Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

29. 10. 2011 03:00 80

Seznam kapitol

1. Engine bez podpory DirectX 9 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Výběr recenzí herních magazínů 11. Závěr

Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!

Reklama
Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak je vidět už v testu bez zapnutého vyhlazování hran, na nejvyšší nastavení detailů je nový Battlefield poměrně náročný (ve srovnání s většinou portů z konzolí jsou nároky opravdu vysoké). Protože jde především o multiplayerovou hru, obligátních 25-30 fps nestačí a lepší je mít v průměru okolo čtyřiceti snímků za sekundu. K dosažení těchto hodnot v nízkém rozlišení 1280 × 1024 px postačí karty typu nVidia GeForce GTS 450 či ATI Radeon HD 5770, ve středních rozlišeních je třeba GeForce GTX 460 / Radeon HD 6850 a ve Full HD a vyšších je pak rozumné mít alespoň GeForce GTX 470 / 560 nebo Radeon HD 6870.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama