i
Zdroj: PCTuning.cz
Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu | Kapitola 3
Seznam kapitol
Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.
Aby se dal Bulletstorm plynule hrát, je dle mých zkušeností s několika hodinami hraní nutné mít v průměru alespoň 30 fps. Těch jsem v režimu bez vyhlazování hran dosáhnul se všemi kartami Radeon ve všech rozlišeních. Podobné to bylo při měření frameratu s kartami Nvidia GeForce, kdy se pod 30 fps propadla jen lowendová GeForce GT 240 v nejvyšším rozlišení 1920 × 1200.