Články od uživatele Aleš Ulm

Pro milovníky aut a závodění: velký test herních volantů

Pro milovníky aut a závodění: velký test herních volantů

Pokud si chcete simulátory aut opravdu užít, bez herního volantu se to neobejde. Porovnali jsme cenově dostupné herní volanty se zpětnou odezvou i bez ní. Mezi šesticí testovaných volantů najdete superlevný Genius či Hama, rozličně vybavené Thrustmastery i skvělý Logitech Driving Force GT s otáčením o 900 °.

3. 3. 2015 09:00
62
Pro War Thunder či Elite: test joysticků pod 1500 korun

Pro War Thunder či Elite: test joysticků pod 1500 korun

Joystick. Ikona dob historických konzolí a osmibitů, kterou z role univerzálního ovladače všech druhů her vcelku nekompromisně vytlačily gamepad, myš a volant, se dodnes udržela jen na stole náruživých pilotů letadel a vesmírných lodí. Právě jim je určený tento test osmi joysticků v cenové hladině do patnácti set korun.

4. 2. 2015 03:00
27
Reklama
Test osmi gamepadů nejen pro hraní na PC

Test osmi gamepadů nejen pro hraní na PC

Řada herních žánrů se gamepadem hraje lépe (anebo si s ním můžete udělat větší pohodlí). Porovnali jsme gamepady renomovaných značek jako Logitech, Microsoft nebo Thrustmaster i levnější produkty Genius či Hama, příjemným překvapením byl neznámý Defender a trochu mimo soutěž je porovnáme i s gamepadem Wireless Controller k Shield Tabletu od Nvidie (i on funguje na PC, ale...)

5. 1. 2015 03:00
29
Hrátky s Unreal Engine X: Dost bylo ticha

Hrátky s Unreal Engine X: Dost bylo ticha

Minule jsme se podívali ven z první místnosti a naučili se různé fígle s kamerou při skriptování. V dnešním díle se naučíme, jak si usnadnit vytváření hráčova příbytku a jeho okolí pomocí prefabů. Také ozvučíme ten doteď víceméně němý svět nějakými těmi efekty a trochu si odpočineme při dalším skriptování.

17. 12. 2010 03:00
9
Hrátky s Unreal Engine VIII: Můj dům, můj hrad

Hrátky s Unreal Engine VIII: Můj dům, můj hrad

Minulý značně teoretický díl našeho seriálu zakončil zběžné seznámení se základními funkcemi UDK editoru a jeho součástí. Dneska už začneme pracovat na konkrétním projektu a jako základ vystavíme našemu virtuálnímu hrdinovi útulný domov. Vylepšíme ho vlastními texturami a také pěkně osvětlíme. Příště ho pak vypustíme i dále.

15. 10. 2010 03:00
7
Reklama
Hrátky s Unreal Engine VII: Klid před bouří

Hrátky s Unreal Engine VII: Klid před bouří

Na konci minulého dílu jsme vás navnadili na pokračování, ve kterém budeme vyrábět vlastní hru. Ještě než s tím začneme, je třeba si ale vysvětlit několik posledních detailů a naučit se pár drobností. Dneska si tedy povíme o dalších zákonitostech týkajících se skriptování a hlavně potom něco o dědičnosti skriptů.

17. 9. 2010 03:00
34
Hrátky s Unreal Engine VI: Kamera, akce, jedem…

Hrátky s Unreal Engine VI: Kamera, akce, jedem…

Už se pomalu rozkoukáváte v programování a experimentujete se věemi funkcemi Unreal Engine? V dnešním pokračování seriálu si povíme ještě něco málo o Matinee a opět zabředneme do tajů skriptování v Kismetu. Tím tuhle kapitolu prozatím uzavřeme a na přístě máme pro vás připravené překvapení.

6. 8. 2010 03:00
11
Hrátky s Unreal Engine Část V: Trocha pohybu neškodí

Hrátky s Unreal Engine Část V: Trocha pohybu neškodí

Pátý díl seriálu o Unreal Development Kitu se tentokrát zaměří na další podstatnou součást balíku a tou je animační editor Matinee. Díky němu můžete rozpohybovat všechny možné i nemožné objekty a ze statických scén udělat zase něco o krůček víc profesionálního. Začneme s jednoduchými pohyby cíle a postupně náš záběr rozšíříme.

16. 7. 2010 03:00
27
Reklama
Hrátky s Unreal Engine Část IV: Skriptujeme s Kismet

Hrátky s Unreal Engine Část IV: Skriptujeme s Kismet

Ve čtvrté části seriálu o Unreal Development Kitu si posvítíme na skriptovací editor Kismet. Díky němu lze ve hře vytvářet nejrůznější události, určovat jak budou objekty reagovat na vaše počínání a vůbec určovat, jak bude hra fungovat. Je to mocný nástroj, který je ale překvapivě jednoduchý i díky přehlednému vizuálnímu zpracování vazeb.

25. 6. 2010 03:00
32
Hrátky s Unreal Engine Část 3 - Konec modrobílých kachlíků

Hrátky s Unreal Engine Část 3 - Konec modrobílých kachlíků

Ve třetí části našeho výukového seriálu o Unreal Development Kitu si probereme práci v Content Browseru, řekneme si něco o assetech, jejich uspořádání a naučíme základy práce s texturami. Povíme si i něco málo o samotných 3D modelech, jejich variantách a potom samozřejmě i jejich umístění ve 3D scéně.

11. 6. 2010 03:00
34
Hrátky s Unreal Engine - Část II: Příběh dvou místností

Hrátky s Unreal Engine - Část II: Příběh dvou místností

Ve druhé části našeho výukového seriálu o Unreal Development Kitu si probereme tvorbu základních objektů a jejich spojování do větších celků. Vytvoříme si dvě jednoduché místnosti a spojíme je pěkně chodbou. Dále se podíváme na základy osvětlení objektů a řekneme si něco o tom, jak světlo ve 3D scéně funguje.

28. 5. 2010 03:00
24
Reklama
Hrátky s Unreal Engine - Část I: První krok do nereálna

Hrátky s Unreal Engine - Část I: První krok do nereálna

Výkonné procesory, nadupané grafické karty, rychlé disky. A k čemu to všechno potřebujeme? Samozřejmě ve většině případů pro hry, které mají stále větší a větší nároky. A co takhle si to ale pro jednou vyzkoušet z druhé strany? V našem seriálu vám dáme šanci se naučit základy, díky kterým budete moci jednoduchou hru vytvořit i vy!

20. 5. 2010 03:00
33
ze-zakulisi-vyvoje-pocitacovych-her-2

Ze zákulisí vývoje počítačových her 2.

Takže, kde jsme to minule skončili? Aha, jistě. Náš úžasný projekt má zelenou. Podařilo se nám zajistit finance, nějaká ta preprodukce už je hotová a tým nedočkavě čeká, aby všechny ty skvělé nápady začal přenášet do reality. Vidina vlastních tropických ostrovů a renomé hodného rockových hvězd je téměř hmatatelná. Tedy vzhůru do práce...

2. 8. 2008 01:00
22
ze-zakulisi-vyvoje-pocitacovych-her-1

Ze zákulisí vývoje počítačových her 1.

Občas až neuvěřitelné tempo vývoje hardware dnešních počítačů má v podstatě jeden hlavní důvod. Vedle honby výrobců za dalším a dalším ziskem jsou to hlavně nároky moderních her. Ty si žádají stále novější a výkonnější počítače, po kterých všichni tak prahneme. Ale jak taková hra vlastně vzniká? Kdo jsou ti vývojáři a co vlastně dělají?

19. 7. 2008 01:00
60
Reklama
Reklama
Reklama