Cloud Stinger S od HyperX: poutavý headset střední třídy
Článek Cloud Stinger S od HyperX: poutavý headset střední třídy

Cloud Stinger S od HyperX: poutavý headset střední třídy

Jan Preclík

Jan Preclík

24. 11. 2020 03:00

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Detaily a parametry 3. Software a testování 4. Závěr

HyperX pouští do oběhu nový model sluchátek za přijatelnou cenu s názvem Cloud Stinger S. Nejzajímavější na tomto headsetu je nízká hmotnost a konstrukce srovnatelná s dražšími modely. Podíváme se, v čem sluchátka vynikají a co jim proti dražším modelům schází.

Reklama
Reklama

Software Ngenuity už jsem pro jeho nestabilitu ve svých článcích pomlouval několikrát. Pro dnešek si to tedy odpustím, protože jako ostřílený tester HyperX produktů dobře vím, co má rád a jak se k němu chovat. Jednoduše jsem vypnul monitoring MSI Afterburneru, nějaké doprovodné appky dalších periferií a kupodivu jsem jej udržel naživu celou dobu během herních seancí.

V případě těchto sluchátek program bohužel příliš nastavení neumožňuje. Oproti dražším modelům chybí vychytávky typu Sidetone, tedy zpětné projekce vlastního hlasu do sluchátek, nebo nastavení poměru voice chat versus zvuk ze hry. Ani ekvalizér zde nenajdete. Strohá nastavení tedy umožňují zapínání 7.1 prostorového zvuku a ladění hlasitosti zvuku a mikrofonu. Krom toho je ale možné ukládat i presety pro jednotlivé hry.

Cloud Stinger S od HyperX: poutavý headset střední třídy

Každá sluchátka, která si dám prvně na hlavu, podrobuji testu alternativním metalem kapely System of a Down. Stinger S jsem samozřejmě nemohl vynechat. Hudbu jsem si sice poslechl, ale k plnému požitku mi chybělo tak 10 decibelů. Možná je to věkem a opotřebovanýma ušima, ale hlasitost hudby mě ve sluchátkách příliš neuspokojila. Ani basy nebyly příliš výrazné, jak je tomu například u modelu Cloud Alpha S nebo u výtečných Cloud Flight S. Repráčky sice basovaly, ale chybělo tam takové to... znáte to... něco extra. Zato se středy a výškami nebyl žádný problém. Zvuk nebyl nepříjemně přeřvaný ani rušivý, jen by to chtělo maličko zvýraznit hloubky.

Co mi ale vadilo během hudby, mi absolutně nevadilo při pobíhání s kamarády v rýžožroutských kopcích na ostrově Sanhok během hraní PUBG. I když dojmu ze slabší hlasitosti se asi těžko zbavím, všechno dění ve hře bylo slyšet tak akorát. Párkrát jsem si všimnul, že během zdrhání před modrou smrtí do kruhu jsem se po spoluhráčích musel myší ohlížet, protože dle zvuku jsem měl pocit, že běží přesně vedle mě, ať už byli o něco přede mnou nebo za mnou. Alt-tabnul jsem hru na lištu a v Ngenuity aktivoval 7.1 zvuk. Zíral jsem, jak i u tohoto nepříliš drahého modelu přehození na prostorový zvuk v mžiku pomohlo. Rozhlížení už nebylo potřeba, dle umělého zkreslení zvuku jsem celkem přesně dokázal určit, kde se mí parťáci i nepřátelé nachází.

Cloud Stinger S od HyperX: poutavý headset střední třídy

Ač je mikrofon pogumovaný a napevno spjatý se základnou, je celkem poddajný a dá se pěkně natočit až k ústům. O sluchátcích jsem díky nízké hmotnosti prakticky nevěděl ani po pár hodinách hraní. Jen ty uši se trochu zahřály a začaly se lehce potit. Koženka holt nikdy nebyla příliš prodyšná. Co mě spíš trochu vadilo, byla horší izolace mých uší od okolních zvuků. Schválně jsem porovnával s mými oblíbenými Cloud Flight S, ty mají náušníky o něco širší a uši izolují o něco lépe. Ale to opět srovnávám s podstatně dražším modelem.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning