Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 3
Seznam kapitol
Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!
Jak je vidět už v testu bez zapnutého vyhlazování hran, na nejvyšší nastavení detailů je nový Battlefield poměrně náročný (ve srovnání s většinou portů z konzolí jsou nároky opravdu vysoké). Protože jde především o multiplayerovou hru, obligátních 25-30 fps nestačí a lepší je mít v průměru okolo čtyřiceti snímků za sekundu. K dosažení těchto hodnot v nízkém rozlišení 1280 × 1024 px postačí karty typu nVidia GeForce GTS 450 či ATI Radeon HD 5770, ve středních rozlišeních je třeba GeForce GTX 460 / Radeon HD 6850 a ve Full HD a vyšších je pak rozumné mít alespoň GeForce GTX 470 / 560 nebo Radeon HD 6870.