Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu | Kapitola 8
Seznam kapitol
Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.
Bulletstorm je další z množství her postavených na Unreal enginu třetí generace. S tím, jak jde čas, se pomalu vylepšuje i vizuální stránka těchto titulů. Byť pochopitelně nelze čekat nějak oslňující grafiku, proti původnímu Bioshocku / Unreal Tournamentu 3 udělaly tyto hry velký krok kupředu a po Splinter Cell: Conviction je Bulletstorm dalším povedeným titulem na tomto populárním enginu. Hra také sbírá i poměrně vysoká hodnocení a její skóre je dle serveru Metacritic aktuálně 84/100.
Bulletstorm vás potěší nejen svým obsahem, ale také hardwarovými nároky. Povedená vizuální stránka je totiž doprovázena více než přijatelnými požadavky na výkon vašeho počítače a i slabší grafické karty jako Nvidia GeForce GTX 275 či ATI Radeon HD 5770 bohatě postačí na hraní při nejvyšších detailech v rozlišení 1920 × 1200 včetně čtyřnásobného vyhlazování hran.
Podobné je to s nároky na výkon procesoru. K hraní totiž bohatě postačí i starší dvoujádrové procesory, což rozhodně neplatí pro každou dnešní hru. No a pokud vám Bulletstorm ani přesto na nejvyšší detaily nepojede plynule, není stále důvod k odinstalaci hry. Nastavení grafiky jsou sice jen čtyři a rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením není po vizuální stránce velký, nicméně snížení na minimum i tak přinese dobrých 70 až 80 % fps k dobru.
Poděkování
Děkujeme partnerům Asus, Dell, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili další vybavení na testy.