Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci | Kapitola 5
Seznam kapitol
Podle EA je Battlefield 3 revoluční. Po Shattered Horizon jde totiž o druhou hru postavenou jen na DirectX 10/11. Můžete se tak těšit na „grafiku nové generace“? To sice ne, zklamáni ale také nebudete. Hned po Crysis 2 jde dle našeho názoru o nejlépe vypadající fps současnosti a ty destrukce prostě nemají chybu!
![Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/2pqbvlej1t6yxna60d1e66e8d491898009099.png)
![Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/i0k5eghtq4wga6l60d1e66f213ff572002474.png)
![Battlefield 3 — špičková destrukce a DirectX 11 v akci](https://storage.googleapis.com/pctuning-cz/media/images/mljqvb6ma4gvdav60d1e66fa1049841087493.png)
Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou vysoké, s pomalým procesorem byste neměli mít problém. Jak je vidět na grafu výkonu v nejnižším rozlišení 1280 × 1024 px, i nejpomalejší testovaný dvoujádrový čip AMD Phenom II X2 dokáže při frekvenci pod 3 GHz renderovat přes 40 snímků za sekundu (samozřejmě má-li k dispozici dostatečně výkonnou grafickou kartu). Problémy s výkonem tak budou mít jen majitelé již opravdu vysloužilých procesorů AMD Athlon X2 a pravděpodobně také starších procesorů Core 2 Duo od Intelu s frekvencí pod 3 GHz.
Aktualizace - výsledky jsou měřené v singleplayer módu, kde jsou testy opakovatelné za stejných podmínek. Samozřejmě v online bitvách budou nároky na CPU vyšší. Pokusíme se přidat nějaká měření pro orientaci...