Zpět na článek

Diskuze: Že se nedá zamilovat do zdroje? Test Seasonic Prime TX-1600 Noctua Ed.

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
11. 5. 2025 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dost chybi rozborka a zhodnoceni internich komponent...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
2. 6. 2025 10:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dim0n @dim0n u takto draheho zdroje si myslim ze to je nutnost udelat v kazde slusne recenzi aby clovek videl za co tam vlastne plati ty vysoky castky. Tj souhlasim s tebou..

Ladislav Jager
Ladislav Jager
Level 23 Level 23
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 5. 2025 22:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je teda recenze zdroje. Ve stylu zdroj ma krásnou hnědou barvu a protože stojí 15k je určitě dobrý. Zdroj Ma technologie jo technologie ma. Zdroj zdrojí a hry teď jedou o 30% lépe. O

Měření zvlneni při zátěži a tak vím prd tak to nenapíšu rozdělavat to nebudu stejně tem malejm permonikum uvnitř nerozumím tak to taky nenapíšu.

Olda
Olda
Level 30 Level 30
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OT: Core Ultra 7 265KF za 7 586,-

Jofo
Jofo
Level 35 Level 35
7. 5. 2025 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nič v zlom, ale toto nie je ani recenzia, ani test, skôr by som to nazval unboxing, skôr mi to však príde ako platená recenzia.

Najprv spomenie to dobré - autor predstavil zdroj po vizuálnej stránke, unboxing a popis kabeláže je fajn. A tým to končí.

Autor v zásade otestuje, že 1600W zdroj utiahne zostavu čo berie odhadom 700W. Takže zdroj prešiel testom. To je snáď vtip. Takže nejaký 800W Eurocase by tým prešiel tiež. Keď už chcem potrápiť takýto zdroj, tak naň zavesím aspoň dve 5090 (v redakcii určite máte) a nejaký ThreadRipper alebo aspoň 14900K (to máte v redakcii tipujem tiež), to keď vyždímam na 100% tak sa dostávam niekde na hranicu toho zdroja. Žiadna analýza obvodov, žiadne reálne testy účinnosti (pri rôznych úrovniach záťaže, či ten graf od výrobcu aspoň čiastočne odpovedá), žiadny test ochrán, preťaženia alebo test správnosti PowerGood signálu. Autor vlastne ani len nezmeral výkon komponent, len ho odhadol a z toho robí závery. Výkonných zdrojov, ktoré pri 50% záťaži sotva pohnú vetrákom, sú mraky. A z prakticky nulového testu dostane 10/10, ja fakt zíram.

"má velmi přesné hladiny napětí, dodá hodně výkonu a můžete se na něj spolehnout" - toto bolo zmerané ako a kde?

"Přináší za to nekompromisní uživatelský zážitek" - cože? Nejak si neviem predstaviť, ako dodáva zdroj nekompromisný zážitok...

"Zdroj má neskutečnou efektivitu, při zátěži, kterou bychom u jiných zdrojů označili jako náročnou" - marketing, príkon zdroja bol zmeraný nejakým v teste nepopísaným meračom (drahý prístroj? merač z Lidlu za 200 korún?) na 1 prípade a to bez reálenho zmerania výkonu (len odhad na 675W, žiadne meranie), takže z testu nie je vôbec zrejmá efektivita zdroja, autor ju v zásade odhadol, a už vôbec nebude "neskutočná" (bude zrejme vysoká keďže je to Titanium zdroj, ale ako vysoká mal odhaliť test, lenže žiadny sa nekonal). A záťaž nebola náročná, bola vzhľadom na výkon zdroja nedostatočná

Toto dúfam na PCT vidím naposledy, buďto to pomenujte správne (unboxing/platená recenzia/predstavenie), alebo to prosím robte poriadne.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jofo @Jofo ja bych byl za to se na naky "recenze" zdroju vykaslat pokud se to opravdu netestuje jako to bylo driv pred lety kdyz tu jeste delal recenze Behemot.. To byly opravdu skutecny recenze zdroju se vsim vsudy, tohle je opravdu spis takovej unboxing + rychlej test zapojeni zda zdroj funguje apod...

Semik
Semik
Level 47 Level 47
7. 5. 2025 00:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Seasonic je tiež moja obľúbená značka, ale toto je už moc, však za 600e máte už slušné gpu/cpu. Skorej by som zobral "zamaskovaný Seasonic" ako fajný ASUS ROG STRIX, alebo LOKIho, inak tie premiové káble sú fakt super.

dim0n
dim0n
Level 24 Level 24
11. 5. 2025 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @casperrapid tomu rikam recenze zdroje, ne tuhle "recenzi" tady, tohle beru jako jakesi predstaveni, takovy preview...

Karel Endler
Karel Endler
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 07:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budete se brát?

vanuch
vanuch
Level 21 Level 21
5. 5. 2025 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co mě praští do očí při pohledu na výstupy ze zdroje, jsou nejmenší konektory na GPU, přes které prochází největší proud.

Ten 12VHPWR, nebyl prostě dobrý nápad!

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 5. 2025 06:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos A ještě nezapomeňte zopakovat, jak na to Seasonic upozorňoval.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 18:10 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 myslim si ze nvidii upozornovali uplne vsichni jenom to nebylo verejne... moc dobre se vedelo predem ze ten konektor neni nic super.. ted to verejne priznavaji lidi co v tech spolecnostech roky delali a jiz nejsou vazani mlcenlivosti takze se o tom mohou verejne vyjadrovat a zacinaji vyplouvat na verejnost hodne nepekny informace..

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vanuch @vanuch Nojo, ty to nechápeš, ale to musí být desinged solution, business solution. Koho zajímá, že to je k hovnu, budu se opakovat, byznys byznsy, z IT je pračka na peníze a dokud to sere peníze, tak s tím nic dělat nebudeme.

Není náhodou klíčová funkce zdroje bezpečně dodávat potřebný proud při jmenovitém napětí? No a pokud to nedělá, tak k čemu je takový zdroj? Správně, k hovnu!

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 5. 2025 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @SoongVilda Prosím vás, a jaké špinavé peníze pere např. v článku zmíněný Seasonic?

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
6. 5. 2025 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @Slusnak123 Zajímalo by mě, zda jste si přečetl komentáře k tomu, ale použití méně proudově odolných konektorů pouze z důvodu úspory nákladů se mi jeví jako nešťastné řešení, zvláště když ostatní výrobci používají při nižších výkonech silnější konektory. Je to problém zejména u nejsilnější části – GPU, nebo máte jiný názor?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 5. 2025 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @SoongVilda Otázka konektorů je věc k polemice, nicméně to už se zde mnohokrát probíralo. Já jsem spíše chtěl upozornit na to, že motáte dvě věci dohromady. Vy myslíte “katování kostů”, resp. úsporu nákladů. Praní peněz je ale úplně jiná činnost, to znamená, že peníze získané nelegální činností se “vyperou” tak, aby se jejich původ zlegalizoval.

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
6. 5. 2025 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @Slusnak123 Produkt je pro mě jako uživatele nevhodný, protože výrobce šetří, kde se dá, a snaží se maximalizovat zisk, jelikož je produkt nekvalitní a drahý. Výsledkem je špinavé a nečestné jednání se zákazníkem a uživatelem, v tomto případě i ohrožující majetek a život – hrozí požár. Je to tedy pračka na peníze. Výsledek je stejný: snažíte obohatit zmrdovinou. :)

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
6. 5. 2025 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @Slusnak123 Korporáty se nevyhýbají danění? Ok, teď tu o Krakulce.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
6. 5. 2025 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @SoongVilda Cituji: “Korporáty se nevyhýbají danění? Ok, teď tu o Krakulce.”

Tomu se zase říká daňová optimalizace.

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
6. 5. 2025 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @Slusnak123 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 27 Level 27
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 12:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už recenze tak by měla vypadat takhle hwbusters.com 👈

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
5. 5. 2025 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za zdroj je dobré si připlatit většinou kvalitní zdroje člověk může mít v pc i deset let takže ty příplatky za lepší prostě stojí za to

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 urcite ano, dlho som ignoroval kvalitne PSU. Jak som ho vymenil ze premiovejsi v cybernetics labs hodnotenie platinum.
Tak je pc stabilnejsi, ide lepsie a stabilnejsie pretaktovat atd..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
5. 5. 2025 19:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 no, ale tady ten recenzovaný zdroj stojí 15 000. Naproti tomu třeba BeQuiet Dark Power 13 1600Watt stojí o pět tisíc míň a že by to byl horší zdroj podle recenzí moc nevypadá. Oba mají nějaké mouchy, ale to asi každý výrobek. Takže tady ten dodatečný příplatek je jako za co. Devadesátistupňový adaptér z aliexpresu za 4 eura?

Jako proti kvalitě seasonicu a jejich "služebnímu záznamu" nelze říct křivé slovo (tedy já bych řekl*), ale přijde mi, že moc nereflektují konkurenci a to, kam se dostaly konkurenční platformy.

na téma příplatek a jeho potřeba je třeba tohle zajímavý studijní materiál

*) často jen jeden kabel s dvěma 8pin pcie koncovkami místo dvou kabelů v balení, otřesné nové kabely s oddělenými žilami, v bílé je to naprosto nepředstavitelný hnus, tady k tomu aspoň dali do krabice ty plastové hřebeny, ale to asi až po kritice. Asi jsme nebyl jediný, kdo jim poslal fotky a ptal se, jelsti to jako myslí vážně. U mě to byl to bílý GX-1000, kde mi došla trpělivost. A historicky nebyly zrovna tiché některé modely, takže fajn, že sem dali noctuu. Ale za bůra příplatku proti konkurenci?

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
5. 5. 2025 19:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @¯_(ツ)_/¯ samozřejmě tendle zdroj jako příplatek určitě ne myslím zdroje od 3 do 5 tisíc které jsou v pohodě a vydrží roky

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 20:09 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @¯_(ツ)_/¯ ten Be Quiet! 1600W doma mam v hlavni testovaci sestave a luxusni zdroj.. mam i 1300W a 1000W a nizsi modely a taky pohoda.. Jak rikam nikdy jsem s nimi nemel problem.. Jak rikas Seasonic ale treba i Noctua uz si zadaj za podobny produkt sileny priplatek navic a za to to podle me rozhodne nestoji.. Proto taky nechapu jak mohl dostat 10 z 10. By me celkem zajimalo jaké hodnoceni by zde dali tomu Be Quiet! 1600W

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
5. 5. 2025 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @¯_(ツ)_/¯ Myslím si, že rozdíl je opravdu veliký.

Seasonic NE 1600W

"Actually, the fan’s noise doesn’t exceed 6 dBA at up to around 1120W. Moreover, the fan’s noise doesn’t exceed the 30 dBA mark, even at full load."

be quiet! Dark Power Pro 13 1600W

"The unit’s noise exceeds 30 dBA with more than 1160-1170W at 12V; with loads exceeding 1440W, noise exceeds 40 dBA. The increased noise in the 1440-1600W region dramatically affects the unit’s overall noise rating."

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 30 Level 30
5. 5. 2025 21:17 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Patrik Jech Zajímavé, přitom má v plusech kvalitní FAN. Záložku s akustikou jsem si nerozkliknu. Je fakt, že když si někdo pořídí sestavu se spotřebou 1600 watt a opravdu využije pásmo 1200watt+, tak asi nebude mít problém si připlatit těch pět litrů za noctuu ve zdroji. Při nižších spotřebách je to jedno ale tam zas cenový rozdíl není takový. Takže OK, chápu smysl tohodle seasonicu a jeho přidanou hodnotu.

// ještě jsme ted koukal na recenze v eschopech, jsem majitel dvou 1300watt DP13, a oba jsou neslyšné, ale je fakt, že maximální load i té výkonnější sestavy je necelých 800 watt, tak mě překvapilo, že si lidi u DP13 stěžují na větráky. Otázka je, co do které šarže montují, vím, že BeQuiet dělal revize v rámci fanů osazovaných na AIO, tak možná u zdrojů taky proběhla někdy změna. Byť je to podivné, protože já mám zdroje z první šarže a jsou ok, ale jak jsem psal výš, měl jsme problémy i s hlučnými sesonicy, co měly dle recenzí být excelentní. Možná je to u zdrojů trochu loterie, co mu tam dají. A v tom je zas dobrá noctua, ta nezklame.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 06:39 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Patrik Jech pokud ma Be Quiet do 1440W kolem 30 decibelu je to uplne krasny.. ono ruku na srdce rvat zdroj na skoro jeho llimit neni dobry vzdy je dobry provozovat to s nejakou rezervou alespon 20%... ono zas ten Be Quiet! je rozmerove mensi nez tento Seasonic coz muze hrat v mnoha skrinich celkem zasadni roli.

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Stratos Tak on ten Seasonic má navrch asi v 80% testů. Takže ta cenovka se dá pochopit. Každopádně zde se pohybujeme v absolutním highendu, takže se na cenu zas až tak nehledí. Každopádně BQ zdroj je fajn pro někoho, kdo hledá co nejvyšší výkon za "přijatelnou" cenu.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jde o detailní technické parametry a měření např. zvlnění napětí na jednotlivých větvích, tak se vždy dívám:
1. Na stránky výrobce
2. na stránky specializovaných IT HW webů, jako je např. KitGuru, Tom's Hardware a apod. Předpokládám, že ani pro běžné čtenáře PCT to není problém.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pár dní nazpátek jsem vyměnil podstatnou část PC. Zůstaly mi jen procesor, ramky a disk. Lákala mě představa miniaturního PC s velkým výkonem. CM Ncore 100 Max. Nedávno recenzovaná. Ta již obsahuje jejich 850W zdroj, který se chlubí všemožným. Ale takovou sračku jsem fakt nečekal. Stačí pár minut nic nedělání na ploše a ventilátor zdroje se stane dominantním hlukem v celé místnosti. Po pár minutách od zapnutí už je úplně jedno jestli člověk hraje nebo jen čučí na YT. Hned druhý den jsem objednal Corsair SF850. Za velikost se platí i v opačném směru a tak si za SFX zdroj řekli pěkných 5k. Ale řeknu vám, za ty prachy to stálo. Se starou RTX 4070S ani s novým Radeonem 9070XT v zátěži se ventilátor na zdroji ani neroztočí. Wow, dobrá práce. Nečekal jsem, že ta nejjednodušší věc u zdroje mně dokáže tak nasrat. Odteď jsem se poučil a nějaký poměr cena a výkon je mi u prdele. Chci už jen ty s nejlepší efektivitou a nejlepším možným chlazením. A kdyby ten dnes recenzovaný dělali v SFX, běžím pro něj.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 i to je duvod proc sem si oblibil zdroje od Be Quiet! sou fakt tichy.. uz na nich jedu poslednich cca 15 let, vystridal sem celkem dost modelu i jsem jich hodne stavel lidem a zatim neodesel ani jeden a vsichni spokojeny..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos od BeQuiet asi budu brát AiO na procesor. Ta skříň umožňuje jen 120mm radiátor a takových řešení na trhu moc není. S tím, které je součástí skříně, nějaké proprietární řešení od CM, nejsem úplně spokojený. Sice uchladí 7800X3D v zátěži na nějakých 70 stupňů, ale mimo zátěž jde málokdy pod 50. Nejdřív ale zkusím vyměnit jen ventilátor na radiátoru, jestli to pomůže. Jen najít ten pravý. Chci samozřejmě tichý, ale musí profouknout skoro dvojnásobně silný radiátor a nedělat u toho moc kraválu. 😊

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 16:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @urbis83 obecne koupit od Be Quiet! cele jejich portfolio neni vubec spatna volba, skrine maji kvalitni, chladice Aio i Vzduch taky a jejich zdroje obecne si odnaseji jedno oceneni za druhym.. Da se rici ze uz ani nevim kdy jsem s nejakym jejich produktem resil nakej problem, to uz je opravdu hodne davno

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 08:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Už včera jsem objednal na radiátor Noctua NF-F12 PWM a Noctua NF-S12A PWM na skříň. To by mělo fungovat. První je na statický tlak a druhý na pořádný průvan ve skříni. Mělo by to pomoci, podle výrobce skříně, i odvést teplý vzduch od Radeonu.

JiVy
JiVy
Level 48 Level 48
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U Noctuy mi vždycky vadila ta jejich hnědo-hnědá barevná kombinace, ale tenhle zdroj ten odpor zlomil. Příští moje PC bude hnědo-černé. Ventilátory Noctua, černé mosazné trubky a tenhle zdroj. Minimum LEDek, pouze abych mohl průběžně kontrolovat hladinu kapaliny v expanzce.

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy to zní velmi dobře, rád se jednou pokochám, tedy když nahodíte foto

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy @JiVy noctua vyrabi i celo-cerny vetraky 😊

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 28 Level 28
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 14:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @JiVy jojo, NF-A12x25 chromax black swap jsou peckovy, mam je na radiatorech v push-pull, mam je nastaveny na 40% a skoro vzbec nejsou slyset 👍

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
5. 5. 2025 10:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano byl jsem přesvědčený, že do PC zdroje se prostě nedá zamilovat.... Až do chvíle, než jsem přečetl několik diskuzí na související témata.

Dnes naopak jsem přesvědčený, že existují jedinci, mají poměrně hluboký citový vztah k určitému počítačovému zdroji - bez ironie. Ač se zde sebebizarnější..

Nevím jestli už mají pro tuhle výchylku odborníci název.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 09:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze extrém, fajn, ale k ničemu, to snad nikdo nekoupí ani tady. A ten druhý udroj zmíněný v článku, ty voe.. levný zdroj za 2500,- nemám ani u svoji sestavy, natož kdybych měl 5090.

Patrik Jech
Patrik Jech
Level 30 Level 30
5. 5. 2025 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Proč by to nekoupil, když chce někdo kvalitní zdroj, tak si určitě rád připlatí.

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
5. 5. 2025 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LV426 @LV426 Vzhledem k tomu co všechno musí zdroj splňovat, plus nějaká očekávaná životnost a u některých výrobců záruka i 10 let, není částka 2500kč hodně.

Dovolil bych si to upřesnit, 2500kč za nějaký zdroj evolveo který sotva zvládá štítkové parametry je hodně. Zdroj který je stavěn na dlouhodobý provoz na štítkových parametrech, který nemá problém s přetížením a je osazen kvalitními součástkami, ten může být i za těch 2500 levný.

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Fox_25 Vsak tak to myslim, ja mam zdroj za 6tis a to mam cca 300w sestavu.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
5. 5. 2025 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @LV426 Tak to seš pašák, vyváženě sestaveno 🙂

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Frankhorigan No... řekl bych, že to udělal dobře. A já to dělám stejně. Ten zdroj totiž není na jednu sestavu, ale vydrží třeba 4 sestavy. Takže za mě v pořádku

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
6. 5. 2025 07:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @casperdeluxe Můj zdroj Enermax za 1800 mám už 14let, co tam máš dál?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
6. 5. 2025 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @casperdeluxe Rozdíl mezi zdroji zase není takový, že bys musel kupovat něco za 6 litrů. Stejně tak lidé vyhazují prachy za desky, přičemž stačí základ i na lepší cpu a nakonec RAM, kdy si myslí, že když mají dvojnásobek toho, co mají všichni ostatní, že to je v něčem lepší - "ale když pustím prohlížeč vyžere to RÁÁM" 😁👌

Co vydrží více sestav a kde se vyplatí připlácet je monitor a audio. Tam ty rozdíly jsou citelné.

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
6. 5. 2025 08:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Kryptofasista Lidi si dokonce myslí, že když mají 2x dražší zdroj nebo desku, tak to celé funguje minimálně 2x lépe než ta "lůza" :) Ale nevím jak to vlastně měřit, kdy když zdroj v daném PC prostě funguje tak i tak

Je to měřeno "dobrým pocitem z odevzdaných peněz"

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fox_25 @Frankhorigan Budiž ti přáno. Já měl Seasonic taky 13 let. A jakej máš model?

roob
roob
Level 36 Level 36
5. 5. 2025 09:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nezmyselny zdroj... v 650-850W verzii by nemusel byt zly

edit: ale ved su! 750 a 850. Intelaci mozu aj 1000ku. 1600 je nezmysel

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob Ty jsi nezmysel 🤣 představ si 2x 5090 na vodě a reálnou spotřebu... Tohle není pro lamky co jdou po FPS v Cyberpunku.... A mimochodem Seasonic fakt nemá v nabídce jen tento model...

Maximumspeed77
Maximumspeed77
Level 38 Level 38
5. 5. 2025 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty kolik promile lidi takovou konf. pouziva :-D To jsou spis zdroje tak na tezbu ne do PC.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 09:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Maximumspeed77 rekl bych ze by mnohem lepsi bylo kdyz uz otestovat nakej normalni zdroj pro masy kolem 650-850W, ovsem zde se bezne testuji produkty tak pro "horních" 0.1%, viz zdejsi testy notebooků za 100-150tis a podibny "modely".. nehlede na to ze lidi co maji neomezeny budget si recenze stejne nectou, proste koupit to nejdrazsi co najdou v ceniku :)

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Maximumspeed77 samozřejmě, je škoda že dost "uživatelů" ani nedokáže pomyslet, že hraním využití PC nekončí....

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
5. 5. 2025 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty Takovou tcypovinu si raději ani nepředstavovat.

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Frankhorigan Proč...? Protože na to nemáš love, nebo to neumíš využít? A to je zásadní otázka, protože kdo na to má, to dokáže nejen využít, ale i na tom vydělat víc, než za to dá.... Amen...

Frankhorigan
Frankhorigan
Level 35 Level 35
6. 5. 2025 08:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Marty Jakože nemám love na dvě 5090?? 😃 A k čemu by to vlastně mělo být dobré? Na vytápění baráku?

Ten můj má tepelnou ztrátu 4kW, to už bych pomalu mohl poslat teplo z těch oblud do podlahovky.. (bez ironie). Jistě že mám love, ale na tsyparny. Jednu 5080 si kupuju každý měsíc už dvě dekády. Mám jich sto metrový komín :)

Marty
Marty
Level 28 Level 28
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 5. 2025 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marty @Frankhorigan No, vidíš, tak či tak, kupuješ je protože je nějak využiješ a ne jen na hraní, pro některé je takový účel vcelku plýtváním ;) A nerad to vytahuji, ale poslední dvoujádrové radeony jsem měl také svedené do radiátoru v obýváku... Why not?...

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob Víš, ono existuje něco jako AMD Ryzen Threadripper. :)

Patrik Konečný
Patrik Konečný
Level 1 Level 1
5. 5. 2025 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob Když konstruktér chce dosáhnout vysoké účinnosti, a topologii už má vychytanou, musí zvolit součástky s malými přechodovými odpory. Tzn. "velké" tranzistory, trafo s velkými průřezy vodičů. Takže těch 1600W je přidaná hodnota k tomu, že zdroj je účinný. Aby výrobci vyhověli lidem, co nechtějí připlácet za "zbytečný výkon", tak prostě ten 1600W zdroj oratingují jako třeba 750W a ošidí třeba pouze velikost chladiče. Ale elektronické prvky zůstanou naddimenzované, kvůli té účinnosti. Tzn. vždy ten zdroj bude poměrně drahý.

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob su ludia co to vyuziju bratm. Nemusis byt na vsetko cielovka ;D
a toto fakt neda nikto babicke do pc kde si pozera recepty...

snad... 😅

maslovycroissant
maslovycroissant
Level 48 Level 48
6. 5. 2025 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@roob @roob Tvoje bába je nezmysel 🤪 ... Koukni se při jaké zátěži mají zdroje nejlepší efektivitu. Když k tomuhle dáš třeba 5090, tak zdroj pojede právě v té nejlepší části křivky efektivity zdroje.

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 07:53 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přemýšlím jaký je účel článku, kdo je cílovka. BFU, který si stejně toto nekoupí a vlastně nikdy nebude držet samotný zdroj v ruce? Technické publikum nebo spíš marketing?

Chybí mi tam fotka vnitřností, detailnější technické údaje, grafy, použité součástky. Nesnáším hromady textu. Na co tam je sekce "Herní testy", jakože když si zapojím tento 1600 W zdroj, tak budu mít víc FPS? To asi ne, že? Zároveň, nejsem si jist, jestli by toto někdo dával do herní mašiny.

Nesnáším kecavej nafouknutej text o věcech, kde stačí technický popis. To je jak když vlezu na stránku výrobců desek, bum obří page o hovnu, dozvěděl jsem se maximálně velkým cool fontem chipset a CPU, výborně, ale na to je část "Technické specifikace". Však to je to, co mě zajímá, ne cool marketing pro BFU. Stejně BFU nikdy v životě nebude držet samotnou desku v ruce a něco stavět, stejně jako ten zdroj a pro mě jako technika je marketing materiál úplně k ničemu, chci technické údaje, popis, grafy, atd. Ideálně součástky, datasheet...

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 07:56 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @SoongVilda rekl bych ze na recenze zdroju proste nema aktuáloně PCT kapacity, jak lidi co tomu opravdu rozumi a vi o cem pisou, nic proti Pankovi.., tak i z hlediska merici profesionalni techniky, ktera viditelne v redakci chybi.. Bez toho mi prijde zcela zbytecne takove "recenze" delat, nedozvedel jsem se z ni totiz vubec nic.. Kdybych o tomto zdroji opravdu premyslel, tak se podivam na zahranicni recenze, kde opravdu ten zdroj podrobily rade testu a opravdu neco namerili co ma nejakou vypovidajici hodnotu...

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Běžně s tebou nesouhlasím, nicméně tady se shodneme.

Solely
Solely
Level 37 Level 37
Procesor: Intel
Grafická karta: Intel
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos Jene, vezmu to jen v rychlosti.

Pokud vím, Honza Pánek je redaktorem časopisu Computer - toho, kam ty ses snažil procpat, po letitém škemrání ti dali příležitost a po několika textech si letěl, že si nestačil zavírat dveře, protože si nebyl schopen napsat text, který by šel publikovat, muselo se po tobě vše opravovat a přepisovat a bylo s tím víc práce, než kdyby to člověk napsal sám.

"Nejak sem v tom ztracim ale, tohle je cistokrevna recenze napájeciho zdroje s kompletním merenim na jednolivých fázích, rozborkou vnitrních komponent, nebo pouze reklamni clanek s minimem informaci, ktery se jinak dozvim uplne stejne i na strankach vyrobce? :)"

To narážíš na reklamní texty svého chlebodárce pana Stacha, který by rád dělal recenze, ale dělá jen reklamní články s minimem informací, které se dozvíš úplně stejně i na stránkách výrobce?

Prý tohle je recence...

A prý tohle je další...

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Solely Jak se tak koukám, tak v Česku je snad jediný web, kde je příjemný technický čtení a debatění https://www.root.cz/

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 5. 2025 09:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos S jakým konkrétním vybavením testujete monitory?

Thymallus
Thymallus
Level 40 Level 40
5. 5. 2025 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Solely Takže nepofoukané bebíčko? To hodně vysvětluje.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 5. 2025 09:20 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos A s jakým konkrétním vybavením testujete ”vzuk” u sluchátek? (Viz seznam kapitol zde.)

Madlax
Madlax
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos jj chcelo byt podrobnu metriku, ale nato treba dost drahe pristroje na merania atd..
ber to tak ze je to informativna recka od ktorej sa mozes odrazit...To nieje zle.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Solely Vždy když kliknu na odkaz, směřující na ddworld, mě Safari nikam nepustí a zablokuje přístup. Zvláštní 😎😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 16:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @urbis83 na mym safari to normalne jede na iPhone 16 pro iOS18.4.1

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Madlax Přemýšlím, nebude mít nejlepší výsledek vypromptovaný LLM, do kterého nacpeš celý datasheet a veškerá data od výrobce zdroje o daném zdroji? :)

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
5. 5. 2025 09:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @SoongVilda Reálné testy zdrojů dělal před 10 lety Behemot, dneska už asi není poptávka. Kromě toho, že to je dost okrajový hardware.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 5. 2025 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista To byly takové ty testy, kde u cca 90 % testovaných zdrojů bylo na konci tučným písmem uvedeno “NEVYHOVUJE”? 😃

LV426
LV426
Level 48 Level 48
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista Okrajový ve smyslu, že je v každém pc? 🤔

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 5. 2025 09:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Stratos Aha, tak NEPROŠEL. Nemám zcela přesnou paměť. Ty testy byly velice důkladné, jen mi vždy připadalo, že ten, kdo za sebou nemá fakultu elektrotechnickou, nemá vlastně šanci posoudit, proč ten zdroj neprošel. Tedy zda je ten zdroj skutečně tak zoufale špatný, nebo jsou za tím pouze nesmyslně přísná hodnotící kritéria. Osobně si pamatuji tak dva zdroje, co prošly, tedy na základě těch testů toho nebylo moc na výběr 😃

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
5. 5. 2025 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @LV426 Můžeš popřemýšlet sám kolik času si věnoval výberu cpu, gpu, základním deskám.. a kolik zdrojům 😁

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 39 Level 39
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 12:16 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Slusnak123 Matně si vybavuju nějakou plečku od whitenergy u, které ani nefungovaly základní ochrany a po plném zatížení ten zdroj shořel při testování. Na posouzení, že takový zdroj v počítači opravdu mít nechci si myslím ani elektro vzdělání potřeba není.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
5. 5. 2025 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @LojzaOdVedle Dobře, to je extrém, ale co já vím, jaké hodnoty zvlnění jsou ok a které už ne?

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
5. 5. 2025 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Slusnak123 Asi by bylo jednodušší, kdyby autor vysvětlil na které hodnoty se soustředit a proč 😁

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 19:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Stratos To je krásný článek, to se mi líbí, takhle to má vypadat. Zase jasný, nikoho tady neplatíme a PC tunning jako web krade data, tak asi žijí z toho, co naděláme.

Poskytovat komunitní kvalitu na úrovni profíků je normální jen na www.root.cz. Zbytek portálů produkuje čtivej, hezkej a naleštěný obsah, kterému říkáme naleštěná bída. V tom článku je dokonce to, co většina lidí absolutně nechápe a přehlíží.

X kondenzátory (mezi fází a nulovacím vodičem) a Y kondenzátory (mezi fází a zemí/nulou a zemí) slouží k filtraci vysokofrekvenčního rušení ze sítě. To je nežádoucí rušení ze zařízení, které vlastní filtraci nemají kvůli úsporám. Ale může to být i ze zařízení, kde je filtrace jaksi těžko implementovatelná (výkonné spotřebiče jako např. mikrovlnné trouby). Zároveň potlačují rušení vyzařované z tohoto zdroje do sítě.

Je extrémně důležité, aby si zdroj poradil s VF bordelem, co může přijít po síti a zároveň žádný VF bordel neprodukoval, měl minimální zvlnění napětí, vyhlazení bylo kvalitní. Do prdele, však to napájí citlivou elektroniku, kde řešíme napětí za destinou čárkou...

Však při těch taktech je extrémně důležitá přesná voltáž, ty polovodiče jsou na tyto VF jevy extrémně citlivé, všechny tlumivky, cívky, indukce, kondíky, prostě úplně všechno.

Neee, tady člověk, co píše o zdroji, tak píše o herním testu.

1. Ty vole, už si někdy viděl v herním kompu zdroj s 1600 W?! Už si to někdy viděl?! Jasně, možná limitně k 0 uživatelů, ano ten bude číst tento web, dává smysl, na 100 %. Když hodně, tak 1200 W je už v herním PC extrém.

2. Není náhodou tento zdroj pro něco jako je AMD Ryzen Threadripper? Už si někdy viděl někoho hrát na takovém CPU? Pod Windows? No jasně, že ne... to udělá Linux user, protože tam DXVK zvládne na hromadě jadrech to běhat pomocí Vulkan. To je taky běžný čtenář tohoto webu.

3. A když budeme mít 1000 W zdroj, budeme mít méně FPS? Budeme mít render později hotovej? No neeee...

Já nevím, jestli si tady někteří lidi ze mě dělají prdel, ale psát články jen, aby byly... hej sorry... ne... xD je mi úplně jedno, že tu do autora reju jak sviňa, ale hej když něco děláš, tak u toho zapni hlavu. xD

Lukáš Meistner
Lukáš Meistner
Level 44 Level 44
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoongVilda @SoongVilda je to přece výborná reklama pro Seasonic. Jejich zdroje jsou přece jen dražší. Mám jeden vyhlídnutý. Plus mínus 4,5 tisíce. Moc se mi ty peníze za zdroj dávat nechce, ale nejspíš to bude přece jen dobrá volba.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner za kvalitu se musí zaplatit a šetřit se moc nevyplácí. Mám teď čerstvou zkušenost s Corsairem. Více než dobrou. Maximální spokojenost.

SoongVilda
SoongVilda
Level 21 Level 21
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
5. 5. 2025 18:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Meistner @Lukáš Meistner A co v tom zdroji je, jaký rezervy mají součástky? Leze z toho nějaký VF bordel nebo to má filtraci vyřešenou kvalitně?

To je spousta otázek, která se mi jako člověku s elektro vzděláním vyrojí v hlavě. Je naprosto běžný, že drahý komponent je úplně stejně zesraný jako ten levný, jen marketing materialy sežraly více zdroje markeťáků a dnes AIčka.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejak sem v tom ztracim ale, tohle je cistokrevna recenze napájeciho zdroje s kompletním merenim na jednolivých fázích, rozborkou vnitrních komponent, nebo pouze reklamni clanek s minimem informaci, ktery se jinak dozvim uplne stejne i na strankach vyrobce? :)

pokud by nekdo chtel opravdovou recenzi na tento zdroj, doporucim toto:

https://www.kitguru.net/components/power-supplies/zardon/seasonic-prime-tx-1600-noctua-edition-titanium/5/

nebo toto:

https://www.tomshardware.com/pc-components/power-supplies/seasonic-prime-tx-1600-noctua-edition-power-supply-review

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Stratos "reklamní článek" tak od tebe to sedí 👌😆 Honziku tak si z toho vem příklad,až zase budeš "recenzovat" zdroj na dd.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 08:45 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @karelll zdroje netestuju nemam na to vybaveni.. vice mene ani potrebne znalosti, tohle by mel delat idealne vyucenej elektrikar..

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratos tak tvůj kolega,ale druhá část redakce jsi předpokládám ty 😆

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Stratos Tak si z toho vem příklad,až zase budeš "recenzovat" monitor na dd.

Mate07
Mate07
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @casperdeluxe On v životě nenapsal pořádnou "recenzi" a už vůbec ne recenzi. Může číst co chce, může si vzít příklad kde chce, ale vždycky, ale opravdu vždycky to dopadně stejně...

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @casperdeluxe :D :D Honzík a jeho Monitor recenze jsou topové. Kategorie barvy: dobré, jdeme dál :D :D :D

casperdeluxe
casperdeluxe
Level 42 Level 42
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Darth36 :D:D Sonda jeho okem je super. Odezva dle počtu mrknutí :D

Fox_25
Fox_25
Level 41 Level 41
5. 5. 2025 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @casperdeluxe Mě napsal že sondu nepotřebuje protože každý monitor je jiný.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
5. 5. 2025 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Fox_25 ano kazdy monitor je original, nikdy nenajdes dva identicke co se tyce toho jak sou zkalibrovany barevne a toho jak je kvalitni podsviceni, tj jeden ti bude vic prusvitat na cernym pozadi v noci v hornim levym rohu a dalsi kus zas v pravym dolnim.. za timto si stojim..

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @casperdeluxe Nesmějte se mu... jen mu prostě závidíte že nemáte tak dobré oči, uši, smysly a vyjadřovací schopnosti jako on 😀 A to nepočítám to, že málokdo umí tak procenta jako on 😄

Mate07
Mate07
Level 38 Level 38
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @casperrapid Kontrolní otázka: teď by mě zajímalo, jestlipak víte soudruzi, jakou má takovej monitor frekvenci. Nevíte, co? Podívejte se, já vám to řeknu naprosto přesně, soudruzi: takovej monitor vzor 27 má frekvenci blik-blik-blik-blik!! A někdy ještě mnohem rychlejší, vy tupci.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 5. 2025 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@karelll @Mate07 A mezi tím blikáním ještě stíhá rozpoznávat fake snímky od nativních 😄

Reklama
Reklama