Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11
PCTuning Článek

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 11. 2012 03:00 27

Seznam kapitol

1. Druhá generace enginu Glacier 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK na střední detaily 4. Výsledky GK na nejvyšší detaily bez vyhlazování 5. Výsledky GK na nejvyšší detaily s vyhlazováním 6. Vliv procesoru na hru
7. Vliv nastavení na hru I 8. Vliv nastavení na hru II 9. Vliv nastavení na hru III 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Nový díl série Hitman patří k nejočekávanějším hrám roku. Absolution se povedl a potěší nejen herní kvalitou, ale i technickým zpracováním. Hra používá zbrusu nový engine s podporou efektů DirectX 11. Ty tentokrát nejsou jen marketingovým tahákem, Hitman: Absolution podporuje nejmodernější efekty jako teselace či global illumination.

Reklama
Reklama

Hrej

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

„Ani zbytečný příběh a některé drobné přehmaty v designu AI nezmění nic na tom, že nový Hitman patří mezi nejlepší hry předvánoční sezóny. Díky enginu Glacier 2 výborně vypadá a díky zkušenostem jeho autorů se ještě lépe hraje. Pokaždé jinak, ale pokaždé zábavně.“

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Games.cz

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový Hitman splnil předsevzetí. Je důstojným soupeřem pro Corva z Dishonored. Ještě žádná stealth akce neměla tak fantastickou prezentaci a filmové pojetí. Hratelnost je téměř tak dobrá jako dřív, jenom škoda slabého příběhu, zrychleného závěru a nepřesvědčivé umělé inteligence.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

Eurogamer

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Nový Hitman: Absolution rozhodně sérii nedělá ostudu. Nabízí jak klidné tiché opatrné plížení a pohrávání si s různými možnostmi eliminace většiny cílů, tak v případě prozrazení dokáže nabídnout i zábavné adrenalinové situace a akci. Zapracování instinktu dělá tichý postup přehlednější, ale zdaleka ne primitivní či jednoduchý. Hra by pouze zasloužila lépe napsaný příběh a některé lokace více volnosti. Přesto se můžete těšit na mnoho hodin zábavy. I po dohrání kampaně má hra stále co nabídnout, zejména díky Contracts módu, ke kterému se budu rád vracet.

Hodnocení: 8/10; odkaz na recenzi

IGN (anglicky)

Hitman: Absolution — Codename 47 v DirectX 11

Like Dishonored before it, it’s actually a true pleasure to play a game that lets you tackle it from multiple angles. After several years of increasingly totalitarian games where you’re very much following a pre-determined path, it’s nice to have a game that doesn’t just encourage improvisation; it requires it. More please.

Hodnocení: 9.0/10; odkaz na recenzi

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

PCTuning je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým PCTuning