PCTuning Článek

Gigabyte Aorus GTX 1080 Ti: Tvrdá konkurence pro MSI

adam-vagner
Adam Vágner
5. 5. 2017 21:59 12 Sdílej:

Seznam kapitol

1. GTX 1080 Ti v podání Gigabyte 2. Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus: konstrukce karty 3. Testovací sestava 4. Ashes of the Singularity (Win 10, DX12) 5. Dirt Rally (Win 10) 6. Doom (Win 10, OGL+Vulkan) 7. Far Cry 4 (Win 10) 8. Far Cry Primal (Win 10) 9. Fallout 4 (Win 10) 10. GTA V (Win 10) 11. Metro 2033 Redux (Win 10) 12. Metro Last Light Redux (Win 10) 13. Rise of the Tomb Raider (DX12, Win 10) 14. Star Wars Battlefront (Win 10) 15. Tom Clancy´s The Division (Win 10, DX11) 16. The Witcher 3: Wild Hunt 17. Total War: Warhammer (Win 10, DX12)
18. World of Tanks 9.15.1 (Win 10) 19. Aliens vs. Predator Benchmark (Win 8.1) 20. Battlefield 4 (Win 8.1) 21. Bioshock: Infinite, Cliffs of Dover (Win 8.1) 22. Crysis 3 (Win 8.1) 23. Grid 2 (Win 8.1) 24. Metro: Last Light (Win 8.1) 25. World of Tanks 9.1 (Win 8.1) 26. Boost a chování karty v Aliens vs. Predator 27. Boost a chování karty v Bioshock Infinite 28. Boost a chování karty v Crysis 29. Teploty 30. Chování ventilátorů 31. Hlučnost 32. Spotřeba, poměr výkon/watt 33. Cena, průměrný výkon, poměr cena/výkon 34. Závěrečné shrnutí

Otestovali jsme další z našlapaných modelů GeForce GTX 1080 Ti. Díky obrovskému tříslotovému chladiči s trojicí velkých ventilátorů je novinka z modelové řady Aorus od Gigabyte ještě tišší než 1080 Ti Gaming X od MSI. Cena je aktuálně také o něco lepší, takže jestli po nějaké té GTX 1080 Ti pokukujete a máte ve skříní dost místa...

Reklama
Reklama

Dirt Rally

V této hře mají Radeony už dlouhodobě problém s průhledností textur. Podrobněji jsme to popisovali i na PC Tuningu v průvodci nastavením, od té doby se bohužel nic nezlepšilo. Horší kvalita textur se projevují ditheringem na listech i trávě. Jen těžko odhadnout, jaký má tato „optimalizace“ dopad na výkon (právě poloprůhledné textury s vyhlazováním ale mají obvykle dost podstatný vliv na výkon).

Trochu lepší je to v případě, že nastavíte vyhlazování hran na MSAA 8×, ale problém se vzájemně „nekompatibilním“ měřením mezi GeForce a Radeony to neřeší – i s MSAA 8× mají Radeony u listí dithering, jenom to není tolik vidět.

Proto se příliš nehodí přímé srovnání Radeonů a GeForce, hru ale i tak započítávám do průměrného skóre.

Testoval jsem na high kvůli slabším kartám a s maximálními detaily pomocí vestavěného benchmarku kvůli těm výkonnějším. Výsledek je průměr z FRAPSu nastaveného na 202 sekund logování.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning