Zpět na článek

Diskuze: ASUS ROG Zephyrus G16 (2024): Test notebooku s AMD Ryzen AI 9 HX 370 a RTX 4070

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Baloun
Baloun
Level 26 Level 26
9. 8. 2024 19:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V závěru je uvedeno: "Tím spíš nechápu, proč je rozdíl mezi příkonem 58 W na baterii a příkonem145 W na zásuvce ...". To je dobré zjištění, ale je v recenzi měření spotřeby 58 W na baterii? Já tam vidím v grafu jen těch 145W, a to je předpokládám ze zásuvky.

Také je v závěru uvedeno, že má stejný výkon a spotřebu jako Core Ultra 9, ale kde je v recenzi porovnání? Je to spotřeba při běhu na baterii nebo ze zásuvky?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 8. 2024 16:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baloun @Olda79 takove srovnaní tam nikdy nebude, protoze by se ukazalo ze AMD je uspornejsi a efektivnejsi a to se tu nesmi rikat .)

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aneb Honzík, náš hlavní odborník na vymyšlené nesmysly :D :D :D :D :D :D

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 8. 2024 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 By mě zajímalo co na to Ti dva oDDborníci budou říkat jaké jsou Ryzeny 9000 rakety 😀

Xaver20
Xaver20
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
9. 8. 2024 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša Tak když i Stach napsal, že 9600x cit. "Za těch 8 tisíc korun nedává na současném trhu prostě smysl.", tak to znamená fail jako hrom.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
9. 8. 2024 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša

Spotřeba super,výkon povyrostl a cena odpovídá tomu že je to novinka.Ty raketo:) Intel nemá smysl vůbec kupovat.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 8. 2024 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Tom1122 Nemá, teda krom 14600k, která zvládne porazit i 9700x 😂😂 😂

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
10. 8. 2024 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Darth36

Jojo.14600k který do roka chcípne a topí jak přímotop.A to se vyplatí:)))

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
10. 8. 2024 12:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Darth36

Co to plácáš?

Seznam vadných CPU je třeba zde...

https://www.cnews.cz/clanky/vadne-procesory-intel-jak-je-to-s-prodlouzenou-zarukou-kdo-koupil-cely-pocitac-muze-narazit/

Ostuda pro Intel neskutečná.Kupovat CPU chterý jistě dříve či později bezesporu chcípne je hodně inteligentní .Prostě Intel kvalitka:)))

Jaké že je TDP u nových Zen a kolik že u těch Intel šmejdů?

A co se týče poruchovosti:)))

Tady je to vysvětleno.Snad to pochopíš...

https://www.svethardware.cz/statistiky-pugetu-ryzeny-vice-poruchove-nez-core-13g-a-14g-nejhorsi-byl-core-11g/60988

Takže chlapečku smůla,že? Cokoliv z šmejdovských Intelů koupí jenom blázen.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
10. 8. 2024 14:37 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Tom1122

no chlapečku, smůla :D :D ale byl bych rád, kdyby ses vyjadřil i níže, ale tam seš podělanej, protože meleš kraviny a nemáš co říct :D :D

Jak říkám, i přes kauzu intel jsou více poruchové ryzeny dle obchodů:
https://pbs.twimg.com/media/GUFvRBnakAEA_VK?format=jpg&name=large

takže asi ostuda na obouch stranách

Proč řešíš tdp, když ho u intelu ve hrách v životě neuvidíš, co se týče 14600k?

Čti si, co posíláš hlupáku :D :D viz z tvého článku: Procesory AMD tak u Pugetu vykazují asi o 2/3 až 3/4 více poruch než procesory Core 13. a 14. generace. Kde že je ostuda?

AMD Ryzen 9000 Performance is Shameful AMD Ryzen 5 9600X Review, Extremely BAD Value! Wasted Opportunity: AMD Ryzen 7 9700X CPU Review & Benchmarks vs. 7800X3D, 7700X, & More AMD 9700X and 9600X Benchmarks... OOF AMD Ryzen 7 9700X Review - Zen 5 Sucks For Gaming!

tady je ostuda :))))))

Sorry, ale slepě obhovat nový procesor od amd z nové generace, který ani neporazí 14600k, to může jen klasický bělka, nebo další amd fanatik.

Máš pravdu, jsou to zajimavé procesory, protože prohrát s 14600k ve hrách, to je opravdu zajímavé :)))) stejně ostudná řada, jako 14000 od intelu.

https://www.youtube.com/watch?v=iLpAinbL8vA ajaj :D :D

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
10. 8. 2024 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Tom1122 jediný procak co za co stojí je 7800x3d vše ostatní je na nic a dávat si do kompu za stejnou cenu slabší 9700x může jen magor

Flia
Flia
Level 32 Level 32
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevi nekdo kdy se asi tak muzeme tesit na zdejsi recenzi novych CPU od AMD ?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flia @Flia zde bych v naky brzky testy moc neocekaval, stejne si to zas upravi aby z toho vysly Intely lepe nez vsude jinde :) Mrkni na Guru3D... tam uz maji otestovany 9600X a 9700X

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
8. 8. 2024 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Vždyť PCT pořád hledá externí redaktory, tak jim nějakou zaručeně objektivní recenzi napište.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Slusnak123 na to by nemeli :ú kdyz nemaji ani na to zaplatit nekomu za newsku o tom jak intelu odchazej procaky a jak se na neho chystaji kvuli vadnym procakum v USA hromadny zaloby :)

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
8. 8. 2024 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Pravda, tvoju odbornost nejde zaplatit. Aby tie tvoje sracky zverejnil nejaky co i len trochu relevantny web, musel by si im za to platit ty. Plus by si nemal co predavat na bazosi.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
8. 8. 2024 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Chápu, jediný objektivní web platí lépe.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Flia @Flia no potom, co to většina velkých recenzentů označila jako bídu, není kam spěchat :D

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
8. 8. 2024 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36

Jojo.9/10 je bída:)))

##### AMD Ryzen 7 9700X

9/ 10

AMD
provided a price cut with the 9000 series processors, including the
Ryzen 7 9700X. Costing less than $400 makes this a compelling CPU choice
for gaming systems and those with more demanding software requirements.

Pros

- Lower power draw with a 65W TDP
- Excellent single and multi-core performance
- Plenty of overclocking headroom
- Cheaper MSRP than AMD Ryzen 7 7700X

Cons

- Still beaten by the Intel Core i7-14700K

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
8. 8. 2024 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Většina velkých recenzentů, to je něco jako "většina vědců se shodla"? 😀

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 Jaj tomíku neříkej mi, že jsi stále naštvaný z minula, jak si plácnul blbinu.. jó, ty procáky jsou super, když zapomene, že tu jsou už 7000, který jsou výkonem úplně stejné, a mají podobnou efektivitu :D :D

AMD Ryzen 9000 Performance is Shameful

AMD Ryzen 5 9600X Review, Extremely BAD Value!

Wasted Opportunity: AMD Ryzen 7 9700X CPU Review & Benchmarks vs. 7800X3D, 7700X, & More

AMD 9700X and 9600X Benchmarks... OOF

AMD Ryzen 7 9700X Review - Zen 5 Sucks For Gaming!

Jó, to vypadá na solidních 9/10.. 😂aneb jak amd vždy dokáže podělat své velké příležitosti.

@Kryptofasista

proč by to mělo být to samé? :D Nebo jak by si nazval novou ŘADU procesorů, co mají stejný výkon, jak ta minulá?

ps:
https://pbs.twimg.com/media/GUZdpEzXMAAkhrw?format=jpg&name=900x900
i s 8000MHz pamětí prohraje 9700x proti 14600k v průměru fps v několika hrách.. to jen kdyby blbec bělka chtěl příjít s tím, jak nové procáky s rychlou pamětí zazáří 😂

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
8. 8. 2024 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 pre istotu ani nepostnes link na tu recenziu :D Kazdopadne jak napisal darth, vacsina relevantnych recenzentov sa zhodla, ze zen 5 je v rozsahu od "meh" po "waste of sand". Padli aj prirovnania k intelovskej 11. generacii, co je teda hodne velka urazka :D

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
8. 8. 2024 22:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Například 9600X vypadá docela dobře.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 8. 2024 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista no stojí randál a vypadá stejně jako ostatní 9000, uboze :D má stejné fps jako 7600x, stoji o 2k více a žere více, to vypadá docela dobře? Chápu AMD se musí tlačit, ale chtělo by to u toho i přemýšlet.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
9. 8. 2024 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @StratoLZImo

Oskaz na XDA máš hned v prvním mém odkazu.Na GURU3D je jasně vidět posun skoro ve všech ohledech.Takže velmi ale velmi zajímavé procesory.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 8. 2024 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 to už je prostě v prdeli no, když amd udělá to samé, co intel, ale je to zajimavé, mezitím co 14000 release byl trash vid ? :D :D oboje je ostuda.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
9. 8. 2024 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Ty jsi něco fetoval? 9600X má TDP 65W, 7600X má TDP 105W. Jak může 9600X žrát více? 😁 V testech je o pár procent rychlejší.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
9. 8. 2024 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Kryptofasista
https://tpucdn.com/review/amd-ryzen-5-9600x/images/power-games.png
kdo fetoval že? :D HWU dokonce mělo víc u 9600x. tdp znamená, kolik to žere? to ti nebudu říkat špatné novinky :D :D
https://tpucdn.com/review/amd-ryzen-5-9600x/images/average-fps-1920-1080.png 177,5 vs 173,2, to je pár procent?
7600 bez x má průměr 170,5, a žere ve hrách průměr 50w vs 66 u 9600x 😂

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
10. 8. 2024 22:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Žere méně, nebo tebe snad zajímá nějaká hodnota "PBO maximum", když v testu není 7600X s PBO maximum? Nechápu vůbec o co se snažíš.

A co třeba jiné testy? https://www.phoronix.com/review/ryzen-9600x-9700x/16

Nebo Passmark - https://www.cpubenchmark.net/compare/6199vs5033vs3859/AMD-Ryzen-5-9600X-vs-AMD-Ryzen-5-7600X-vs-AMD-Ryzen-5-5600X

Revoluce to není, ale kde má být problém? Kdo musí upgradovat na každou novou generaci, je to jeho věc. Já nový procesor kupuju, až když je posun v ST výkonu 30%+. To jsou tak tři generace. Mám Zen 3, takže možná šestka.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 17:54 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Jop az na mierne zlepsenie v power efficiency to v zasade vyzera na flop. HW unboxed to prirovnali k intelovskemu 11th gen - waste of sand :D

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 zatim to vypada na peknou mrdku,takhle se asi levnyho upgradu na 7800x3d z bazaru nedockame 😆

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 To se dalo čekat, že posun bude jen v ST aplikacích, když co nahnali na IPC, tak o to zase přišli kvůli boost taktům. A hry na všech Zenech škálují dobře jen s vyšším takty nebo větší cache, takže X3D má dost navrch.

Fail to ale není. Bude tam imho velký potenciál k OC, navíc díky nízké spotřebě v základu to půjde uchladit vzduchem a nebude to žrát jak svině. :)

Ale pozice je fakt těžká. Na MT člověk může vzít o hodně levnější řadu 7000. Na hry koupí 7800X3D. A kupovat to kvůli pár ST aplikacím nebo AVX-512 to asi moc lidí nebude. Zvlášť když za rohem jsou 9000X3D. Imho proto teď šli po té cco nejnižší spotřebě i za cenu výkonu, aby z těch X3D udělali ultimátní raketu.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 20:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Tomáš Malý to jsou samozřejmě uctihodné pluska, ale né pro novou sérii procesorů, tam přeci ten nárůst výkonu defaltně nějaký být musí 🤗

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 8. 2024 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 Tak si kup Intel, protože tam to je mnohem lepší a dvojnásobná spotřeba se na zimu hodí 😁

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kryptofasista @Kryptofasista nepotřebuji, na zimu už mám 7900 xtx 😁 jen se bojím, že 9800x3d bude nic moc oproti 7800x3d

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 09:48 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36 https://www.youtube.com/watch?v=rttc_ioflGo 9700X je ale o 70W uspornejsi nez 7700X, AMD jde tedy cestou co nejlepsiho pomeru vykon/spotreba.. ten procesor ma skoro 1/2 spotrebu pri stejnym vykonu coz neni vubec blby.. Kdo bude chtit vetsi vykon zapne si PBO a je to. Spotreba v IDLE je taky skoro 1/2. Testy taky ukazuji ze pri plnem vykonu bezi vsechny jadra 9700X zhruba o 700Mhz nize nez 7700X a presto je vykon stejny, takze jednotka vykonu na takt narostla celkem razantne u ZEN 5 vs ZEN 4. Diky tomu razantne klesly i teploty a uchladit 9700X na 50°C s AiO neni problem ani pri max zatezi... tj super procesor do uspornejch a tichejch sestav + AMD zlevnilo launch cenu o desitky dolarů vuci startovaci cene u 7700X.. Testy taky ukazuji ze 9000 rada mnohem lepe skaluje s taktem ramek, 6400Mhz pridava vuci 6000Mhz klidne dalsich 10Fps navic (123>131Fps v Starfield). Takze 9000 rada uz bude taky hodne o ramkach, kdo tam flakne 7000-8000Mhz ramky docka se asi celkem zajimaveho "boostu". Proto bych 9000 rozhodne nezatracoval a bude to hodne zajimave co udela s vykonem 3D cache u tech ciste hernich procaků co nahradí 7800X3D.. Podle me proste AMD u teto ready jde cestou co nejvic zlepsit pomer vykon/spotreba, tj dosahnout na co nejvetsi efektivitu.. Mozna je to tim ze nejsou uz tolik tlaceny Intelem, kterej vykon nezvedne a proste chteji mit obrovskou marketingovou paku v tom smeru ze jsou schopni dodat brutalni vykon za celkem malo penez s luxusni spotrebou vuci konkurenci. Mozna az vyssi modely pudou frekvencema na max bez ohledu na to kolik to zere, i kdyz nesmysly typu 300-400W jako u Intelu neocekavam, podle me zustanou nekde pri zemi a 150W bude maximum.. Hodne zajimave bude zda podovnou cestu zvoli i u RDNA 3.0 a 4.0

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
8. 8. 2024 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka jj hned vyhodím 7800x3d a jdu do 9700x

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 11:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tom2308 tak AMD nikdy neslibovalo ze ma bejt 9700X vykonejsi jak 7800X3D, to slibovalo jenom vuci 5800XD3 na coz je i oficialni slajd zde:

https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2024/07/AMD-Ryzen-9000-Official-_-Ryzen-9-9950X-Ryzen-9-9900X-Ryzen-7-9700X-Ryzen-5-9600X-CPU-Launch-Performance-Features-_7-Custom-1-1920x1080.png

nastupce 7800X3D bude az 9800X3D

ovsem dle testu na guru3D dokaze obcas velmi prekvapit vykonem..

https://www.guru3d.com/data/publish/223/4ce1dd808043dfa4919512e0e2f5471dd88e63/image_1723051150.webp

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
8. 8. 2024 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka pokud má někdo 7800x3d může tudle 9xxx přeskočit a počkat na příští tak to bohužel je

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 11:32 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tom2308 vzdy se vyplatilo preskakovat ob generaci, ono stejne pokud ma nekdo dneska 7800X3D tak asi nema problem s chybejicim vykonem, 9800X3D bude spis dobra koupe pro nekoho kdo si stavi novej PC a proste chce ten nejlepsi herni procakna trhu. Ale ze by nekdo menil stavajici 7800X3D za 9800X3D to si nemyslim takovejch lidi moc nebude, spis bych rekl ze hodne lidi na 9800X3D bude prechazet treba z 5800X3D apod..

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 13:07 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tom2308 Já doufal, že 9800x3d bude už docela důvod upgradovat z 5800x3d, ale 9700x je prakticky 7700, tak se bojím, že 9800x3d toho moc nepřinese

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
8. 8. 2024 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Darth36 podle mě to bude něco málo výkonnější ale ne o moc takže počkám na další řadu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
7. 8. 2024 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Hrát bez napájení lze jen velmi těžko, maximálně starší hry kolem jedné hodiny."

Dekady mi unika zmysel takychto NTB co horia na 100stC a zeru elektriku ako smadna tava vodu. Musim to mat v zasuvke, aka mi potom mobilita a stoji to asi 3300 euro, toz samozrejme radsej jasne vykonnejsi desktop.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 8. 2024 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Sailor SVK takhle na tom jsou vsechny notebooky dneska, max hodinu hrani, mobilitu to ma jedine na praci nebo konzumaci obsahu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 37 Level 37
7. 8. 2024 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier to veticku "hodinu na max spotrebe" citam uz asi 10 rokov periodicky, pri serioznej praci je to teda prilepene na zastrcku, to uz radsej raz tak vykonny desktop na mobilnych kolieskach za tu istu cenu.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"nesmysl v retailu kde kupuji normalni lidi jako ja nebo ty ma AMD bez problemu s grafikama 55-60% podil z prodeju. Nvidia si to nahrabava v OEM kde ma tak 95% protoze vsechny vydira k tomu aby produkty s AMD nedelali.. cisla z nejvetsiho retail prodejce v Nemecku jsou vymluvna.. "

Belkův příspěvek do garáže 😂😂😂

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@casperrapid @Pavel Píša to je chudák :D ten bude tvrdit furt to samé, i když amd přestane gpu dělat 😂

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
7. 8. 2024 11:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Darth36

Podívej chudáku.Neříkal bych hop než přeskočíš....nVidia muže být za pár let přesně ve stejné situaci jak dnes Intel.Praskne AI bublina nebo zde přibude konkurence a šmitec. nVidia nebude mít nikdy svojí kompletní platformu tedy CPU.Ten šmejd jménem Tegra se nepočítá:))) Konzole opět obsadí AMD a v podílu na PC může AMD jenom zlepšit...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
7. 8. 2024 12:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 Možná. Až to Huang zabalí a začnou to řídit obchodníci.

Strašit tím, že Nvidia končí, protože nemá vlastní platformu, a AMD je s vlastní platformou GPU + CPU rozdrtí, frčelo někdy v letech 2006–2008. A když AMD dostalo konzole, byla to ta poslední tečka, že. Kde je od té doby AMD, a kde Nvidia.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
7. 8. 2024 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Adam Vágner

On Intel končí? :) A pročpak chtěl Kožeňák tak moc ARM? Třeba že chce vlastní platformu...

Vlastní platforma je k nezaplacení a ví to všichni.AMD bude dál vyrábět skvělé CPU a výborné GPU.Navíc poslední dobou šlape na plyn i v oblasti AI.Jediné co potřebuje aby marketing vyvvrátil ten nesmysl že herní GPU je automaticky nVidia.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 Nechtěl ho "tak moc", prostě ho chtěl, protože Arm byl na prodej, když se ho Softbank chtěla zbavit, protože těch investovaných 32 mld. se nikdy nezhodnotilo. A tak Nvidia, která už armové čipy dělala, měla šanci získat celou firmu na vývoj CPU, aby už nebyla závislá na další straně.

Obchod nevyšel a Nvidia vydělává nejvíc ze všech hardwarových firem. Svět s nezbořil.

Tom1122
Tom1122
Level 21 Level 21
7. 8. 2024 13:23 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tomáš Malý

Vydělává hlavně na AI.A konkurence i zde nastupuje.Vlastně i AMD.nVidia bude již jenom padat.Stoupat nemá kam.

A pohádky že Kožeňák vlastně ARM nechtěl jsou komické.NAŠTĚSTÍ ovšem koupě neprošla a jak je vidět svět se nezbořil.:)

A jak je vidět... Tak všechny peníze na světě nezabrání vydání takových ořezaných chcípáčků jako je RTX 4060Ti s ,,gigantickou,, 8GB VRAM Zcela po právu obsazená do nejhorších karet všech dob.

https://www.xda-developers.com/worst-gpus-of-all-time/

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 Ty jsi na češtinu chodil s Belkou, že taky nerozumíš psanému textu? Neříkám, že Nvidia ARM nechtěla. Ale chtěla jej v době, kdy byl na prodej. Ty z toho děláš, jako že Nvidia se snažila o první poslední, aby tu firmu získala.

Konkurence v AI nastupuje, protože Nvidia nestačí uspokojit veškerou poptávku. Tak se firmy obrací na konkurenci, nebo si začínají vyvíjet vlastní čipy. Primárně tak AMD na někoho akorát zůstane, než že by šel cíleně po jejich čipech. Nikdo velký v oboru špičkové generativní AI nestaví na Instinctech.

Nvidia má některé produkty stejně špatné/nevhodné jako každá jiná firma. Ten seznam ale psali nějací kašpaři. Vyčítat šedesátkové řadě, že není vhodná pro hraní ve 4K a 1440p, když to sama Nvidia pozicuje do 1080p, je fakt praštěné.

Darth36
Darth36
Level 46 Level 46
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 14:25 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 fuu Tomíku to si tu napsal věcí teda

"AMD obsadí Konzole" - jinak to ani nejde, kdo jinej by to za tu almužnu dělal

proč by měla prasknout ai bublina? a kdo že bude případná konkurence, snad né amd, té to moc nejde, když se podíváme na klasické gpu a její trend 20 let klesat s poměrem na trhu :D
Až bude chtít nvidia mít svojí platformu a pokrýt i trh klasických cpu, udělá to :D

"AMD bude dál vyrábět skvělé CPU a výborné GPU " cpu dejme tomu, speciálně, když intel vaří z vody vypadají celkem pěkně, ale výborné gpu od amd :D, tady zde bohužel jako trh, čekáme 20 let, až se nějaká výborná gpu objeví :D Marketing tady nic nezmůže, když není dobrý produkt.

RTX 4600Ti je desátá v současném žebříčku grafických karet uživatelů steamu, asi to nejhorší karta moc nebude, žebříček nežebříček :D to bych ten titul narval spíš rx 580, nebo gtx 970 :D

tak zas někdy.. :D

Syedie
Syedie
Level 29 Level 29
Procesor: Intel
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122

"Vydělává hlavně na AI.A konkurence i zde nastupuje.Vlastně i AMD.nVidia bude již jenom padat.Stoupat nemá kam. "

Zatím to spíš vypadá, že Nvidie má zakázky na sto let dopředu, zejména v AI čipech. :D než, že by si někdo sedal na prdel z konkurence. Jenom Musk spolknul 100k čípů H100, to je cca 3 Miliardy dolarů :D

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 14:50 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tomáš Malý kdyz se proslechlo ze by Nvidia chtela koupit ARM, zvedla se tak obrovska vlna nevole ze si to radeji rozmysleli :) Nehlede na to ze to na svete opravdu nikdo nechtel a sly po tomhle spojeni i urady.. https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/261479-spojeni-nvidia-a-arm-ohrozeno-antimonopolni-zalobou-od-federalni-obchodni-komise zaplat banbuh ze k tomu nedoslo, protoze na co nvidia sahne to akorat zku..

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
7. 8. 2024 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 nedělej ostudu jak Belka a vrat se zpátky na zem nvidia spíš každým rokem roste a nedivil bych se kdyby zachvili měla 95 % trhu

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Jan Belka Cituji: "kdyz se proslechlo ze by Nvidia chtela koupit ARM, zvedla se tak obrovska vlna nevole ze si to radeji rozmysleli"

Pamatuji si ty lidové demonstrace po celém světě. U nás v Port Moresby také jedna byla.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Jan Belka Antimonopolní úřady "jdou" po každé velké akvizici, ty šašku. Schválit musí i to, jak teď AMD kupuje Silo AI, což je v globálu bezvýznamná firma. Že z toho obchodu nakonec sešlo, bylo tak trochu úlevou i pro Nvidii. Třetinu z těch 40 miliard totiž chtěla zaplatit svými akciemi. Ty ale po oznámení akvizice hrozně narostly, takže ve výsledku by zaplatila asi 80 miliard.

"na co nvidia sahne to akorat zku.." Nějaký příklad špatné akvizice? 3dfx se jim vyplatil. Melanox se jim vyplatil. Ageia je sporná, ale nakonec to bylo výhodné pro hráče, jak tak rád zdůrazňuješ, protože teď mají kvalitní open source fyzikální engine. Do toho mají desítky koupených startupů a menších firem z oblasti AI, které se Nvidii samozřejmě taky vyplatily.

Chtěl bych umět posrávat věci tak epicky jako Jensen.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 8. 2024 16:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tomáš Malý Nvidia mela vysoke zisky i marze i pred Ai, toho bych se nebal, navic Ai uz nikdy nesplaske, mozna to nebude tak exponencialne rust, ale bude tu uz navzdy, Nvidia casem take zlevni (az se vsichni nasyti = za cca tri az pet let) a vse pojede dal. Navic Nvidia mozna zachrani i Intel, kdyz pouzije jejich FABy na svoje Ai čipy. O Nvidi bych se fakt nebal, kupovat soft firmy na Ai, jako to udelala AMD je pitomost ... ostatne, jako vsechny jejich nakupy za deset poslednich let.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Z. Obermaier S tím AMD si to nemyslím. Xilinx se krátkodobě určitě nevrátí, ale trh s FPGA dost roste ty jejich technologie AMD pomůžou právě v AI. Ostatně ty NPU ve Phoenixem a dál dělá právě Xilinx.

A nákup softwarových společností taky dává smysl, když mají dost schopný hardware, ale tragické API, knihovny a SDK, takže pro to nikdo moc nechce programovat. U Nvidie se ty akvizice taky projevily až za pár let.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:00 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 Z tvojho prejavu citit, ze ides narativy ako poctivy odchovanec amDDworlu. Co takto stlmit to pro-amd nadsenie a ostat trocha objektivny s nadhladom. Ked napises steky ako "AMD bude dál vyrábět skvělé CPU a výborné GPU" alebo u karty na 1080p pises o 8GB vram ako o nejakom obrovskom probleme, robis zo seba idiota STRATOSferickej urovne.

Stlm to nadsene onanovanie nad amd a mierne zvolni hejt voci nv / intel. Ak teda nechces byt dalsia iteracia saskarne menom Honzik Belka.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Jan Belka Clovece, ty mas neuveritelnu schopnost ohybat si realitu podla potreby, ze mam vazne otazky o tvojom mentalnom zdravi. Naozaj sa nestalo ze by sa zdvihla "tak obrovska vlna nevole ze si to radeji rozmysleli" alebo ze by "to na svete opravdu nikdo nechtel a sly po tomhle spojeni i urady".

Dostuduj si sposob fungovania a mandat anti-mon uradov, pretoze co tu zas posledne dni plodis na tuto temu su neskutocne sracky.

mareknr
mareknr
Level 22 Level 22
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Tom1122 TomBuri, si to ty? :-)

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 08:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Jan Belka "zaplat banbuh ze k tomu nedoslo, protoze na co nvidia sahne to akorat zku.. "

Tak Ty máš fakt dost 😂 Tady někdo opravdu jen těžko vstřebává cizí úspěch co ? Hlavně že na co sáhlo AMD to jenom vzkvétá že ? 😀 Neměl by jsi ty pilulky co Ti dal doktor vysazovat, očividně Ti to nedělá vůbec dobře 😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 10:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Pavel Píša proc myslis ze se celej trh doslova zhrozil kdyz nvidia ohlasila ze chce koupit ARM :) nikdo tohle spojeni nechtel.. protoze by z toho byl jenom pruser.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
8. 8. 2024 13:43 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Jan Belka Po nezdařené akvizici šla ARM na burzu a hádejte, kdo si koupil akcie (patrně ne 100 %)? To vás neznepokojuje?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 tak to kdo ma kolik akcii by melo bejt verejné takze dohledatelne ne?

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
8. 8. 2024 15:44 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Jan Belka samotný nákup asi veřejný nebude, spíše bych hledal ve výroční zprávě. Ale chtěl jsem tím říci, ze část akcií koupila Nvidia. Takže vy jste si oddechl, že z akvizice sešlo, ale ony jsou i jiné způsoby, jak se tam vlámat, když by na to přišlo.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
8. 8. 2024 20:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Darth36 @Slusnak123 verejne dostupny by to byt melo... uz jenom aby treba tyhle akcie nemohli kupovat teroristi a prat tim prachy... napriklad

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela by mě zajímaly herní testy integrované grafiky pro porovnání z tou 4070. Myslím si, že je to promarněná příležitost v recenzi.

Přijde mi, že ta 4070 je v takto tenkém notebooku více méně zbytečná věc. A když už, raději bych ji viděl v externím boxu na Thunderboltu. Málokdo potřebuje střihat videa či pařit vyloženě někde na klíně v terénu. Mít menší boxík do elektriky, dá se "těžká dřina" udělat na externí grafice v bejváku či kanclu.

Tím netvrdím, že notebooky s dedikovanou nVidia grafikou nemají své místo. Sám takový mám. Jenom bych volil trochu větší tělo, aby se to RTXko mohlo pořádně rozparádit, když už tam je. Takto je omezenými watty seškrcené na úroveň o třídu nižžšího GPU jádra.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 8. 2024 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peca007 @Petr Palička RTX není přiškrcené, má tady k dispozici 105 W to je rozdíl 10 W proti "větším tělům" s 115 W většinou.

Kryptofasista
Kryptofasista
Level 45 Level 45
7. 8. 2024 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Z textu vyplývá, že to přiškrcené je: "Na obrázku vidíte jádro mobilní grafiky RTX 4070 s 8 GB pamětí GDDR6. Jde o zcela standardní konfiguraci tohoto GPU. Asus omezil ale TDP na 105 W. To je hodně konzervativní hodnota. .."

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 8. 2024 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Kryptofasista Ok, je to přiškrcené papírově o 10W v reálu je ale spotřeba 145W stejná, jako u Intelu s RTX 4070, takže nic

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Píšete 85 W + 20 W boost. Boost není neomezeně dlouhý, že. Když budu počítat scénu, tak ten boost za chvilku spadne dolu a pojede to na 85 W. Možná při "ohulákání" větráků to pojede, kolik zvládne chladit...

Ale fantazíruju, za 80 litrů noťas kupovat nehodlám. A i tak by za to byla pěkná mašina na stole s výkonem někde jinde. :)

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by mě zajímalo, jaké skóre dosáhl Intel v tom "Cinebech 23 Perormance", když měl nižšší spotřebu, než zde testovaný CPU. Když už je to zmíněno. Jestli alespoň "pouze" o tolik menší, o kolik menší měl spotřebu. Ano, díval jsem se i do odkazované recenze zmíněné v úvodu. Bohužel tam žádně takové testy nejsou (škoda, ve srovnatelném těle od stejného výrobce by to něco vypovídalo). Předpokládám, že se to nestilo. Nebo "seto" raději ani nezkoušelo, aby nebylo nějaké "pfff-pá" (česky faux paux). :)

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier : Jakože Intel potřebuje 16 jader na to, aby steží dotáhl 12jádro AMD? Ok, při nižší spotřebe. "Achievement unlocked" :D

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peca007 @Petr Palička Nalezeno na NotebookCheck.net. Doufám tedy, že je to ten správný Intel – Intel Core Ultra 7 155H. Je tam tabulka pro všechny 3 profily napájení, akorát se dost špatně kopíruje sem do příspvku, tak jenom performance: 17,133 points, 80 watts, 46.4 dB(A).

https://www.notebookcheck.net/Asus-ROG-Zephyrus-G16-2024-review-The-gaming-laptop-now-with-G-Sync-OLED-and-Intel-Meteor-Lake.800175.0.html

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 08:12 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvést jako významné (tedy hodné zmínky) mínus "Proti Core Ultra 9 nepřináší nic navíc, spotřeba i výkon je stejný", to je velké zaujetí pro Intel. Podle mě je Ryzen totiž i při srovnatelném výkonu a spotřebě pořád lepší volba. Nemá "atomicky" malá jádra, kvůli kterým Intel připravil o výhodu i ta velká. Ryzeny umí AVX-512 a narozdíl od Intelu májí i hyperthreading. Poctivých 12 jader v plné palbě (ano, 8 "condesed" s nižším taktem, který se při více jaderném běhu stejně snižuje i na "Velkých" jádrech). Není na mínus ani omylem. :)

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 8. 2024 08:28 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@peca007 @Petr Palička čistě pragmaticky je výkon skoro stejný, malá nebo velká jádra jsou irelevantní, pokud je výkon cca stejný, navíc Intel má HT na velkých jádrech, tudíž jsou platformy rovnocenné. Neříkám ale, že AMD není pro mnohé lepší volba, když nic, tak výrazně vyšší výkon na baterii je dobrá věc, i mnohem tišší řešení a to se počítá.

PS. ale máte pravdu, plusy a mínusy jsem upravil.

Martin Šrubař
Martin Šrubař
Level 1 Level 1
7. 8. 2024 08:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier úplně nechápu vaši větu, v sekci baterie: Příkon 126 W je ale dost daleko od oficiálních  28W. Intel Meteor Lake je v reálu paradoxně úspornější.

ok, když je intel meteor lake úspornější, proč ve vaši recenzi letošní G16 s intel meteor lake píšete výdrž někde pod 5ti hodinami, a zde u toho ntb. píšete 9,5hod práce. To mi příjde dvojnásobek, navíc AMD při práci na baterii tolik neškrtí výkon jako intel... .

A heřbíček do rakve - Výkon AMD Ryzen 9 370 HX je většinou nad Intel Core Ultra 9 185H nebo starších Raptor Lake střední, vyšší třídy. Na vlajkové lodě této generace nestačí. To samé platí i ve srovnání s highendem Ryzenů 7000. Jde o procesor střední, vyšší třídy. Je jasně vidět, že do klasických notebooků přijdou jistě mnohem výkonnější procesory řady Ryzen 9000 nebo 10000. Tento výkon AMD na highend minulé generace (AMD i Intel) nestačí.

Jak tohle můžete vůbec napsat? Srovnáváte ho se 7945hx, což je 16ti jádrový extermní ntb procesor, který má spotřebu 65w....tady na ten výkon co máte v testech u Ryzen 9 AI 370HX dosáhnete s 28W... . Ten notebook bez ARMu vydrží 9,5hod bežné kancelářské práce!!!

Myslím že zmínit, že tento výkon AMD na highend nestačí je dosti přehnaný....ten highend totiž žere o desítky watů více, než tento CPU... . A to se musí také zohlednit....

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 8. 2024 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Martin Šrubař

1.co ma spotřeba na zásuvce společného s výdrží baterie?

2. ano, výkon na highend (Meteor Lake není highend), zde jsou myšleny čipy : 14900HX, 7945HX ...

3. vy asi nečtete dobře, Ryzen je 28W jen na papíře, v reálu tam tu spotřebu máte: až 145 W :) To ale neznamená, že v nějakých laptopech jej výrobce na těch 28W nepřiškrtí, netýká se to ale tohoto testovaného

Martin Šrubař
Martin Šrubař
Level 1 Level 1
7. 8. 2024 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier

1. To, že na poslední stránce máte při výkonu 58W (počítám s aktivovanou RTX4070, jelikož 890M dekativujete kvůli jeji neefektivitě)(tj. něco žere i ta RTX4070). prakticky stejný výkon, jako v zásuvce s výkonem 145W.

Pokud si spočteme že baterie vydrží 9,5hod práce, a má 90Wh, tak je průměrná spotřeba 9,5W. Tj. rámcově někde úplně někde jinde, než když ho vytížíte na Cinebenchi...oproti tomu by měl mít intel meteor lake při době výdrže 4,5hod se stejnou baterií odběr 20W... .

2. Ale AMD s touto řadou procesorů ani náhodou nemíří proti 14900HX a 7945HX. ale proti Intel Meteor Lake + Snapdragon X elite... . Proto mi toto srovnání, a závěr se slovy že tento výkon na Highend nestačí a to celé zvýraznit jako zbytečné degradování tohoto CPU.

Já a manželka potřebujeme pracovat v X86 programech (účetní+PM) a pokud potřebujeme pracovat na baterii, tak doposud ty X64 procesory prostě ve výdrži byly ostudné, oproti maxbookům, ale macbook nabízí pouze ARM procesory, tak jako snapdragon X elite - a tam musíte řešit různé virtualizace, a na maxbooku stejně virtuálně rozjedete jen widnows ARM.

Ale tento CPU je revoluční, nabízí 9,5hod na baterku, a nemusím dělat kompromisy.... wtf? jako fakt až v roce 2024? ale OK, chvála bohu že ho tu máme. A pak se člověk dočte u notasu, který jak sám píšete není pracovní stanicí, na přenosnou pracovní stanici s 14900HX a 7945HX kterou pouze přenáším z bodu A do bodu B kde potřebuji výkon, ten stejně na baterii nic nevydrží, mám PC s 12700H, a vydrží mi hodinu a půl reálně... .

Nicméně u tohoto notasu se dostanete na 9,5hod, což na práci v letadle bohatě stačí (ne všude jsou zásuvky, bohužel), a zároveň na dovolené krásně sestříhám videa.... . Co víc od noťasu, tj. přenosného použitelného zařízení kdekoliv člověk potřebuje?

kdo potřebuje pracovat v X86/X64 programech, chce aby všechny ty programy pracovaly, tj. nic se nemuselo emulovat, a strachovat se jak to bude s kompatibilitou, chce být opravdu mobilní, ne mít 3kg těžkou pracovní stanici jako mám teďka, tak je ntb s tímto procesorem jasná volba. Aktuální konkurence v této skupině je pouze intel meteor lake, který je jednou tolik horší v efektivitě na baterii jak Ryzen 9 AI 370HX... .

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Martin Šrubař mas recht souhlasim... OBR vzdy musi ty procaky od AMD tak nejak shodit.. na to sme si tu ovsem zvykli.... Intel nikdy nesmi vypadat moc "blbe"

gepard
gepard
Level 26 Level 26
7. 8. 2024 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka no když je OBR placený Intelem, tak ani jinak mluvit nemůže.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @gepard intelem a nvidii.. na nvidii sem ho taky nikdy nevidel rict jedno krivy slovo :)

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka Ještě, že tu máme vás 😃

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka Teba a stacha som nikdy nevidel napisat pol kriveho slova na amd :D Dokonca opakovane na svojom hwkoutku pises lzive utocne clanky na oboch, postavene na absolutnych lziach a totalne vymyslenom narative.

OBR bez problemov napise vyhrady k recenzovanemu kusu, ak nejake ma. Staci citat s porozumenim jeho recenzie. Mozno nie dostatocne tvrdo podla tvojich predstav, ale oproti tebe je OBR ziarivym prikladom objektivity a profesionality. Zamet si pred vlastnym prahom ty sasek.

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Aha, tak to jsem si vypnutý HT u Intelu spletl až s tou jejich další generací. Nicméně u mě je docela mínus i ta ztráta AVX-512. Na druhou stranu je fakt, že jejich implementace byla slabší, pročež se AVX-512 moc nepoužívalo...

peca007
peca007
Level 25 Level 25
7. 8. 2024 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Vy jako vážně máte za to, že papírový příkon celého notebooku je spotřeba CPU? Nebo jak jinak chápat vaše "Ryzen je 28W jen na papíře, v reálu tam tu spotřebu máte: až 145 W"? Tedy předpokládám, že to je spotřeba celé sestavy. Zvláště, když v recenzi se píše že spotřeba celého stroje se nedostala přes 120 - 126 W, jestli si to dobře pamatuji. :)

To asi ne. TDP CPU bude skutečně těch 28 W, což znamená, že si CPU vezme řádově někde do 35 W na svém příkonu maximálně. Nezapomeňme, že 85 W + 20 W má 4070, že. Takže to vychází tak akorát s odřenýma ušima (no,uši už asi nemáme) a to si ještě něco vezmou RAMy, disky a deska , displej a další "bižuterie". Naštěstí to nejede všechno najednou naplno, ale nějak se to o ten příkon musí za běhu podělit. :)

empty
empty
Level 31 Level 31
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 07:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta cena je masakr, najednou MacBook uz neni tak drahy. Postradam trochu smysl tohoto stroje. Na gaming muzu mit podobne vykonny notebook za pomalu polovinu ceny, na praci taky nebo i lacinejsi a kdyz mi nevadi macos, tak podobne drahy stroj od Apple udela vic parady.

glowi2
glowi2
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 15:40 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@empty @empty ceny Macbooku jsou jinde.
Asus Proart p16 64GB RAM, 4TB SSD 90 000 Kč
MacBook Pro M1 MAX 64GB RAM, 4TB SSD, použitý, 3 roky starý 80 000 Kč
MacBook Pro M3 MAX 64GB RAM, 4TB SSD, 160 000 Kč

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 05:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Své kvality nepochybně má ale co ta cena? Teď už mi ani MacBook s jeho nesmyslnými priplatky za paměť a úložiště nepřijde nikterak drahý.

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
7. 8. 2024 06:19 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @urbis83 Asus prodava uplne stejnou konfiguraci, jen v levnejsim tele (nikoliv ekluzivni 1,5cm hlinik) za 52 000 Kc, od jinych vyrobcu se da sehnat i levneji. Neni to jen o konfiguraci, ale i o zbytku konstrukce.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier Na hliníku už nic exkluzivního není. Na hry to vhodné není a na práci to má zbytečně předimenzovaný HW. Opravdu mi přijde vhodnější vrazit ty peníze do MacBooku s M3 Pro. To je už doopravdy exkluzivní stroj který je navíc vyladěný k dokonalosti. Tohle za ty peníze nestojí. Do padesáti tisíc snad.

Martin Šrubař
Martin Šrubař
Level 1 Level 1
7. 8. 2024 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @urbis83 A kde jste přišel na to, že to na hry není? Představte si situaci, kdy jsem účetní, co si rád zahraje a dost cestuje. Jako účetní potřebuji nainstalovat X86/X64 účetní programy, které na MACu prostě nerozjedu. Emulaci umí do windows pouze ve verzi windows ARM, a programy v ARM nefungují, vyhodí error (oba, jak Pohoda+Pamica tak Money S3). Dále chodím za klienty, které mám rozplánované přes celý den, tj. potřebuji aby mi notas dejme tomu 6hodin vydržel. Dále si rád zahraju hry, ale nechci mít doma herní PC, ani další bednu v podobě gaming boxu např od Aorusu.... na RTX4070 si přeci zahrajete dost luxusně, i třeba Cyberpunk2077 - a to zařízení má jen 1,85kg, a vydrží 9,5hodin kanc. práce - za mě je tohle jasná volba. I kdybych chtěl jít do Macu, tak nemůžu, protože nepokryje co potřebuji (i ty hry jsou problém), a když bych chtěl macbook pro, jsem na stejných pěnezích.... ;-)

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Martin Šrubař tělo tohoto notebooku na první pohled vyzývá k hraní. Během pár minut se zahřeje a hraní na tom bude lahůdka. Za druhé provozovat hry na, ve vašem případě, pracovním nástroji účetního pro více klientů je taky dobrá hovadina. Já zodpovědnost za nic podobného nemám a i tak by mne nic takového nenapadlo. Nikdo Vám MacBook nenutí. Za cenu tohoto notebooku můžete mít výkonnější herní pc a pracovní notebook na cesty dohromady.

PS: o vztahu k MacBooku jsem psal z vlastního pohledu.

Martin Šrubař
Martin Šrubař
Level 1 Level 1
7. 8. 2024 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @urbis83 A proč bych měl herní PC, když budu mít tohle? Klienty to neurazí, ba naopak, vypadá elegantně, a na první pohled nikdo nepozná, že je to herní PC.... . Hry většinou hraju doma, kde mám 34" 3440x1440 ultrawide monitor, na kterém teďka hraju s mou RTX3070ti v notasu DELL G15 5520 prakticky všechno...proč budu mít herní mašinu, která bude mít mnohem, mnohem větší spotřebu....když mužu mít vše v jednom? :)

Macbook chápu, skvělé zařízení, bezesporu, nicméně když vidím kolegy v práci, jak mají přes parrallels spuštěné ARM winy, protože na macu nefungují macra v excelu, na kterých jede naše firma (to že v roce 2024 jede firma na makrech v excelu je samozřejmě věc jiná, to tady nebudu rozebírat). Zároveň řeší s ajťáky další virtuální winy přes naši loklální nas kvůli dalším věcem... :D tak macbook prostě není ideální na vše. Za to tenhle Zephyrus ano... má výdrž, má výkon, má x86/x64 architekturu, zahrajete si na tom hry, sestříháte video, vymodelujete v blendru, a to vše dohromady, bez kompromisů....

Tom2308
Tom2308
Level 41 Level 41
Grafická karta: NVIDIA
6. 8. 2024 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako 82 litrů za mobilní 4070 je totální přepal

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tom2308 @Tom2308 bohuzel tohle je vysledek neustaleho zdrazovani nvidie a utlacovani konkurence, vsak je Nvidia uz za antimonopolni praktiky vysetrovana ve Francii i USA..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 8. 2024 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Sice se dá koupit i Asus TUF Gaming F15 s RTX 4070 za 32 tisíc, ale jsem si naprosto jistý, že těch osmdesát tenhle stojí jenom kvůli utlačování konkurence ze strany Nvidie. :D

Ty seš fakt komik. :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 4 Level 4
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner komický je aj pctuning, ktorý toleruje vyšinutého trolla Belku...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 8. 2024 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @RickyAFF Já myslím, že dlouho už to trvat nebude.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 8. 2024 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Nvidii nikdo nevyšetřuje kvůli cenám herních GPU. A v žádném tom sporu nejde ani to ten tvůj furt zmiňovaný program GPP. Spojuješ úplně nesouvisející věci.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 03:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Laptop je postaveny primarne na platforme amd. Ked uz, tak otrasna cena v tomto pripade ide v prvom rade na vrub amd. Podobny model s intelom je dokonca lacnejsi. Bravo amd.

Zmienene vysetrovanie sa v nicom netyka tohto segmentu a preberanej problematiky. Nezmyselne pleties zive s mrtvym , len aby si pokracoval vo svojej svatej vojne za obranu cti amd. Si fakt neskutocny pitomec a sasek.

callisto
callisto
Level 43 Level 43
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner To bude těžká volba, ty boje v diskuzích kam přijde, musí dost zvyšovat návštěvnost, na druhou stranu co obsaď klábosím s kolegy, kvůli němu sem dost lidi nechodí už vůbec, já tak jednou za 3 dny a třeba na novinku o ukončeni výroby 3060 jsem ani neklikl, když jsem viděl počet příspěvku v diskuze, protože mě bylo jasné o čem bude… I když block funkce alespoň trochu pomůže.

Vojta Hájek
Vojta Hájek
Level 20 Level 20
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 19:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proti Core Ultra 9 nepřináší nic navíc, spotřeba i výkon je stejný

Však to není pravda. AMD je dle všech dostupných testů výkonnější i energeticky efektivnější.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Hájek @Vojta Hájek tak Intel je ted v tak brutalnich srackach ze musi propustit skoro 20 000 lidi... Akcie mu ted klesly na nekolika lete minimum nikdo uz jim nedava sanci

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 8. 2024 19:59 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Takže teď, když je Intel ten slabý a utlačovaný, ve ztrátě, a hrozí mu bankrot a potřebuje soucit a pochopení, zatímco AMD je moloch vydělávající majlant na svých zákaznících, budeš fandit Intelu?

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Adam Vágner Intel si za to hlavne muze sam, kdyz vedel ze maji ve vyrobe chybu nemeli to vubec poustet do obehu, vratilo se jim to jako bumerang. Poslednich 10 let vrazil Intel do vyvoje 100x vic penez nez AMD a co vymysleli? Proste zkorumpovana firma kde 90% projektu skonci jeste driv nez zacala a 80% lidi si tam hreje mistecko, hlavne manazeri, nekde u stolu a nic nedelaj.. Ta firma byla takovej silenej moloch ze kolikrat ani prava ruka nevedela co dela ta leva. Ta firma si proste zaslouzila uz konecne padnout na hubu, posledni roky zila jenom diky OEM trhu kde mela nasmlouvany dlouholety kontratky, v retailu je kupuje tak 10% lidi..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 8. 2024 20:34 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka No, a teď si představ, že máš podobnou zkorumpovanou třicet let starou firmu, kde 90% projektu skonci jeste driv nez zacala a 80% lidi si tam hreje mistecko, hlavne manazeri, nekde u stolu a nic nedelaj... A do toho přijde jiná firma a začne lidem vysvětlovat, že potřebují CUDA, a v tý druhý firmě si dál vesele jedou slabý GPU do konzolí, protože si myslí, že je to to, co jim bude věčně vydělávat velký prachy. A pak přijdou zase a začnou lidem vysvětlovat, co se bude dát dělat s AI, a v tý druhý firmě se tomu pořád smějí, a dál si dělají GPU do konzolí...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 8. 2024 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka R&D AMD za posledních 10 let je 22,9 mld. USD, u Intelu 138,7 mld. USD. Je to jen 6x víc, nikoliv 100x. Zase ze sebe děláš kokota. Intel má navíc širší portfolio produktů a i továrny, takže logicky bude mít náklady na vývoj vyšší.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 03:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Zase hausnumera z prdele a nezmyselne sracky v rozpore s faktami a realitou. Tvoje vyplody by neobstali ani v najodpadnejsom bulvare.

Adam na to uz poukazal, ale amd je teraz dominantny moloch a utlacuje chudaka nestastneho intela utlacuje kde moze. Ty a digitalna zhouba Stach ste na DebilneDementomWorld-e roky budovali narativ o fandeni utlacanemu amd. Je cas zacat fandit intelu a podporovat ho navzdory nepriazni dominantneho molocha amd. Inak nebude konkurencia a dopadne to tak, ze lepsie amd produkty sa budu predavat za nechutne prepalene ceny.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 06:51 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tomáš Malý spocti si kolik mel cistej zisk Intel za poslednich 20 let a kolik melo cistej zisk AMD za poslednich 20 let.. ty cisla jsou zcela neporovnatelna...

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Tak nejdřív brutálně lžeš o R&D a teď se to snažíš přehodit na zisk? Ty jsi fakt magor.

A vůbec, v čem je takové srovnání důležité? Srovnej si čistý zisk AMD a Nvidie mezi roky 1969 a 1993, ta čísla jsou naprosto neporovnatelná!

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tomáš Malý stale zapominas na to ze pred prichodem Lisy Su bylo AMD pred krachem, roky nazpet nemelo skoro zadny zisky a bylo zadluzene a do vyvoje nedavali skoro nic.. V te dobe mel intel tak brutalni zisky ze se tyhle dve firmy vubec ale vubec nedaly srovnat..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Já na to nezapomínám a cením, že za Lisy Su se ta firma tak zvedla. Vůbec s ničím to ale nesouvisí.

Naopak ty pořád uhýbáš z uznání své lži a vršíš jeden argumentační faul za druhým. Dokaž svá slova "Poslednich 10 let vrazil Intel do vyvoje 100x vic penez nez AMD a co vymysleli?" Nebo dej zase mínus a táhni do prdele jako vždycky, když tě někdo zatlačí do kouta.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tomáš Malý takze popiras to ze Intel mel mnohem ale mnohem vic penez na vyvoj nez AMD? Ten nepomer byl brutalni hlavne pred prichodem Lis Su.. To co Intel vrazil rocne do vyvoje AMD nevydelalo ani za nekolik let protoze proste nemeli zisky.. I presto dokazalo AMD Intel predehnat skoro na vsech frontach, to jenom ukazuje tu silenou "neefektivnost" celeho Intelu a ty penize tam proste mizely v penezenkach nanazranych manageru a vedeni spolecnosti. To v jake situaci Intel aktualne je si zcela zaslouzi, nehlede na to ze pred mnoha lety prokazatelne poskozoval AMD v OEM segmentu kde uplacel a vyhrozoval skoro vsem aby od AMD nikdo nic nekupoval a tahle Karma je proste dobehla..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
7. 8. 2024 08:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Zase tady demagogicky něco podsouváš. Nic nepopírám, na rozdíl od tebe jsem tu prezentoval tvrdá data, ne domněnky. Intel za posledních 10 let dal na vývoj šestkrát více peněz. Nevím, k čemu takové srovnání je nebo o čem vypovídá, ale vyvrátil jsem tvůj nesmysl o 100x vyšších nákladech. To by nemělo zapadnout, jaký jsi odporný lhář.

A k druhé části. AMD existovalo 25 let před Nvidií, ta ho dnes přitom finančně válcuje ve všech ohledech. Prostě někdy ani ten časový a ekonomický náskok nestačí. AMD si prošlo bídou, teď to čeká Intel.

Pořád ale nevím, jak to má souviset s rozdílem v nákladech na R&D, s čímž jsi tu diskuzi začal. A teď furt od toho odbíháš, protože jsi šašek a lhář.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Tomáš Malý Pro něj je to šach mat... musí jít otravovat do jiného vlákna 😀

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @Jan Belka Bol si prichyteny pri lziach, usvedceny a zosmiesneny. Zas a znova. Prehral si dalsiu "bitku", ktoru si sam zacal. Sklop hlavu a zalez odkial si prisiel, nemas na to.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
3. 9. 2024 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Belka @StratoLZImo napodobne

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 8. 2024 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poslední čtyři testy počítačů na PCT - vždycky nějaký předražený Asus.

A btw, co znamená "exkluzivním celokovovém herním notebooku"? V čem je ta exkluzivita? Nikdo jiný nemá celokovový herní notebook?

Z. Obermaier
Z. Obermaier
PCTuning PCTuning
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
6. 8. 2024 18:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @Tomáš Malý Exklusivní je na něm hlavně cena, konfigurace a celkové provedení. Celokovových počítačů je na trhu celá řada.

PS. Asus je s novinkami na trhu většinou první, co se dá dělat, když bude první někdo jiný, bude test NTB od někoho jiného.

pepaZdepa
pepaZdepa
Level 35 Level 35
6. 8. 2024 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Z. Obermaier nezlobte se na mě ale toto jsou zaplacené recenze předřazenych NTB za cenu ntb s 4080 nebo 4090...

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 8. 2024 20:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @pepaZdepa Nemyslím, že by za ten test Asus něco zaplatil. Spíš jde o to, že měl k dispozici samply a nabídl je na test jako první.

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
6. 8. 2024 20:08 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @pepaZdepa to sis nevsiml ze 90% obsahu zde jsou zaplacene PR clanky :) Na mobilu se PCT ani neda cist kazdejch 10sec na me vyskakuje reklama na 1/2 obrazovky je to silenost co se z tohoto webu stala... proste je to jenom nastenka pro PR obsah firem co si to zaplati, coz je vice mene Intel + Nvidia a dalsi.. Chapu ze reklama vydelava na provoz webu ale ceho je moc... ostatni HW weby tolik reklamy rozhodne nemaji a rozhodne nemaji tolik PR clanku kde ta nucena reklama primo rve do oci... kdyby to aspon nedelali tak okate. jedinej kdo tu drzi Pctuning nad vodou posledni mesice je snad uz jenom pan Rybka, taky jeho clanky maji hodnoceni od lidi vetsinou 10-20x lepsi nez vsechno ostatni zde coz jenom ukazuje to ze zde lidi bavi jenom on..

Adam Vágner
Adam Vágner
PCTuning PCTuning
6. 8. 2024 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka Intel je teď chudá firma. Fakt si neplatí reklamy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 0 Level 0
6. 8. 2024 22:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka Když se to nedá číst, tak odejdi a zavři za sebou.

I ty sponzorované články taky jsou na lepší obsahové a hlavně jazykové úrovni, než co vy dva kašpaři předvádíte na DDworldu.

Slusnak123
Slusnak123
Level 40 Level 40
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
7. 8. 2024 00:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka Poslední, kdo DDW drží nad vodou, je Stach, který je tam jediný objektivní 😃

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Slusnak123 jednou se tam na ten jejich plátek budu muset podívat. Je to fakt takova bída? Prohlížeč mě tam nechce pustit. Safari vyhodil hlášku, že URL byla zablokována blokátorem obsahu. 😆

karelll
karelll
Level 45 Level 45
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 01:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Slusnak123 tam je to taky v brutálních sračkách,stejně jako u Intelu jak by řekl Belka.

A pravá ruka neví co dělá levá jako když se s druhým honzíkem nedokázali shodnout která karta je čeho nástupcem a to jsou tam narozdíl od Intelu jen dva.

StratoLZImo
StratoLZImo
Level 40 Level 40
7. 8. 2024 03:29 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka A vase PR clanky na obranu amd resp. hejt nvidie a intelu su v poriadku? Kolko vam za to plati marketingove oddelenie amd? Detto na tvojom hwkoutku. Alebo ste sa stali neoficialne vyhradnym PR partnerom amd pre cz/sk trh?

Ostatne vase uzivatelske "recenzie" obvykle nema zmysel komentovat. Za vsetko staci spomenut tu katastrofu, akou skoncili vase posledne pokusy recenzovat monitory. Hlavne ze potom mate co predavat na bazosi.

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 07:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Jan Belka Prosím Tě tak už se seber a táhni do pr...e. Věř, že nikomu tady chybět nebudeš, ale Ty jsi jak štěnice. Už aby Tě Adam vykopl, pak můžeš brečet u Stacha a na FB jak na Tebe byli všichni zlí. Ale vsadím se, že obratem by jsi byl tady zpět pod jiným účtem

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Pavel Píša napodobne

casperrapid
casperrapid
Level 35 Level 35
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Tomáš Malý I takový leták z Lídlu je obsahově a jazykově někdě jinde než to co je tam 😁

Jan Belka
Jan Belka
Level 49 Level 49
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Windows
7. 8. 2024 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Z. Obermaier @Pavel Píša radeji penny

Reklama
Reklama