AMD Radeon RX 480 (p)review: rychlejší, úspornější, lepší! | Kapitola 4
Seznam kapitol
S Radeonem RX 480 dnes AMD uvádí novou generaci čipů. A rovnou vám řeknu, že nový výrobní proces konečně řeší nejpalčivější (doslova) problém starších Radeonů – vysokou spotřebu nehodnou karet střední třídy a špatnou efektivitu. Zatím nemáme naměřeno vše, co bychom chtěli, ale první várku výsledků vám přesto nabídneme...
I v Doomu jsem testoval na maximálních detailech. Doom je na testování opravdu hodně problematická věc, na grafiku je totiž poměrně nenáročný. Neznamená to, že by na něj stačil slabý počítač, spíše naopak. Při nižších snímkových frekvencích je znát input lag a když je na obrazovce husto, dochází k výrazným propadům snímkové frekvence. Bohužel je v takovém případě na vině spíš procesor. A protože testujeme grafiky, vybíral jsem spíš scénu, kde je grafika vytížená na maximální možnou míru i s tím, že bude snímková frekvence vyšší.
Nakonec tedy testuji na úvodní scéně mapy Advanced Research Complex prvních 35 sekund cesty vlakem pomocí FRAPS.
V diskuzi pod testem GTX 1080 jsme řešili, jak se to má s nastavením dvou položek. Na 4GB kartách není normálně možné zvolit nastaveni Nightmare u mapy pro stíny a cache na textury, dá se to ale obejtí parametrem v příkazovém řádku.