DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky

DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 6. 2011 03:00 29

Seznam kapitol

1. Druhá generace EGO enginu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Kvalitních závodních her není nikdy dost a na špičce v oboru jsou bezesporu tituly od Codemasters. Po DiRT 2 a F1 2010 tak nyní přichází na rallye zaměřený DiRT 3. Po technické stránce se od svých sourozenců liší jen minimálně, hra je opět postavena na EGO enginu. Těšit se tak můžete na vynikající grafiku s přijatelnými hardwarovými nároky.

Reklama

Crowd

Crowd High / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Crowd High / Off

Pokud snížíte nastavení Crowd, připravíte se o diváky v okolí trati. Výkon se po snížení vůbec nepohnul.

Ground Cover

Ground Cover High / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Ground Cover High / Off

Položka Ground Cover ovlivňuje dohlednost nízké vegetace jako je tráva a podobně. I po úplném vypnutí se ale framerate nepohnul.

Distant Vehicles

Distant Vehicles High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Distant Vehicles High / Low

Dalším nastavením je detailnost vozidel v dálce. Osobně si ale nevšiml žádných rozdílů a taktéž se nepohnul ani framerate.

Objects

Objects Ultra / Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Objects Ultra / Ultra Low

Kvalitu objektů lze měnit jen velmi mírně, na spodním screenu si například všimněte jednoduššího modelu dřevěné střechy u vzdálenější budovy. Framerate se však po snížení nastavení nezvýšil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama