkon než i5, je vlastně taky +-stejný, aby mělo smysl za něj dávat min. o 4k více tj. skoro 2x tolik.

Před 5ti lety vydalo AMD svuj 8jadrový bulldozer a kam jsme se po těch letech dostali ? Ve hrách pořád stačí ty jádra 4 a věř, že za rok, dva to nebude jiné.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Mistery: Tady srovnani 1400 OC vs 7400... a to jeste pred novym AGESA..
https://www.youtube.com/watch?v=WC7yN-wdSoI
Opet to stejne.. 1400 diky OC ma lepsi FPS a hlavne ma lepsi potencial. Tvrdit, ze se vyplati kupovat 7400, to muze snad jen Obrmajer..

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Mistery: Opravdu, zadny ryzen nema ve hrach lepsi pomer vykon cena?
Neco jako moznost OC u r5 to jsi vynechal zamerne a nebo jsi zapomel, ze u Intelu si za OC priplacis? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ZvX9BMqokcI
Cena obou pro jednoduchost cca 6000,-
Opravdu tam nevidis lepsi FPS? Nemluve o tom, ze s tim udelas vic muziky v multitasku

Od kdy je PC jen na hry? Jakoby dneska neexistoval nikdo, kdo streamuje, kdo to ma na praci, atd..

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: ryzen po OC na 4ghz proti i5 7400 co jede max na 3.5ghz OK. :)
Stejně jako ten druhý odkaz ale co už :)
Někde má jeden o 5 fps více v další hře zase druhý.
Jo každý prodejce by to teď měl psát v info k jejich procesorům.
Třeba na czc, kde je i5 7400 za 4700,- a ryzen 5 1400 za 5200,-.
"Jestli se rozhodujete mezi i5 a pravě sledovaným Ryzenem 5 tak vězte, že POKUD si ho přetaktujete tak dostanete celých 5 fps v průměru navíc."

"Od kdy je PC jen na hry? Jakoby dneska neexistoval nikdo, kdo streamuje, kdo to ma na praci, atd.."
Přečti si muj příspěvek znova :)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 7. 2017 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: Zase vytahujes nejaky sikovne vybrany noobtooberky?

Tohle jsou overitelna fakta.

https://www.techpowerup.com/reviews/AMD/Ryzen_5_1400/13.html

Bezne je ve hrach i5-7500, ktery je nyni presne o 200Kc drazsi nez r5-1400, rychlejsi o 25%. To jen kdyz se mame bavit o pomeru cena vykon, udaji, ktery je v praxi asi stejne uzitecny, jako prumerna mzda.

Nicmene ani i5, ani r5 se nehodi k highendovym grafikam, skutecne uzitecny test by byl s grafikami 1060/580 a nizsimi.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Mistery: A jeste k puvodnimu Tvemu rceni... tvrdil jsi ze zadny Ryzen 5 nema lepsi pomer vykon/cena.. coz neni pravda. To AMD ma lepsi pomer vykon/cena i na hrani (po OC). Jestli to stoji za to nebo ne, je kazdeho vec.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Mistery: Ale v tom je preci ta krasa, ze to 1400 muzu nataktovat. Takhle mas aspon nejakou moznost kreativity. Ze je to "jen" 5fps? A co.. kolik si priplatis u Intelu za tech dalsich "5fps"?
Bavi te vykrmovat Intel korporaci a prispivat na bonusy jejich manageru..tak si kupuj Intel. To ze ten trh nechal zahnivat 5 let a zdimal ho..asi se ti to libi..kup si Intel. To ze ti stale prodava predrazenou HEDT platformu..bud ovce..kup si to :)

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @hnizdo: Se nesmíš koukat na ceny Ryzenu na CZC nebo Alze. r5 1400 koupím jako každý normální smrtelník u jednoho hodně starého pražského shopu s kostkatým logem za 4407,- s DPH. i5-7500 je za 5339,-, i5-7400 za 4630,-. Jenže rozdíl mezi 7300 a 7400 je celkem velký(baseclock i turbo) a stále nepracuješ s tím, že ten Ryzen přetočís dvěma položkama v UEFI na 3,5Ghz na 100% a dost možná s lehkým navýšením voltáže na 3,7GHz. Pak už to tak sluníčkově nevypadá. Mimochodem R5 1500X za 5041,- s DPH pokud se ti příčí věnovat 1-2 minuty UEFI (pro zkušeného je to otázka tak 20sec). A chladiče CPU srovnávat radši ani nebudu...

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
5. 7. 2017 00:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: Hele jako s tím vykrmovanim intelu a "nadávánim" lidem do ovcí co si jejich produkty kupuji už fakt kromě amd fans nikoho nenadchne.

Procesory se nekupuji každý rok jak Call od duty :)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
4. 7. 2017 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @cursedslayer: I netaktovaci Intely pretocis obvykle jednou polozkou na max turbo. Ani k tomu nepotrebujes lepsi chladic.
Ceny beru takove jake je ma vetsina lidi pred ocima, nejake akce minoritnich eshopu neresim.

cursedslayer
cursedslayer
Level 1 Level 1
4. 7. 2017 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @cursedslayer: kua...rozdíl mezi 7400 a 7500 samozřejmě.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 7. 2017 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @Mistery: To je sice pekne co pises, ale to co jsem napsal je pravda a nema to s fandovstvim nic spolecneho. Nejsem fanousek AMD. Vyjma AthlonuXP,X2 a nedavno FX, ktereho jsem koupil proto, ze mi v dane cene Intel zadny multivykon nenabidl (klasika)..tak jsem mel Intela.. C2D, C2Quad, a pak 4 notebooky kompletne v rezii Intelu. Podobne v grafikach, jednou tak jednou tak.
CO mi ale vadi je nenazranost. Intel samozrejme neni jediny, ale vadi mi ze ty ceny takhle natahl. Kdyz by bylo ve stejne situaci AMD, bud psat o AMD.
Delal jsi nekdy pro velke korporace? Myslis si, ze jim jde o nejakeho zakaznika? Zhruba stejne jako politikovi o volice.

tombomino
tombomino
Level 1 Level 1
5. 7. 2017 09:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: Jeste poznamka.. vzdyt se podivej na aktualni nabidku Intelu Cena/vykon. Krome Pentia tam neni nic zajimaveho (vyjimka je 7700k jako herni, ale taky predrazeny). DO nedavna, predrazene z270 desky, atd. Tim netvrdim, ze Intel nema dobre procesory, prave naopak. Ale za jakou cenu ti je prodava? Proto pisu o ovcich..tim nechci nekoho urazet osobne a uz vubec ne, ze sam preferuje Intel. Spousta lidi akorat slysi Intel a ma modro..pak je to ale v dany moment ovce..stejne jako Apple ovce (byt ma apple svoje kouzlo)

Mistery
Mistery
Level 1 Level 1
5. 7. 2017 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: Už jsi zabruslil k apple a jeho "ovcím" jo ? :) Pochybuju že jsi od nich byť jen držel nějaký iphone.Tam bych ale byl opatrnější co se "předražování" týče, když se její konkurenti nebojí prodávat své produkty za stejnou cenu :)

No jo Intel je předražený, iphony jsou předražené, prostě všechno na co nemáš je předražené.Hnusné korporace !
Jinak u mě jsou předražené BMW .Chtěl to stejné co mají naše policejní složky a ty sfině za to i8 chtějí 4 mega ?? Z volant a 4 kola ? hnus velebnosti.
:)

hnizdo
hnizdo
Level 21 Level 21
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 7. 2017 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Crha @tombomino: Trombozko, muzes nam tu definovat postup, jak si dosel k tomu, ze konkretni produkt intelu je predrazeny? Prohlasujes to tu jako fakt, jako neco znameho. Ja chapu, ze te amd PR plati mizerne, koneckoncu mzda odpovida kvalite prace, ale to jestli je nejaka vec pro nekoho draha, rozhodne to neznamena, ze je predrazena.
Tak prosim.

Maťko911
Maťko911
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 13:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oihnoj Podľa mňa nie...

...pretože a načo ?

GTX1070 a vyššie sa predávajú super, GTX1080Ti zase v 11-12/2017 nebude v predaji až tak strašne dlho a naviac konkurenčná Vega bude v predaji tak 08/2017 ergo, síliť Voltu na Vianoce, nVidia sa nemá kde ponáhľať.

oihnoj
oihnoj
Level 1 Level 1
3. 7. 2017 15:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maťko911 To je škoda. 500€+ nehodlám dať za GPU (1070), ktoré bude v tom čase staré 1,5 roka a už bude za zenitom. Tak hádam sa nakoniec tá Vega podarí, lebo nič iné na výber nebude.

CyberSPY
CyberSPY
Level 3 Level 3
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 7. 2017 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, už sa neviem dočkať na objektívnu recenziu od Obra. :lol: :lol: :lol: :lol:

CyberSPY
CyberSPY
Level 3 Level 3
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 7. 2017 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CyberSPY samozrejme na Vega RX

Mtss
Mtss
Level 7 Level 7
6. 7. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych rekl pravdu, tak ja chtel vykonejsi grafiku a koupil jsem si po dlouhe serii AMD karet gtx1070. Dnes kdyz to vidim, tak i pres to ze jsem fanda dobreho pomeru cena / vykon (coz ma obvykle AMD) tak jsem rad ze jsem si tu 1070 koupil.

Co se tyka clanku... tohle si screenshotuju. Ja to vidim tak, ze na karte nefunguje radne tile based resterizer a to je duvod odkladu, protoze vydat to se stavajicim vykonem by byl totalni propadak. Osobne ocekavam vykon kolem 1080Ti u verze s vodnim chladicem. Velikost jadra a pocet vypocetnich bloku tomu odpovida. Klidne se ale muze stat ze tam bude nejaky problem v navrhu a bude to mit stejny problem jako mela drive fermi.

fyby
fyby
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
11. 7. 2017 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Počkejme si na herní verzi. Nemusíme vůbec porovnávat s nvidií. Stačí s Fiji. Je přece divný, že by herní vega měla stejné ipc jako fiji (což fe ve hrách má). Což ukazuje jen na to, že buď je vega jen naboostované Fiji nebo že nemá vůbec zaplé žádné optimalizace v ovladačích.

Je ale jasný, že nemělo AMD dávat do ovladačů žádný gaming mode.

Nicméně já v tom zatím žádný fail nevidím. Naopak. V profi segmentu se vyrovná quadru P5000 za 50000 Kč. Vega FE je supr koupě. Až vyjde herní vega, tak uvidíme, jestli bude mít lepší cenu/výkon (a spotřebu) než konkurence.

Třeba se ukáže, že může pořádně konkurovat jen v profi segmentu.

Tak i tak, fakt, že má FE ve hrách stejné ipc jako Fiji velí zdravému rozumu počkat a neodsuzovat.

Reklama
Reklama