Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 7. 2011 03:00 25

Seznam kapitol

1. Nový vlastní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.

Reklama
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz

V komentáři u minimálních a doporučených hardwarových požadavků jsem se rozepisoval o tom, že pro tzv. „konzolové porty“ jsou typické nízké nároky na výkon grafické karty a vysoké škálování s procesory. Jak je vidět z grafu s procesory, Dungeon Siege III splňuje dokonale obojí. Nad hratelnou hranici se sice dostanete i se slabým dvoujádrovým procesorem AMD na frekvenci pod 3 GHz, pokud však máte výkonnější čip, pojede vám hra podstatně rychleji. Z grafů je patrné, že hra využije i potenciál přetaktovaných čtyřjádrových procesorů Core i7 a stále má tendenci škálovat.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama