Goldmax Racer 2.0 — extrémně výkonný notebook na hry | Kapitola 4
Seznam kapitol
Hledáte výkonný herní notebook a nemáte hluboko do kapsy? Máme pro vás tip — jeden z nejvýkonnějších 15" notebooků na světě. Jmenuje se Goldmax Racer 2.0 a testovali jsme jej v téměř nejvyšší konfiguraci s nVidia GeForce GTX 680M. S tím už plynule běží třeba i Crysis 2 v DirectX 11. Jen ta cena a drahé příplatky...
Specifikace notebooku
Testované hry
Alan Wake — Hru testuji hraním začátku první mise, kdy jde hlavní hrdina od auta k majáku. Nastavení detailů bylo vysoké, vyhlazování hran zapnuto v menu hry
ArmA Operation Arrowhead — Náročné druhé pokračování Army s datadiskem Operation Arrowhead jsem hrál na vysoké detaily včetně dvojnásobného vyhlazování hran. Framerate jsem měřil v zabudovaném benchmarku.
Battlefield 3 — Testoval jsem vlastním hraním druhé mise kampaně, kdy společně s dalšími vojáky bojujete ve městě na blízkém východě. Konkrétně jsem k testování zvolil lokaci, kdy máte za úkol zabít dva teroristy s RPG, kteří se ukrývají na balkóně domu před vámi. Scéna tak byla velmi náročná na výkon s množstvím střelby i výbuchů.
Crysis — Crysis testuji vlastním hraním, kdy projíždím část džungle jeepem a fps měřím programem Fraps. Nastavení grafiky je very high, AA zapínám ve hře.
Crysis 2 — Měření probíhalo v první části hry, kde jsem si vybral jednu z náročnějších lokací ve válkou zničeném New Yorku, konkrétně přestřelku v parku. Začal jsem na střeše jedné z okolních budov, skočil do parku, který jsem prošel a postřílel čtyři protivníky. Celá testovací sekvence měla okolo minuty a půl, framerate jsem měřil pomocí programu FRAPS.
DiRT 3 — Výkon v závodní hře DiRT 3 měřím pomocí vestavěného benchmarku, kdy počítačem řízené auto jede jeden rallycross závodu na zasněženém okruhu. Nastavení grafiky je nejvyšší možné v DirectX 11 režimu, vyhlazování hran zapínám v nastavení hry.
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City — Nejnovější díl Grand Theft Auto jsem testoval pomocí zabudovaného benchmarku na scéně s vrtulníkem v centru města. Detaily byly nastavené na nejvyšší.
Just Cause 2 — Testuji jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku na scéně Concrete Jungle. Nastavení hry je maximální bez nVidia CUDA efektů, vyhlazování zapínám ve hře.
Mafia 2 — Českou hru jsem zkoušel na vestavěném benchmarku při nejvyšších detailech se zapnutými dodatečnými efekty fyziky. AA nastaveno ve hře.
Metro 2033 — K testování Metra používám oficiálně uvolněný benchmark. Režim renderování byl DirectX 11 s nastavením kvality High bez vyhlazování hran.
Serious Sam 3 — Výkon jsem měřil hraním části první mise kampaně. Nastavení detailů bylo Ultra, framerate měřen pomocí programu FRAPS.
Sleeping Dogs — Výkon jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku. Nastavení detailů bylo nejvyšší možné včetně aktivního DLC rozšíření s texturami v HD rozlišení, vyhlazování hran bylo nastaveno na High
The Elder Scrolls V: Skryrim — K měření výkonu jsem si vybral jednu z horských lokací na počátku hry, kdy se svým partnerem utečete ze zajetí a probojujete se skrz kobky na svobodu. V horách jsem s ním poté šel cca dvouminutový úsek a framerate měřil programem Fraps. Nastavení detailů bylo maximální možné, vyhlazování zapnuto ve hře.
Tom Clacy's Splinter Cell: Conviction — Stealth akci jsem testoval v jedné z prvních částí hry, kdy od agentky dostanete informace a s pistolí se plížíte okolo vojenského letadla. Nastavení hry bylo maximální, vyhlazování zapínám přímo ve hře.