Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 7. 2011 03:00 25

Seznam kapitol

1. Nový vlastní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.

Reklama

Většina hráčů sice nebude mít problém Dungeon Siege III plynule rozjet, přesto jsem však vliv nastavení na výkon vyzkoušel (jsou prázdniny a mnoho z vás tak bude hru instalovat třeba na slabší notebook). Škálování výkonu s detaily jsem zkoušel s grafickou kartou ATI Radeon HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 px s čtyřnásobným vyhlazováním hran, kdy framerate klesal pod třicet snímků za sekundu a při hraní bylo cítit trhání.

Shadow Quality


Shadow Quality Insane / Off

V podstatně jediným důležitým nastavením grafiky jsou stíny. Jejich kvalitu lze měnit v několika stupních od horší kvality až po jejich úplnou absenci. Dopad na vizuální stránku hry je sice fatální, obdobným způsobem však naroste výkon. U zmiňovaného Radeonu HD 5670 z 27 na 59 fps (tedy více jak dvojnásobek).

Texture Quality


Texture Quality High / Low

Naopak minimální je vliv rozlišení textur. Jejich kvalita se po snížení nastavení nezměnila (ony některé textury vypadají i na nejvyšší nastavení opravdu děsivě a jejich kvalita je několik let pozadu) a stejný byl také framerate.

Shader Quality


Shader Quality High / Low

Dalším nastavením je Shader Quality, které mění detailnost efektů jako je třeba hliněná cesta. Rozdíly v grafice jsou zřejmé, vliv na výkon však nastavení nemělo.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama