Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

9. 3. 2011 00:00 37

Seznam kapitol

1. Unreal engine 3.5 v plné parádě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru 7. Galerie in game screenshotů 8. Závěr

Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.

Reklama
Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Bulletstorm je další z množství her postavených na Unreal enginu třetí generace. S tím, jak jde čas, se pomalu vylepšuje i vizuální stránka těchto titulů. Byť pochopitelně nelze čekat nějak oslňující grafiku, proti původnímu Bioshocku / Unreal Tournamentu 3 udělaly tyto hry velký krok kupředu a po Splinter Cell: Conviction je Bulletstorm dalším povedeným titulem na tomto populárním enginu. Hra také sbírá i poměrně vysoká hodnocení a její skóre je dle serveru Metacritic aktuálně 84/100.

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Bulletstorm vás potěší nejen svým obsahem, ale také hardwarovými nároky. Povedená vizuální stránka je totiž doprovázena více než přijatelnými požadavky na výkon vašeho počítače a i slabší grafické karty jako Nvidia GeForce GTX 275 či ATI Radeon HD 5770 bohatě postačí na hraní při nejvyšších detailech v rozlišení 1920 × 1200 včetně čtyřnásobného vyhlazování hran.

Podobné je to s nároky na výkon procesoru. K hraní totiž bohatě postačí i starší dvoujádrové procesory, což rozhodně neplatí pro každou dnešní hru. No a pokud vám Bulletstorm ani přesto na nejvyšší detaily nepojede plynule, není stále důvod k odinstalaci hry. Nastavení grafiky jsou sice jen čtyři a rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavením není po vizuální stránce velký, nicméně snížení na minimum i tak přinese dobrých 70 až 80 % fps k dobru.

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
i Zdroj: PCTuning.cz

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Dell, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili další vybavení na testy.

alt

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama