DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky | Kapitola 7
Seznam kapitol
Kvalitních závodních her není nikdy dost a na špičce v oboru jsou bezesporu tituly od Codemasters. Po DiRT 2 a F1 2010 tak nyní přichází na rallye zaměřený DiRT 3. Po technické stránce se od svých sourozenců liší jen minimálně, hra je opět postavena na EGO enginu. Těšit se tak můžete na vynikající grafiku s přijatelnými hardwarovými nároky.
Crowd
Pokud snížíte nastavení Crowd, připravíte se o diváky v okolí trati. Výkon se po snížení vůbec nepohnul.
Ground Cover
Položka Ground Cover ovlivňuje dohlednost nízké vegetace jako je tráva a podobně. I po úplném vypnutí se ale framerate nepohnul.
Distant Vehicles
Dalším nastavením je detailnost vozidel v dálce. Osobně si ale nevšiml žádných rozdílů a taktéž se nepohnul ani framerate.
Objects
Kvalitu objektů lze měnit jen velmi mírně, na spodním screenu si například všimněte jednoduššího modelu dřevěné střechy u vzdálenější budovy. Framerate se však po snížení nastavení nezvýšil.